Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy
Moderátor: Moderators General
Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy
Zdravím vás, včera mi na laguně začala lítat ručička teploty vody a auto skákali do nouzaku
Ujel jsem do 10 km takže se auto ani jeohralo pořádně
Tak jsem to zaparkoval
A den ráno jsem prisel teplota na půlce už při sepnutí tlačítka před nastartováním
A po 3 km nouzový režim a teplota na max a nouzak.
Je to laguna grandtour 1.9dci 96 kW rv. 2007 motor F9Q
Nemáte někdo takovou zkušenost?
Děkuji
Ujel jsem do 10 km takže se auto ani jeohralo pořádně
Tak jsem to zaparkoval
A den ráno jsem prisel teplota na půlce už při sepnutí tlačítka před nastartováním
A po 3 km nouzový režim a teplota na max a nouzak.
Je to laguna grandtour 1.9dci 96 kW rv. 2007 motor F9Q
Nemáte někdo takovou zkušenost?
Děkuji
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy
Co jako chceš slyšet, že máš asi vadný čidlo teploty? Ruce máš, tak asi stačí šáhnout na hadice a zjistit jestli to co ukazuje je pravda. Také kouknout do nádobky, jestli je tam vůbec mokro.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy
Jasný že ruce mám
Nádobka je na max rysce
Jak se zkouší zda je čidlo teploty vody dobre? Dá se nějak proměřit?
Nádobka je na max rysce
Jak se zkouší zda je čidlo teploty vody dobre? Dá se nějak proměřit?
Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy
Je to jiz dost davno, nepamatuji si, jestli hazelo do nouzaku. Psi kusy mi delola olejem rozezrana kabelaz k cidlu.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy
Dobrá také to zkontroluji
A koukal jsem čidlo není vuenc dráhy tak se nic nestane když ho vyměním
A koukal jsem čidlo není vuenc dráhy tak se nic nestane když ho vyměním
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy
Jak píše kolega koukni na kabeláž pod chcípací klapkou, viz téma: viewtopic.php?f=44&t=70227
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy
Čidlo teploty by mělo mít 2,25kohm při 25 stupních.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy
Díky čidlo bylo zahloxidovane na kontaktech..
Tak jsem vyčistil kontaktolem konektor a dal nové čidlo a už to šlape.
Díky!
Tak jsem vyčistil kontaktolem konektor a dal nové čidlo a už to šlape.
Díky!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: KaJe a 38 hostů