1,8 16V dusi se po výměně motoru a hlavy

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Fastarrow
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: pon led 28, 2019 00:01

1,8 16V dusi se po výměně motoru a hlavy

Příspěvek od Fastarrow » pát úno 01, 2019 13:37

Ahojte,

mám takový problém s lag 2 88kw 1,8 16V 2003. Jezdila v pořádku do té doby, než se potkaly ventily a dal jsem to neprozřetelně mechanikovi, který mi prodal motor a kterého jsem neznal a který mě odrbal a odvedl polovinu práce a to fušérským způsobem. Nakonec jsem to odtáhl ke kamarádovi, který shodil hlavu a dotáhl to do stavu, kdy motor jede, ale auto je tupé. Bohužel teď nemá čas, tak to řeším sám.

Mám tam LPG, které je citlivé na špatné zapalování takže na benzín to jede bídně ale jede, na lpg to sotva udrží volnoběh a jinak to za jízdy škube, že se s tím nedá jet.

Diagnostika (delphi) co má známý, hlásila chybu čidla nasávaného vzduchu. Jelikož mám celý druhý motor (kdyby někdo potřeboval - tak dejte vědět) tak jsem vyměnil čidlo z toho motoru, chyba přetrvávala, tak jsem koupil nové a žádná změna, ale jiná diagnostika už tu chybu neviděla (čidla jsem proměřil a ukazovaly stejné hodnoty) a napsalo to jinou chybu asi díky tomu, že jsem měl odpojený el. ventil (nevím přesně co to je, jen jsem postupoval dle návodu na fórech), který vede z nasávací klapy.

Ted jak jsem pojezdil neco malo, tak nevím jestli tam je nějaká závada - nemám na to diagnostiku. (mmch nevíte někdo, jestli můžu použit delphi soft a kabel OP-COM pro oply?). Svíčky jsou černé, takže to vypadá na dlouhé vstřiky - i dle měření LPG. Včera jsem odpojil lambdu před katem a žádná změna. Na diagnostice lamda chodí 0,080V - 0,760V - kratkodobá adaptace smesi -78,1% - 90,6%. Zadní lambda 0,450 -100% ale nebyl zahřátý motor, jelo to krátce protože bohužel známý neměl čas a přijel hlavně smazat závady.