Zdravím vás. Prosím o radu někoho,komu se to již projevilo,případně někoho kdo ví...
Motor 1.8 benz. auto je ohřáté a jede fajn,na přidání plynu reaguje bez problému,žádné cukání,jde do výkonu,startuje v pohode,otáčky drží . Ovšem do doby,kdy projíždim zatáčku pod plynem (pozorováno zatim směr vlevo) Auto v momentě jako když ztratí přísun benzinu,nepřijemně cukne jako když mě někdo chytí za nárazník a jede pak dál jako by se nechumelilo. Pozoruji to v podstatě každou jízdu. Napadá mě x věcí,v podstatě snad vše co se týče spalování až po zapalování.Ale protože je toho tolik,někdo nápad? Jinak žádná závada v DDT2000. Případně moc děkuji
S.
škubnutí v zatáčce
Moderátor: Moderators General
škubnutí v zatáčce
Laguna II,rv 2004, 1,8 benzin
Re: škubnutí v zatáčce
Uvolneny nejaky kablik. Zkus tu zatacku projet vickrat na neutral, jestli pri tom chcipne motor. A klidne bych to testoval ne v zatacce, ale na rovince s tim, ze budes kmitat zleva doprava a furt dokola, co nejprudseji. No a pak muzes s nastsrtovanym motorem zkouset hybat s ruznou kabelazi v motorove casti, jestli to bude mit vliv ci ne.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: škubnutí v zatáčce
Tak nevim,ale asi jsi měl pravdu z tou kabeláží v motoru. Dnes jsem to jen tak náhodou navrčel a jen tak chvíli čuměl do motoru-nějak se mi nechtělo nic hledat,jen jsem načítal chyby v DDt-mimo chodem hlásí chybu u ABS ESP (DTC-Can bus off) ani nevim co to je.No nic,běžel v klidu a pohodě.Pak mě nenapadlo nic jiného,než li jemně zahýbat kabeláží u klapky. No,jen jsem se opravdu zlehka dotknul žil co vedou do konektoru v škrtící klapce a co žačal dělat motor mě vyděsilo,že mě málem kleplo.No nevim jestli to může být tím,ale možné je asi vše. Díky za radu postupu
S.
S.
Laguna II,rv 2004, 1,8 benzin
Re: škubnutí v zatáčce
Konektor klapky s cca 20 cm kabelem se dodává jako díl i v druhovýrobě. U starších vozů dost častá závada.
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Re: škubnutí v zatáčce
JJ už jsem to zjistil,dík. Jen představa toho letování fousů,ach jo. Ale kdyby to fakt mělo být jen tím konektorem,tak pro mě dobrý.Horší,kdyby to bylo až buh ví kde na cestě.Fakt ale je,že jsem jen položil ruku na ty žíly u konektoru a motor lítal ze strany na stranu.Tak to snad fakt bude tím.
Laguna II,rv 2004, 1,8 benzin
Re: škubnutí v zatáčce
Ještě hloupý dotaz...Kdybych to chtěl nejprve zkusit prolejt kontaktolem,musím odpojit baterii??? Díky
Laguna II,rv 2004, 1,8 benzin
-
- Advanced member
- Příspěvky: 421
- Registrován: stř lis 27, 2013 19:56
- Bydliště: Veselí Nad Moravou
Re: škubnutí v zatáčce
Nemusíš
Ex.. Renault laguna grantour 2.2 Dci 2002 185460km manuál 6ti kvalt
Renault Laguna grantour 1.9dci 88kw 2005 203 000km.
Renault fluence 1.6 16v 84kw 2015 75000km
http://lada136.rajce.idnes.cz/
Renault Laguna grantour 1.9dci 88kw 2005 203 000km.
Renault fluence 1.6 16v 84kw 2015 75000km
http://lada136.rajce.idnes.cz/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů