1.9dci KLEPANIE MOTORA PO ZAHRIATÍ
Moderátor: Moderators General
1.9dci KLEPANIE MOTORA PO ZAHRIATÍ
Mam problem s klepanim motora az potom ked sa zohreje na prevadzkovu teplotu, pokym nie je zohriaty ide uplne krasne a ticho ale zaujimave je aj to ze ho musim najpr vypnut a az potom ked ho znovu nastartujem tak klepe...
Mozno to ma aj nieco spolocne s spojkou, pretoze ked vypnem motor normalne bez vytlacenej spojky nieco tam pri vypinani zaklepe a ked ju drzim vytlacenu zhasne pekne po tichu...
Olej je tam novy TOTAL 5w-40, rozmyslal som aj nad tym ci by tam nemal byt nejaky iny olej pretoze ked je studeny motor ide pekne..
najazdene ma 160 000
Za rady vopred dakujem...
Mozno to ma aj nieco spolocne s spojkou, pretoze ked vypnem motor normalne bez vytlacenej spojky nieco tam pri vypinani zaklepe a ked ju drzim vytlacenu zhasne pekne po tichu...
Olej je tam novy TOTAL 5w-40, rozmyslal som aj nad tym ci by tam nemal byt nejaky iny olej pretoze ked je studeny motor ide pekne..
najazdene ma 160 000
Za rady vopred dakujem...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Mohl by to být vlnovec na výfuku, nebo rezonance výfuku. Mě to drnčí přesně v 1800 jinak nic a za ty léta jsem na to rezignoval, pracovní režim stejně udržuju nad tyto otáčky.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Mne zas klepe ("cvakanie" ako keby 1 ventil), v rozsahu otacok od volnobehu az kym sa neotvori sanie na vsetkych 8 nasavacich ventilov (16 ventilovy 2.2dci), pricom cca okolo 2000 otacok sa to uz aj zle pocuva. Ked vytiahnutim podtlakovej hadicky otvorim sanie na 8 ventilov, je to vzdy OK. Z toho mi vyplyva, ze bud je u mna zrada niekde v mechanizme klapky, ktora pulzovanim vzduchu v sacom potrubi klepe alebo to klepe pri spalovani a inym zvirenim zmesi pri otvoreni sania naplno sa to odstrani. Jednoduchsie by bolo, keby to bola klapka ale vybrat sa to da az po demontazi vstrekov, veka rozvodov...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
U 2.2dCi jsou hydroštely? Jestli jo mohl by taky jeden z nich zlobit a způsobovat cvakání na jednom ventilu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Zvuk je presne taky ako ventil - predtym som mal Daewoo Espero a tam sa niekedy jeden zasekol takze ten zvuk poznam. Ale ked vytiahnem podtlak z ovladania viriacej klapky tj sanie ide na 8 ventilov klepot sa strati. Pol hodiny som pocuval, odpajal a pripajal - je to v tom, nie vo ventiloch. Tam by to cvakalo stale, sanie na to vplyv nema.Šamša píše:U 2.2dCi jsou hydroštely? Jestli jo mohl by taky jeden z nich zlobit a způsobovat cvakání na jednom ventilu.
F9Q nemá hydraulické vymezování ven. vůlí.dadi píše:1.9dci ma tiez hydr. nastavovanie ventilov???
Lebo ja tiez ked idem od tych (da sa povedat ze skoro na volnobeh) 1500 az 1800 tak sa to neda pocuvat, ale pri akceleracii a vo vysich otackach klepot nepocut...
Pazvuky se blbě řeší od klávesnice
RENAULT LAGUNA I Ph II 3,0L V6 24v RXT
Prave od klavesnice to riesim. Nahral som si to do MP3 a po veceroch to pri kompe pocuvam namiesto hudby - aspon su to legalne MP3 (ak si autorske prava nenarokuje Renault).polymorf píše:F9Q nemá hydraulické vymezování ven. vůlí.dadi píše:1.9dci ma tiez hydr. nastavovanie ventilov???
Lebo ja tiez ked idem od tych (da sa povedat ze skoro na volnobeh) 1500 az 1800 tak sa to neda pocuvat, ale pri akceleracii a vo vysich otackach klepot nepocut...
Pazvuky se blbě řeší od klávesnice
Zvuk som spomalil a tak by som mal zistit, co klepe. Vcera som na to spomalenie skusil zopar pluginov do winampu - musim na to pohladat nejaky iny prehravac.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Co použít tyčku a počůvat, odkud se to line.Laco19 píše:Prave od klavesnice to riesim. Nahral som si to do MP3 a po veceroch to pri kompe pocuvam namiesto hudby - aspon su to legalne MP3 (ak si autorske prava nenarokuje Renault).polymorf píše:F9Q nemá hydraulické vymezování ven. vůlí.dadi píše:1.9dci ma tiez hydr. nastavovanie ventilov???
Lebo ja tiez ked idem od tych (da sa povedat ze skoro na volnobeh) 1500 az 1800 tak sa to neda pocuvat, ale pri akceleracii a vo vysich otackach klepot nepocut...
Pazvuky se blbě řeší od klávesnice
Zvuk som spomalil a tak by som mal zistit, co klepe. Vcera som na to spomalenie skusil zopar pluginov do winampu - musim na to pohladat nejaky iny prehravac.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Alebo stetoskop ale to cvakanie je take "ostre", ze ho pocut od vstrekov az po sacie potrubie rovnako.Šamša píše:Co použít tyčku a počůvat, odkud se to line.Laco19 píše:Prave od klavesnice to riesim. Nahral som si to do MP3 a po veceroch to pri kompe pocuvam namiesto hudby - aspon su to legalne MP3 (ak si autorske prava nenarokuje Renault).polymorf píše:F9Q nemá hydraulické vymezování ven. vůlí.dadi píše:1.9dci ma tiez hydr. nastavovanie ventilov???
Lebo ja tiez ked idem od tych (da sa povedat ze skoro na volnobeh) 1500 az 1800 tak sa to neda pocuvat, ale pri akceleracii a vo vysich otackach klepot nepocut...
Pazvuky se blbě řeší od klávesnice
Zvuk som spomalil a tak by som mal zistit, co klepe. Vcera som na to spomalenie skusil zopar pluginov do winampu - musim na to pohladat nejaky iny prehravac.
Re: 1.9dci KLEPANIE MOTORA PO ZAHRIATÍ
Mne klepala hlavna rrmenica na klukovke. Je odpruzena a ked sa vylagruje, buchaju o seba kovove casti remenice
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 1.9dci KLEPANIE MOTORA PO ZAHRIATÍ
Prosím, zde jsi asi tak 13 let pozadu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Advanced member
- Příspěvky: 421
- Registrován: stř lis 27, 2013 19:56
- Bydliště: Veselí Nad Moravou
Re: 1.9dci KLEPANIE MOTORA PO ZAHRIATÍ
A za 13 let nikdo nenapsal proč jim to klepalo
Ex.. Renault laguna grantour 2.2 Dci 2002 185460km manuál 6ti kvalt
Renault Laguna grantour 1.9dci 88kw 2005 203 000km.
Renault fluence 1.6 16v 84kw 2015 75000km
http://lada136.rajce.idnes.cz/
Renault Laguna grantour 1.9dci 88kw 2005 203 000km.
Renault fluence 1.6 16v 84kw 2015 75000km
http://lada136.rajce.idnes.cz/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů