2,2 DCI, tlak v motore
Moderátor: Moderators General
2,2 DCI, tlak v motore
Zdravím, registroval som sa tu aby som vás Renaulťákov požiadal o radu. Ak niekto vie o takejto téme už vytvorenej tu na fóre budem rád ak ma tam presmerujete, mne sa nájsť nepodarilo.
Jedná sa o Lagunu 2,2 DCI , problém bol že v motore vznikal tlak, vytláčal olej, a tlak bol tak silný že vytláčal aj olejovú mierku.
Po tomto bolo na motore urobené zrovnanie hlavy a výmena tesnenia pod hlavou ( hlava odtlakovaná nebola, ani merané tlaky vo valcoch ) .Odvetranie motora ( z veka ventilov ) je priechodné . Pri tom ako som mal dole hlavu, skúsil som sedliackym testom naliať na piesty benzín aby som vyskúšal tesnosť piestov. Pretekal veľmi pomaly.
Po naštartovaní motora stále odniekal tlačí tlak. V motore má byť podtlak, skúšal som to na rôznych autách a na každom (ak je odvetranie OK ) je na nalievacom otvore pre olej, podtlak. Ale tento motor na Lagune tlačí von. Vraj sa to môže stávať aj keď uniká tlak zo sania cez tesnenie. Tak som odpojil hadicu od turba, aby tam tlak nebol, a aj pri tom ako motor beží na voľnobehu to fúka von. Prikladám video, aj obrázok ako sa balón nafúkne na prasknutia behom 5 sekúnd.
Môže tento tlak prefukovať medzi valcom a piestom? že by bol niekde vydratý valec ? Ak áno, ako sa prosím vás rieši oprava? má tento motor vložky valcov ?
Podotýkam, štartuje hneď za studena aj pri -3 ,na všetky valce naraz.
Moc ďakujem za všetky rady
https://www.youtube.com/watch?v=qu4T5mF ... e=youtu.be
Jedná sa o Lagunu 2,2 DCI , problém bol že v motore vznikal tlak, vytláčal olej, a tlak bol tak silný že vytláčal aj olejovú mierku.
Po tomto bolo na motore urobené zrovnanie hlavy a výmena tesnenia pod hlavou ( hlava odtlakovaná nebola, ani merané tlaky vo valcoch ) .Odvetranie motora ( z veka ventilov ) je priechodné . Pri tom ako som mal dole hlavu, skúsil som sedliackym testom naliať na piesty benzín aby som vyskúšal tesnosť piestov. Pretekal veľmi pomaly.
Po naštartovaní motora stále odniekal tlačí tlak. V motore má byť podtlak, skúšal som to na rôznych autách a na každom (ak je odvetranie OK ) je na nalievacom otvore pre olej, podtlak. Ale tento motor na Lagune tlačí von. Vraj sa to môže stávať aj keď uniká tlak zo sania cez tesnenie. Tak som odpojil hadicu od turba, aby tam tlak nebol, a aj pri tom ako motor beží na voľnobehu to fúka von. Prikladám video, aj obrázok ako sa balón nafúkne na prasknutia behom 5 sekúnd.
Môže tento tlak prefukovať medzi valcom a piestom? že by bol niekde vydratý valec ? Ak áno, ako sa prosím vás rieši oprava? má tento motor vložky valcov ?
Podotýkam, štartuje hneď za studena aj pri -3 ,na všetky valce naraz.
Moc ďakujem za všetky rady
https://www.youtube.com/watch?v=qu4T5mF ... e=youtu.be
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2,2 DCI, tlak v motore
Máš zřejmě prasklé víko ventilů, skrz které vede tlakový vzduch od turba a fučí ti to do bloku motoru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 2,2 DCI, tlak v motore
Ono je to naštartované s odpojenou hadicou od turba, takže v saní nie je žiadny tlak. Skúsil som to schválne aby som túto možnosť vylúčil.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2,2 DCI, tlak v motore
Tobě to fučí, jak kdyby si měl díru v pístu, nebo fouklé těsnění. Na volnoběh to přes zdravé kroužky takhle nemůže fučet.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 2,2 DCI, tlak v motore
nedarí sa mi sem pridať obrázok. Ale ak na vývod z veka ventilov, pre hadicu odvetrania natiahnem nafukovací balón, do 5 sekúnd je na prasknutie nafúknutý.
Počul som už o probléme, kedy bol valec vydratý v spodnej časti. Takže keď piest vo valci išiel hore, urobil dostatočný tlak aj pre bezproblémový štart motora, ale v spodnej časti valca bol výder a tade prefukovalo. A krúžky boli v poriadku. No neviem, vieš mi prosím povedať čo všetko obnáša GO tohto motora ? Či majú valce vložky ? Alebo sa to finančne neopatí riešiť ?
ďakujem
Počul som už o probléme, kedy bol valec vydratý v spodnej časti. Takže keď piest vo valci išiel hore, urobil dostatočný tlak aj pre bezproblémový štart motora, ale v spodnej časti valca bol výder a tade prefukovalo. A krúžky boli v poriadku. No neviem, vieš mi prosím povedať čo všetko obnáša GO tohto motora ? Či majú valce vložky ? Alebo sa to finančne neopatí riešiť ?
ďakujem
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2,2 DCI, tlak v motore
Nech změřit komprese, to dost napoví.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 2,2 DCI, tlak v motore
ide mi o to že ak bude chyba ukrytá niekde v motore, piestoch alebo valcoch, už sa s tým motorom nebude ďalej robiť nič lebo vzhľadom k stavu auta sa to moc nevyplatí. Ja doma tlaky zmerať neviem, a niekam odvážať ho pôjde tiež do peňazí.
Nemohol by prosím niekto, kto má takúto motorizáciu vyskúšať či mu ten motor robí toto isté ako na videu vyššie ? Či je to naozaj závada?
chcem sa len uistiť, aby sa náhodou nestalo že dobrý motor pôjde na odpis
Nemohol by prosím niekto, kto má takúto motorizáciu vyskúšať či mu ten motor robí toto isté ako na videu vyššie ? Či je to naozaj závada?
chcem sa len uistiť, aby sa náhodou nestalo že dobrý motor pôjde na odpis
Re: 2,2 DCI, tlak v motore
mam 2,2 ale takyto vietor nemam urcite
Renault Laguna Grandtour II 2,2dCi(110kw)automat-r.v.2003.výbava Initiale Paris
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů