1.8 benzín 1994 - výkon skoro na nulu

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
muskevic
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: pon dub 20, 2009 16:39

1.8 benzín 1994 - výkon skoro na nulu

Příspěvek od muskevic » pon říj 25, 2010 12:34

Zdravím
potřeboval bych skutečnou radu, když jsem jel tak z ničeho nic kles výkon skoro na nulu, jako by se to dusilo, nejde to skoro vytočit vůbec se tomu nechce jet, udělalo to zhroba po 100 km jízdy, z ničeho nic. Když sešlápnu spojku tak to do otáček zhruba jde, ale jak zařadím tak se to skoro nerozjede na 1, je to rok 1994 do ted to šlapalo bez problému tak nevím....za každou radu budu vděčnej, protože fakt nevím ...

sollik
Advanced member
Příspěvky: 368
Registrován: pon kvě 11, 2009 21:15
Bydliště: Liberec

Příspěvek od sollik » pon říj 25, 2010 13:10

Když necháš motor běžet na volnoběh běží pravidelně? Na všechny válce?
Laguna I kombi, 1997, 1.8 8V, 66 kW

muskevic
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: pon dub 20, 2009 16:39

Příspěvek od muskevic » pon říj 25, 2010 15:26

sollik píše:Když necháš motor běžet na volnoběh běží pravidelně? Na všechny válce?
zatím se mi zdálo že jo, ale kámoš mi říkal at odpojím baterku, počkám a skusím to nastartovat, jenomže baterku jsem odpojil a ted už to nejde ani nastartovat a navíc bliká ta zubatá kontrolka (oranžova)
takže o další problém navíc.....

sollik
Advanced member
Příspěvky: 368
Registrován: pon kvě 11, 2009 21:15
Bydliště: Liberec

Příspěvek od sollik » úte říj 26, 2010 06:48

Laguna I kombi, 1997, 1.8 8V, 66 kW

hardysk2
Junior member
Příspěvky: 117
Registrován: stř pro 03, 2008 16:01

Příspěvek od hardysk2 » úte říj 26, 2010 09:18

muskevic píše:
sollik píše:Když necháš motor běžet na volnoběh běží pravidelně? Na všechny válce?
zatím se mi zdálo že jo, ale kámoš mi říkal at odpojím baterku, počkám a skusím to nastartovat, jenomže baterku jsem odpojil a ted už to nejde ani nastartovat a navíc bliká ta zubatá kontrolka (oranžova)
takže o další problém navíc.....
ted si to nedokazu vybavit z hlavy ale neni to kontrolka imobilizeru? toci a nechytne? jestli jo tak zamknout a odemknout dalkou

hardysk2
Junior member
Příspěvky: 117
Registrován: stř pro 03, 2008 16:01

Příspěvek od hardysk2 » úte říj 26, 2010 09:24

a ohledne toho vykonu bych premyslel o pruchodnosti vyfuku (vysypanej kat) pruchodnost a tesnost sani, svicky zkontrolovat podle barvy jestli pali nebo je bohata nebo chuda smes.. a jestli to treba nepreskocil rozvodak, to pak jeste tak nejak jede ale jinej zvuk a zadnej vykon. tezko rict :?:

muskevic
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: pon dub 20, 2009 16:39

Příspěvek od muskevic » úte říj 26, 2010 12:50

hardysk2 píše:a ohledne toho vykonu bych premyslel o pruchodnosti vyfuku (vysypanej kat) pruchodnost a tesnost sani, svicky zkontrolovat podle barvy jestli pali nebo je bohata nebo chuda smes.. a jestli to treba nepreskocil rozvodak, to pak jeste tak nejak jede ale jinej zvuk a zadnej vykon. tezko rict :?:
může to být i tím že jsem začal jezdit na Ehanol ? samozřejmě to ředím v poměru, ale je to 14 co jsem co začal bral.Bylo divný že když jsem sešlápl spojku dalo se to vytočit jako by nic nebylo.

hardysk2
Junior member
Příspěvky: 117
Registrován: stř pro 03, 2008 16:01

Příspěvek od hardysk2 » úte říj 26, 2010 13:37

tak na prazdno neni objem spalin nikdy takovy jako pri jizde, zkus to proslapnout na prazdno narazove plnym plynem jestli se to nepridusi.. s e85 vlastni zkusenosti nemam, co sem nasel je toto:

Klasický motor může palivo E 85 poškodit. "Může shořet katalyzátor, v krajním případě i vzplanout celý vůz. U motorů s přímým vstřikováním mohou shořet nebo se zalepí vstřikovací trysky," varuje před tankováním lihového paliva do vozů, které na něj nejsou uzpůsobeny, Miloslav Pokorný, technik pražského servisu společnosti Domanský.

+ jeste sem cetl o agresivite ethanolu vuci gumovym hadicim, meni se za silikonove a o horsim startu a chcipani v zime a ze na sebe vaze vodu coz taky muze byt problem

co palivovy filtr? :idea:

muskevic
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: pon dub 20, 2009 16:39

Příspěvek od muskevic » stř říj 27, 2010 16:02

hardysk2 píše:tak na prazdno neni objem spalin nikdy takovy jako pri jizde, zkus to proslapnout na prazdno narazove plnym plynem jestli se to nepridusi.. s e85 vlastni zkusenosti nemam, co sem nasel je toto:

Klasický motor může palivo E 85 poškodit. "Může shořet katalyzátor, v krajním případě i vzplanout celý vůz. U motorů s přímým vstřikováním mohou shořet nebo se zalepí vstřikovací trysky," varuje před tankováním lihového paliva do vozů, které na něj nejsou uzpůsobeny, Miloslav Pokorný, technik pražského servisu společnosti Domanský.

+ jeste sem cetl o agresivite ethanolu vuci gumovym hadicim, meni se za silikonove a o horsim startu a chcipani v zime a ze na sebe vaze vodu coz taky muze byt problem

co palivovy filtr? :idea:
Nechal jsem to den stát s odpojenou baterkou a dneska jsem to byl skusit nastartovat, kontrolka nesvítí a auto jsem byl aji projet a vše jako by bylo v pohodě....nechápu....zajímá mě otázka proč se to teda vůbec stalo že to najednou přestalo skoro jed a ted to zase najednou jede .....

miky602
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned črc 18, 2010 17:33

E 85

Příspěvek od miky602 » stř říj 27, 2010 17:22

Skus napsat.cim to teda bylo.taky o tom e85 uvazuju.ale po tom co pises sem rad ze sem to neudelal.nechci si znicit motor kdyz slape jak svicarsky hodinky docela nerad bych ho rozhodil
renault laguna 1.8 rt b56

sollik
Advanced member
Příspěvky: 368
Registrován: pon kvě 11, 2009 21:15
Bydliště: Liberec

Příspěvek od sollik » stř říj 27, 2010 18:31

Ethanol? Kolik stojí litr paliva a přestavba motoru?
Laguna I kombi, 1997, 1.8 8V, 66 kW

miky602
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned črc 18, 2010 17:33

E85

Příspěvek od miky602 » stř říj 27, 2010 20:43

No nevim kojik stoji uprava motoru,ale litr stoji o 6 kc min nez n95,ale taky ti stoupne spotreba.a hlavne jestly sem to pochopil spravne podle tech vsech clanku co sem cetl tak ty nase 8ventyly to ani moc nepozvejkaj leda by sis koupil 16ventyl ale vict si precti v priprave smesi.
renault laguna 1.8 rt b56

pevan
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: úte dub 15, 2008 13:32

Příspěvek od pevan » čtv říj 28, 2010 01:27

Pánové, o E85 koluje tolik pitomostí, že to snad ani není možné.Pan technik od Domanského je buď hlupák, nebo lhář.E85 je směs bezvodého ethanolu, tedy lihu a naturalu 95.Líh, jak jistě víte váže vodu, což ovšem není problém, v nádrži ji stejně máte a takto se postupně dostane pryč, protože se poměrně rovnoměrně rozptýlí v celém obsahu nádrže.Líh má "oktanové číslo" asi 109, takže kapku vyšší, než N95, ovšem menší výhřevnost, stoupne tedy spotřeba.E85 může dorazit poškozené gumové hadičky, těm v dobrém stavu však neublíží, benzín je agresivnější.E85 rozpustí některé úsady z nekvalitního paliva v celém palivovém systému ( to je právě důvod, proč začnou ty hadičky téct), proto se doporučuje vyměnit palivový filtr po několika vyjetých nádržích.O "spáleném" katalyzátoru, nebo vstřicích si myslím své, tu o Karkulce mám ovšem raději.Jediný problém s E85, kromě ztížených startů v zimě, je teoretická možnost nedostatečného mazání ventilů, což se dá snadno napravit mixováním E85 s N95.
Laguna 1 1995 ,2.0 i 83 kW 7,9l/100km město

sollik
Advanced member
Příspěvky: 368
Registrován: pon kvě 11, 2009 21:15
Bydliště: Liberec

Příspěvek od sollik » čtv říj 28, 2010 06:50

No nevím. Vzhledem k tomu, že soudruzi z Francie konstruovali můj motor na spalování benzínu budu i nadále jezdit na benzín.... ale každý něchť si do auta lije co chce, jak se říká:" Každý svého štěstí strůjcem" :lol:
Ale to už jsme OT.
Laguna I kombi, 1997, 1.8 8V, 66 kW

hardysk2
Junior member
Příspěvky: 117
Registrován: stř pro 03, 2008 16:01

Příspěvek od hardysk2 » čtv říj 28, 2010 14:48

pevan: nemas odkaz na nejaky solidni zdroj informaci o e85?

pevan
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: úte dub 15, 2008 13:32

Příspěvek od pevan » čtv říj 28, 2010 15:13

Něco jsem našel na fóru chemiků, to je ovšem neveřejné.Ve zkratce: E85 se dá bez problémů použít v motorech, které mají tvrzená sedla ventilů, což jsou prakticky všechny současné motory od devadesátých let.Problém bývá v elektronice, protože E85 je třeba vstříknout více, než benzínu a ne všechny řídící jednotky tohle umějí.Mám osobně vyzkoušeno, že u Laguny z r. 95 83kW a R19 54kW to problém není.Kromě horších startů v chladnu a zvýšené spotřeby jsem zaznamenal pouze mírné zlepšení akcelerace a znatelné ztišení motoru, ale to může být subjektivní.
Laguna 1 1995 ,2.0 i 83 kW 7,9l/100km město

miky602
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned črc 18, 2010 17:33

Příspěvek od miky602 » čtv říj 28, 2010 16:59

No podle toho co sem cetl ja tak u motoru co maji 2 ventyly na valec tak dochazi ke spalovani trochu jinde nez ma a muze to odpalyt ventyly nehlede na to ze by se melo napred jeste vymenit tesneni za silikonove protoze e85 je agresivni tak nevim.
renault laguna 1.8 rt b56

pevan
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: úte dub 15, 2008 13:32

Příspěvek od pevan » čtv říj 28, 2010 17:08

Ke spalování nemůže docházet nikde jinde, to je fyzika pro páté třídy základní školy.Takže odpályt ventyly to opravdu nemůže, nemá jak.A jaký je rozdíl mezi ventily u 8V a 16V motoru?Které těsnění máš na mysli?Žádné, které přichází do styku s palivem není citlivé na líh.Ta tradovaná agresivita E85 je už z podstaty pitomost, benzín je lepší rozpouštědlo, než líh.
Laguna 1 1995 ,2.0 i 83 kW 7,9l/100km město

miky602
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned črc 18, 2010 17:33

Příspěvek od miky602 » čtv říj 28, 2010 17:22

Nejedna se o rozdil ventylech ale o pripravu smesi a spusob vstrikovani v cemz je u tohodle rozdil. A o tech tesnenich si tady nekde precti nekde to tu je.ty fyziku.a vzhledem k tomu ze e85 ma visi octanove cislo tak ke vzniceni dochazi driv nez u n95.ja s timhle nemam skusenosti ale podle toho co sem tady precetl to do tehdle motoru neni dobry.
renault laguna 1.8 rt b56

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » čtv říj 28, 2010 19:25

miky602 píše:... vzhledem k tomu ze e85 ma visi octanove cislo tak ke vzniceni dochazi driv nez u n95....
Nehledě na to,že píšeš jazykem jiného kmene,si tu zcela jistě pleteš oktanové a cetanové číslo.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

pevan
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: úte dub 15, 2008 13:32

Příspěvek od pevan » čtv říj 28, 2010 20:22

miky602: Můžeš mi prosím vysvětlit, jak se liší příprava směsi u čtyřbodového vstřikování od přípravy směsi u čtyřbodového vstřikování? Mimochodem, pokud ve tvém motoru dochází ke vzněcování směsi, asi bys místo benzínu měl tankovat naftu.Do takového motoru opravdu E85 není vhodný.Ten je vhodný tam, kde dochází k zážehu zapalovací svíčkou. A čím vyšší oktanové číslo palivo má, tím lépe odolává samovznícení, proto je předepsáno MINIMÁLNÍ oktanové číslo paliva, protože dle tvé logiky bys motoru udělal nejlépe, kdybys do nádrže nalil speciál s OČ 87.Takže tak, nefyziku.
Laguna 1 1995 ,2.0 i 83 kW 7,9l/100km město

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti