Laguna -> spotřeba?
Moderátor: Moderators General
Co rozvody nedělal si v dohledný době?
Co vejfuk? Co svody? Jak tohle vypadá?
Tak mě napadá seš si jistej že ten klíňák s tim nemá nic společnýho? Třeba se něco zadírá a tak muselo pořádně tahat a proto ta spotřeba .
Jinak jak dlouho to auto máš jakou měla spotřebu před tim? Já sem třeba měl poslední tlumič úplně jinej a když sem ho vyměnil (byl v háji) tak se mi taky spravila spotřeba.
Nic víc mě nenapadá, ale je to dost
Co vejfuk? Co svody? Jak tohle vypadá?
Tak mě napadá seš si jistej že ten klíňák s tim nemá nic společnýho? Třeba se něco zadírá a tak muselo pořádně tahat a proto ta spotřeba .
Jinak jak dlouho to auto máš jakou měla spotřebu před tim? Já sem třeba měl poslední tlumič úplně jinej a když sem ho vyměnil (byl v háji) tak se mi taky spravila spotřeba.
Nic víc mě nenapadá, ale je to dost
Zdá se,že na tom původní majitel moc neřešil.Mám ho zhruba půl roku a před dvěma měsíci mi odešla baterka(vypadala,že je tam 10let).Auto je krásně zachovalý,ale v motoru se moc nevyznám.Trochu se bojim rozvoďáku,ale momentálně nemám na výměnu.
Auto je jinak tichý a jezdí pěkně.U toho řemenu mě ale zarazilo,že místo 5ti drážkového(který tam má být),tam byl pouze 4 drážkový a po dnešku je tam 3 drážkový-ta jedna drážka právě prdla:) (zítra nechávám měnit za nový).
Mám ale pocit,že v zimě to tolik nežralo,což je divné.Myslel jsem,že je to klimatizace,ale aj bez ní to není žádná sláva.
Vejfuk zdá se v pořádku(není hlučný) a o svodech nevím.
Auto je jinak tichý a jezdí pěkně.U toho řemenu mě ale zarazilo,že místo 5ti drážkového(který tam má být),tam byl pouze 4 drážkový a po dnešku je tam 3 drážkový-ta jedna drážka právě prdla:) (zítra nechávám měnit za nový).
Mám ale pocit,že v zimě to tolik nežralo,což je divné.Myslel jsem,že je to klimatizace,ale aj bez ní to není žádná sláva.
Vejfuk zdá se v pořádku(není hlučný) a o svodech nevím.
- Tibi7
- Starting member
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř srp 20, 2008 21:59
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Ja by som určite zdvihol auto a pozrel ci nevysi niektora z brzd.
A potom mozno vymena palivoveho filtra
drzim palce,
a hlavne sa vyhni servisakom ktory po chvile krutenia hlavy povedia nieco na margo francuzskych aut , takych som uz zazil. Nadavaju na francuzov, nic nevyriesia a potom si to aj tak sam spravis.
A potom mozno vymena palivoveho filtra
drzim palce,
a hlavne sa vyhni servisakom ktory po chvile krutenia hlavy povedia nieco na margo francuzskych aut , takych som uz zazil. Nadavaju na francuzov, nic nevyriesia a potom si to aj tak sam spravis.
Laguna 1,8 RT, 96´
No a co,starej Megane jezdí i na dva válce a až pak se mě dotyčnej ptá,jestli to náhodou,ale opravdu jen nááááhodou nejede jen na tři A to to dokonce nechcípalo ani na volnoběh,což považuju za malej zázrak
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
zdravim nemam moc času abych cele toto téma pročital. Ale k věci palivo šetřim tak že z kopce a podobně když je dlouhé klesáni vyhodim rychlost jo ale někteři lidi aji jeden auto mechanik nevim jak je dobrej mi řikal že je to blbost že když je to auto stříkačka to žere vic než když mam rychlost a jedu bez plynu tak by mě zajimalo jak to je? Když se to vezme logicky tak bych řekl že je to blbost protože ikdyž jedu bez plynu s rychlosti tak mam třeba 3000ot/min ale když jedu bez rychlosti tak mam 600ot/min a ještě tak dojedu taky dal po rovince když pak následuje tak jestli má stimhle někdo zkušenost a mohl by mi poradit byl bych rad diky
Je to přesně tak, jak píšeš. Jsou dvě skupiny šetřivých řidičů - jedni rychlost z kopce nevyhazují, protože vědí, že na neutrál je vstřikováno palivo, aby motor nechcípl, ti druzí rychlost vyhazují, protože vědí, že na neutrál dál dojedou. Nevím, jestli někdo někdy provedl srovnání spotřeby obou způsobů jízdy v běžném provozu. Já rychlost vyhazuji, mám to od dětství odkoukané od táty a jezdím tak i já (kromě aut s automatem, tam to logicky nejde).
- Jirka_B
- Advanced member
- Příspěvky: 292
- Registrován: pon dub 21, 2008 16:38
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jenže když máš zařazenou rychlost a jedeš z kopce bez plynu, tak nespaluješ nic, protože do válců jde jen vzduch a brzdíš motorem... když dáš neutrál, tak spaluješ palivo.Samik píše:zdravim nemam moc času abych cele toto téma pročital. Ale k věci palivo šetřim tak že z kopce a podobně když je dlouhé klesáni vyhodim rychlost jo ale někteři lidi aji jeden auto mechanik nevim jak je dobrej mi řikal že je to blbost že když je to auto stříkačka to žere vic než když mam rychlost a jedu bez plynu tak by mě zajimalo jak to je? Když se to vezme logicky tak bych řekl že je to blbost protože ikdyž jedu bez plynu s rychlosti tak mam třeba 3000ot/min ale když jedu bez rychlosti tak mam 600ot/min a ještě tak dojedu taky dal po rovince když pak následuje tak jestli má stimhle někdo zkušenost a mohl by mi poradit byl bych rad diky
Laguna 1.8 8v 66kw, 1995
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
To se asi nedá rozdělit na skupiny, ale spíš by to měl řidič přizpůsobit sklonu vozovky. Někde jsem četl, že když auto bez problémů jede z kopce na rychlost, nezpomaluje, tak se nemá vyhazovat. Ale když je třeba menší klesání, kde by auto s rychlostí zpomalovalo hodně a přitom by si bez rychlosti celkem rychlost udrželo, tak je lepší rychlost vyřadit.
U nás je tady 12% klesání, tam je lepší nechat hozenou rychlost. Klesání je trošku delší, tak je třeba v období, kdy není moc teplo, vidět jak lehce na teploměru vody klesne teplota díky tomu, že voda neustále cirkuluje, ale motor nic nespaluje.
Kousek za tím klesáním se vozovka svažuje mírně, že by to rychlost příliš brzdila, tak vyhodím a jedu na neutrál. Nahoře mám 90, po třech kilometrech je obec, určitou vzdálenost před značkou hodím pětku a auto pěkně samo zpomalí na 50. Když hážu pětku, auto jede třeba ještě 75. Záleží ale taky na hustotě provozu a povětrnostních podmínkách.
Na spotřebu mají vliv ale ještě další věci. Třeba před sebou vidím stoupání a jede přede mnou kamion. Vím, že když je naložený, tak se bude plazit a já za ním. Tak zpomalím a nechám ho co nejvíc odjet, abych ho dojel třeba až na vrchu stoupání a ušetřil tak energii, kterou dám do rozjezdu na vyjetí stoupání. Pokud je třeba stoupání delší a dojedu kamion ve stoupání, tak proč brzdit, když mě zbrzdí ten kopec, stačí jen podřadit. Schválně si všimněte, kolik lidí třeba spěchá, ale třeba takové věci jim nedocházejí a neumí si rozplánovat půl kilometru před sebe.
U nás je tady 12% klesání, tam je lepší nechat hozenou rychlost. Klesání je trošku delší, tak je třeba v období, kdy není moc teplo, vidět jak lehce na teploměru vody klesne teplota díky tomu, že voda neustále cirkuluje, ale motor nic nespaluje.
Kousek za tím klesáním se vozovka svažuje mírně, že by to rychlost příliš brzdila, tak vyhodím a jedu na neutrál. Nahoře mám 90, po třech kilometrech je obec, určitou vzdálenost před značkou hodím pětku a auto pěkně samo zpomalí na 50. Když hážu pětku, auto jede třeba ještě 75. Záleží ale taky na hustotě provozu a povětrnostních podmínkách.
Na spotřebu mají vliv ale ještě další věci. Třeba před sebou vidím stoupání a jede přede mnou kamion. Vím, že když je naložený, tak se bude plazit a já za ním. Tak zpomalím a nechám ho co nejvíc odjet, abych ho dojel třeba až na vrchu stoupání a ušetřil tak energii, kterou dám do rozjezdu na vyjetí stoupání. Pokud je třeba stoupání delší a dojedu kamion ve stoupání, tak proč brzdit, když mě zbrzdí ten kopec, stačí jen podřadit. Schválně si všimněte, kolik lidí třeba spěchá, ale třeba takové věci jim nedocházejí a neumí si rozplánovat půl kilometru před sebe.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Žere a je líný jak prase
No prostě žere a je to 1.8 lenoch:) Průměr-na 10L najedu 80km.Pokud chci zvládnout horší terén,kde musim mít zařazenou jedničku,max. dvojku,občas mi to chcípne Možná i moje chyba,že dávám malý otáčky,ale do kopce prostě na trojku,ale nepřidá a nepřidá...ať šlapu jak šlapu.
Když jsem měl Daihatsu Applause 1.6 ,tak do stejného kopce na čtyrku a ještě suveréně přidalo,jak si pán usmyslel
Po městě jsem s tím jezdil na pětku a ani sem pomalu neřadil a papalo 5-6L.)
Sakra asi fakt bude potřeba něco poštelovat
Když jsem měl Daihatsu Applause 1.6 ,tak do stejného kopce na čtyrku a ještě suveréně přidalo,jak si pán usmyslel
Po městě jsem s tím jezdil na pětku a ani sem pomalu neřadil a papalo 5-6L.)
Sakra asi fakt bude potřeba něco poštelovat
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte dub 07, 2009 18:49
Re: Žere a je líný jak prase
Ahoj měl jsem stejný problém,když jsem si před dvěma měsícema pořídil lagunu. Taky "žrala" jak tank. Ale k věci první co bylo jsem vyměnil vzduchový filtr a vyměnil svíčky. A taky jsem změnil pumpu a natankoval jsem omylem natur.98 cca za 500kč. Když už se mi to povedlo tak jsem zkusil co to udělá nádrž jsem vyjel až do rozsvícení "hladového"oka. Pak jsem opět natankoval za ty samé peníze a průměrná spotřeba se ustálila na uspokojivých 8,1L/100KM. Promiň nenapsal jsem co mám je to Renault Laguna 2.0 RXE. Tak to je asi vše. Snad ti to pomůže. MilanAlexein píše:No prostě žere a je to 1.8 lenoch:) Průměr-na 10L najedu 80km.Pokud chci zvládnout horší terén,kde musim mít zařazenou jedničku,max. dvojku,občas mi to chcípne Možná i moje chyba,že dávám malý otáčky,ale do kopce prostě na trojku,ale nepřidá a nepřidá...ať šlapu jak šlapu.
Když jsem měl Daihatsu Applause 1.6 ,tak do stejného kopce na čtyrku a ještě suveréně přidalo,jak si pán usmyslel
Po městě jsem s tím jezdil na pětku a ani sem pomalu neřadil a papalo 5-6L.)
Sakra asi fakt bude potřeba něco poštelovat
žere
Děkuju Milane.Zkusim to samé a napíšu.Snad to něco udělá.
Moc Ti děkuji!
Mimochodem-možná bude i něco se vzduchovým filtrem.Moc se v autech nevyznám,ale v zimě,nebo když je prostě lepší vzduch,tak mi to žere míň.
Když je vedro-mám z toho Hummera.
Jinak jsem všeobecně s mou Lagunkou spokojený.Pěkná houpavá a tichá jízda a to,že nemá nějak extra tah mi nevadí-jsem na silnici spíš pohodář.
Proto mě ta spotřeba tak vrtá hlavou,protože neutrál na rovince před křižovatkou jedu třeba i 200 metrů(když situace dovolí) Často na rovinkách ve městě jedu na pětku(okolo 50-60km/h kolem 1600 otáček).
Další věc je teď v těch vedrech klima.Alespoň u mě je hodně znát sebrání výkonu motoru.Hlavně při rozjíždění(občas si připadám jak nováček na silnicích),takový to škubnutí,který se mi bez klimatizace neděje.
Moc Ti děkuji!
Mimochodem-možná bude i něco se vzduchovým filtrem.Moc se v autech nevyznám,ale v zimě,nebo když je prostě lepší vzduch,tak mi to žere míň.
Když je vedro-mám z toho Hummera.
Jinak jsem všeobecně s mou Lagunkou spokojený.Pěkná houpavá a tichá jízda a to,že nemá nějak extra tah mi nevadí-jsem na silnici spíš pohodář.
Proto mě ta spotřeba tak vrtá hlavou,protože neutrál na rovince před křižovatkou jedu třeba i 200 metrů(když situace dovolí) Často na rovinkách ve městě jedu na pětku(okolo 50-60km/h kolem 1600 otáček).
Další věc je teď v těch vedrech klima.Alespoň u mě je hodně znát sebrání výkonu motoru.Hlavně při rozjíždění(občas si připadám jak nováček na silnicích),takový to škubnutí,který se mi bez klimatizace neděje.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte dub 07, 2009 18:49
Re: žere
[quote="Alexein"] Zkus to a uvidíš,mě to pomohlo. Výměna vzduch.filtru a svíček. Ale to už jsem psal. Milan
Ze jezdiš na neutral ti spotřebu nesniži,a na 5 jezdit Na 1600 otaček je nezmysel chce to držet nejmině ve 2000 tisicich takže kolem 60 km v hodině na čtyřku, mam 1.8 8v asi 5let je pravda že je to slaby motor po městě mam spotřebu v letě kolem 10L stim prostě těžko něco udělaš v zimně je to ještě o něco vic ale jak jsem lagunu kupoval tak jsem s tim počital,podivej se do techničaku kolik tam maš město je tam spotřebapřes 11L.Podle mne je laguna tak nějak dělana na delši cesty tam se ta spotřeba dost sniži aspon u mne se vlezu do 8L a to ji moc nešetřim.
Tohle ja absolutně přesnej komentář.karci píše:Ze jezdiš na neutral ti spotřebu nesniži,a na 5 jezdit Na 1600 otaček je nezmysel chce to držet nejmině ve 2000 tisicich takže kolem 60 km v hodině na čtyřku, mam 1.8 8v asi 5let je pravda že je to slaby motor po městě mam spotřebu v letě kolem 10L stim prostě těžko něco udělaš v zimně je to ještě o něco vic ale jak jsem lagunu kupoval tak jsem s tim počital,podivej se do techničaku kolik tam maš město je tam spotřebapřes 11L.Podle mne je laguna tak nějak dělana na delši cesty tam se ta spotřeba dost sniži aspon u mne se vlezu do 8L a to ji moc nešetřim.
Kdo si koupí Lagunu nemuže počítat se spotřebou jako třeba u Clia je to auto střední třídy. Jezdit po městě na pětku je nesmysl stačí se podívat na aktuální spotřebu na počítač na pětku žere pří padesátce víc než na čtyřku.momentálně jezdim tak 50 na 50 město mimo město a spotřeba je po třech projetých nádržích 9,1 což si myslim že je v poho.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
- Wizzard
- Advanced member
- Příspěvky: 411
- Registrován: úte říj 06, 2009 16:04
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
To sa mi zdá nejako veľa na takú 1.8-čku. Ja mám teraz na PP priemer pod 10 litrov, a to jazdievam väčšinou po meste, občas po obchvate, bol som akurát v Chorvátsku na Istrii a späť a tým sa mi znížil priemer na 9,4 z vyše 10, to sme boli plne naložení. Teraz 2 týždne po dovolenke sa to upravilo na 9,6-9,7
Dacia Logan II Arctica 1.2 16V
ex: Renault Laguna I Phase I 3.0 V6 12V
ex: Renault Laguna I Phase I 3.0 V6 12V
Co se vám furt nezdá,lidi,je jsou to velký motory s moc ventilama,tak budou prostě papat Já když jezdil se starou litrovou pětkou couračky,měl jsem spotřebu 10 na sto jak nic.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů