Demontáž "parohů"

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Hajocze
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát zář 22, 2017 20:24

Demontáž "parohů"

Příspěvek od Hajocze » sob říj 20, 2018 21:33

Zdar lagunaci, nedavno jsem zaslepoval egr ventil, a pri cisteni mi samozeejme neuniklo jak jsou zaneradene parohy sani, v tu chvili me to nenapadlo, az ted ze bych je mohl vycistit cele, ale nevim jak moc slozit to je a zda se to da zmaknout na parkovisti :D, cetl sem tu na foru starsi prispevky kde se o tom psalo ale nic moc kloudneho sem se nedocetl.

Kolik sroubu drzi samotne parohy sani, je treba odpojit turbo od vyfuku? Urcite je treba sundat ty byz eky co tam drzi na tom kolektoru zejo to je jasne ale zbytek nevim...

A druha vec jak je co nejlepe vycistit cele? Nejakym volne dostupnym pripravkem, nebo jak bylo na youtube jak to borec vypaloval plynovou pistoli nebo cim teda, aby se to vycistilo i v tech zahybech?

Jeste mam podezreni na zacpany kat protoze auto je zdechle a vsechno ostatni jsem prosel, ale proste nechce se mu otacek moc a vytahnu maximalne 160-170 a i to jde pomalu a pri prerazeni slysim docela hlasity odfuk. Ale do toho se urcite ja poustet nebudu, momentelne je auto v servisu se zadnima brzdama a jeste par prkotin :)
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 850
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž "parohů"

Příspěvek od magadafagada » pát lis 09, 2018 08:50

ještě bych zprovoznil ten egr zpět. má tam svou funkci.
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Demontáž "parohů"

Příspěvek od Šamša » sob lis 10, 2018 01:21

Jezdím už 13 let s otočeným EGR a žádnou funkci jsem nepocítil, ba naopak sání stále čisté a lepší odpich. S ekologií na mě nechoď motor nikdy nešel pod 2tis. toček a spíše se pohybuje v rozmezí 3-4 tis, takže tvorba NOx min. spíše žádné.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů