Zanesené sání, EGR ventil (vyčištění, zaslepení + foto)
Moderátor: Moderators General
- mojinmojin
- Starting member
- Příspěvky: 86
- Registrován: sob bře 01, 2008 13:44
- Bydliště: Ostrava
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob črc 12, 2008 16:43
- Bydliště: praha
a proč by neměl být ??duron píše:A odkdy je u benzínu EGR?LAGUNA 3.0 V6 píše:Nevíte někdo kde má 3.0 laguna egr ventil?
Začlo semito nějak hádat a prej byto mohlo být tímto ventilem?
Díky
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Protože EGR pro benzín neexistuje? EGR - Exhaust gas recirculation. U benzínu je sice taky "nějaký" elektromagnetický ventil pro jímání výfukových par, či tak něco, ale není to EGR.Davidak79 píše:a proč by neměl být ??duron píše:A odkdy je u benzínu EGR?LAGUNA 3.0 V6 píše:Nevíte někdo kde má 3.0 laguna egr ventil?
Začlo semito nějak hádat a prej byto mohlo být tímto ventilem?
Díky
EDIT:
pokud se pletu, tak se omlouvám, ale o EGR jsem se zajímal od doby, co jsem si koupil Lagunu a o "klasickém EGR" pro benzín jsem teda nikdy neslyšel...
Laguna II, 12/2001, 1.9dCi, 79kW
duron píše:Protože EGR pro benzín neexistuje? EGR - Exhaust gas recirculation. U benzínu je sice taky "nějaký" elektromagnetický ventil pro jímání výfukových par, či tak něco, ale není to EGR.Davidak79 píše:a proč by neměl být ??duron píše:A odkdy je u benzínu EGR?LAGUNA 3.0 V6 píše:Nevíte někdo kde má 3.0 laguna egr ventil?
Začlo semito nějak hádat a prej byto mohlo být tímto ventilem?
Díky
EDIT:
pokud se pletu, tak se omlouvám, ale o EGR jsem se zajímal od doby, co jsem si koupil Lagunu a o "klasickém EGR" pro benzín jsem teda nikdy neslyšel...
No tak to sa pleties . EGR sa zacal pouzivat uz od zaciatku 70. rokov a jeho vyuzitie je celkom dost pestre, jeho primarnou funkciou nieje len znizit emisie, ma toho na starosti o dost viac, ale zalezi to od sposobu zapojenia do systemu a ucelu na ktory sa pouziva. Existuje k tomu celkom dost literatury. Doporucujem pozriet, ak sa o to zaujimas. Bohuzial co som cital, bolo iba v anglictine, ale ak s tym nemas problem, je toho naozaj dost od vyrobcov automobilov az po rozne konstrukcne kancelarie a stranky EU (normy, emisie, konstrukcie).
Laguna II 1,9 dCi 79kW, klima, siber, Carminat, 5,8L/100 Spokojny uzivatel ----> VW Passat 3C 2,0 TDi, DSG 103kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtv říj 16, 2008 19:32
- Bydliště: nitra
- Kontaktovat uživatele:
EGR
Zdravím.
Dneska som sa rozhodol vybrat EGR.
Už predtým sa mi v tom rýpali v servise a začalo sa im to ulamovať tak to vzdali. Tak som sa toho chytil ja. Nakoniec to dopadlo tak že som to po cca 30 min. uplne ulomil. Nasledovala demontáž celého sania a po dvoch hodinách sa podarilo vybrať. Nasilu EGR do zveráku a točiť saním. Potom sa mi ulomil EGR v polke a ostala mi tam ešte tá spodná čast. Po asi dalšej hodine sa mi podarilo vydolovať aj ten zbytok. Samozrejme vsetko zasrané od karbonu. Tak ma zajtra čaká vyčistť celé sanie a potom vyrobiť nejakú záslepku namiesto EGR a zaslepiť aj ten husací krk od výfuku. Nabudúce ked si kúpim nové auto tak im to nakážem vybrať hned na predajni aby sa to nestihlo zasrať.
Chcel by som zajtra urobiť nejaké foto ak sa podarí.
Budte radi komu sa to podarilo vybrať. mne sa to vysunulo tak 5-7 mm a nešlo to už potom ani pootočiť.
potom hodím info ako sa to chová.
Dneska som sa rozhodol vybrat EGR.
Už predtým sa mi v tom rýpali v servise a začalo sa im to ulamovať tak to vzdali. Tak som sa toho chytil ja. Nakoniec to dopadlo tak že som to po cca 30 min. uplne ulomil. Nasledovala demontáž celého sania a po dvoch hodinách sa podarilo vybrať. Nasilu EGR do zveráku a točiť saním. Potom sa mi ulomil EGR v polke a ostala mi tam ešte tá spodná čast. Po asi dalšej hodine sa mi podarilo vydolovať aj ten zbytok. Samozrejme vsetko zasrané od karbonu. Tak ma zajtra čaká vyčistť celé sanie a potom vyrobiť nejakú záslepku namiesto EGR a zaslepiť aj ten husací krk od výfuku. Nabudúce ked si kúpim nové auto tak im to nakážem vybrať hned na predajni aby sa to nestihlo zasrať.
Chcel by som zajtra urobiť nejaké foto ak sa podarí.
Budte radi komu sa to podarilo vybrať. mne sa to vysunulo tak 5-7 mm a nešlo to už potom ani pootočiť.
potom hodím info ako sa to chová.
Laguna Grandtour, Dynamique, 1,9 dci, 79 kw 2003,
- Vendous
- Advanced member
- Příspěvky: 274
- Registrován: ned dub 06, 2008 21:57
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Jo foto se bude hodit, třeba se poučím. Chtěl jsem EGR vyčisti a pootočit jenže drží jak přivařenej, nejdřív se mi zůstal v ruce ten kus co je venku. No a když sem se snažil vyndat to zevnitř tak se mi kousek ulomil a já to rač vzdal. Přišrouboval jsem to tam zpátky a jezdím, jenže na jaře bych to chtěl pořešit.
Renault laguna II r.v.2005
expresion 1,9dci 88kw
expresion 1,9dci 88kw
-
- Starting member
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtv říj 16, 2008 19:32
- Bydliště: nitra
- Kontaktovat uživatele:
re
No to aj u mna. Nešlo s tým ani hnúť. Som myslel že to za hodinku urobím a vidím to na dva dni driny. A to som tam nastiekal skoro celý sprej na uvolnenie. Normálne som bol na nervy .
a tu cievku tam niekde potom upevním len na tie plastové pásky. Tak aby sa to nikde neopieralo a nedrelo to.
a tu cievku tam niekde potom upevním len na tie plastové pásky. Tak aby sa to nikde neopieralo a nedrelo to.
Laguna Grandtour, Dynamique, 1,9 dci, 79 kw 2003,
-
- Starting member
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtv říj 16, 2008 19:32
- Bydliště: nitra
- Kontaktovat uživatele:
EGR
Takže nakolko sa mi EGR rozpadol uplne , musel som to zaslepiť úplne. Vyhodil som ten prepoj od výfuku do sania (husí krk) a vyrobil záslepky. potom som vyrobil záslepku miesto EGR .
http://picasaweb.google.sk/mikimajky/2212009#
Auto šlape ako hodiny. Nejaký velký rozdiel vo výkone nevidím. Ale je podastatné že sa zvýšila pružnosť od spodných otáčok. Je proste živší pri rozjazde, vo vyšších otáčkach už sa mi to zdá rovnaké ako predtým. A najviac ma teší že aj ked jej šlapnem na podlahu tak skoro vobec nevidno dym. Predtým som ho videl aj v zrkadle .
Spokojnosť teda je aj ked to bolo skoro dva dni roboty a skoro som zošedivel kým som vydoloval ten zlomený a zaseknutý EGR.
[/url]
http://picasaweb.google.sk/mikimajky/2212009#
Auto šlape ako hodiny. Nejaký velký rozdiel vo výkone nevidím. Ale je podastatné že sa zvýšila pružnosť od spodných otáčok. Je proste živší pri rozjazde, vo vyšších otáčkach už sa mi to zdá rovnaké ako predtým. A najviac ma teší že aj ked jej šlapnem na podlahu tak skoro vobec nevidno dym. Predtým som ho videl aj v zrkadle .
Spokojnosť teda je aj ked to bolo skoro dva dni roboty a skoro som zošedivel kým som vydoloval ten zlomený a zaseknutý EGR.
[/url]
Naposledy upravil(a) majky dne čtv led 22, 2009 16:58, celkem upraveno 1 x.
Laguna Grandtour, Dynamique, 1,9 dci, 79 kw 2003,
-
- Starting member
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtv říj 16, 2008 19:32
- Bydliště: nitra
- Kontaktovat uživatele:
EGR
Takže nakolko sa mi EGR rozpadol uplne , musel som to zaslepiť úplne. Vyhodil som ten prepoj od výfuku do sania (husí krk) a vyrobil záslepky. potom som vyrobil záslepku miesto EGR .
http://picasaweb.google.sk/mikimajky/2212009#
Auto šlape ako hodiny. Nejaký velký rozdiel vo výkone nevidím. Ale je podastatné že sa zvýšila pružnosť od spodných otáčok. Je proste živší pri rozjazde, vo vyšších otáčkach už sa mi to zdá rovnaké ako predtým. A najviac ma teší že aj ked jej šlapnem na podlahu tak skoro vobec nevidno dym. Predtým som ho videl aj v zrkadle .
Spokojnosť teda je aj ked to bolo skoro dva dni roboty a skoro som zošedivel kým som vydoloval ten zlomený a zaseknutý EGR.
[/url]
http://picasaweb.google.sk/mikimajky/2212009#
Auto šlape ako hodiny. Nejaký velký rozdiel vo výkone nevidím. Ale je podastatné že sa zvýšila pružnosť od spodných otáčok. Je proste živší pri rozjazde, vo vyšších otáčkach už sa mi to zdá rovnaké ako predtým. A najviac ma teší že aj ked jej šlapnem na podlahu tak skoro vobec nevidno dym. Predtým som ho videl aj v zrkadle .
Spokojnosť teda je aj ked to bolo skoro dva dni roboty a skoro som zošedivel kým som vydoloval ten zlomený a zaseknutý EGR.
[/url]
Laguna Grandtour, Dynamique, 1,9 dci, 79 kw 2003,
Re: EGR
Zmenila sa kultivovanost chodu motora v nizsich otackach, start a vypinanie motora rovnako. Ak to este necitis, tak to pride. Ako som uz pisal vyssie EGR nie je v motore zaradeny len koli ekologii. Sice nie vyznamne, ale zmeni sa aj spotreba paliva. Okrem toho, ak si videl dym pri pridani plynu ako unika z vyfuku, skus si predstavit, kam ten dym ide teraz... Vratil by som ho spat a robil pravidelne cistenie v zavislosti na pouzivani auta.
majky píše:Takže nakolko sa mi EGR rozpadol uplne , musel som to zaslepiť úplne. Vyhodil som ten prepoj od výfuku do sania (husí krk) a vyrobil záslepky. potom som vyrobil záslepku miesto EGR .
http://picasaweb.google.sk/mikimajky/2212009#
Auto šlape ako hodiny. Nejaký velký rozdiel vo výkone nevidím. Ale je podastatné že sa zvýšila pružnosť od spodných otáčok. Je proste živší pri rozjazde, vo vyšších otáčkach už sa mi to zdá rovnaké ako predtým. A najviac ma teší že aj ked jej šlapnem na podlahu tak skoro vobec nevidno dym. Predtým som ho videl aj v zrkadle .
Spokojnosť teda je aj ked to bolo skoro dva dni roboty a skoro som zošedivel kým som vydoloval ten zlomený a zaseknutý EGR.
[/url]
Laguna II 1,9 dCi 79kW, klima, siber, Carminat, 5,8L/100 Spokojny uzivatel ----> VW Passat 3C 2,0 TDi, DSG 103kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtv říj 16, 2008 19:32
- Bydliště: nitra
- Kontaktovat uživatele:
re
Ak si si pozrel fotky tak si videl že napeť ho dať nemožem lebo sa rozpadol .
Vysvetli mi teda akú ešte má funkciu okrem toho že prepúsťa výfukové plyny do sania? Lebo je to len obyčajný ventil ktorý otvára a zatvára elektomagnet. Je to prepojené z výfuku do sania.
Upravila sa kultivovanost motora (je kludnejší) a zostal pružnejší, klesla mi spotreba.
Dym ktorý som predtým videl pri rozbiehaní by podla teba kam mal ísť? predtým to išlo z výfuku nazad do sania. Nakolko som ten prepoj zrušil tak mi vysvetli kam asi ide.
Z výfuku rovno von. Že nedymí je dosledok toho že dokáže lepšie spalovať lebo nieje zasraté celé sacie potrubie karbonom.
Uvidím ako sa to bude chovať po dlhšej dobe ale zatial je to len a len lepšie.
Nie som mechanik ale vážne som nepochopil funkciu tohoto ventilu.
Vysvetli mi teda akú ešte má funkciu okrem toho že prepúsťa výfukové plyny do sania? Lebo je to len obyčajný ventil ktorý otvára a zatvára elektomagnet. Je to prepojené z výfuku do sania.
Upravila sa kultivovanost motora (je kludnejší) a zostal pružnejší, klesla mi spotreba.
Dym ktorý som predtým videl pri rozbiehaní by podla teba kam mal ísť? predtým to išlo z výfuku nazad do sania. Nakolko som ten prepoj zrušil tak mi vysvetli kam asi ide.
Z výfuku rovno von. Že nedymí je dosledok toho že dokáže lepšie spalovať lebo nieje zasraté celé sacie potrubie karbonom.
Uvidím ako sa to bude chovať po dlhšej dobe ale zatial je to len a len lepšie.
Nie som mechanik ale vážne som nepochopil funkciu tohoto ventilu.
Laguna Grandtour, Dynamique, 1,9 dci, 79 kw 2003,
Re: re
Jednu z tych fotografii, kde si zaslepil privod som si nevsimol. sorry. Prvotna funkcia EGR bola znizit teplotny bod spalovania nafty. Zapojeni EGR do systemu spalovania je niekolko. Kazdy ma svoje vyhody aj nevyhody. Avsak motor, ktory ho ma s nim "pocita". Ak ta to naozaj zaujima, ako to funguje, vies si to pozriet aj tu http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
majky píše:Ak si si pozrel fotky tak si videl že napeť ho dať nemožem lebo sa rozpadol .
Vysvetli mi teda akú ešte má funkciu okrem toho že prepúsťa výfukové plyny do sania? Lebo je to len obyčajný ventil ktorý otvára a zatvára elektomagnet. Je to prepojené z výfuku do sania.
Upravila sa kultivovanost motora (je kludnejší) a zostal pružnejší, klesla mi spotreba.
Dym ktorý som predtým videl pri rozbiehaní by podla teba kam mal ísť? predtým to išlo z výfuku nazad do sania. Nakolko som ten prepoj zrušil tak mi vysvetli kam asi ide.
Z výfuku rovno von. Že nedymí je dosledok toho že dokáže lepšie spalovať lebo nieje zasraté celé sacie potrubie karbonom.
Uvidím ako sa to bude chovať po dlhšej dobe ale zatial je to len a len lepšie.
Nie som mechanik ale vážne som nepochopil funkciu tohoto ventilu.
Laguna II 1,9 dCi 79kW, klima, siber, Carminat, 5,8L/100 Spokojny uzivatel ----> VW Passat 3C 2,0 TDi, DSG 103kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtv říj 16, 2008 19:32
- Bydliště: nitra
- Kontaktovat uživatele:
egr
No počítať s ním kludne môže. Nakolko sa mi rozpadol tak ho nemám a pokial sa bude motor správať tak ako sa správa určite ho tam dávať nebudem.
v piatok idem do čiech a urobím cca 800 km tak potom napíšem čo a ako sa to správa.
Zatial mám za sebou len krátke trasy po meste odkedy som ho vyhodil.
Ale každopádne sa to chová vo všetkých ohladoch lepšie.
v piatok idem do čiech a urobím cca 800 km tak potom napíšem čo a ako sa to správa.
Zatial mám za sebou len krátke trasy po meste odkedy som ho vyhodil.
Ale každopádne sa to chová vo všetkých ohladoch lepšie.
Naposledy upravil(a) majky dne stř led 28, 2009 21:09, celkem upraveno 1 x.
Laguna Grandtour, Dynamique, 1,9 dci, 79 kw 2003,
Re: egr
Tak nech ti to vydrzi.
majky píše:No počítať s ním kludne môže. Nakolko sa mi rozpadol tak ho nemám a pokial sa bude motor správať tak ako sa správa určite ho tam dávať nebudem.
v piatok idem do čiech a urobím cca 800 km tak potom napíšem čo a ako sa to správa.
Zatial mám za sebou len krátke trasy po meste odkedy som ho vymenil.
Ale každopádne sa to chová vo všetkých ohladoch lepšie.
Laguna II 1,9 dCi 79kW, klima, siber, Carminat, 5,8L/100 Spokojny uzivatel ----> VW Passat 3C 2,0 TDi, DSG 103kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtv říj 16, 2008 19:32
- Bydliště: nitra
- Kontaktovat uživatele:
L II
Cesta do Prahy a naspeť v pohode.
Urazil som cca 750 km. Auto šlape ako hodiny.
Priemerná rýchlosť 71.2 , spotreba 5.9 l .
Asi 45 % bola trasa po dialnici pri rýchlosti 120 - 130 km/h.
Takže nevidím žiadny problém.
Možno trošku búcha zadná náprava (silentblok) ale nedivím sa mu keď absolvoval nejaké kilometre po českej D1 )
Ten ale nemá nič s EGR.
Som čím ďalej presvedčený že EGR je na .....
Urazil som cca 750 km. Auto šlape ako hodiny.
Priemerná rýchlosť 71.2 , spotreba 5.9 l .
Asi 45 % bola trasa po dialnici pri rýchlosti 120 - 130 km/h.
Takže nevidím žiadny problém.
Možno trošku búcha zadná náprava (silentblok) ale nedivím sa mu keď absolvoval nejaké kilometre po českej D1 )
Ten ale nemá nič s EGR.
Som čím ďalej presvedčený že EGR je na .....
Laguna Grandtour, Dynamique, 1,9 dci, 79 kw 2003,
- Roland2666
- Advanced member
- Příspěvky: 305
- Registrován: pát pro 19, 2008 18:42
- Bydliště: Martin
Na čo slúži AGR ? Toto som našiel na nete:
Stručný popis funkce AGR ventilu.
AGR ventil je ventil pro zpětné vedení spalin a je funkční pouze při režimu částečného zatížení.
To je režim, kdy vozidlo jede na mírnou zátěž, laicky řečeno v režimu cca 1/4 pedálu akcelerace.
Ventil AGR je ovládán podtlakově a v režimu studeného motoru, kdy systém ještě dožhavuje není
potřeba aby AGR pracoval, protože AGR by měl pracovat až s ohřátějším motorem. Je tam totiž kvůli
složkám výfukových plynů NOx, které se tvoří na teplém motoru při hoření chudé směsi s přebytkem
kyslíku, což zvyšuje rychlost hoření nafty po vstříknutí, a tím i teplotu. Tato rychost hoření,
tedy i vysoká teplota tohoto procesu spojená s výskytem jedovatých složek NOx, které jsou u dieselů
velmi nežádoucí škodlivinou výfukových plynů, se nechá redukovat vpuštěním nějakého "inertního" plynu
do sání, který vytlačí přítomnost vzduchu, a tedy i kyslíku z objemu nasátého vzduchu. V autě se
k tomuto účelu nabízí výfukový plyn, který obsahuje kyslíku mnohem méně než vzduch.
Při zátěžových režimech, kdy je směs bohatší, nesmí být AGR otevřen a tedy nesmějí proudit
spaliny do sání, protože by nedostatek kyslíku přebytkem nafty podporoval kouřivost a mařil
by výkon (nafta by neměla s čím pořádně hořet). Proto je ventil AGR ovládán podtlakovou regulací,
aby při akceleraci zavřel a při režimu mírné zátěže, kdy chceme ředit vzduch výfukovým plynem
abychom snížily teploty a smrady, otevřel. Jak bylo již řečeno, jedná se tu o teplé režimy.
Z již uvedených skutečností je patrné,že odpojení EGR je čistě o emisích a o kouřivosti(částečně)
ale ne o výkonu.A jěště k počítači,dobře to pozná že je odpojený EGR.
Stručný popis funkce AGR ventilu.
AGR ventil je ventil pro zpětné vedení spalin a je funkční pouze při režimu částečného zatížení.
To je režim, kdy vozidlo jede na mírnou zátěž, laicky řečeno v režimu cca 1/4 pedálu akcelerace.
Ventil AGR je ovládán podtlakově a v režimu studeného motoru, kdy systém ještě dožhavuje není
potřeba aby AGR pracoval, protože AGR by měl pracovat až s ohřátějším motorem. Je tam totiž kvůli
složkám výfukových plynů NOx, které se tvoří na teplém motoru při hoření chudé směsi s přebytkem
kyslíku, což zvyšuje rychlost hoření nafty po vstříknutí, a tím i teplotu. Tato rychost hoření,
tedy i vysoká teplota tohoto procesu spojená s výskytem jedovatých složek NOx, které jsou u dieselů
velmi nežádoucí škodlivinou výfukových plynů, se nechá redukovat vpuštěním nějakého "inertního" plynu
do sání, který vytlačí přítomnost vzduchu, a tedy i kyslíku z objemu nasátého vzduchu. V autě se
k tomuto účelu nabízí výfukový plyn, který obsahuje kyslíku mnohem méně než vzduch.
Při zátěžových režimech, kdy je směs bohatší, nesmí být AGR otevřen a tedy nesmějí proudit
spaliny do sání, protože by nedostatek kyslíku přebytkem nafty podporoval kouřivost a mařil
by výkon (nafta by neměla s čím pořádně hořet). Proto je ventil AGR ovládán podtlakovou regulací,
aby při akceleraci zavřel a při režimu mírné zátěže, kdy chceme ředit vzduch výfukovým plynem
abychom snížily teploty a smrady, otevřel. Jak bylo již řečeno, jedná se tu o teplé režimy.
Z již uvedených skutečností je patrné,že odpojení EGR je čistě o emisích a o kouřivosti(částečně)
ale ne o výkonu.A jěště k počítači,dobře to pozná že je odpojený EGR.
<> Renault Laguna 2.2 dCi Dynamique 110 kW/ 150 PS
<> Renault Trafic 2.0 dCi Generation 84 kW/ 115 PS
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 125kW/170PS
<> Renault Trafic 2.0 dCi Generation 84 kW/ 115 PS
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 125kW/170PS
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Kdyby to ECU poznala že je odpojený EGR, tak by se rozsvítila DIAG. a přeplo by se to do nouzáku. Pozná jen vytažený konektor ale pokud se nechá připojený a jen se pootočí tak se nic neděje. Tedy u Renaultu dCi. Nemluvě u dTi tam nepozná nic. Ničeho se není třeba bát, tolik aut to má odpojené... Mě teda auto přestalo kouřit a jde skvěle za plynem. má rychlou reakci na pedál. Možná u jiných aut že pozná odpojený EGR, tuším u Opelu jsem něco takového slyšel... Ale zaslepují to také...
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
- Roland2666
- Advanced member
- Příspěvky: 305
- Registrován: pát pro 19, 2008 18:42
- Bydliště: Martin
Bohužiaľ, ale s týmto naozaj nesúhlasím. Keď mi začalo štrajkovať EGR, tak ako prvé riešenie bolo odpojenie od konektoru a všetko bolo O.K. A to mám na dCi vyskúšané, jazdil som tak minimálne pol roka.Potom som ho vybral keď som mal čas, vyčistil dal naspäť a nič sa nezmenilo.flighttom píše:Kdyby to ECU poznala že je odpojený EGR, tak by se rozsvítila DIAG. a přeplo by se to do nouzáku. Pozná jen vytažený konektor ale pokud se nechá připojený a jen se pootočí tak se nic neděje. Tedy u Renaultu dCi. Nemluvě u dTi tam nepozná nic. Ničeho se není třeba bát, tolik aut to má odpojené... Mě teda auto přestalo kouřit a jde skvěle za plynem. má rychlou reakci na pedál. Možná u jiných aut že pozná odpojený EGR, tuším u Opelu jsem něco takového slyšel... Ale zaslepují to také...
<> Renault Laguna 2.2 dCi Dynamique 110 kW/ 150 PS
<> Renault Trafic 2.0 dCi Generation 84 kW/ 115 PS
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 125kW/170PS
<> Renault Trafic 2.0 dCi Generation 84 kW/ 115 PS
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 125kW/170PS
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Tohle je ale zkušenost většiny lidí že po odpojení zástrčky to hází chybu.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
- Roland2666
- Advanced member
- Příspěvky: 305
- Registrován: pát pro 19, 2008 18:42
- Bydliště: Martin
-
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned bře 22, 2009 09:09
- Kontaktovat uživatele:
Re: re
Jenom takový dotaz...a co když AGR zůstane v poloze jak má být a pouze se od něj odšroubuje zapojená cívka?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 29 hostů