Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Moderátor: Moderators General
Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Ahoj jdu s dotazem
Ted jak jsou mrazy mi zamrzá čelní sklo zevnitř a topení nepracuje správně.. takže prakticky nelze rozmrazit..po ujetí 5 km stále zamrzlé a i když je pouštěný větrák tak to fouká studený
Přes okna jsem nikde nenašla že by do auta zatékalo nebo byly mokré koberce
Čelní sklo je původní neměněné!na dveřích mám ofuky..
Auto mám už 3.rokem a nikdy se toto nedělo
Po čem se mám pídit..diky za jakoukoliv radu
Ted jak jsou mrazy mi zamrzá čelní sklo zevnitř a topení nepracuje správně.. takže prakticky nelze rozmrazit..po ujetí 5 km stále zamrzlé a i když je pouštěný větrák tak to fouká studený
Přes okna jsem nikde nenašla že by do auta zatékalo nebo byly mokré koberce
Čelní sklo je původní neměněné!na dveřích mám ofuky..
Auto mám už 3.rokem a nikdy se toto nedělo
Po čem se mám pídit..diky za jakoukoliv radu
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Ahoj. V první řadě bych zkontroloval hladinu chladící kapaliny a odvzdušnění radiátoru topení. Rendlíci rádi přestávají topit, když trochu klesne hladina chladící kapaliny, nebo se zavzdušní radiátor, ale žádné drama.
- kontrola hladiny kapaliny, případně dolít na rysku
- pokud možno, najít odvzdušňovací šroub/ventil na hadici z radiátoru a povolit, dokud nezačne vytékat voda (chladící kapalina) = poté opět utáhnout, umístění ventilu je v závislosti na typu motoru
- pokud tohle nepomůže, hladina kapaliny bude dobrá, pak je možné, že okruh prostě zamrznul a necirkuluje (nechat rozmrazit někde v garáži)
- pokud ani tohle neodstraní problém s topením, pak nastupují ty horší scénáře, ale myslím že spíše ne
- kontrola hladiny kapaliny, případně dolít na rysku
- pokud možno, najít odvzdušňovací šroub/ventil na hadici z radiátoru a povolit, dokud nezačne vytékat voda (chladící kapalina) = poté opět utáhnout, umístění ventilu je v závislosti na typu motoru
- pokud tohle nepomůže, hladina kapaliny bude dobrá, pak je možné, že okruh prostě zamrznul a necirkuluje (nechat rozmrazit někde v garáži)
- pokud ani tohle neodstraní problém s topením, pak nastupují ty horší scénáře, ale myslím že spíše ne
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Na tu chladíci kapalinu se vrhnu zitra ..A k tomu ventilu( šroubu)na odvzdušnění se v motorové části normálně dostanu?mam r.2001 benzín 1,6 ..shanim ted narychlo topení do zapalovače aby se dalo jezdit do rachoty
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
tipnul bych si nefunkční klapky nastavování směru foukání a teploty....
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
1,6 jsem nemel, tak predpokladam, ze ma asi nejspis manualni klimu. Naposledy jsem menil kapalinu a odvzdusnoval v LII 1,9cca pred dvanacti lety a jestli me pamet neklame, tak topeni odvzdusnovak nemelo. Klima ale automatticka. Motor se po vymene kapaliny mel nastarovat a nechat prohrat tak, ze dvakrat sepl sahary. Asi pri otevrenem topeni. Opravdu davno tomu???
Vlhkost se i do tesneho auta vzdy dostane. Pokud je snih, tak na botach a odevu, pri kazdem nasednuti. Take pri dychani toho vyndame dost. Ve vyhratem aute se zacne voda vyparovat, sytit vzduch a pak srazet na necem chladnem. Nejradeji na celnim skle. Asi nejrychleji chladne a pokud je mraz, tak i kvalitne primrzne.
Kdysi jsem si koupil v Metru vyhrivaci listu na celni sklo. Lista se nacvahla na tri prisavky, soupla do zapalovace. Po par kilometrech odpadlo z okna, aniz neco rozmrazila. Ryhle jsem vytahl z elektriky. Koncovka byla tak rozehrata, ze jsm si pripalil prsty. Smrad ze spiraly, smrad z prstu, nastesti nepopalilo pristrojovku. Vicekrat jsm nepouzil a jeste se nekde povaluje v regalu. Se skodolibosti daruji.
Podle sousedu jsem hovado, protoze v mrazech vyrazim s jednou, az dvema petflaskama s teplou vodou. Tak teplou, kolik vodovod da.
Nad minus pet liji opatrneji. lid pouze odzhora. Pomalu odtava, az se okno prohriva, tak zacne odtavat zevnitr. Pomalu az po sterace. Pokud neni velky mraz, tak staci pustit sterace a zevnitr silikonovou sterkou. Pokud je silnejsi mraz, tak rychle stahnout sterkou i z venku, protoze voda rychle chladne a primrza.
Tak nezodpovedne to delam dlouha desetileti na vsech autech, zatim se pohrdave poznamky, ze mi praskne sko, nevyplnily.
Vlhkost se i do tesneho auta vzdy dostane. Pokud je snih, tak na botach a odevu, pri kazdem nasednuti. Take pri dychani toho vyndame dost. Ve vyhratem aute se zacne voda vyparovat, sytit vzduch a pak srazet na necem chladnem. Nejradeji na celnim skle. Asi nejrychleji chladne a pokud je mraz, tak i kvalitne primrzne.
Kdysi jsem si koupil v Metru vyhrivaci listu na celni sklo. Lista se nacvahla na tri prisavky, soupla do zapalovace. Po par kilometrech odpadlo z okna, aniz neco rozmrazila. Ryhle jsem vytahl z elektriky. Koncovka byla tak rozehrata, ze jsm si pripalil prsty. Smrad ze spiraly, smrad z prstu, nastesti nepopalilo pristrojovku. Vicekrat jsm nepouzil a jeste se nekde povaluje v regalu. Se skodolibosti daruji.
Podle sousedu jsem hovado, protoze v mrazech vyrazim s jednou, az dvema petflaskama s teplou vodou. Tak teplou, kolik vodovod da.
Nad minus pet liji opatrneji. lid pouze odzhora. Pomalu odtava, az se okno prohriva, tak zacne odtavat zevnitr. Pomalu az po sterace. Pokud neni velky mraz, tak staci pustit sterace a zevnitr silikonovou sterkou. Pokud je silnejsi mraz, tak rychle stahnout sterkou i z venku, protoze voda rychle chladne a primrza.
Tak nezodpovedne to delam dlouha desetileti na vsech autech, zatim se pohrdave poznamky, ze mi praskne sko, nevyplnily.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Tak dneska jsme okolo toho chodily jak ucha ..
Zjistili jsme toto: nadobka na chladící kapalinu byla prázdná -na hadicce jsme žádný ventilek na odvzdušnění nenašli... pěna po víčkem oleje- není!
Po nalití chladící kapaliny - nádobka je prázdná,po natočení motoru se nic nevrací zpět do nádobky.
Po ujetí 5 km sme nadoku na kapalinu otevřeli a slabě to odfouklo ,s přehledem jsem do nadobky strčila prst a bylo to studené!
V autě voda na podlaze nebyla ,pod autem také ne
Nejsem si jistá jestli s autem můžu jet ??
Zjistili jsme toto: nadobka na chladící kapalinu byla prázdná -na hadicce jsme žádný ventilek na odvzdušnění nenašli... pěna po víčkem oleje- není!
Po nalití chladící kapaliny - nádobka je prázdná,po natočení motoru se nic nevrací zpět do nádobky.
Po ujetí 5 km sme nadoku na kapalinu otevřeli a slabě to odfouklo ,s přehledem jsem do nadobky strčila prst a bylo to studené!
V autě voda na podlaze nebyla ,pod autem také ne
Nejsem si jistá jestli s autem můžu jet ??
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Napadá mě snad již jedině vodní pumpa.
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 96 kW, 2008 - prodáno
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Děkuji za potvrzení domněnky mého mechanika
Fórum mi moc pomohlo našla jsem a fostala odpovědi
Až budu mít opravu hotovou tak dám další informace
Fórum mi moc pomohlo našla jsem a fostala odpovědi
Až budu mít opravu hotovou tak dám další informace
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Tak pár postřehů... vodní pumpa točí ale nevrací se chladící kapalina zpět do té baňky ( pumpa není zatuhlá)
Pěna v motoru ani v oleji není takže těsnění pod hlavou by mohlo být v pořádku??
Po dolití nádobky se voda někam ztrácí ale kam motor taky točí - naskočí hned
Po čem dál jít...🥺🥺
Pěna v motoru ani v oleji není takže těsnění pod hlavou by mohlo být v pořádku??
Po dolití nádobky se voda někam ztrácí ale kam motor taky točí - naskočí hned
Po čem dál jít...🥺🥺
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Nemas deravy radiator topeni?
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Diky za tip Zítra kouknem,ale to by byla louže i pod autem ne??
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
těsnění pod hlavou?
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Tak pokrok zatím žádný, přítel si vzpomněl že když dolil chladící kapalinu a osolil větrák naplno tak v autě prý louplo a začalo to foukat teple ale voda v baňce po dojetí domů opět nebyla
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Poměrně dost často se stává, že voda začne unikat přímo na pumpě, trochu se ochodí ložisko čerpadla, začne se vrtět jeho osa a vyhlodá se ucpávka/gufero. Někdy to leje jak z kýble, někdy jen tak po kapkách, někdy se to mění s otáčkami, teplotou motoru a tlakem. Každopádně, jestli má pumpa 50 a víc tisíc km za sebou, ty dva tisíce korun za ni nejsou tolik i kdyby jen "pro jistotu".
Co se tekoucích radiátorů týče (jako vlastník Espace III s nima mám nepříjemně bohaté zkušenosti) mrkněte v okolí radiátoru na kaslík/y výměníku a hlavně na spodní stranu koberce podlahy. Ono to může kapat, prosáknout do tý gumopěny a venku nebude ani vlhko, zatímco vespod... jak v plíně.
Co na (ne)cirkulaci vody a její mizení říká teploměr motoru? Při jízdě je teplota v normálu? Nebo kolísá / letí nahoru?
Pokud by bylo špatné těsnění pod hlavou, pravděpodobně by docházelo k přehřívání motoru, nebo mísení vody do paliva (= bílý kouř z výfuku) nebo průniku vody do oleje či obráceně. Něčeho takového byste si asi všimli.
Ta teplota a (ne) vracení vody do nádržky: některá auta mají expanzku opravdu jen jako expanzní nádrž a voda v okruhu obíhá mimo ni, některá ji mají "průchozí" a některá do ní mají svedený jen nějaký malý přepad. Bez znalosti konkrétního použitého modelu chadicího okruhu nemusí mít "prstová" měření teploty a hladiny žádný význam.
Kdysi jsem na jednom autě řešil mizející vodu, jen za jízdy. Pod autem v garáži nic, pumpa ok, radiátory ok, motor ok.... byla načatá hadice v místě nějakého dotyku. Mikrodírka, ale jakmile se motor ohřál a stoupl tlak, začalo to stříkat. Shodou okolností na tak blbé místo, že se neměly jak tvořit louže pod autem.
Co se tekoucích radiátorů týče (jako vlastník Espace III s nima mám nepříjemně bohaté zkušenosti) mrkněte v okolí radiátoru na kaslík/y výměníku a hlavně na spodní stranu koberce podlahy. Ono to může kapat, prosáknout do tý gumopěny a venku nebude ani vlhko, zatímco vespod... jak v plíně.
Co na (ne)cirkulaci vody a její mizení říká teploměr motoru? Při jízdě je teplota v normálu? Nebo kolísá / letí nahoru?
Pokud by bylo špatné těsnění pod hlavou, pravděpodobně by docházelo k přehřívání motoru, nebo mísení vody do paliva (= bílý kouř z výfuku) nebo průniku vody do oleje či obráceně. Něčeho takového byste si asi všimli.
Ta teplota a (ne) vracení vody do nádržky: některá auta mají expanzku opravdu jen jako expanzní nádrž a voda v okruhu obíhá mimo ni, některá ji mají "průchozí" a některá do ní mají svedený jen nějaký malý přepad. Bez znalosti konkrétního použitého modelu chadicího okruhu nemusí mít "prstová" měření teploty a hladiny žádný význam.
Kdysi jsem na jednom autě řešil mizející vodu, jen za jízdy. Pod autem v garáži nic, pumpa ok, radiátory ok, motor ok.... byla načatá hadice v místě nějakého dotyku. Mikrodírka, ale jakmile se motor ohřál a stoupl tlak, začalo to stříkat. Shodou okolností na tak blbé místo, že se neměly jak tvořit louže pod autem.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Muze byt i mikro dirka na chladici.....zazil jsem jednu takovou.... Pri ohrati vody na 90 a otevreni termostatu to zaclo slzet a hned osychat. To se pozna az po delsi dobe, ze v tom miste je mapanjakovy z vidniho kamene.
U L1 jsem mel unik vzdy jen v zime pod minus -5a vic. Vyjedu z parkingu a nanzemi ve snehu cca 5-10cm louzicka neceho zeleneho a sladkeho....jasna chladici kapalina. Byla jakoby uprostred u prepazky motor/kabina. Dolil jsem za zimu asi max 1 litr na nekolikrat.
Zajimave je, ze od jara do zimy jsem nikdy nedolil ani deci. Proste jen a jen v zime v minusech
U L1 jsem mel unik vzdy jen v zime pod minus -5a vic. Vyjedu z parkingu a nanzemi ve snehu cca 5-10cm louzicka neceho zeleneho a sladkeho....jasna chladici kapalina. Byla jakoby uprostred u prepazky motor/kabina. Dolil jsem za zimu asi max 1 litr na nekolikrat.
Zajimave je, ze od jara do zimy jsem nikdy nedolil ani deci. Proste jen a jen v zime v minusech
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Ahoj
Jak jsem slibila přidávám další informace
Takže - původní závada byla :díra v trubce k chladiči
Nicméně - nechali jsme vyměnit :
rozvody s pumpou ( byli sice v plánu až za 2 měsíce ale Laguš nás předběhla)cena 3500,-
,trubku k chlazení (1200,-) a po této výměně..a nastartování...vyhořel startér Zakouřilo se bylo hotovo 🥺(3300,-)
Na expanzní nádobě byli mikropraskliny kudy voda utíkala taky.(ta byla za 0,-..tu jsem dostala když jsem auto koupila)
Po několika urgencích a neúspěchu kontaktovat mého mechanika jsem se dozvěděla že Při výměně rozvodu došlo prý k poškození vačky???(chyba mechanika - tento díl jde na účet mechanika )..co dodat..jen že si musím najít jiného
Každopádně auto už je 3 týdny v servisu , čeká se na tu vačku...
Jak jsem slibila přidávám další informace
Takže - původní závada byla :díra v trubce k chladiči
Nicméně - nechali jsme vyměnit :
rozvody s pumpou ( byli sice v plánu až za 2 měsíce ale Laguš nás předběhla)cena 3500,-
,trubku k chlazení (1200,-) a po této výměně..a nastartování...vyhořel startér Zakouřilo se bylo hotovo 🥺(3300,-)
Na expanzní nádobě byli mikropraskliny kudy voda utíkala taky.(ta byla za 0,-..tu jsem dostala když jsem auto koupila)
Po několika urgencích a neúspěchu kontaktovat mého mechanika jsem se dozvěděla že Při výměně rozvodu došlo prý k poškození vačky???(chyba mechanika - tento díl jde na účet mechanika )..co dodat..jen že si musím najít jiného
Každopádně auto už je 3 týdny v servisu , čeká se na tu vačku...
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Masakr. Nicméně příčiny objeveny, držím palce s dodělávkama.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
No popravdě jsem si myslela že to nebude taková raketa a to ještě nevím kolik bude chtít za práci.. původní cena byla do 8000 ještě se ozvu jak pokračujeme
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Tak ve čtvrtek vačka namontována a i kontakt mechanikem..dnes měl auto přivézt,ale....při utahování ruplo nějaké ozubené kolečko, nedokážu posoudit jestli je to unava materiálu nebo ne. takže opět čekám na nové.. doufám že už se tam nic nepo...re a konečně se mi auto vrátí v pojízdném stavu .
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Preju at ted jezdi super
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Další informace
Auto mi bylo ve čtvrtek vráceno,projeli jsme ho a vše vypadalo super.. srdéčko zaplesalo...ne na dlouho
V sobotu jedu do obchodů..v pohodě ,od posledního už jsme neodjeli...rupla příruba úplně se roztrhala a chladící kapalina po celém motoru a samozřejmě i na zem...
No nic koupila se nová i s termostatem a nová kapalina...
Auto jezdilo jen v den opravy...
Dnes ráno jede přítel do práce a po zahřátí motoru mu začalo auto cukat, problikávat motor,a pode zvuku prý jel na 3 válce,k tomu pri jízdě na volnoběh mu otáčky ( nešly pod 2000 , žhavení ale nesvítilo...je to dost začarované...
Zítra odpo přijede borec i s diagnostikou k nám
Tak snad na něco přijdeme... už nevím co dál 🥺🥺🥺
Auto mi bylo ve čtvrtek vráceno,projeli jsme ho a vše vypadalo super.. srdéčko zaplesalo...ne na dlouho
V sobotu jedu do obchodů..v pohodě ,od posledního už jsme neodjeli...rupla příruba úplně se roztrhala a chladící kapalina po celém motoru a samozřejmě i na zem...
No nic koupila se nová i s termostatem a nová kapalina...
Auto jezdilo jen v den opravy...
Dnes ráno jede přítel do práce a po zahřátí motoru mu začalo auto cukat, problikávat motor,a pode zvuku prý jel na 3 válce,k tomu pri jízdě na volnoběh mu otáčky ( nešly pod 2000 , žhavení ale nesvítilo...je to dost začarované...
Zítra odpo přijede borec i s diagnostikou k nám
Tak snad na něco přijdeme... už nevím co dál 🥺🥺🥺
Re: Zamrzá čelní sklo a topení netopí
Tak další story, nový termostat nová origo příruba, nová chladící kapalina , nové svíčky..auto topí jak má nicméně otáčky na volnoběh (při stání na semaforech a mírném natočení kol a při couvání jsou stále vysoké 1200-1500) vypadá to jako když to auto turuju schválně 🥺
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů