Jeste pred tydnem jsem mel podobný problem: na displeji každých nekolik set metru až několik km hlasilo "einspritsung defekt" a padalo do nouzaku. Černě kouřilo a vykon asi litroveho motoru, spotřeba mkolem 10l a za studena dost často při volnoběhu chcipalo (mam 2,2dCi, rok 2002), diagnostika hlasila vahu vzduchu.Alezzi píše:Zdravim ve spolek koukam že problemy maji tyto Stroje většino jedny a ty same.mam Lagunu 2.2 dci grandtour 2003 .najezd 305 tis.a mam taky problem auto kouři netahne.diag piše vahu vzduchu,zhaviče a regulace plniciho tlaku.regulator tlaku turba sem koupil novy a změna žádna (stary važně nešel), zaslepil sem egr(ještě ho vyčistim) vyměnil všechny podtlakove hadičky za nove,a nic auto pořad huli a nejede,na palubce sviti žhavičky.je možne že odešlo turbo? přijde mě že ma snahu občas zabrat na rozjezd.diyk za rady.
Technik prošel turbo, vahu vzduchu a vstřiky (pry vse ok), zaslepil i EGR, pak zkusil jeste nějaky chladič vzuchu do turba a našel v něm díru. po výměně auti skoro jako nove. Momentálně najeto po servisu cca 110km a zatim ok, bez kouře, bez hlášek a nouzáku a spotreba kombi 8,3 (a že mám těžkou nohu). Snáď to někomu pomůže.