L. I 97 3.0 24V kolisani volnobehu a cukani

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Barbar
Junior member
Příspěvky: 241
Registrován: čtv čer 08, 2006 10:07
Bydliště: Holice

L. I 97 3.0 24V kolisani volnobehu a cukani

Příspěvek od Barbar » sob bře 17, 2012 22:52

Ahoj napada nekoho z vas co to muze byt:
Obcas ma lag obdobi ze kolisa volnobeh v rozmezi cca 500-1500ot., zaroven za jizdy, pokud pridavam jen velmi malo plynu, tak pekne cuka... kdyz ji dam napit tak v pohode...
Zkousel sem cistit klapku a mazat krokovy motorek volnobehu, nekdy to pomuze, nekdy ne-problem bude asi nekde jinde...
Predem diky:-)
LagunaI 3.0 24V
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/160300.html] [img]http://images.spritmonitor.de/160300.png[/img][/URL]

Sokolík
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: stř lis 17, 2010 15:48

Re: L. I 97 3.0 24V kolisani volnobehu a cukani

Příspěvek od Sokolík » stř bře 21, 2012 22:51

Čus.Tohle mi ta mrcha taky dělala.Já to vyřešil výměnou těsnění pod horním AL sacím potrubím-to co se musí pořád sundavat kvůli zadním zap. svícím a nikdo ho nemění:-).Ještě sem vyměnil zap.svíčky, který ve spojeni s tim odrbanym těsněnim dělali neplechu...ŘJ motoru se horší zapalování na volnoběh (i když běžel na všechny) snaží pořád srovnat bohatostí a dávkou.Proto lítaly otáčky.Každopádně to bylo taky spojený i s problémem zaškubání motoru při přidání plynu v určitých otáčkách...Vyměn obojí, přidej novou zap.cívku a kabely jako já (už 25 000km ani škub,na volnoběh se otáčky drží perfektně v lajně) a budeš taky lítat jako drak, :-)...Jo a bacha na typ zap.svíček.Některý rádoby hightech svíčky (třeba BRISK s tou "super velkou" jiskrou dokola celý svíčky) sou úplně na xxxxx.Po 14 dnech šli ven-škubání ve středních otáčkách.Vzhledem k tomu, že je ta výměna na 2 hodiny, ikdyž sem automechanik a mám to naučený, měl sem chuť někoho za to zmlátit:-)Taky jestli máš nebo plánuješ LPG, hraje strašnou roli odtrh elektrod na svíci.Ve většině případů se musí upravit než je namontuješ.Já to vyrešil tím, že sem koupil ty nejlepší a taky nejdražší platinky od NGK na který nemusíš hrábnout, páč sou pro plyn nejlepší, vzhledem ke konstrukci jiskřiště.Smutnej příběh ale byl, že se hned potom xxxxxxx řídící jednotka a reduktor toho sekvenčního plynu a už rok sem na něj nejel:-)...Ale jede mrška, kamarádovo 8 let starý 530d od BMW se po patřičnym podřazení nečape...Vzhledem k tomu, že mě čeká spojka, tak mi docela poslední dobou hlavou vrtá myšlenka zaúkolovat soustružníka výrobou 5-kového kolečka s delším převodem-245km/h není zas taková bomba...Hodně štestí s V6-kou...
Pozor na vulgarizmy!
Renault Laguna 99' 3,0V6 24V Concorde (plná palba)

Barbar
Junior member
Příspěvky: 241
Registrován: čtv čer 08, 2006 10:07
Bydliště: Holice

Re: L. I 97 3.0 24V kolisani volnobehu a cukani

Příspěvek od Barbar » sob bře 31, 2012 13:03

diky za tip! :| musim ji prodat(moc aut doma) tak chci aby byla v cajku...
LagunaI 3.0 24V
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/160300.html] [img]http://images.spritmonitor.de/160300.png[/img][/URL]

dalisnik
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 20, 2010 21:52
Bydliště: Kravaře
Kontaktovat uživatele:

Re: L. I 97 3.0 24V kolisani volnobehu a cukani

Příspěvek od dalisnik » ned dub 08, 2012 12:00

zdravim mam lagunu 3.0 24V 140kW automat r.v99.
tohle mě taky začlo dělat že si to samo na volnoběh přidavalo zhruba do těch 1800ot/min a při jizdě občas cukalo.a při zastaveni se často spustil ventilator (i když sem stim pojel jen par kilometru)a po zamknuti se vypl.porucha byla v čidle teploty
RENAULT LAGUNA 3.0 V6 24v 140kW/190HP
r.v 1999 automat

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů