1.8 benzín 1994 - výkon skoro na nulu
Moderátor: Moderators General
1.8 benzín 1994 - výkon skoro na nulu
Zdravím
potřeboval bych skutečnou radu, když jsem jel tak z ničeho nic kles výkon skoro na nulu, jako by se to dusilo, nejde to skoro vytočit vůbec se tomu nechce jet, udělalo to zhroba po 100 km jízdy, z ničeho nic. Když sešlápnu spojku tak to do otáček zhruba jde, ale jak zařadím tak se to skoro nerozjede na 1, je to rok 1994 do ted to šlapalo bez problému tak nevím....za každou radu budu vděčnej, protože fakt nevím ...
potřeboval bych skutečnou radu, když jsem jel tak z ničeho nic kles výkon skoro na nulu, jako by se to dusilo, nejde to skoro vytočit vůbec se tomu nechce jet, udělalo to zhroba po 100 km jízdy, z ničeho nic. Když sešlápnu spojku tak to do otáček zhruba jde, ale jak zařadím tak se to skoro nerozjede na 1, je to rok 1994 do ted to šlapalo bez problému tak nevím....za každou radu budu vděčnej, protože fakt nevím ...
zatím se mi zdálo že jo, ale kámoš mi říkal at odpojím baterku, počkám a skusím to nastartovat, jenomže baterku jsem odpojil a ted už to nejde ani nastartovat a navíc bliká ta zubatá kontrolka (oranžova)sollik píše:Když necháš motor běžet na volnoběh běží pravidelně? Na všechny válce?
takže o další problém navíc.....
ted si to nedokazu vybavit z hlavy ale neni to kontrolka imobilizeru? toci a nechytne? jestli jo tak zamknout a odemknout dalkoumuskevic píše:zatím se mi zdálo že jo, ale kámoš mi říkal at odpojím baterku, počkám a skusím to nastartovat, jenomže baterku jsem odpojil a ted už to nejde ani nastartovat a navíc bliká ta zubatá kontrolka (oranžova)sollik píše:Když necháš motor běžet na volnoběh běží pravidelně? Na všechny válce?
takže o další problém navíc.....
může to být i tím že jsem začal jezdit na Ehanol ? samozřejmě to ředím v poměru, ale je to 14 co jsem co začal bral.Bylo divný že když jsem sešlápl spojku dalo se to vytočit jako by nic nebylo.hardysk2 píše:a ohledne toho vykonu bych premyslel o pruchodnosti vyfuku (vysypanej kat) pruchodnost a tesnost sani, svicky zkontrolovat podle barvy jestli pali nebo je bohata nebo chuda smes.. a jestli to treba nepreskocil rozvodak, to pak jeste tak nejak jede ale jinej zvuk a zadnej vykon. tezko rict
tak na prazdno neni objem spalin nikdy takovy jako pri jizde, zkus to proslapnout na prazdno narazove plnym plynem jestli se to nepridusi.. s e85 vlastni zkusenosti nemam, co sem nasel je toto:
Klasický motor může palivo E 85 poškodit. "Může shořet katalyzátor, v krajním případě i vzplanout celý vůz. U motorů s přímým vstřikováním mohou shořet nebo se zalepí vstřikovací trysky," varuje před tankováním lihového paliva do vozů, které na něj nejsou uzpůsobeny, Miloslav Pokorný, technik pražského servisu společnosti Domanský.
+ jeste sem cetl o agresivite ethanolu vuci gumovym hadicim, meni se za silikonove a o horsim startu a chcipani v zime a ze na sebe vaze vodu coz taky muze byt problem
co palivovy filtr?
Klasický motor může palivo E 85 poškodit. "Může shořet katalyzátor, v krajním případě i vzplanout celý vůz. U motorů s přímým vstřikováním mohou shořet nebo se zalepí vstřikovací trysky," varuje před tankováním lihového paliva do vozů, které na něj nejsou uzpůsobeny, Miloslav Pokorný, technik pražského servisu společnosti Domanský.
+ jeste sem cetl o agresivite ethanolu vuci gumovym hadicim, meni se za silikonove a o horsim startu a chcipani v zime a ze na sebe vaze vodu coz taky muze byt problem
co palivovy filtr?
Nechal jsem to den stát s odpojenou baterkou a dneska jsem to byl skusit nastartovat, kontrolka nesvítí a auto jsem byl aji projet a vše jako by bylo v pohodě....nechápu....zajímá mě otázka proč se to teda vůbec stalo že to najednou přestalo skoro jed a ted to zase najednou jede .....hardysk2 píše:tak na prazdno neni objem spalin nikdy takovy jako pri jizde, zkus to proslapnout na prazdno narazove plnym plynem jestli se to nepridusi.. s e85 vlastni zkusenosti nemam, co sem nasel je toto:
Klasický motor může palivo E 85 poškodit. "Může shořet katalyzátor, v krajním případě i vzplanout celý vůz. U motorů s přímým vstřikováním mohou shořet nebo se zalepí vstřikovací trysky," varuje před tankováním lihového paliva do vozů, které na něj nejsou uzpůsobeny, Miloslav Pokorný, technik pražského servisu společnosti Domanský.
+ jeste sem cetl o agresivite ethanolu vuci gumovym hadicim, meni se za silikonove a o horsim startu a chcipani v zime a ze na sebe vaze vodu coz taky muze byt problem
co palivovy filtr?
E85
No nevim kojik stoji uprava motoru,ale litr stoji o 6 kc min nez n95,ale taky ti stoupne spotreba.a hlavne jestly sem to pochopil spravne podle tech vsech clanku co sem cetl tak ty nase 8ventyly to ani moc nepozvejkaj leda by sis koupil 16ventyl ale vict si precti v priprave smesi.
renault laguna 1.8 rt b56
Pánové, o E85 koluje tolik pitomostí, že to snad ani není možné.Pan technik od Domanského je buď hlupák, nebo lhář.E85 je směs bezvodého ethanolu, tedy lihu a naturalu 95.Líh, jak jistě víte váže vodu, což ovšem není problém, v nádrži ji stejně máte a takto se postupně dostane pryč, protože se poměrně rovnoměrně rozptýlí v celém obsahu nádrže.Líh má "oktanové číslo" asi 109, takže kapku vyšší, než N95, ovšem menší výhřevnost, stoupne tedy spotřeba.E85 může dorazit poškozené gumové hadičky, těm v dobrém stavu však neublíží, benzín je agresivnější.E85 rozpustí některé úsady z nekvalitního paliva v celém palivovém systému ( to je právě důvod, proč začnou ty hadičky téct), proto se doporučuje vyměnit palivový filtr po několika vyjetých nádržích.O "spáleném" katalyzátoru, nebo vstřicích si myslím své, tu o Karkulce mám ovšem raději.Jediný problém s E85, kromě ztížených startů v zimě, je teoretická možnost nedostatečného mazání ventilů, což se dá snadno napravit mixováním E85 s N95.
Laguna 1 1995 ,2.0 i 83 kW 7,9l/100km město
Něco jsem našel na fóru chemiků, to je ovšem neveřejné.Ve zkratce: E85 se dá bez problémů použít v motorech, které mají tvrzená sedla ventilů, což jsou prakticky všechny současné motory od devadesátých let.Problém bývá v elektronice, protože E85 je třeba vstříknout více, než benzínu a ne všechny řídící jednotky tohle umějí.Mám osobně vyzkoušeno, že u Laguny z r. 95 83kW a R19 54kW to problém není.Kromě horších startů v chladnu a zvýšené spotřeby jsem zaznamenal pouze mírné zlepšení akcelerace a znatelné ztišení motoru, ale to může být subjektivní.
Laguna 1 1995 ,2.0 i 83 kW 7,9l/100km město
Ke spalování nemůže docházet nikde jinde, to je fyzika pro páté třídy základní školy.Takže odpályt ventyly to opravdu nemůže, nemá jak.A jaký je rozdíl mezi ventily u 8V a 16V motoru?Které těsnění máš na mysli?Žádné, které přichází do styku s palivem není citlivé na líh.Ta tradovaná agresivita E85 je už z podstaty pitomost, benzín je lepší rozpouštědlo, než líh.
Laguna 1 1995 ,2.0 i 83 kW 7,9l/100km město
Nejedna se o rozdil ventylech ale o pripravu smesi a spusob vstrikovani v cemz je u tohodle rozdil. A o tech tesnenich si tady nekde precti nekde to tu je.ty fyziku.a vzhledem k tomu ze e85 ma visi octanove cislo tak ke vzniceni dochazi driv nez u n95.ja s timhle nemam skusenosti ale podle toho co sem tady precetl to do tehdle motoru neni dobry.
renault laguna 1.8 rt b56
Nehledě na to,že píšeš jazykem jiného kmene,si tu zcela jistě pleteš oktanové a cetanové číslo.miky602 píše:... vzhledem k tomu ze e85 ma visi octanove cislo tak ke vzniceni dochazi driv nez u n95....
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
miky602: Můžeš mi prosím vysvětlit, jak se liší příprava směsi u čtyřbodového vstřikování od přípravy směsi u čtyřbodového vstřikování? Mimochodem, pokud ve tvém motoru dochází ke vzněcování směsi, asi bys místo benzínu měl tankovat naftu.Do takového motoru opravdu E85 není vhodný.Ten je vhodný tam, kde dochází k zážehu zapalovací svíčkou. A čím vyšší oktanové číslo palivo má, tím lépe odolává samovznícení, proto je předepsáno MINIMÁLNÍ oktanové číslo paliva, protože dle tvé logiky bys motoru udělal nejlépe, kdybys do nádrže nalil speciál s OČ 87.Takže tak, nefyziku.
Laguna 1 1995 ,2.0 i 83 kW 7,9l/100km město
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti