"Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Moderátor: Moderators General
"Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Ahoj. Věřím že je tady spousta lidí kteří prošli touto cestou tak bych rád slyšel jejich názor. Loni jsem narychlo před dovolenou koupil Lagunu I Ph2 1,6 16V Grantoura. Bylo to opravdu nouzové řešení, ale auto mě nadchlo a šlape jak hodinky. Co si ale budeme povídat je už 20 let staré, vozím v něm rodinu no a libí se mi L2 ideálně Ph2. Chtěl bych ji v 2,0 benzínu. Je to znatelný posun kupředu? Je tišší v dálničních rychlostech? Nebo ta změna za to ani nestojí a mám ještě chvíli kroužit v naší babičce? Díky za každý názor. Jirka.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
No sice už tu podobné téma někde je, ale asi takhle, LI je konstrukčně z počátku 90 let a z hlediska bezpečnosti posádky na tom bůhví jak nebyla dobře. Jediná výhoda je v odolnosti zubu času a plovoucího gauče, ale za mne bych ji poslal do světa, nebo posun v rodině, ale pořízení LII. doporučuji. Převratný auto, bezpečný s 5* a čitelnějším podvozkem, stále líbivá kastle která nehnije. 2.0 ti schvaluji, jen se vyhni motoru IDE i když i ten se správnou údržbou a kvalitním benzínem funguje dobře. Nejlépe ale vyhlédnou kus s ošnečeným F4R, baští stejně a jede hodně dobře.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
L1 není špatné auto, ale dneska je už je dosti konstrukčně zastaralé. L2 je úplně jiná liga, stále velmi pohodlná, ale mnohem bezpečnější, což bych viděl jako plus kvůli rodině. Pokud bys šel do ph2, tak tam je na výběr více spolehlivých motorů než jen 2.0 16v. Pokud se vyhneš 2.2 dci a 1.9 dci 88kW (což není špatný motor, ale musíš vědět jak na něj), tak nemůžeš šlápnout vedle.
Co se týče hlučnosti, je na tom L2 o něco líp než L1, přesto je 2.0 16v atmosféra, takže bude hlučnější. Pokud jezdíš hodně po dálnici bral bych spíše 1.9 dci 96kW, 2.0T, 2.0 dci nebo 3.0 V6.
Co se týče hlučnosti, je na tom L2 o něco líp než L1, přesto je 2.0 16v atmosféra, takže bude hlučnější. Pokud jezdíš hodně po dálnici bral bych spíše 1.9 dci 96kW, 2.0T, 2.0 dci nebo 3.0 V6.
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Měl jsem jak LI ph1 tak LII ph2 obě verze Grandtour a rozdíly jsou opravdu znát.
V LI je málo místa pro posádku, teda mě přišla hodně stísněná,ale zase se do kufru vejde hromada věcí. LII to má obráceně, bohužel už to není stěhovák ,ale zase je hezčí Pokud vozíš kočárek nebo něco tomu podobné tak si to nejprve vyzkoušej jestli se ti vůbec vleze. Pro rodinu bych ti spíš doporučil Grand Scenic nebo Espace IV.
Lukáš
V LI je málo místa pro posádku, teda mě přišla hodně stísněná,ale zase se do kufru vejde hromada věcí. LII to má obráceně, bohužel už to není stěhovák ,ale zase je hezčí Pokud vozíš kočárek nebo něco tomu podobné tak si to nejprve vyzkoušej jestli se ti vůbec vleze. Pro rodinu bych ti spíš doporučil Grand Scenic nebo Espace IV.
Lukáš
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Mezi generacemi byl vždycky rozdíl. Měl jsem Laguny všech generací, vždy phase II.
Laguna I bylo bytelné auto i podvozkově, na Laguně II se trochu šetřilo.
Laguna I bylo bytelné auto i podvozkově, na Laguně II se trochu šetřilo.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Kluci díky za reakce. Holce 11, klukovi 2 další neplánujem = už bych nemusel nutně ani kombi. Jezdím hodně "kolem komína" a tak raději volím benzín atmosféru. V6 by se mi líbila ale nejsou. Bral bych automat, ale není na ně moc referencí jestli držej. Docela jsem se zakoukal do tohoto kousku: https://www.sbazar.cz/z.naden/detail/44 ... zachovale-
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Automat jsem měl v LII 3,0 V6 a 210 000km bez problémů, v Espace IV 2,0T má teď 190 000km a taky bez problémů. Jen jednou za 60 000km nechám vyměnit olej
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Móóc hezká udržovaná a cena taky dobrá. Když to porovnáš s koncernem, tak tady získáš daleko více za ty peníze.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Inzerat jiz neni aktualni, mozna ti ji nekdo vyfouk.
V nabidce LII vladnou kombiky. To, co jsem a stale potkavam na silnicich, odkaduji minimalne na trojnasobek. Benzinu moc neni a pokud kupuji levne auo, ma to nejspis i financni duvody a zpotreba je pak take dulezita. (Byl jsem zarytym odpurcem dieselu, nez jsem koupil LII 1,9. Od te doby laska). Ja 1,9 povazuji za velmi povedeny motor a nema problem jezdit i okolo komina a pouze obcas vymest saze.
U vsech je dulezita historie a spousta dovezenek ma u Renaultu podrobnou dokumentaci. Pokud auto neznam a neni cim dokladovat, tak nebrat. Setkal jsem se v bazaru s jednim, co jelo jak nove, vypadalo jak nove, melo podle prodejce 150 000 km. Posledni servis v nemecku pri 290 000, skoro vse meneno, perfektni servis. Kdyz jsem mu oznamil, ze auto ma najeto dvojnasobek, tak stahl z nabidky. Kdyby nelhal a dal rozumejsi cenu, tak by prodal.
V nabidce LII vladnou kombiky. To, co jsem a stale potkavam na silnicich, odkaduji minimalne na trojnasobek. Benzinu moc neni a pokud kupuji levne auo, ma to nejspis i financni duvody a zpotreba je pak take dulezita. (Byl jsem zarytym odpurcem dieselu, nez jsem koupil LII 1,9. Od te doby laska). Ja 1,9 povazuji za velmi povedeny motor a nema problem jezdit i okolo komina a pouze obcas vymest saze.
U vsech je dulezita historie a spousta dovezenek ma u Renaultu podrobnou dokumentaci. Pokud auto neznam a neni cim dokladovat, tak nebrat. Setkal jsem se v bazaru s jednim, co jelo jak nove, vypadalo jak nove, melo podle prodejce 150 000 km. Posledni servis v nemecku pri 290 000, skoro vse meneno, perfektni servis. Kdyz jsem mu oznamil, ze auto ma najeto dvojnasobek, tak stahl z nabidky. Kdyby nelhal a dal rozumejsi cenu, tak by prodal.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Na stav tachometru bych se díval až na místě 4., důležitý stav interiéru, exteriéru, co je pod kapotou a jak se to chová. Už podle toho se dá poznat předchozí chování majitele vozu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Samsovi prosly desitky lagun pres ruky, tak se mu keca. Zakaznik, ktery nezna a hlavne prechazi z horsiho, je na zacatku nadseny, neslysi a nevidi, protoze nevi co ma slyset a co videt. Az se rozkouka a rozposlouha, je pozde.
Tachometr, nebo v posledni dobe odometr, je pro absolutniho amatera dosti podstatny. Specialista umi nalestit exterier a interier, sedacka, volant a radici paka se da za par supu vymenit, vule na podvozku se daji odstarnit nejlevnejsim bordelem a za pet tisíc vse menit. Podle poctu kilometru vim, co ma byt a jiz kolikrat meneno. Proto je nejlepsi kupovat auto, ktere bylo servisovano u Renaultu, nebo od známeho, ze auto dokonale znam.
Takze zjistit vinko a cupitat do Renaultu. Zatim jsem se nesetkal s tim, ze by mi nerekli, jestli bylo auto servisovano a co se delala. To je jedina vec, ktere verim. Jeste mi jeden ukazal sanon plny uctu a faktur na SPZ + STK. Predpokladam, ze se mu ta hromada lejster nechtela padelat.
Tachometr, nebo v posledni dobe odometr, je pro absolutniho amatera dosti podstatny. Specialista umi nalestit exterier a interier, sedacka, volant a radici paka se da za par supu vymenit, vule na podvozku se daji odstarnit nejlevnejsim bordelem a za pet tisíc vse menit. Podle poctu kilometru vim, co ma byt a jiz kolikrat meneno. Proto je nejlepsi kupovat auto, ktere bylo servisovano u Renaultu, nebo od známeho, ze auto dokonale znam.
Takze zjistit vinko a cupitat do Renaultu. Zatim jsem se nesetkal s tim, ze by mi nerekli, jestli bylo auto servisovano a co se delala. To je jedina vec, ktere verim. Jeste mi jeden ukazal sanon plny uctu a faktur na SPZ + STK. Predpokladam, ze se mu ta hromada lejster nechtela padelat.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
No doufám, že jsem si jí vyfouk sám Jedu na ní mrknout - tak výsledek se dozvíte.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Předevčírem, jsem byl známému diagnostikovat závadu, že prý mu to po příjezdu z Chorvatska přestalo jet. Auto původně z itálie s povrchovými šrámy, ale nový majitel prostě čuně, všechno ošmataný s nánosem špíny a potu, prostě hnus, v autě evidentně kouřeno. Koupeno s 80tis. km a teď 160tis. km. Tak mu povídám, že je ťulpas který přejel rozvody a motor zakukal, že tak mohl ostat někde u Záhřebu a jet vlakem. Jo verze LII. 2.2dCi Privileg.
Kdo není slepej, tak na autě pozná péči nebo flegmouše.
Kdo není slepej, tak na autě pozná péči nebo flegmouše.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Ahoj. Jen pro info. Právě jsem se nevrátil z hradu, ale z Mostu. Asi jsem měl jinou představu - auta jsou opravdu fotogenická, lidé nepřesní. Nedošlo ani na start.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Už tam není, tak si ji odvezl nebo ne? Jde o to co od auta očekáváš, taky jsem loni pořídil móóc pěknou, ale jak se v tom začneš vrtat, tak začnou padat kostlivci a investice už za pade. Ale zase za ty peníze koupíš pěkný kolo.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Tady je a už dokonce se sníženou cenou: https://www.sbazar.cz/z.naden/detail/44 ... zachovale-
Ano. Jde o to co od auta očekáváš. V mých očích je toto pelech. Cesta trvala 4hodiny. Prohlídka trvala 30 vteřin. Ani jsem to nechtěl startovat.
Ano. Jde o to co od auta očekáváš. V mých očích je toto pelech. Cesta trvala 4hodiny. Prohlídka trvala 30 vteřin. Ani jsem to nechtěl startovat.
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Jen pro zajímavost co Tě odradilo Podle fotek vypadá opravdu zachovale.
OK oba nárazníky jsou na opravu, ale co dál
OK oba nárazníky jsou na opravu, ale co dál
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
No prostě vykouřenej pelech. ošumtělej, otlučenej, bez slibované servisky, jediný co bylo vypucovaný byl plast v motorovém prostoru na kterém tuším mohla být nějaká cedulka prokazující nepéči či skutečný stav km. Brzdy komplet na výměnu..... Jak říkám - byl jsem tam 30s takže další detaily už jsem neměl potřebu řešit. Zajet podívat se může každý.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: "Pomůžu" si přechodem z L1 PH2 na L2 Ph2 ?
Fotky v malým rozlišení hodně skrejou, na živo to pak je o něčem jiným. Málo který bazar nastaví zobrazení ve full rozlišení.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů