Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » úte led 30, 2018 08:52

zdravim, mam problem pri volnobehu kazdy pise ze mu otacky vyleti nahoru mne otacky po nastartovani drzi okolo 1000-1100 pekny plynuly chod jak se rozjedu a zastavim otacky spadnou mezi 400-800 a behaji nahoru dolu v tomto pasmu nikdy ne vic , dale nekdy kdyz vyradim nespadnou hned na volnobeh zustanou vyset a pomalu se vraci nebo jak padaji zustanou vyset ale vzdy se vrati zpet, nekdy zase kdyz na volnobeh zmacknu spojku nebo brzdu tak vyleti otacky na 1500 a padaji.Dale kdyz mam zarazenou rychlost otacky okolo 2500 a vyse a vyslapnu spojku tak slysim takove zachrceni jak kdyby to delalo pri upousteni tlaku, jindy mne to hodi do nouzoveho rezimu pri pridani plynu napise check injection , check esp,rozne se kontrolka rizeni motoru staci to parkrat nastartovat a zdechnou a zase na chvily ok a jine zkousely jsme vycistit tu skrtici klapku znovu ji nastavit kontrolovaly jsme tesnost systemu vypada ze je vse ok hadice nesyci nejsou dirave auto jede jak ma tahne od zacatku otacek do 6000 jenom ten zvuk pri prerazeni otacky volnobehu konstantne kolisajizvuk pri prerazeni taky dela porad a ten nouzovy rezim nahodile jednou ano jednou ne procetl jsem vsechny prispevky ohedne techto problemu na foru co se tyce vahy vzduchu lamda sondy skrtici klapky a vse okola ale nic nepomaha takovy dobry motor a na volnobeh to zni jak kdyby se mel rozpadnout dela to stejne i na benzin i na plyn budu rad za kazdou radu nebo kontakt na nejakeho odbornika ktery to vyresi
Naposledy upravil(a) Maranelo dne úte led 30, 2018 14:01, celkem upraveno 1 x.
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2123
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od jarda19 » úte led 30, 2018 10:12

Může tam být milion závad. Nejjednodušší a také nejlepší řešení: poprosit někoho v okolí kdo má clipa aby ti to napíchnul a zjistil co tomu je. Bez toho je to věštění z křišťálové koule.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » úte led 30, 2018 10:53

Na diagnostice to zadnou chybu nevypise
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » úte led 30, 2018 13:54

Maranelo píše:
úte led 30, 2018 10:53
Na diagnostice to zadnou chybu nevypise
ted jsme vyhazely vsechny hadice a jsou v klidu na diagnostice taky nic ale kdyz pridam plyn na 3000 a vice otacek a pustim ho tak zachrasti nekde v okoli bud turba nebo v okoli te klapkyjak vypousti pretlak do vyfuku ale nejde identifikovat z kama to jde uz su z toho v koncich pritom to jede jak ma akorat na volnobeh kolisaji otacky porad
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » úte led 30, 2018 14:00

Nema nekdo skrtici klapku na 2.0 ti 150 kw je stejna jak na espace 4 120kw grand scenic 2 120kw a megane 2 169kw 120kw a 165 kw a scenic 2 120kw nova od vdo stoji 6000 zkusil bych na zkousku pouzitou at nedavam ranec za novou a bude to k nicemu
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Davidak79 » úte led 30, 2018 17:56

okolí turba nebo klapky , ty jsou od sebe dost vzdálený nato aby se to dalo identifikovat. Poslední závada kterou jsem měl na klapce byly podtlaková hadička, při přidání plynu podtlakem nasátá nadoraz a při puštění plynu povyskočila. Jinak bych šel znovu po hdicích od turba k iC až ke klapce , vypadá to na netěnost. I do nouzáku to občas skočilo, byl jsem nucen s tím jet hodně km a takhle se to chovalo.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » úte led 30, 2018 20:35

Dik za radu zitra budem snad pokracovat dam vedet
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Šamša » úte led 30, 2018 20:55

V turbu je integrovaný blowoff ventil, který se musí otevřít, když zavřeš klapku plynu, aby se přepustil tlak zpět před turbo.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » stř led 31, 2018 08:15

Šamša píše:
úte led 30, 2018 20:55
V turbu je integrovaný blowoff ventil, který se musí otevřít, když zavřeš klapku plynu, aby se přepustil tlak zpět před turbo.
ano otevre se ventli a prepousti tlak zpet pred turbo, Je to ten vrchni napravo nahore dalo by se rict nad turbem od ktereho vede tahlo k trubce vyfukovych splodin ktera je vlevo od turba a hadice vede vpravo pred turbo nebo ten mensi pod nim aby bylo jasne ktery to presne je.

A je mozne ze by delal takovy divny zvuk pri vyrazeni pod vetsimi otacky,tlakem? ,,zachrceni zarachoceni,,kenom na chvilu nez ten nejvetsi tlak odejde

prave resim problemi dva nezavisle na sobe

1. problem rachotiveho zvuku pry upousteni tlaku ze systemu turba pri pusteni pedalu pri vysokych otackach ktery zacal mesic zpet a

2. napravidelny volnobeh ktery to dela uz delsi dobu to si myslim ze by mohl delat bud spatny vstrik a nebo spatny kabel od svicek.
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2123
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od jarda19 » stř led 31, 2018 10:42

Maranelo píše:
úte led 30, 2018 10:53
Na diagnostice to zadnou chybu nevypise
Na jaké diagnostice......šroubováku ???
Diagnostika která nenašla chybu po pádu do nouzáku je na 2 věci.....na h.vno a na nic.
Znova ti opakuju sežeň někoho kdo má clipa a umí s ním dělat a uvidíš že tam budou zapsány v paměti závady(každé spadnutí do nouzáku musí zapsat chybu) i to kolísání otáček se dá odhalit.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » pon úno 05, 2018 12:18

Mam tu vypis z clipu
Df079
df127
df092
utdf092
df436
df061
0300c3
df095
df096
df054
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2123
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od jarda19 » pon úno 05, 2018 13:06

No.....a ten člověk u kterého jsi to mněl připojené na CLIPu ti řekl jenom kódy závad ???? Protože Clip umí samozřejmě vypsat závadu slovně a také příčinu té závady. Takže jsi mu zaplatil za minimální práci a on zřejmě s Clipem moc neuměl dělat.
Já jsem ti psal ať najdeš někoho s clipem ale kdo s ním umí dělat.
No a teď si stáhni toto: https://uloz.to/!zRC9yCid/opravarensky- ... guna-2-rar
A můžeš studovat
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » pon úno 05, 2018 16:15

Ano rekl co by to mohlo byt . . . Takze se musi jit kousek po kousku a vse zkusi, objednat, vymenit . . . Pise to lambdu, vstrik nebo civku3. Valec, skrtici klapku atd. . . Je toho pozehnane

Dik za manual
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » pát bře 09, 2018 17:40

Mam dotaz ohledne snimacu tlaku pred(plnici tlak) a za(čidlo tlaku sacího potrubí) skrtici klapkou maji mit stejne hodnoty? pred ma 980 a za nejakych 880 dekuji za odpověď ved
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » pon bře 02, 2020 11:19

může mne nekdo prosim objasnit proc kdyz rozsvitim palubni desku stacenim talcitka bez nastartovani nekdy zustane svitit check injection po nastartovani to sviti porad a auto nema takovy vykon pripojim diagnostiku napise chybuDF054 a za tim elektromagnetický ventil regulace přeplňovani zkrat na kostru nekdy se u toho objevy bezpečná poloha skrtici klapky chyba vymazat nejde zmizi jenom odpojenim baterie a naslednim vymazanim v diagnostice dle dialogu je DF054 zkrat na 3.vstrikovaci ten je promeren a v poradku jak odpor tak napeti a elektronický ventil regulace přeplňovani je take novy klapka nová stara hazela do nouzoveho rezimu po cem bych mel dale patrat dekuji za rady jinak kolisani otacek na volnobeh stale pretrvava nevim kde by mohl byt problem
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Šamša » pon bře 02, 2020 20:25

Vyndej baterku a opravdu velkým šroubovákem vyšroubovat ty spešl šrouby a vyndal kastlík, aby ses dostal k řídící jednotce, tam bych začal konektorama.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » pon bře 02, 2020 22:33

doleval jsem. do prevodovky olej tak jsem. ji mel venku co přesně myslite konektorama vsechny vypadali dobre ciste zadne opaleni jsou tam 3svazky do ridici jednotky kazdy ma 1konektor abych vedel na co se přesně zamerit co jsem četl forum tak. jste psal hodně o problemech s kabelazi ze s tim mate zkušenosti a dobre vysledky
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Šamša » úte bře 03, 2020 08:24

Kontaktol popř. Kontox je čistící a konzervační prostředek pro elektrické spoje, tak je potřeba všechny konektory prostříkat. To že vypadá čistě ještě neznamená, že tam není mikroskopická oxidace.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » úte bře 03, 2020 10:04

ano dekuji za rady zkusím budu sledovat a dam vědět
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » čtv bře 05, 2020 15:37

tal bohuzel prostříkal jsem kontaltolem co šlo, pročistil, ale zase se rozsvítilo check injection, nikde se to nerozne při 1. startování za den, vzdy az pri 2.nebo 3.startu co auto zdechnu po prvnim nastartování, odejdu pryč, za chvíli se vrátím a nastartuji tak to zůstane svítit a zase omezeny výkon, zbavim se toho jen kdyz vypojim baterku, tak prestane na palubovce svitit a pak jde smazat i pres diagnostiku v seznamu závad :shock: porad pise elektromagnetický ventil regulace přeplňovani zkrat na kostru a bezpecna poloha skrtici klapky a jeste sem tam nějaký ventli aktivniho uhli ale to jen obcas
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Davidak79 » čtv bře 05, 2020 16:18

tohle se na pikaču hledá , moje ex 2,0T taky po prodeji začala blbnout , kamarád to dal měničovi dílů a bylo to pořád v nouzáku , já zkoušel konektory a pod... a ani ťuk . Nakonec to dal dohromady jeden maník kterej našel nahnilej kabel někde 20 cm od konektoru škrtící klapky.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » čtv bře 05, 2020 16:48

to bude podobny problém bohuzel nikdo schopny okolo neni kdo by to nasel kazdy chce jen menit dily podle chyb z diagnostiky schema kabelaze nemam ze bych to promeril nabo sel po kabelech
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » pát bře 06, 2020 08:28

je tu nekdo kdo by to spravil????? přivezu to, to neni problem rad bychbto mel ve 100% stavu
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1318
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Renaulťák » pát bře 06, 2020 10:12

Me zkusenosti nejsou autoelektrikarske. Tak elektrikari radeji necist.
Kolem koncernove kabelaze jsem se motal hodne dlouho. Kdyz jsem ukazal nekomu, mimo obor, jak vypada nezabandazovany chaos budoucho kabelu na sestimetrovem oboustrannem formovacim voziku, ak pochopil, ze je to vlastne nejslozitejsi dil v aute.
Prusvihem je, ze behem vyroby dochazi k tolika zmenam, ze pro servis nemuze existovat schema, ktere by sedlo na jednotlive vin. Pritom koncern nevyrabi kabelaz podle vybavovych skupim, ale konkretne na objednane auto na konci popsane VINem.
Z vyroby odchazi na kompletaci pouze otestovany kablovy svazek. To jeste neznamena, ze se nemuze vyskytnout problem, protoze se netestuje silove, v ruznych teplotách apod. U krimpovanych spoju se delaji predepsane vybrusy a tahove zkousky. U svaru loupaci zkousky, u srumpfu vodni a spousta dalsich parcialnich kontrol. Presto poskakuji na montazni lince v automobilce specialisti, kteri odstranuji nejake problemy. Kable pri manipulaci padaji, slape se na konektory, vetve se tahaji po karoserii a neco su utrhne.
A ted tu mame starou kabelaz a stari se netestuje. FEFO a urcena doba pro zabudovatelnost plati ve vyrobe. Pak radeji nesahat.

Je jasne, ze nejrizikovejsi kabliky jsou tam, kde jsou vibrace, chemikalie, velka vlhkost, nebo nejsou mechanicky chranene. Tedy motorovy prostor a podvozek.

Pokud jsem mel problem v kabelazi, tak pouze v motorovem prostoru.
Prvni na co jsem se u LII soustredi, tak na napadnuta olejem. Po rozbandazovani a odmasteni je vetsinou problem viditelny. Pripadne rozumne potahat za kabliky, jestli jsou pevne.
Druhou kontrolou jsou casti, kde kabelaz prechazi z pevného uchyceni na karoseri na pevne uchyceni na motor. tyto prvni pevne body. Chveni motoru a dieslu obzvlast je ten nejvetsi problem. Tady treba rozbandazovat, tahem zjistit pevnost zil.
Potom byva problem v uzlech a odbockach. Tady jiz pri montazi mohl vzniknout problem. Sice odbocka presne nesedi ale trochu nasili ji na misto dostalo. Starim se ztraci pruznost a opet muze prasknout nejaka zila. Take se tady muze prodrit izolace o odbocovaci klip, nebo nekde jednoduse odbocuje z vlnite hadice.

Nejidealnejsi je vedet odkud kabel vede a kam. Pokud to neni chyba, kterou je nutne po oprave nastavit diagnostikou a hned vim, ze sviti, nebo toci a pod. Pouzit jeden kablik na konci s jehlama, krokodilkama, nebo mit tri ruky. Chybny kablik od kontaktu odstiknout. Nepredpokladam, ze nekdo sezene nove kontakty. Krome ocek se z koncernových do Renaultu 99% nehodi. Kablik pribandazovat a priletovat ke kontaktum. Nekdy je lepsi obejit nejaky konektor a pripojit kabel na kabel, nebo na kontakt nejakého zarizeni. Utesnovat srumpem, pripadne silikonem pro elektrotechniku.
Hlavne to chce dobre nervy, male ruky dobte vypichovaky na kontakty, prostorove videni atd.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Maranelo
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: sob zář 23, 2017 09:47
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Laguna ll 2.0i 16v T/lpg otacky motoru, zvuk pri vyslapnuti spojky

Příspěvek od Maranelo » pát bře 06, 2020 14:32

asi mne nic jineho nezbude pokud se nenajde nekdo kdo se v tom bude chtit hrabat ale vubec se mne do toho nechce co slo jsem zkontroloval ale asi to budu muset poradne do hloubky, kabelu je tam silene mnozstvi a prave proto to nechci jeste vic zlikvidovat :roll:
Renault laguna ll, 2.0i 16v T/lpg 150kw grandtour gt f4r G7 2005 J49 modra metaliza

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů