Klimatizace Nejčastější problémy

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zajic_KV
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: stř zář 29, 2010 03:10
Bydliště: K.V.
Kontaktovat uživatele:

Klimatizace Nejčastější problémy

Příspěvek od Zajic_KV » ned říj 31, 2010 00:18

Sháním co nejvíce informací o klimatizaci, ale je to roztroušené do desítky příspěvků a je to tak nepřehledné.Pomohli by jste mi to nějak seskupit.
Já třeba vůbec nevim jaká je údržba.Kdy měnit pylovej filtr, kde se nachází, nebo jak poznat kdy doplnit náplň klimatizace.
Nebo proč když zapnu na digi. klimě jen vnitřní okruh (aby se rychleji ohřal vzduch) vždy se sepne kompresor. To samé když přepnu na foukání oken. Vím že je to hlavně kvůli vysušení vzduchu aby se nemlžily.Ale teď když začnou mrazy dal bych radši přednost teplému vzduchu!
Uvítal bych každou zkušenost kterou sní máte od celkové dezinfekce až po nejčastější problémy.
Naposledy upravil(a) Zajic_KV dne úte lis 02, 2010 03:10, celkem upraveno 1 x.
Renault Laguna 2.0 Bussnise edition und VW Golf Zwei mit 16V Zyllinderkopf

pevan
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: úte dub 15, 2008 13:32

Příspěvek od pevan » ned říj 31, 2010 10:50

Jak jsi správně podotkl, kompresor se zapne při přepnutí na vnitřní okruh, nebo ofuk oken kvůli vysušení vzduchu.Neběží pořád, ta kontrolka znamená jen možnost zapnutí, ne, že běží.K desinfekci se mi docela osvědčil 1% roztok Ajatinu, funguje dlouho a bez problémů.Pylový filtr je vpravo před spolujezdcem, stačí odšroubovat kryt před předním sklem a sundat plastovou clonu, která má nejspíš zabránit protékání vody do klimy.Filtr se mění nejlépe 2x ročně, ale záleží na prašnosti místa, kde se pohybuješ nejčastěji, v Ostravě by byl vhodný interval 1x týdně...Nejčastější problémy jsou : málo chladiva - dá se doplnit.Spálený motorek - dá se převinout, už jsem to dělal.Díra v okruhu - docela problém, tohle sám nezvládneš, pokud na to nemáš vybavení.
Laguna 1 1995 ,2.0 i 83 kW 7,9l/100km město

Uživatelský avatar
Zajic_KV
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: stř zář 29, 2010 03:10
Bydliště: K.V.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zajic_KV » pon lis 01, 2010 03:30

Děkuji za informace.Já myslím že to tu chybělo. Akorád by mě zajímalo ještě jak se to je s tou desinfekcí, nikdy jsem neviděl jak a kam se používá.A co třeba ještě takový přepad z klimatizace? Je vůbec někde vyveden? Musí se to nějak hlídát.

Pokud jsem správně pochopil.Když zapnu na klimatizaci foukání na čelní sklo.Rosvítí se zároveň kontrolka AC. Znamená to že i přes to kompresor nemusí běžet? To samé i u vnitřního okruhu?
Renault Laguna 2.0 Bussnise edition und VW Golf Zwei mit 16V Zyllinderkopf

karci
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: stř bře 21, 2007 17:42
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od karci » pon lis 01, 2010 10:56


Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » pon lis 01, 2010 19:17

přehledný nepřehledný ale pořád se to dá vyčíst chce to jen trochu času :wink:
Naposledy upravil(a) Davidak79 dne pon lis 01, 2010 19:33, celkem upraveno 1 x.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ToJa » pon lis 01, 2010 19:31

Kdyz sviti AC kompresot jede vzdy,neznamena ze kdyz jede klima fouka chladny vzduch fouka normalne teply
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

lilifous
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát čer 25, 2010 19:05

Příspěvek od lilifous » pon lis 01, 2010 19:34

Davidak79 píše:přehledný nepřehledný ale pořád se to dá vyčíst chce jen trochu času :wink:
Moderátor by to měl dát pořádně tady do pořádku ,aby se tady dalo vše vyhledat rychle ,od toho je MODERÁTOR ,né CENZOR co jenom uzamýká témata a neporadí (mimochodem kde se něco dočtu na svou otázku Kasteláne :wink: )

Uživatelský avatar
Zajic_KV
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: stř zář 29, 2010 03:10
Bydliště: K.V.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zajic_KV » úte lis 02, 2010 03:09

Davidak79 píše:přehledný nepřehledný ale pořád se to dá vyčíst chce to jen trochu času :wink:
Promiň že jsem Ti tak trochu lezl do zelí,jsem tu teprv chvili, ale trošičku se tu v tom strácim pokud chci najít něco užitečného... Nezlob se na mě ale je tu spousta užitečnejch rad, roztroušených ve spoustě příspěvků.
Renault Laguna 2.0 Bussnise edition und VW Golf Zwei mit 16V Zyllinderkopf

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů