Zdravím
Mám problém s Lagunou 2.0 98kw benzín rok výroby 2003 v provozu 2005. Neprošel jsem emisemi z důvodu nesvítící kontrolky mil (po zapnutí zapalování), z tohoto důvodu se technik nemůže spojit s řídící jednotkou přes eobd.
Auto jsem již měl u autotronika, který auto načetl a sdělil mi že kontrolka nikdy svítit nemohla, jelikož ani není z výroby nato naprogramovaná a ten stav je neměnný, takže se v tom nikdo ani nemohl vrtat.
Máte někdo podobné zkušenosti a případně jak danou záležitost vyřešit.
Předem děkuji za pomoc.
Nesvítící kontrolka MIL
Moderátor: Moderators General
Re: Nesvítící kontrolka MIL
To jsou teda zajimavosti . Nesvitici kontrolka nebrani pripojeni pres obd. A ma svitit pri zapnuti klicku, po startu zhasnout, to neni nic o programovani z vyroby. Pokud nemas auto od novoty, bude ona kontrolka asi odpojena fyzicky, at auto pri prodeji nehlasi zavady. Pokud mas auto od novoty, tak asi jen praskla zarovka/dioda . Tak ci onak, bude potreba se k tomu dostat a rozebrat to.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Nesvítící kontrolka MIL
Ahoj díky za odpověď.
Budíky jsem měl venku rozebrané, kontrolka je ok projistotu přeletována, beze změny, poté následovala výměna komplet budíků taktéž beze změny.
S autem jsem byl u dvou různých emisářů oba říkaly v podstatě to samé, že jakmile se nerozsvítí kontrolka tak mu to ani nedovolí propojit.
Autotronik také říkal že může být problém s tím že kolem roku 2003 se přecházelo na měření emisí právě s EOBD a nastával problém že některá auta vyrobená během toho přechodu na to nebyla přizpůsobená.
Ovšem ani on neměl ánung jak to vyřešit.
Budíky jsem měl venku rozebrané, kontrolka je ok projistotu přeletována, beze změny, poté následovala výměna komplet budíků taktéž beze změny.
S autem jsem byl u dvou různých emisářů oba říkaly v podstatě to samé, že jakmile se nerozsvítí kontrolka tak mu to ani nedovolí propojit.
Autotronik také říkal že může být problém s tím že kolem roku 2003 se přecházelo na měření emisí právě s EOBD a nastával problém že některá auta vyrobená během toho přechodu na to nebyla přizpůsobená.
Ovšem ani on neměl ánung jak to vyřešit.
Re: Nesvítící kontrolka MIL
Pak si u vyrobce vyzadat potvrzeni, ze takto se auto ma chovat a je to tak v poradku. Obcas se legislativni pozadavky na emise nemusi shodovat s dobovou homologaci a vznikaji problemy. Tyto problemy uz renault mel ve chvili, kdy se prvne zacaly na emisich resit readiness kody pres obd. Svitilo neco, co dle STK svitit nemelo a renault musel vydat nejakou listinu prokazujici, ze takto je to v poradku.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Nesvítící kontrolka MIL
To je dobrý nápad, né že bych zrovna věřil že to dopadne , ale rozhodně to stojí za pokus.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 32 hostů