Převodovka - řachtání na 3 a 4
Moderátor: Moderators General
Převodovka - řachtání na 3 a 4
Pánové, při akceleraci a deceleraci na 3 a 4 je v kabině zřetelně slyšet pravidlené řachtání. Na ostatní stupně to nedělá. Navíc, při zařazené 3 trošku vibruje páka. Žádné projevy na plynulosti zrychlení, auto se chová normálně
Podle všeho je to v převodovce, potutelně jsem se usmál, když jsem opětovně dočetl problémy Dráčka a povídání o ceně nové převodovky a repasu staré. Zítra mi to v servisu omrknou a dobrá rada bude, jako obvykle, vyměnit.
Pokud máte někdo podobnou zkušenost, napiště sem. Zatím se připravuju na nejhorší... Olej byl nedávno doplněn (cca 0,3l).
Podle všeho je to v převodovce, potutelně jsem se usmál, když jsem opětovně dočetl problémy Dráčka a povídání o ceně nové převodovky a repasu staré. Zítra mi to v servisu omrknou a dobrá rada bude, jako obvykle, vyměnit.
Pokud máte někdo podobnou zkušenost, napiště sem. Zatím se připravuju na nejhorší... Olej byl nedávno doplněn (cca 0,3l).
Ak by si to chcel robit sam, mam nejake pdf na vymenu prasknuteho loziska v prevodovke PK6. Je to sice v taliancine ale je tam plno fotografii. Asi to lozisko v prevodovkach odchadza castejsie, ked na to urobili navod.Carc píše:Prý jsou to vysypaný ložiska v převodovce. Technik se tvářil, že ví, o čem mluví . Převodovka půjde ven, práce na tři dny, celková suma CZK 18 000.-. Olej měněný nebyl, ale byl dolitý originál (aktuálně 95tkm).
- Krejča
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát pro 31, 2004 10:02
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Už týden jezdím s manželčiným Cliošem. Lagunka má bolavou převodovku. Již jsou známy škody (minimálně spojkové ložisko, ložisko na hlavním hřídeli a chycený obal převodovky). To bude ranec Hlavně ale ať už je auto v kupě a jezdí.Carc píše:Laco19: Díky, ale opravy raději přenechám zkušenějším. Dnes mi to předali. Nakonec provedli GO převodovky za 16 klacků. Nutno říct, že po těch pár dnech, co jsem jezdil v otcově 2.0IDE, se ke své svižné 2.2DCi vracím velmi rád...
jsou problémi s převodovkami i u benzínáků,nebo jenom u naftáků,nikdo s benzínákem ohledné převodovky sem nepsal,jinak v kolika km měnit olej v převodovce,v Renaultu mi řekli jako u rozvodáku 120 000 km nebo po 5 letech,mám najeto 68 000 km(poctivejch),s řazením problém nemám,ale už jsem zažil přesnější a měkčí řazení
Renault Laguna II.,18-16V 89 kW(123 koníků) Expression,už ne
Pozrel som dialogys. Ceny lozisk su cca 1000SK za kus sychrony cca 750SK za kus, vsetko bez DPH. To naozaj prekvapi, ked za maly kusok plastu pytaju v Renaulte partisic...wc píše:Jestli je tomu opravdu tak tak to máš super.
Ale nevím, nevím.... nezdá se mi to. Do převodovek je všechno drahé jako kráva. Alespoň na R21 to byly šílené cechy...
wc
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte led 04, 2005 22:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Neustale hovorite o cenach z dialogisu, mate ho nekdo ceskej??? Omlouvám se zaLaco19 píše:Pozrel som dialogys. Ceny lozisk su cca 1000SK za kus sychrony cca 750SK za kus, vsetko bez DPH. To naozaj prekvapi, ked za maly kusok plastu pytaju v Renaulte partisic...wc píše:Jestli je tomu opravdu tak tak to máš super.
Ale nevím, nevím.... nezdá se mi to. Do převodovek je všechno drahé jako kráva. Alespoň na R21 to byly šílené cechy...
wc
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Mno, snad všem, co nevěří, pomůže i následující info - jsem u nich už VIP, protože na všech 4 autech jsem jim navíc už zaplatil jedno celé další. Dále mi vysvětlovali, že cena je nižší proto, že objednávali celou převodovkovou sadu, ne jednotlivé díly.
Nicméně sorry, chlapci, ale 16 klacků za opravu převodovky při necelých 100tkm mi tedy přijde ranec, jako kráva!
Nicméně sorry, chlapci, ale 16 klacků za opravu převodovky při necelých 100tkm mi tedy přijde ranec, jako kráva!
Laco19 píše:Ak by si to chcel robit sam, mam nejake pdf na vymenu prasknuteho loziska v prevodovke PK6. Je to sice v taliancine ale je tam plno fotografii. Asi to lozisko v prevodovkach odchadza castejsie, ked na to urobili navod.Carc píše:Prý jsou to vysypaný ložiska v převodovce. Technik se tvářil, že ví, o čem mluví . Převodovka půjde ven, práce na tři dny, celková suma CZK 18 000.-. Olej měněný nebyl, ale byl dolitý originál (aktuálně 95tkm).
prosim mohl bys me to zaslat take
na email trtsoft@seznam.cz
moc dekuji TR
8/2006-3/2011 - Scenic 99, 1.6 K7M/8V/66kw; od 9/2017 Thaila I, 1,4 K4J/16V/72kW
- Krejča
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát pro 31, 2004 10:02
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Osobně v převodovce vidím další konstrukční problém Laguny, protože i kámošovi na 2,2dCi nepřežila převodovka 135tis.Carc píše:Mno, snad všem, co nevěří, pomůže i následující info - jsem u nich už VIP, protože na všech 4 autech jsem jim navíc už zaplatil jedno celé další. Dále mi vysvětlovali, že cena je nižší proto, že objednávali celou převodovkovou sadu, ne jednotlivé díly.
Nicméně sorry, chlapci, ale 16 klacků za opravu převodovky při necelých 100tkm mi tedy přijde ranec, jako kráva!
Tak to koukám. Pamatuji se, že pružinka pod synchron trojky R21 (byla velká tak centimetr stála přes tři kila, tzn. tři pružinky litr.Laco19 píše:Pozrel som dialogys. Ceny lozisk su cca 1000SK za kus sychrony cca 750SK za kus, vsetko bez DPH. To naozaj prekvapi, ked za maly kusok plastu pytaju v Renaulte partisic...wc píše:Jestli je tomu opravdu tak tak to máš super.
Ale nevím, nevím.... nezdá se mi to. Do převodovek je všechno drahé jako kráva. Alespoň na R21 to byly šílené cechy...
wc
Za ložisko chtěli tuším 4 litry a kolo (protikus k synchronu s kuželem) stálo kolem 5 táců. Cenu za ten synchr. kroužek si už nepamatuju, ale byly to tisíce. Omývalo mě a nakonec jsem koupil jen ty pružinky.
Asi dostali trošku rozum, protože s takovou cenovou politikou by dneska nepochodili.
To je dobrá zpráva
wc
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
PS: Souhlasím s Carc-em.
Je to humus. Soudruzi se opět nepředvedli. Kdysi někdo řekl, že auta by měli navrhovat francouzi a konstruovat a vyrábět němci.
Tak bychom měli auto s francouzským designem Renault (100%), velkým vnitřním prostorem Renault (100%), náhonem 4x4 od Audi(100%), vzduchovým pérováním Mercedes(100%) a podvozkem a motorem BMW(100%).
Neznám lepší příklad synergického zvýšení hodnoty
Fantazii zdar !
wece
Je to humus. Soudruzi se opět nepředvedli. Kdysi někdo řekl, že auta by měli navrhovat francouzi a konstruovat a vyrábět němci.
Tak bychom měli auto s francouzským designem Renault (100%), velkým vnitřním prostorem Renault (100%), náhonem 4x4 od Audi(100%), vzduchovým pérováním Mercedes(100%) a podvozkem a motorem BMW(100%).
Neznám lepší příklad synergického zvýšení hodnoty
Fantazii zdar !
wece
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
A na vyrobu tohoto auta sa postavi fabrika v Rumunsku...wc píše:PS: Souhlasím s Carc-em.
Je to humus. Soudruzi se opět nepředvedli. Kdysi někdo řekl, že auta by měli navrhovat francouzi a konstruovat a vyrábět němci.
Tak bychom měli auto s francouzským designem Renault (100%), velkým vnitřním prostorem Renault (100%), náhonem 4x4 od Audi(100%), vzduchovým pérováním Mercedes(100%) a podvozkem a motorem BMW(100%).
Neznám lepší příklad synergického zvýšení hodnoty
Fantazii zdar !
wece
-
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jaká to byla převodovka JH/JR nebo PK6? Doufal jsem, že se sypou jenom PK. Z té faktury vidím, že ti tam dali olej TRJ takže by to měla být JH/JR?
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
-
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No tak jestli tam máš šestikvalt což předpokládám že jo tak to je PK6. Ale pak je divná ta faktura protože do PK6 podle renaultu patří převodový olej TRP = lepší = dražší než TRJ takže jestli ti tam nalii TRJ tak bych řek že to neni úplně správně. No zdejší oborníci mě třeba opraví, ale TRJ (už podel názvu patří do převodovek značených jako J... a TRP do P...). Navíc náplň by měla být 2.2l, tak doufám že ti alespoň dali ten zbytek oleje (dle faktury 4l) .Carc píše:Jan Melichar: typové označení převodovky neznám, ale moje auto je Lag II 2.2dCi uvedená v provoz dne 25.4.2002. To by mělo znalým pomoct.
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů