ako rozoznať vybavenie Renault Laguna II (b) 2.0 dCi 110kW KG1T 6st

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
cobhc
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: stř úno 28, 2018 18:58

ako rozoznať vybavenie Renault Laguna II (b) 2.0 dCi 110kW KG1T 6st

Příspěvek od cobhc » pon bře 05, 2018 15:54

čaute mám v pláne kúpiť Renault Laguna II (b) 2.0 dCi 110kW KG1T 6st r.v. 2007 vin VF1KG4TE637514966

a chcem sa spýtať či sa dá nejakým spôsobom zistiť či má turbo chladené vodou dosť som o tom čítal chvály tak bolo by fajn keby to auto malo

ako to bolo s tými ojničnými ložiskami dočítal som sa kade tade že sa drali čož mi príde ako blbosť nakoľko sa tento motor dával do dodávok :O



diky za každu radu


//ešte by som chcel vedieť ako zistím či má FAP/DPF lebo vraj sa montovali aj bez FAP/DPF tak to by tiež bodlo nakolko cena noveho .. takže fap to nemá podla odpovedi EfineSS

Rockerao
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: úte úno 03, 2015 09:28

Re: ako rozoznať vybavenie Renault Laguna II (b) 2.0 dCi 110kW KG1T 6st

Příspěvek od Rockerao » pon bře 05, 2018 23:21

Turbo chladené vodou určite má, to mali všetky 2.0dci okrem 96kw verzie.

Tie ojnice sa drali len v jednom jedinom "zhodou okolností" nemeckom teste. Renault sa vyjadril, že sa to môže stať pri cca 3 z 1000 kusov. Takú šancu nejakej fatálnej chyby máš pri každom aute, ak nie aj väčšiu. Ak by to auto malo s týmto problém, tak si myslím, že na 11 ročnom aute by sa to už dávno prejavilo. Ale to je len môj osobný názor.

Ak si chceš zistiť akú to má výbavu, skopíruj VIN do tejto stránky: http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault/vin_check

DPF ti už bolo odpovedané, len doplním, že pri SK/CZ pôvode tam pravdepodobne nebude, dovoz (napr. z DE) by ho pravdepodobne mal.

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3129
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: ako rozoznať vybavenie Renault Laguna II (b) 2.0 dCi 110kW KG1T 6st

Příspěvek od EfineSS » úte bře 06, 2018 09:39

Motor M9R 740 v Laguně II určitě vodou chlazené turbo nemá! To auto jsem měl, tak vím co říkám. Klidně si to ověř v Dialogysu!
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

cobhc
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: stř úno 28, 2018 18:58

Re: ako rozoznať vybavenie Renault Laguna II (b) 2.0 dCi 110kW KG1T 6st

Příspěvek od cobhc » úte bře 06, 2018 12:40

@rockerao no už som sa stihol informovať o tých ojničných ložiskách , je tam problém ten že nemajú zámky a tým pádom sa môžu pretočiť a následne nebude možné aby boli mazané mazacím kanálikom nakolko pri posune sa uzavre

niekto doporučuje meniť po 200tkm iný po 300tkm uvidím každopádne mnou vybraný kus je z "bazáru" takže podla EU vyhlašky ba som mal mať záruku pol roka :D :D snáď aj na toto

nasiel som turbo co sa tam monotovalo na autokelly su tam obrazky z roznych stran https://www.autokelly.sk/Catalog/renaul ... 7;34188504

ak tam niečo vidíte má/nemá vodné chladenie tak dajte vedieť

// tu napríklad píšu že má vodou chladené turbo http://www.autorubik.sk/clanky/motor-re ... 0-dci-m9r/

ešte sa tam píše "Skúsenosti z praxe: Čas ukázal, že napriek tomu, že sa tento motor vyznačuje robustnou liatinovou konštrukciou a spomínanou bezúdržbovou reťazou a vodou chladeným turbodúchadlom, až tak spoľahlivý nebol. Občas vie prekvapiť prasknutým tesnením pod hlavou valcov, objavilo sa aj zlyhanie olejového čerpadla a známe sú tiež prípady zadretia kľukového hriadeľa pri ktorých nesú svoj podiel viny poddimenzované ojničné ložiská (modifikované v roku 2010) ale hlavne príliš optimistický interval výmeny oleja – 30 tisíc km, ktorý sa odporúča skrátiť na max. 15 000 km. "

Kašpy
Junior member
Příspěvky: 116
Registrován: pát srp 28, 2009 09:41

Re: ako rozoznať vybavenie Renault Laguna II (b) 2.0 dCi 110kW KG1T 6st

Příspěvek od Kašpy » pon bře 12, 2018 13:00

Potřebuješ vědět kod motoru. 740 a 742 určitě vodní turbo nemá.Ale třeba verze už 760 ano.
Co se týká výměny oleje,tak 15t je rozhodně max.
A jinak nevím,že by na tomhle typu (M9R-2.0dCi) byly nějaké problémy s těsněním,šálama nebo olej.čerpadlem.Mám oba motory z r.2007-170 a 230t a bez problému.
Renault 6TL,Renault 16TL,Renault 16TX,Renault 25 2.2,Renault 25 2.2 fl,Laguna II Grandtour 1.9dCi,facelift Laguna II Grandtour 2.0 dCi,Laguna III Grandtour 2.0 dCi.

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 9 hostů