vysoký volnoběh
Moderátor: Moderators General
vysoký volnoběh
čau , mám jeden problém . Nedávno jsem si všiml , že mi laguna občas chytne i 2000ot a někdy zase chcípá . Děje se to na to benzín i na plyn . Váhu vzduchu sem nenašel a škrtící klapka je čistá . poradí někdo , čím by to mohlo být ? díky laguna 1.8 66KW LPG
Re: vysoký volnoběh
ahoj
okroužek na škrtící klapce.
okroužek na škrtící klapce.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: vysoký volnoběh
o-kroužek ? já měl zato , že na te škrtící klapce nic není ... nebo je to na tom těle toho vstřikování ? jinak díky za odpověd
Re: vysoký volnoběh
poradí teda prosím někdo , jak se k tomu okroužku dostanu , popř. jak ho vyměním ? díky moc
Re: vysoký volnoběh
Bylo by fajn kdyby jsi to poradne rozepsal..Ale jestli jsem to správně pochopil,..oddelej si krokovy motorek na volnobezny otacky a vyčistí ho..Koukni jak ti chodi klapka která je zapojena na plynový pedál lankem..(Jak se vrací..často se opotrebuje ta pruzina na klapce,která ji vrací do koncové zavřené polohy.)
-
- Starting member
- Příspěvky: 19
- Registrován: pon kvě 02, 2011 14:23
Re: vysoký volnoběh
Ahoj, měl jsem ten samej problém na 2.0 8V 83Kw, když sepnul kompresor klimi tak pohoda pak rozepl a otáčky zůstali vyset na 1500 až 2000 ot, dneska jsem sundal celou klapku, regulátor volnoběhu a snímač otáček vše očistil tech. benzínem i konektory, které jsem pak prostříknul kontaktolem, klapu a regulátor jsem utěsnil červeným silikonem na motory a dal zpět, jel jsem to projet a v pohodě teď drží nějakých 850 nebo 900 něco okolo nich i když klima spíná i rozepíná. Já bych řek že mi to někde bralo falešnej vzduch. ( byl to děs stát na semaforu hned u přechodu, lidi na mě koukali jak na magora že tůruju motor)
Re: vysoký volnoběh
kluci , dlouho jsem tu nebyl , díky za rady ... kde přesně najdu ten krokový motorek ? dneska jsem se na to koukal a na tom dorazu te klapky je takový čudlík s pružinou , někdy zůstane viset zatlačený , někdy se dotýká toho mechanismu klapky . Když zrovna auto má volnoběh malý , stačí mezi něj a ten mechanismus strčit šroubovák a někdy se vzpamatuje , vyjede a volnoběh hned stoupne , ale někdy se nedaří nic . Jinak taky na mě lidí hledí jak na debila závodníka , který to drží na 2 tis
-
- Advanced member
- Příspěvky: 251
- Registrován: pon črc 05, 2010 18:52
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: vysoký volnoběh
Nasmeru jsem i svuj dotaz tak snad to nebude vadit....
mam 1.9 dCi 79 kw r.v 2000 kdyz vypinam motor tak to hodi celym autem....znamej rikal ze tam chybi nejaka klapka , ktera zavre snad privod vzduchu takze vypinani motoru je "jemnejsi" ...Me by zajimalo zda to je uz od vyroby ze tam tuto klapku "nedavali" nebo ze je vyndana ? predem dik
mam 1.9 dCi 79 kw r.v 2000 kdyz vypinam motor tak to hodi celym autem....znamej rikal ze tam chybi nejaka klapka , ktera zavre snad privod vzduchu takze vypinani motoru je "jemnejsi" ...Me by zajimalo zda to je uz od vyroby ze tam tuto klapku "nedavali" nebo ze je vyndana ? predem dik
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: vysoký volnoběh
Jestli to spíš nebude spodní silentblok - tzv. brýle. Naše dCi taky trhalo při vypnutí motoru, pak to táta vymezil na tom spodním silentbloku kusem železa a od té doby je to lepší. Jak do peřin to není, ale je to lepší. Ten silentblok je pod autem a spojuje motor s karoserií.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: vysoký volnoběh
tak VYŘEŠENO ! vyhodil jsem ten krokový motorek a drželo to volnoběh i bez něj , nakonec stačilo povolit plynové lanko a vyčistit ten krokáč a drží kolem 900 a přepíná z benzínu na plyn bez chcípnutí ..
-
- Advanced member
- Příspěvky: 251
- Registrován: pon črc 05, 2010 18:52
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: vysoký volnoběh
Tak to urcite bude totez u me
Protoze jsem si vsimnul ze to obcas jako by "trhne" i pri startu a pri zhasinani to nikdy trhne vic a nikdy zase treba min.... dekuju
Protoze jsem si vsimnul ze to obcas jako by "trhne" i pri startu a pri zhasinani to nikdy trhne vic a nikdy zase treba min.... dekuju
Re: vysoký volnoběh
u Laguny I 66KW zlobí volnoběžný ventil, teď jsem ho vyměnil a je klid
Re: vysoký volnoběh
Ahoj, má někdo fotku, co mám vyčistit? Plyn mi chodí normálně, ale někdy za jízdy mi "sám" přišlápne plyn. Úplně cítím, jak mi zmizí pod nohou a pak si drží na LPG 3000 na benzín cca2500 ot.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti