Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
vojtas_77
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: stř úno 26, 2020 07:28

Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy

Příspěvek od vojtas_77 » stř úno 26, 2020 08:00

Zdravím vás, včera mi na laguně začala lítat ručička teploty vody a auto skákali do nouzaku
Ujel jsem do 10 km takže se auto ani jeohralo pořádně
Tak jsem to zaparkoval
A den ráno jsem prisel teplota na půlce už při sepnutí tlačítka před nastartováním
A po 3 km nouzový režim a teplota na max a nouzak.

Je to laguna grandtour 1.9dci 96 kW rv. 2007 motor F9Q

Nemáte někdo takovou zkušenost?
Děkuji

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy

Příspěvek od Šamša » stř úno 26, 2020 09:09

Co jako chceš slyšet, že máš asi vadný čidlo teploty? Ruce máš, tak asi stačí šáhnout na hadice a zjistit jestli to co ukazuje je pravda. Také kouknout do nádobky, jestli je tam vůbec mokro. :wink:
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

vojtas_77
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: stř úno 26, 2020 07:28

Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy

Příspěvek od vojtas_77 » stř úno 26, 2020 10:51

Jasný že ruce mám🤣

Nádobka je na max rysce
Jak se zkouší zda je čidlo teploty vody dobre? Dá se nějak proměřit?

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1318
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy

Příspěvek od Renaulťák » stř úno 26, 2020 10:57

Je to jiz dost davno, nepamatuji si, jestli hazelo do nouzaku. Psi kusy mi delola olejem rozezrana kabelaz k cidlu.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

vojtas_77
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: stř úno 26, 2020 07:28

Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy

Příspěvek od vojtas_77 » stř úno 26, 2020 11:46

Dobrá také to zkontroluji

A koukal jsem čidlo není vuenc dráhy tak se nic nestane když ho vyměním

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy

Příspěvek od Šamša » čtv úno 27, 2020 00:49

Jak píše kolega koukni na kabeláž pod chcípací klapkou, viz téma: viewtopic.php?f=44&t=70227
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2123
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy

Příspěvek od jarda19 » čtv úno 27, 2020 11:51

Čidlo teploty by mělo mít 2,25kohm při 25 stupních.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....

vojtas_77
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: stř úno 26, 2020 07:28

Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy

Příspěvek od vojtas_77 » čtv úno 27, 2020 14:27

Díky čidlo bylo zahloxidovane na kontaktech..
Tak jsem vyčistil kontaktolem konektor a dal nové čidlo a už to šlape.

Díky!

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vysoká teplota při studeném motoru a nouzový režim za jízdy

Příspěvek od Šamša » pát úno 28, 2020 20:32

:t18:
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: KaJe a 38 hostů