ventilator topeni

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

hando
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: ned říj 25, 2009 14:56

ventilator topeni

Příspěvek od hando » pon říj 26, 2009 15:22

Dobry den, mam problem jednoho dne jsem nasedl do auta a ono netopilo!!! precetl jsem tady vse od klasickeho topeni az po digi klimu ale ubec nic z toho neni ono.
Mam lagunu 2,2D r.v. 96(klasicke topeni), ventilator jsem vyndal zkomtroloval uhlíky, pripojil na primo ke zdroji a doma bezel, tak sem rozebral kastlik i strední panel, a sel po dratech, na konci co se pripoju je k moturku +- bez stavy, pak v ty krabicce mezi dvouma pripojkama tece proud a neco cvaka, a u ovladacu na rychlost mi to da stavu jen na 4 stupni ale tu to nepusti zpet k ventilatoru! tudiz jsemm v konci nevim co dal pooomoc.
PS. fakt jsem tu vse precetl ohledne ventilatoru a topeni tak se omlouvam za znovu zalozeni diskuze
za odpovedi dekuji Mikes

hando
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: ned říj 25, 2009 14:56

Re: ventilator topeni

Příspěvek od hando » pon říj 26, 2009 20:32

mozna by to mohli byt naky studene spoje u toho cvakatka ?

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: ventilator topeni

Příspěvek od Švejdula » pon říj 26, 2009 22:55

hando píše:Dobry den, mam problem jednoho dne jsem nasedl do auta a ono netopilo!!! precetl jsem tady vse od klasickeho topeni az po digi klimu ale ubec nic z toho neni ono.
Mam lagunu 2,2D r.v. 96(klasicke topeni), ventilator jsem vyndal zkomtroloval uhlíky, pripojil na primo ke zdroji a doma bezel, tak sem rozebral kastlik i strední panel, a sel po dratech, na konci co se pripoju je k moturku +- bez stavy, pak v ty krabicce mezi dvouma pripojkama tece proud a neco cvaka, a u ovladacu na rychlost mi to da stavu jen na 4 stupni ale tu to nepusti zpet k ventilatoru! tudiz jsemm v konci nevim co dal pooomoc.
PS. fakt jsem tu vse precetl ohledne ventilatoru a topeni tak se omlouvam za znovu zalozeni diskuze
za odpovedi dekuji Mikes

Někde u větráku je taková jakoby tepelná pojistka myslím, teda R 21 jí má tak sem to tam proklemoval a už frčí ! Ale dalo práce než sem to našel ! Tak se kus podívat jestli to tam někde taky není !
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

hando
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: ned říj 25, 2009 14:56

Re: ventilator topeni

Příspěvek od hando » pon říj 26, 2009 23:04

myslite na ventilatoru nebo nekde skovane v palubni desce?

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » pon říj 26, 2009 23:23

Na tej R 21 je to pod palubovkou v tom plastu od topení vedle ventilátoru. Mám taky lagunu ale nejsem doma, tak se nemůžu podívat. Ale určitě je to mimo ventilátor ! A vedou k tomu nějaký kabely .
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

hando
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: ned říj 25, 2009 14:56

Příspěvek od hando » pon říj 26, 2009 23:32

tak to mam tosem nasel podle navodu tady do toho proud de ale nejde z +- primo do ventilatoru :( ,presne pr tema dratama je proud a pak jak kdyz se ztrati nechapu

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » pon říj 26, 2009 23:45

hando píše:tak to mam tosem nasel podle navodu tady do toho proud de ale nejde z +- primo do ventilatoru :( ,presne pr tema dratama je proud a pak jak kdyz se ztrati nechapu
Jo, u mě bylo to samí! Vzal sem šroubovák , rozdělal a skusil na tvrdo propojit a začalo to jít. Tak sem to tam spojil tvrdým drátem a už jede jak o život skoro 4 měsíce pořád jede !!
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

hando
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: ned říj 25, 2009 14:56

Příspěvek od hando » úte říj 27, 2009 00:19

a da se vam to ted regulovat?

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » úte říj 27, 2009 08:35

hando píše:a da se vam to ted regulovat?
Jo, úplně normálně to funguje! si myslím že to je na to aby se nespálil ventilátor . Já to používám ale normálně jako před tou opravou :lol:
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

hando
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: ned říj 25, 2009 14:56

Příspěvek od hando » úte říj 27, 2009 12:33

Švejdula píše:
hando píše:a da se vam to ted regulovat?
Jo, úplně normálně to funguje! si myslím že to je na to aby se nespálil ventilátor . Já to používám ale normálně jako před tou opravou :lol:
Tkze na te zelene desticce vyndam ten valecek napajim tvrdy medeny drat a dam to z pet a melo by to frcet chapu dobre? jestli to pujde tak mooooooooooooooc dekuji a jestli ne tak taky moooooooooooooooc ze ste se mi aspon snazil pomoc dekujiiiiiiiiiiii dam vedet :D

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » stř říj 28, 2009 16:37

Já to prvně spojil šroubovákem , abych se stím nemusel patlat. dej pak vědět jestli to funguje !
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

hando
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: ned říj 25, 2009 14:56

Příspěvek od hando » čtv říj 29, 2009 20:36

Švejdula píše:Já to prvně spojil šroubovákem , abych se stím nemusel patlat. dej pak vědět jestli to funguje !
Funguje!!! Nejnvic spokojena je pritelkyne ze uz nemrzne a vid ven :D moc dekuji za rady
Mejte se pekne

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » čtv říj 29, 2009 20:39

V pohodě, sem rád že ti to pomohlo. :ola:
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

Uživatelský avatar
Mustang
Senior member
Příspěvky: 1071
Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mustang » pát led 29, 2010 18:46

Dotaz už delší dobu my dělal kraval při točení ventilátor dneska už to bylo dost výrazný zkusil jsem dat 4 polohu a furt jela 3 pak se sepla zase vypla zase sepla párkrát dokola a najdenou konec přestalo se točit uplně. Ještě jsem to zkusil po práci jen dvakrát zacvakal pootočil se a nic. Takže co uplnej konec ? Smrad jsem žádnej necejtil. Nebo konektor ? Nebo odpory ale to by šla 4... ?? :cry:
Créateur d´Automobiles

Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž :-D
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek

Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » sob led 30, 2010 09:39

Jestli nejde žádná rychlost tak to můžou bejt uhlíky na větráku.
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

Uživatelský avatar
Mustang
Senior member
Příspěvky: 1071
Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mustang » sob led 30, 2010 12:45

Nejde žádná no myslíš uhlíky ? že to dělalo takovej kraval než skonal je možno to nějak spravit své pomocí nebo aspoň nějak zjistit že to jsou skutečně oni ?
Créateur d´Automobiles

Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž :-D
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek

Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » sob led 30, 2010 16:11

Mustang píše:Nejde žádná no myslíš uhlíky ? že to dělalo takovej kraval než skonal je možno to nějak spravit své pomocí nebo aspoň nějak zjistit že to jsou skutečně oni ?
Vytáhni věrák ven a skus ho napojit přímo z baterky jestlise točí.a když ne, tak sou to uhlíky v háji nebo spálenej motorek . Ten dyž tam mám a brácha jede zejtra večer přes prahu tak by ti ho mohl vzít !
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

Uživatelský avatar
Mustang
Senior member
Příspěvky: 1071
Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mustang » stř úno 03, 2010 19:25

Tak jsem to nakonec dneska dal známému elektrikáři a problém ? Díky kabin. filtru kterej byl snad původní od výroby fakt hnus prosakovala vlhkost a jelikož u lagun je vtipně ventilátor přímo pod filtrem tak se srážela vlhkost lepil různej bordel a ještě to zrezlo se prostě zastavil. Tak ho celej rozebral vyčistil prostříkal a už točí jako zamlada :D Filtr jsme měnil asi před měsícem takže už je klid. To je děs a přitom stačí aby předchozí majitelé dělali aspoň základní údržbu a tohle bych nemusel řešit :roll:
Créateur d´Automobiles

Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž :-D
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek

Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0

karci
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: stř bře 21, 2007 17:42
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od karci » čtv úno 04, 2010 15:26

Mustang píše:Tak jsem to nakonec dneska dal známému elektrikáři a problém ? Díky kabin. filtru kterej byl snad původní od výroby fakt hnus prosakovala vlhkost a jelikož u lagun je vtipně ventilátor přímo pod filtrem tak se srážela vlhkost lepil různej bordel a ještě to zrezlo se prostě zastavil. Tak ho celej rozebral vyčistil prostříkal a už točí jako zamlada :D Filtr jsme měnil asi před měsícem takže už je klid. To je děs a přitom stačí aby předchozí majitelé dělali aspoň základní údržbu a tohle bych nemusel řešit :roll:
JO a novy majitel by si to mohl skontrolovat a taky by nebyl problem.Myslim že kapaliny filtry ,svičky a tak dale jsou zakladni věci ktere by si měl novy majitel překontrolovat

Uživatelský avatar
Mustang
Senior member
Příspěvky: 1071
Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mustang » čtv úno 04, 2010 21:56

No neřikej aspoň že si my to napsal.... :roll:
Créateur d´Automobiles

Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž :-D
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek

Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0

sollik
Advanced member
Příspěvky: 368
Registrován: pon kvě 11, 2009 21:15
Bydliště: Liberec

Příspěvek od sollik » pát úno 05, 2010 09:22

Mustang píše:No neřikej aspoň že si my to napsal.... :roll:
........a má pravdu :D
Laguna I kombi, 1997, 1.8 8V, 66 kW

leguan504
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pát bře 12, 2010 14:30
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od leguan504 » pát bře 12, 2010 14:54

ahoj kluci mam lagunu 2.2 d 95 problem je v tom že když zapnu topení je to digi klima tak se motorek roztočí a po chvili asi pět minut se ztiší jako by si sam ubral motorek mam novy tak nevim co s tim a ještě jedna věc když jedu na klasicky topení a ne na klimu a mam na displeji teplotu na max. a uberu třeba na 24 stupnů tak mi to topení uplně zchladne a fouka to studeny tak prosím o radu díky
Neptej se na to samý 3 x.

karci
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: stř bře 21, 2007 17:42
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od karci » pon bře 15, 2010 14:58

leguan504 píše:ahoj kluci mam lagunu 2.2 d 95 problem je v tom že když zapnu topení je to digi klima tak se motorek roztočí a po chvili asi pět minut se ztiší jako by si sam ubral motorek mam novy tak nevim co s tim a ještě jedna věc když jedu na klasicky topení a ne na klimu a mam na displeji teplotu na max. a uberu třeba na 24 stupnů tak mi to topení uplně zchladne a fouka to studeny tak prosím o radu díky
Neptej se na to samý 3 x.
K tve prvni otazce ,digi klima je to proto že si to sama šteluje

Jonáš Černohous
Experienced member
Příspěvky: 533
Registrován: úte pro 15, 2009 09:57
Bydliště: Medlešice kousek od PCE.

Příspěvek od Jonáš Černohous » sob pro 04, 2010 11:12

prosim o pomoc dnes se mi stalo ze se mi nerozbehl vetrak pri seple druhe poloze klicku na kontrolky ale po nastartovani se rozbehl a asi po dvou hodinach sem opet startoval a ok ale pri dalsim startu asi pal pul hodiny po tom predeslem nic, vetrak ani tuk a po ujeti asi 50ti metru se rozbehl jde na vsechny rychlosti , nikde nic nehuci , nevrze poradte kde mam hledat chybu diky, klimu tam nemam je tam obyc koleckove topeni
Renault laguna II Grandtour 1.8 16v
Renault laguna 2.2 DT uz se nad ni zatahuji mracna :-D
John Deere 8 335R mimo kuze v plny palbe

Single
Experienced member
Příspěvky: 700
Registrován: ned zář 06, 2009 22:28

Příspěvek od Single » sob pro 04, 2010 22:31

hmmm, tak buď někde studeňák (nebo vyhřátej konektor a blbej kontakt) a nebo uhlíky

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů