Může zato mráz???

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
richiis
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Může zato mráz???

Příspěvek od richiis » stř led 27, 2010 11:46

Zdravím Renaulťáci... :-)
Tentokrát tu mám dotaz pro opravdu zkušené profíky, protože tohle sem
fakt viděl poprvé...!!
:-D
Dneska ráno jdu nastartovat a ( - 22 stupňů )
a ejhle, baterka se kterou sem to koupil ( 55 amper ) to prostě neroztočila :-( a teĎ ktomu zvláštnímu, startér točil a na palubovce se mi u toho
zbláznili budíky ( všechny , otáčkoměr, rychloměr, palivoměr, teploměr :-) )
vyskakovali do max. hodnot a všelijak lítali - no prostě masakr, trochu sem to nepobral!!! Stalo se Vám to někomu??
a k další zajmavosti, dali sme tam silnější baterku a po troše přemlouvání ( asi to bylo uchcaný bo co ) to chytlo, ale jelikož byla moc velká, tak sem nechal motor zahřát a pak sem tam dal zpět tu 55 se kterou se mi to poté podařilo nastartovat znovu, ale to byl už motor teplý, a aby to nebylo vše rozsvítilo se mi STOP SERVICE a ABS a kontrolka brzd, tak hned sem to vyzkoušel a opravdu ABS nefungovalo, po pár minutách sem to chcípl a znova nahodil a už vše makalo jak má !!! Zajmavé že??? čím to mohlo být??? může zato mráz??? Třeba nefungovalo ABS čerpadlo, nebo co zapříčinilo jeho výpadek??? ;-)
CLIO 1,2 RN 1996 180km/h MAX SPEED!!! ( minulost)
LAGUNA 1,9DTi ( současnost )

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » stř led 27, 2010 15:28

Jo,mráz je sviňa,dneska mi brečeli do telefonu dva lidi,že nemohli nastartovat.Jinak mě v tomhle mrazu blbne osvětlení kapličky,normálně samo zhasne,po nastartování se zas rozsvítí... :roll:

Jo,a ráno jsem normálmě odemkl centrálem,dojel do práce a už nezamkl.Někde něco cestou přimrzlo a auto na povely klíčku vůbec nereagovalo,odpoledne bez problému :)
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

richiis
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Příspěvek od richiis » stř led 27, 2010 15:34

No jestli je to tou zimou tak je to OK, ale jestli se mi bude
častěji rosvěcovat STOP SERVISE a další kontrolky, tak Laguna jde
zdomu, potřebuji auto každý den, a nemůžu si dovolit takovýhle lapálie... :-D
opravdu nepříjemné :-(
Je to super auto,ale pokud se pro mne stane nespolehlivé bude muset opravdu pryč...
Dost mě to vytočilo a vystrašilo... :-/
CLIO 1,2 RN 1996 180km/h MAX SPEED!!! ( minulost)
LAGUNA 1,9DTi ( současnost )

Uživatelský avatar
hudyx
Advanced member
Příspěvky: 415
Registrován: ned led 27, 2008 12:39
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od hudyx » stř led 27, 2010 15:37

To bylo nejspis tou zimou, já mám Lagunu 11 let a jeste se mi nestalo, aby nenastartovala. Nikdy zadna porucha, tak jsem si koupil jeste druhou 16V.
Renault Mégane IV (2017) modrá Cosmos, 1,5Dci, 81KW, Intens- R Link 2, Pur led Vision, Head Up, el. brzda, 17alu, výhřev sedaček, shark anténa, led osvětlení prahů- styling pack
:-) Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp :-)

ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.

sollik
Advanced member
Příspěvky: 368
Registrován: pon kvě 11, 2009 21:15
Bydliště: Liberec

Příspěvek od sollik » stř led 27, 2010 17:15

Richiis: Pokud chceš opravdu spolehlivé auto které chytne i při -22 jako v létě a vše bude 100% fugovat, pak doporučuji Ladu 2107. Je to držák, pořádný vůz a hlavně se nemůže stát, že by začala zlobit elektronika :lol:
Laguna I kombi, 1997, 1.8 8V, 66 kW

Uživatelský avatar
hudyx
Advanced member
Příspěvky: 415
Registrován: ned led 27, 2008 12:39
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od hudyx » stř led 27, 2010 17:19

přesně tak :D u každýho auta je něco a může se stát (stane se), že se rozbije. Dokonalý stroj to není, takže si klidne auto to může dovolit :D
Renault Mégane IV (2017) modrá Cosmos, 1,5Dci, 81KW, Intens- R Link 2, Pur led Vision, Head Up, el. brzda, 17alu, výhřev sedaček, shark anténa, led osvětlení prahů- styling pack
:-) Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp :-)

ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » stř led 27, 2010 18:04

A na to tvoje TDIčko je ta baterka slabá Kup takovou co se ti tam vejde a nejlíp 74 já mám ve 2,2D 80 amper dneska v6,30ráno , -21 stup. a na 3žhaviče to chytlo celkem v poho. Ale v 7,00 už sem stál kvůli zamrzlej naftě !!! Ale už zase jezdím !!! :niks:
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

Uživatelský avatar
Mustang
Senior member
Příspěvky: 1071
Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Může zato mráz???

Příspěvek od Mustang » stř led 27, 2010 18:56

richiis píše:Zdravím Renaulťáci... :-)
Tentokrát tu mám dotaz pro opravdu zkušené profíky, protože tohle sem
fakt viděl poprvé...!!
:-D
Dneska ráno jdu nastartovat a ( - 22 stupňů )
a ejhle, baterka se kterou sem to koupil ( 55 amper ) to prostě neroztočila :-( a teĎ ktomu zvláštnímu, startér točil a na palubovce se mi u toho
zbláznili budíky ( všechny , otáčkoměr, rychloměr, palivoměr, teploměr :-) )
vyskakovali do max. hodnot a všelijak lítali - no prostě masakr, trochu sem to nepobral!!! Stalo se Vám to někomu??
a k další zajmavosti, dali sme tam silnější baterku a po troše přemlouvání ( asi to bylo uchcaný bo co ) to chytlo, ale jelikož byla moc velká, tak sem nechal motor zahřát a pak sem tam dal zpět tu 55 se kterou se mi to poté podařilo nastartovat znovu, ale to byl už motor teplý, a aby to nebylo vše rozsvítilo se mi STOP SERVICE a ABS a kontrolka brzd, tak hned sem to vyzkoušel a opravdu ABS nefungovalo, po pár minutách sem to chcípl a znova nahodil a už vše makalo jak má !!! Zajmavé že??? čím to mohlo být??? může zato mráz??? Třeba nefungovalo ABS čerpadlo, nebo co zapříčinilo jeho výpadek??? ;-)
Může za to baterka ! Kdysi se my stalo u Laguny II byla slaba baterka a po stisknutí tlačitka poskakovaly ručičky a furt to dokola cvakalo musel jsem odpojit baterku. To je normalní při slabém napětí... to samý servis, ABS apod. to ty bude vždy svitit u takhle mrtví baterky takže no stress Lagunka za nic nemůže :wink:
Créateur d´Automobiles

Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž :-D
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek

Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0

Single
Experienced member
Příspěvky: 700
Registrován: ned zář 06, 2009 22:28

Příspěvek od Single » stř led 27, 2010 22:15

Tak to se taky podělím :-)

před týdnem se mi stávalo, že sem nastartoval (to akorát začínaly ty přívali sněhu s mrazem), svítilo ABS a Serv, popojel sem 10 metrů (třeba i s teplým motorem) za jízdy chcípnul a znova nastartoval a vše fungovalo, tak sem si tady na fóru našel že to může dělat nějakej konektor, ani sem s tim nestačil nic udělat, teď v neděli to přestalo dělat a co start tak to pohoda a normálně to chodí.
Ještě dodám, že sem s tim byl i na diagnostice a tam mi řekli že tam žádná uvedená chyba neni a že je problém s tim, že přední kola normálně načítaj KM, ale zadní ne, z čehož bych fakt vyvodil že by to mohl bejt nějakej ten konektor.

A teď co bylo dnes ráno :-), klíček do druhý polohy a Laguna se mi snažila namluvit že nemá olej, normálně měřák na teplotu byl na dorazu a ta druhá stupnice blikala, řikal sem si to neni možný, a tak sem otočil klíček dál, v tu chvíli se startér poprvé převalil jako když se mu nechce pak po druhý o trošišičku rychlejc a pak už konečně chytla, v tu chvíli mě začala zdravit ručička otáčkoměru :-D prostě ležela na dorazu a sem tam se vyhoupla na tak 800 RPM, po asi 30 vteřinách se oba ukazatele zmátořili a celou cestu (asi 30 km) v pohodě, až na to,že okno zamrzlí i zevnitř je opravdu oříšek, za celou cestu pořádně nerozmrzlo (po krajích a tak :-) )

Jinak co se týče toho podpětí, proč ne, naschvál to zkusim změřit, před startem jaký tam bude až zase bude nějaká takováhle kryze.

richiis
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Příspěvek od richiis » čtv led 28, 2010 08:18

Já vím, že baterka co mám v Laguně je silně nedostačující a při koupi sem to ani nezkoumal :-)
Jinak dneska -3 a startování vpohodě...!!!
55 sem měl v CLIU, nechápu jak něco takovýho můžou lidi dát do 1,9DTI..?? :roll:
CLIO 1,2 RN 1996 180km/h MAX SPEED!!! ( minulost)
LAGUNA 1,9DTi ( současnost )

Dávid Wilimský
Člen RCČR
Příspěvky: 503
Registrován: čtv úno 15, 2007 07:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dávid Wilimský » čtv led 28, 2010 09:02

Kamarád co si koupil to samé co mám já měl v aotě 44(!) amperku a taky už jsme ji měnili (za 62). Když jsem koupil svou tak jsme si s kamošem co mi dělal odborného poradce nevšimli, že k baterce není připojený altík :oops: . Najel jsem asi 70 km, pak mi ručičky zamávaly a spadly do výchozí pozice. Zůstal jsem stát. (v dešti na D1,první auto, majitelem jsem byl asi hodinu :shock: :) ). Tentýž člověk mi poradil 72-ku, že prý to je jistota. A nemýlil se :) . Jistota to je, ale taky trochu zbytečný luxus.
ex: Laguna Grandtour, 1.6 16V, Concorde, 5. 11. 1998; 01:36 CET; pohodlná, prostorná, stále krásná...., byla prostě výborná.
nyní: Laguna Grandtour II, 2.0T GT, 2006; taková tichá, přemotorovaná raketa:-)

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » čtv led 28, 2010 09:37

Luxus to je, ale pak výš že i při - 25 nastartuješ !! :niks:
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

Dávid Wilimský
Člen RCČR
Příspěvky: 503
Registrován: čtv úno 15, 2007 07:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dávid Wilimský » čtv led 28, 2010 09:48

Tak to každopádně :) . Ovánocích jsem byl va východním slovensku, teploty padaly v noci k -20, Lagu (nezvykle :) ) týden venku.... Přišel, vyhrabal, oprášil, na první škyt nastartoval, odjel, potěšil :D .
ex: Laguna Grandtour, 1.6 16V, Concorde, 5. 11. 1998; 01:36 CET; pohodlná, prostorná, stále krásná...., byla prostě výborná.
nyní: Laguna Grandtour II, 2.0T GT, 2006; taková tichá, přemotorovaná raketa:-)

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » čtv led 28, 2010 10:15

Dávid Wilimský píše:Tentýž člověk mi poradil 72-ku, že prý to je jistota. A nemýlil se :) . Jistota to je, ale taky trochu zbytečný luxus.
Mne tuhle "jistotu" dali k my benzinovy 1.6 uz od vyroby :-)
Uz ma baterka skorem 5 let, chudak, natocila motor trochu linejc, ale naprosto spolehlive.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » čtv led 28, 2010 20:01

Do takovýchhle aut jedině 72Ah baterku.Slabší je dráždění hada bosou nohou :D
I když,bratránek má v Lagi II 1.9dCi snad 55Ah a jezdí pořád.Kromě toho,když bylo -24°C,to nemohl párkrát nastartovat a pak už to ta baterka nedala a jel do pr... :D
Jinak je fakt,že dtička jsou dost náchylný na podpětí,jakmile je baterka 100% ok,chytaj na drcnutí,ale pokud je už akumulátor slabší,bývá problém.Auto točí,točí,ale nechytne,po nabití vše v pořádku.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Haryk
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: ned říj 11, 2009 21:05
Bydliště: Pardubicko

Příspěvek od Haryk » čtv led 28, 2010 20:51

sollik píše:Richiis: Pokud chceš opravdu spolehlivé auto které chytne i při -22 jako v létě a vše bude 100% fugovat, pak doporučuji Ladu 2107. Je to držák, pořádný vůz a hlavně se nemůže stát, že by začala zlobit elektronika :lol:
nebo Trabant chytal vždy, dvoutakt je dvoutakt no trochu smrděl
Laguna 2.0 benzín automat rv 98

Uživatelský avatar
MaD@x
Člen RCČR
Příspěvky: 1267
Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaD@x » pát led 29, 2010 12:40

ja mam v V6 24V baterku 55Ah a nemam nejmensi problem... :idea:

p.s. krasny pocet prispevku, co??? 8)
Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře

Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát led 29, 2010 13:20

MaD@x píše:ja mam v V6 24V baterku 55Ah a nemam nejmensi problem... :idea:
No ale u V6 24v nepotřebuješ žhavit, na ten bzučák by ti stačily i monočlánky :)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
MaD@x
Člen RCČR
Příspěvky: 1267
Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaD@x » pát led 29, 2010 16:23

Jan Kalina píše:
MaD@x píše:ja mam v V6 24V baterku 55Ah a nemam nejmensi problem... :idea:
No ale u V6 24v nepotřebuješ žhavit, na ten bzučák by ti stačily i monočlánky :)
by ses divil...to, co musi vsechno zivit moje baterka... :lol:
Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře

Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 8 hostů