Problémy s Lagunou

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
matis
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř bře 23, 2011 19:55

Problémy s Lagunou

Příspěvek od matis » stř bře 23, 2011 20:21

Zdravim,
chcel by som Vas poprosit o par rad pri ozivovani ´zdedenej´ Laguny. Dostal som toto
auticko, no po par dnoch mam z neho sedive vlasy a rad by som ho dal dokopy, pokial
mozno vlastnorucne.
Jedná sa o Renault Laguna I. 1999, 1,9dti.

1. problem - pravdepodobne vaha vzduchu - auto slape v poriadku niekolko dni, potom ho nastartujem
a na volnobeh vyskoci az do 2tis. otacok, niekedy autom pocas jazdy trhne, zasvieti kontrolka elektroniky
motora (EKG) a strati na sekundu vykon. Diagnostika - ziadna chyba, v case diagnostikovania auto
slapalo ako hodinky.

2.auto straca chladicu kvapalinu, niekedy zacne stupat teplota, pravdepodobne zavzdusnenim, po prepnuti
kurenia teply-studeny-teply-studeny-teply sa chladiaci okruh zas rozbehne a teplota uz drzi ako ma. Olej
skontrolovany -cisty. Auto nedymi, okolo motora, hlavy ziadne bublanie ani evidentny unik, motor suchy, pod
autom sucho, kurenie, interier vsade sucho.

3.kontrolka Airbag - s jednotkou sa spojila az druha diagnostika, chyba kontakt na navijaku pasov spolujazdca.
Rozobrate, na navijaku ziadna koncovka, okolo ziadny kabel. Ma toto auto pyronavijak, alebo sa jedna o zle
chybove hlasenie?

Necakam, ze za mna vyriesite tieto problemy, ale jemne nakopnutie by mi dost pomohlo :-).
Vopred dakujem za kazdu informaciu.

kelim
Experienced member
Příspěvky: 620
Registrován: pon lis 06, 2006 12:42
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Lagunou

Příspěvek od kelim » čtv bře 24, 2011 18:36

Tak ta 3. Mě zlobí ten konektor pod sedačkou když mi svítí airbag tak zalomcuju konektorem a OK
Lagunka 1.8 RT.95 - Už jenom minulost /Megane 1,6 rv.97. Laguna 2.0 96. combi a opět Lpg. No a Suzuki GSX-F1100

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Problémy s Lagunou

Příspěvek od Krovak » pon bře 28, 2011 23:12

Čau,co se týká tý kapaliny,zkus tam nalejt Radiator stop leak,je to taková srajda v lahvičce,maj to na benzínkám kolem 120Kč.Mě tenkrát na R5 mizel tak litr vody tejdně,po nalití v pohodě,na Laguně dTi se mi taky trochu ztrácela voda,tak jsem tam nalil ten zbytek (je toho asi na 12 litrů kapaliny,takže na dvě použití) a od tý doby dobrý,radiátor topí furt,takže ho to neucpalo,čili to nejspíš funguje :D
Co se týka pyropatron,tak Laguna je má,ale pokud vím,tak jen jednu na sedadle,na navijáku ne.Čili jestli ti chybí,někdo ti je ukradl :D

A ta váha-no nevím...pokud ji odpojíš,auto padne do nouzáku a opravdu nejede,tak by to možná mohla být ona.Já ji třeba na svém autě měnil zbytečně,takže mám doma jednu náhradní jak blbec.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Barbar
Junior member
Příspěvky: 241
Registrován: čtv čer 08, 2006 10:07
Bydliště: Holice

Re: Problémy s Lagunou

Příspěvek od Barbar » stř bře 21, 2012 11:23

radiator stop leak bych tam radeji nelil... lepsi je pouzit takovy hlinikovy prasek co nasypes do vody a on ti to utesni v miste uniku-mas jistotu ze nic nezalepi...
LagunaI 3.0 24V
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/160300.html] [img]http://images.spritmonitor.de/160300.png[/img][/URL]

Sokolík
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: stř lis 17, 2010 15:48

Re: Problémy s Lagunou

Příspěvek od Sokolík » stř bře 21, 2012 21:55

1. Váha to nebude, to by našli na diag, takže to bude nejspíš mechanickej problém.Tenhle problém bude určitě v EGR ventilu, kterej se nebude dovírat.Svýho času sme to v Renaultu dost řešily (5 let sem tam dělal mechoše), sice na Dci, ale mohlo by to být totéž.Ty rázy a ztráta výkonu je způsobená náhlým přehlcením motoru výfukovejma splodinama, na který jednotka reaguje krátkým nouz.režimem, páč neví co s tim (moc vzduchu a ještě chudýho na kyslik)...Tyhle emisní udělátka jsou jen pro zlost.Stačí udělat rozborku motoru a podívat se do sacího potrubí před válcem.Většina starších olítaných dieselů má zmenšenej pruměr toho potrubí třeba i o polovinu.Co to je za debilitu, aby motor nasával hnus z vejfuku.

2. S tou vodou sem jednou řešil lagunu, která měla v pytli ventilátor na chladiči a tím, že s tím majitel dlouhodobě jezdil (a koukal jak mu lítá teplota) udělal těsnění pod hlavou, kvůli kterýmu se mu podobně ztrácela voda.Pořád řešil, že mu pomůže topeni, že z toho nic nikde nekape a že to nechápe.Tak to je snad jasný to ochlazení, protože výměník topeni se chová jako chladič motoru, když na něj zafučíš vzduchem a tu vodu taky neuvidíš kapat když jí ten motor pomalu přichlastává při spalování.Samozdřejmě je něco jiného, když je těsnění pod hlavou total, to by za tebou nebylo vidět (bílo)...

3. Ten poslední problém je opravdu stoprocentně ten konektor předepínače pásu pod sedadlem, těch sem řešil spousty.Rozhodně bych to ale neřešil tím, že s nim zajebu, ale napruží se piny v konektoru+kontaktol...Většina těhle případů vzniká po tom, co lidi něco nacpou pod sedadlo a tím ten kon.rozhoděj.Ale taky sem zažil, že chlap koupil auto z "áček" a přijel hned k nám, že mu svítí airbag.Bodeť ne, když mu tam chyběl airbag ve volantu, asi nebil pro borce (manažery) z "áček" důležitej:-))
Renault Laguna 99' 3,0V6 24V Concorde (plná palba)

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů