Tlumiče
Moderátor: Moderators General
- Krejča
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát pro 31, 2004 10:02
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Zrovna teď to řeším. Kayaba zadní vyjdou na netu na ca.2600,-kč oba, komplet i s předníma 6.000,- až 6.500,-. Monroe mi vychází dráž. Ceny vč.DPH. Zatím nevím do čeho půjdu. Zajímalo by mě co mám teď na autě, ale nevím jak to zjistit?samson píše:citim lopkanie v lavom zadnom kolese , co to moze byt ? ak prejdem po diere v miernej zatacke a tak , citim ze tlmice uz dobre nebudu , na aku cenu sa mam pripravit ?
- renda4
- Advanced member
- Příspěvky: 451
- Registrován: ned úno 18, 2007 08:05
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Monroe ? Tak těm se vyhni ! Dej tam co tam bylo a to KAYABY.Krejča píše:Zrovna teď to řeším. Kayaba zadní vyjdou na netu na ca.2600,-kč oba, komplet i s předníma 6.000,- až 6.500,-. Monroe mi vychází dráž. Ceny vč.DPH. Zatím nevím do čeho půjdu. Zajímalo by mě co mám teď na autě, ale nevím jak to zjistit?samson píše:citim lopkanie v lavom zadnom kolese , co to moze byt ? ak prejdem po diere v miernej zatacke a tak , citim ze tlmice uz dobre nebudu , na aku cenu sa mam pripravit ?
co ta stalo taketo otestovanie tlmicov a brzd????samson píše:tak som bol na teste tlmicov aj brzd , hodim vam tu cely list , takze tlmice nad 60 % su este normal , pod 60% slabe , pod 40% vadne ,
Renault Laguna II 10/2001 1,9dCi Initiale, 88kw/120k, ;Vyhřívané sedačky; ABS; Tempomat; Přední mlhovky; 8 airbagů; Metalíza; Zrcátka v elektrice; Vyhřívané přední sklo; Palubní PC; Kožený interiér; Dálkové ovládání; Centrální zamykání; Venkovní teploměr; Všechna okna v elektrice; Navigace-Carminat CNI I; 17"ALU kola
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
ja mam cca 160 tisic a pred par mesiacmi bola pred nejakym obchodnym centrom nejaka akcia ze testovali tlmice zadarmo, chlapik tam bol sam a bezprizorne sa obzeral koho by otestoval lebo asi nikto nechcel, vsetci sa ponahlali, bolo to v pracovny den, tak dosiel za mnou ze ci nechcem, tak ja ze ok.bosyboss píše:Len tak by ma zaujímalo, aká je šanca, že tlmiče na mojom aute sú este Ok.? Mám nabehané 170 tis. Km. Aké tlmiče sú podľa Vás lepšie, plynové?olejevé? myslím do predu.
A tlmice boli este v norme, ale uz sa blizili k zltemu a cervenemu polu v tych extremoch. Zadne na tom boli lepsie ako predne. Tak mi to snad este nejaky cas vydrzi.
Inac auto je z roku 2005 a vacsinu kilometrov to najazdilo vo francuzsku po dialniciach, takze zrejme tie tlmice az tak netrpeli, keby to jazdilo viac po meste alebo horsich cestach tak uz pri 160 tisicoch mozu byt zrele na vymenu.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
Testy su OK, prosím ťa ako sa tam ocitol údaj o hmotnosti vozidla, lieta mi tam nejakých dvesto kg mám 2,0 ide a z počítača vybehlo 1475 kg,sergej73 píše:co ta stalo taketo otestovanie tlmicov a brzd????samson píše:tak som bol na teste tlmicov aj brzd , hodim vam tu cely list , takze tlmice nad 60 % su este normal , pod 60% slabe , pod 40% vadne ,
mám síce nejaké náradie v kufri ale ta tvoja hmotnosť??? v TP mám 1300, som síce laik ale akísi vzťah medzi hmotnosťov vozidla a účinnosťou brzd asi bude _ ??? neviem
favorit 135 l_ Octavia 1,6i_Laguna II Privileg_2.0 iDE[img]http://www.spotreby.cz/sigs/ico_2_1507.gif[/img]
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Zda sa ze budem musiet vymenit predne tlmice lebo po tom ako som chytil pravym kolesom dost velku jamu tak sa zrejme velmi mierne ohol a teraz mi to trochu taha doprava... Geometriu mi napravili, gumami to tiez nie je, po vymene na letne to neprestalo, a znamy sa na to akurat pozeral a povedal ze vsetko tam vyzera byt ok, ramena su v pohode a ze jedine co to moze byt tak je ten tlmic, volnym okom tam vraj nic nevidel, ze niekedy to byva vidiet ked to je o centimeter nakrivo ale ak je to milimeter tak to vidiet nevidno ale moze to sposobovat taketo problemy.
Tak by som sa miestnych odbornikov chcel spytat ake tlmice tam mam dat ked to budem menit, original su tam Kayaby ako tu niekto spominal? A plynove alebo olejove? Niekto mi hovoril ze su vpredu olejove a vzadu plynove, len si to chcem potvrdit, v autobenexe maju aj jedny aj druhe, cena je len o cca 10 eur vyssia na tie plynove. Najradsej by som tam dal tie ktore tam su z vyroby nech to je ako to bolo predtym.
Tak by som sa miestnych odbornikov chcel spytat ake tlmice tam mam dat ked to budem menit, original su tam Kayaby ako tu niekto spominal? A plynove alebo olejove? Niekto mi hovoril ze su vpredu olejove a vzadu plynove, len si to chcem potvrdit, v autobenexe maju aj jedny aj druhe, cena je len o cca 10 eur vyssia na tie plynove. Najradsej by som tam dal tie ktore tam su z vyroby nech to je ako to bolo predtym.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
V předu jsou Exel-G a v zadu Gas-Adjust, to znamená v předu plynokapalinové nízkotlaké a v zadu plynokapalinové vysokotlaké. Jiné nedávej protože rozdíl v ceně není nijak veliký, ale rozdíl ve funkčnosti nesrovnatelný.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Aha, takze aj v predu su plynove... A tie predne su dvojplastove a zadne jednoplastove.Šamša píše:V předu jsou Exel-G a v zadu Gas-Adjust, to znamená v předu plynokapalinové nízkotlaké a v zadu plynokapalinové vysokotlaké. Jiné nedávej protože rozdíl v ceně není nijak veliký, ale rozdíl ve funkčnosti nesrovnatelný.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Ja mel za to ze excel-G sou plynove,je na nicg napsane jen gas
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
No ved ja som to pochopil tiez tak ze su plynove... Plynokapalinove=plynove IMHO, lebo tie druhe (teda ten druhy typ) su len kvapalinove (t.j. olejove), cize plynokvapalinovym sa asi hovori zjednodusene plynove.ToJa píše:Ja mel za to ze excel-G sou plynove,je na nicg napsane jen gas
Dobre to chapem?
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Exel-G jsou dvojplášťové, kde první plášť(pracovní válec) je olejový a druhý vnější je tlakován dusíkem na cca 4 bary a tlak zabraňuje pěnění oleje a předchází ztrátě funkčnosti, čili plyn v pasívní funkci. Gas-Adjust je jednoplášťový s pomocným plovoucím pístem, který odděluje zároveň plyn od oleje a kde je dusík natlakovaný na cca 30 bar a zároveň funguje jako činné médium, čili pruží a zároveň jako měkký doraz, tady je plyn v aktivní funkci.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte led 04, 2005 22:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem si byl nechat udělat testy tlumičů. Najeto 206tis
Přední náprava pod 52 procent neučinné.
Levé kolo učinnost 62%, pravé kolo 60%. Takže už jsem byl ve žlutém a jsou zralé na výměnu.
Zadní náprava pod 34 procent neučinné.
Levé kolo 52%, pravé kolo 52%. A jsou OK.
Takže jsem byl velmi mile překvapen. Předek půjde ven, stejně musím měnit horní uložení.
Přední náprava pod 52 procent neučinné.
Levé kolo učinnost 62%, pravé kolo 60%. Takže už jsem byl ve žlutém a jsou zralé na výměnu.
Zadní náprava pod 34 procent neučinné.
Levé kolo 52%, pravé kolo 52%. A jsou OK.
Takže jsem byl velmi mile překvapen. Předek půjde ven, stejně musím měnit horní uložení.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Nj, po vymene pocitis ten luxus novych tlmicov Ja som ich nedavno menil a dost to citit. A to som ich nemal v takom zlom stave ako ty, menil som to kvoli tomu ze sa mi jeden ohol v jednej jame na ceste (o tom som tu toho tiez dost popisal niekde inde)
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů