STOP SERV a kontorlka EKG :-)

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
richiis
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

STOP SERV a kontorlka EKG :-)

Příspěvek od richiis » pon dub 12, 2010 15:17

Zdravím... :-)

Opět se na Vás ( zkušenější ) obracím s prosbou na poruchu mé Laguny,
včera se mi 2x stalo, že sem sedl do auta a chtěl nastartovat, ale než mi zhasly kontrolky rozblikalo se SERV STOP a taková oranžová kontrolka připomínající EKG ( nevím co má značit :-) )
nešlo vůbec nastartovat, toto se opakovalo víckrát až na několikátý pokus to zhaslo a šlo nastartovat, popojel sem dalších pár km a opět ta samá situace... :-(
Ve čtvrtek dávám auto do servisu, tak bych byl moc rád, kdyby mi někdo osvětlil čím to může být??? :-( Hledal sem tu, ale stejný problém sem tu nenašel, pokud zde je, tak se omlouvám, za mou nepozornost
Prosím pomooooc, nechci aby mě to někde nechalo vyset.. :-(
Snažim se dávat Laguně plný servis, a tohle mě dost trápí!!!
CLIO 1,2 RN 1996 180km/h MAX SPEED!!! ( minulost)
LAGUNA 1,9DTi ( současnost )

Uživatelský avatar
Bart007
Experienced member
Příspěvky: 789
Registrován: pon zář 29, 2008 09:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Bart007 » pon dub 12, 2010 16:56

To "EKG" to je kontrolka pro vstřikování paliva. Porucha elektriky nebo elektroniky.
Koukni se na bateru, jestli máš kabely na kontaktech dobře dotažený. Na ukostření motoru. Kabel na startéru.
Renault Laguna III Grand Tour 2.0 dCi GT 131Kw 2008
Renault Laguna 1,6 16V


http://peetman.rajce.idnes.cz/Laguna_III_GT/
http://peetman.rajce.idnes.cz/Renault_Laguna/

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » pon dub 12, 2010 20:37

do hledáčku zadej "vstřikování" a nějaké řešení najdeš a i když zadáš EKG tak taky :wink:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

richiis
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Příspěvek od richiis » úte dub 13, 2010 08:29

No ukostření baterky mám shodou okolností nové, koupil sem mosazný svorky a sou dost dotažené, takže vtom problém není...
Kolik tak stojí nové vstřiky na 1,9DTi??
Chci být trochu v obraze...
Jinak děkuji za reakce
CLIO 1,2 RN 1996 180km/h MAX SPEED!!! ( minulost)
LAGUNA 1,9DTi ( současnost )

Uživatelský avatar
Bart007
Experienced member
Příspěvky: 789
Registrován: pon zář 29, 2008 09:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Bart007 » úte dub 13, 2010 08:55

jak starou máš baterku?
Renault Laguna III Grand Tour 2.0 dCi GT 131Kw 2008
Renault Laguna 1,6 16V


http://peetman.rajce.idnes.cz/Laguna_III_GT/
http://peetman.rajce.idnes.cz/Renault_Laguna/

richiis
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Příspěvek od richiis » úte dub 13, 2010 09:24

No popravdě baterku tam nemám zrovna odpovídající
je to pouze 55 a už není zrovna v nejlepší kondici, může to stím souviset??
Párkrát se mi to už stalo během
jízdy že mi stejné kontrolky rozsvítili a během pár vteřin zhasly, při tomto stavu sem spozoroval že motor ztrácel výkon, možná to stím může souviset.
CLIO 1,2 RN 1996 180km/h MAX SPEED!!! ( minulost)
LAGUNA 1,9DTi ( současnost )

Uživatelský avatar
Bart007
Experienced member
Příspěvky: 789
Registrován: pon zář 29, 2008 09:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Bart007 » úte dub 13, 2010 14:30

Ta baterka pro diesla by měla bejt vetší. Ale naftě moc nehovím. A co ukostření motoru (propojení motoru a karoserie).
Nebo nějakej kabel na vstřikovacím čerpadle (jestli tam nějaký je)
Renault Laguna III Grand Tour 2.0 dCi GT 131Kw 2008
Renault Laguna 1,6 16V


http://peetman.rajce.idnes.cz/Laguna_III_GT/
http://peetman.rajce.idnes.cz/Renault_Laguna/

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » úte dub 13, 2010 14:31

richiis píše: Párkrát se mi to už stalo během
jízdy že mi stejné kontrolky rozsvítili a během pár vteřin zhasly, při tomto stavu sem spozoroval že motor ztrácel výkon, možná to stím může souviset.
v prvním příspěvku jsi zatajil podstatnou informaci :wink:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

richiis
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Příspěvek od richiis » úte dub 13, 2010 14:33

Omlouvám, se :oops: nebyl to úmysl
párkrát se mi to již stalo, ale za jízdy nikoliv předtím než sem nastartoval jako tuto neděli :-(
pozítří dávám auto do servisu, tak bych rád věděl nějaký tip nato co by to mohlo dělat??
Jinak by mě též zajmala cca. cena vstřiků, ale málo to asi nebude, že?? :-(
CLIO 1,2 RN 1996 180km/h MAX SPEED!!! ( minulost)
LAGUNA 1,9DTi ( současnost )

satan-da23
Člen RCČR
Příspěvky: 1790
Registrován: pát led 18, 2008 13:24
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od satan-da23 » úte dub 13, 2010 14:57

Prvně bych hledal problém v naftě,tzn vyměnit palivový filtr!! Otevři kapotu,jestli máš balonek na ruční napumpování nafty,tak ji nastartuj a manuálně u motoru přidávej plyn,pokud se balonek zančne scvrkávat,je to 100% nafta
Scenic IV Energy Bose 1.6dCi 118kw
Mégane IV RS
Renault 16
Renault Floride S
Renault Fuego 2.0 GTX cabrio by Einfeldt
Ex auta nemůžu vypisovat, je tu málo znaků :lol:

automacher
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: sob dub 10, 2010 21:02

Příspěvek od automacher » čtv dub 15, 2010 17:46

Určite bude problem v kabeláži. Treba skontrolovať ukostrenia a tie velke poistky čo maš pri motori. Ci su neni zaoxidovane.

jan-is
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon dub 26, 2010 19:19

Příspěvek od jan-is » pon dub 26, 2010 19:36

zdravim baterkou to nebude alespon u mne ne ja mam ten sami problem.baterku jsem nabyl a chytlo to ale pak pri zastaveni uz to zas nechce chytit.tak mam ted novouu baterku co tam ma byt a stojim dal nafta to taky nebude.spis ta kabelaz nebo spatny starter mam ho kratce tak se jeste v nem neviznam tak jestli na to prijdete tak bych vas chtel poprosit jestli by jste mi pak neporadil pres email.

richiis
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Příspěvek od richiis » úte dub 27, 2010 08:46

Tak zatím to nedělá, ale nejspíš to taky mohlo být naftou, protože sem jí měl v nádrži málo, nebo opravdu nevím, je-to opravdu divné chování, startér točil v pohodě, to by se poznalo, že by netočil, ne??
Jinak dneska ráno se mi rozsvítila kontrolka stop a kontrolka pod ukazatelem teploty.. :-( Auto nevařilo, ručička byla lehce nad prostředkem, tak taky nevím čím by to mohlo být, ale asi bych to viděl na čidlo teploty... :-/
CLIO 1,2 RN 1996 180km/h MAX SPEED!!! ( minulost)
LAGUNA 1,9DTi ( současnost )

JoTak
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned čer 27, 2010 07:06

EKG

Příspěvek od JoTak » stř čer 30, 2010 19:43

Bart007 píše:To "EKG" to je kontrolka pro vstřikování paliva. Porucha elektriky nebo elektroniky.
Koukni se na bateru, jestli máš kabely na kontaktech dobře dotažený. Na ukostření motoru. Kabel na startéru.
Nevím jak je to se vstřikováním, ale na mojí Laguně kontrolka EKG svítila docela pravidelně a motor potom chcípal, když nezhasla. Baterie dobrá, kontakty také, tak jsem nakonec rozdělal celou řídící jednotku a vyčistil ji a prostříkl MDčkem. Byla nabouraná, v jednom rohu byla drba a netěsnila. Dostala se voda až dovnitř řídící jednotky, ale po vyčištění auto funguje jak má 8)
Přidávám k lepšímu, že na těle ŘJ /plastu/ je dokonce znak "EKG" :D [/img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 12 hostů