Špatné studené starty Laguna 1,9dti VYŘEŠENO

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

mlock1
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř úno 18, 2009 21:35

Špatné studené starty Laguna 1,9dti VYŘEŠENO

Příspěvek od mlock1 » stř dub 22, 2009 19:57

Proč mi to teda blbě startovalo a co mě to stálo.....
1. vadný snímač otáček 1200
2. starter 2500
3. oprava řídící jednotky 900
i s prací dohromady 6600Kč
Startér se mi nějak pos... načež mi odpalil procesor řídící jednotky a aby toho nebylo málo tak šlo do dupy i to čidlo otáček...teď už to frčí super :D
nejhorší je, že jsem na opravu čekal měsíc než na to všecko přišli :( :(

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » čtv dub 23, 2009 16:28

No to se mi nějak nezdá,jen jestli tě v servisu nelakovali,znám takový koumáky,co si naúčtují neexistující opravy :roll:
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

mlock1
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř úno 18, 2009 21:35

Příspěvek od mlock1 » pát dub 24, 2009 18:58

no je to klidně možné, ale alfa omega těch problému byl ten startér

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » pát dub 24, 2009 22:38

Bohužel takhle jsem se také radoval po opravě startéru asi týden a pak to opět přestalo chytat. Jediné co to vyřešilo bylo žhavení - vlastní časovač a je pokoj a navíc spínané přes relé a ne přes jednotku žhavení tudíž přes tranzistory. Ale uvidíš, třeba to bude dobré.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » sob dub 25, 2009 00:06

No,já si taky udělal vlastní žhavení,ale ještě mám problém nejspíš s padající naftou,takže zkusím vyměnit balónek a uvidím.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » sob dub 25, 2009 22:50

:D jo ten balonek to je taky pěkná potvora :D Jinak to nechávám nažhavit alespoň 10sec a většinou chytne na škrtnutí. Opravdu je lepší to nechat déle a pak je to v pohodě.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » ned dub 26, 2009 09:05

No,tak balónek to taky nebyl.Já celou dobu myslel že je nějaká gumová membrána přímo v balonku a ono prd,dvě plastové klapky se nacházej nad a pod balónkem v těch plastovejch přechodkách na připojení hadiček.Tak už nevím kde může být chyba,protože ať pumpuju jak pumpuju,balonek mi nikdy neztvrdne ale pokud ráno nenapumpuju, tak točím jak šílenec než nastartuju. :roll:
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

mardol
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř kvě 04, 2005 20:05

Vlastni zhaveni

Příspěvek od mardol » úte kvě 05, 2009 09:23

Krovak píše:No,já si taky udělal vlastní žhavení,ale ještě mám problém nejspíš s padající naftou,takže zkusím vyměnit balónek a uvidím.
Zdravim ,mohu poprosit o schema zhaveni co jste si udelali.a urcite se najde i odmena za funkcni schema.diiiky

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » úte kvě 05, 2009 16:11

Já to udělal jen na kabinový čudlítko přes dvě 12V/40A relátka.Napiš spíš flighttomovi,ten to má inteligentněji přes programovatelnej obvod.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

mardol
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř kvě 04, 2005 20:05

CO jsem zjistil

Příspěvek od mardol » úte kvě 05, 2009 17:50

Pri zapnuti klicku se ozvyva z motoru takove cvrlikani asi po 30sec. je ticho mezi tim se na zhavicich objevy 11.8V a po cca 30sec zmizi.Coz je asi taky dobre.

Jenze rano kdyz je motor studeny se me to cvrlikani neozyva a motor startuji cca na 5x a starter toci zcela krasne bez problemu

Po zahrati se uz cvrlikani ozyva a motor nastartuje skoro na drz ,JENZE !!!!! Starter se zniceho nic ne chce skoro vubec otocit, ale otoci zcela nepatrne motorem a ten naskoci.

a toto se opakuje kazdy den.
Baterka je zcela nova.
Takze planuji vymena starteru,kontrola cidla otaceni hridele/motylek/ a zhaviče.
Chlapi preci musime ten 1.9dTi nejak opravit ,jede jako vitr ,ale ty starty.
Na diagnostice Renault to nic nehlasi vse ok,tlaky,cerpadlo atp...

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » úte kvě 05, 2009 17:59

Koukám to je záhada jak to moje.Mě to taky studené nechytalo,žádné závady jsem nenašel a najednou z ničeho nic to zase startovat začlo... :?:
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » sob kvě 09, 2009 19:47

Tak,už to zase startovat přestalo.Rozšlapu to,rozbiju polínkem a shodím ze skály :twisted:
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

mardol
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř kvě 04, 2005 20:05

Zatim Vymena starteru a OK

Příspěvek od mardol » pon kvě 11, 2009 10:46

Vymena starteru za D7R25 Valeo asi 2x vetsi nez puvodni starter
Renault Laguna 1.9 dTi 1999 Combi
Renault Laguna 1.9 DCI 2004 Combi

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Zatim Vymena starteru a OK

Příspěvek od Krovak » pon kvě 11, 2009 16:06

mardol píše:Vymena starteru za D7R25 Valeo asi 2x vetsi nez puvodni starter
A výsledek? Mě už to pro změnu zas chytá normálně :roll:
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

mardol
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř kvě 04, 2005 20:05

Starter vyresil vsechny problemy

Příspěvek od mardol » úte kvě 12, 2009 07:45

Ihned po vymene starteru slo poznat ze auto perfektne toci motorem.I rano to nastartuje na 1x .Takze za vse mohl ten starter.

Ale jak rikam neni to puvodni malej VALEO ale velkej VALEO.starter
Renault Laguna 1.9 dTi 1999 Combi
Renault Laguna 1.9 DCI 2004 Combi

Xishami
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pát led 23, 2009 17:08
Bydliště: Velemín 41131
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xishami » čtv kvě 28, 2009 21:32

Měl jsem podobný problém se startováním. Jediné co pomohlo byla výměna uhlíku ve startéru, ty byly sjeté.
Laguna Grandtour 1,9 DTi-Chip 130PS, r.v.99, xenony, 16alu-205/55, fólie
[img]http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_935.gif[/img]
Off- Renault 19-Chamade, Renault 14

mlock1
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř úno 18, 2009 21:35

Příspěvek od mlock1 » čtv čer 04, 2009 16:30

Jak jsem psal výše uvedené opravy problém odstranily a furt to šlape......

Uživatelský avatar
Esox
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: sob zář 06, 2008 07:42
Bydliště: Kyjov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Esox » pon črc 13, 2009 11:35

jenom malý blbý dotaz chci se zeptat jak velký je problém startér vytáhnou ven co všechno se musí odmontovat aby to šlo.Čeká mě to na mojí Lagu tak ať vím do čeho du. díky
Renault Laguna 1.9 dTi RTE 72Kw
ex- R 19,VW passat,

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » čtv črc 16, 2009 19:11

no jestli má Laguna stejnou přední nápravu jako Scénik tak je to porod vyndat startér. Alespoň u mne filtrbox ven i s váhou vzduchu aby se tam mohlo zvrchu a pak jsem vyndaval pravou poloosu z hřídele převodovky. Ale možná to jde i bez poloosy, poprvé to bylo strašné to vyndat. Když jsem poznal jak kruté je vyndat převodovku, už to není nic :lol: Jinak je na 3 šroubech. No a vyndat alespoň u mne spodem (je to jako ježek v kleci).
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

instant
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: čtv zář 20, 2007 11:31
Bydliště: Timravy 13 Martin

Příspěvek od instant » pát črc 17, 2009 20:47

Ach tie studene starty!!!!
Mal so ten problem. Neviem ako u Vas no v mojom pripade to bol starter a to som myslel ze je v pohode. Oprava cca 90 Eur.
Laguna 1.9 dTi 01/2001

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » pát črc 17, 2009 21:57

No vidíš a mě repase startéru pomohla asi na 3 dny a pak to samé jak se zaběhly trochu nové uhlíky
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

bosman
Junior member
Příspěvky: 182
Registrován: stř zář 24, 2008 20:35

Re: Špatné studené starty Laguna 1,9dti VYŘEŠENO

Příspěvek od bosman » úte zář 03, 2013 08:52

Zdravím,

klucí nechci zakládat nové téma, tak to zkusím tady. Máme lagy I 1,9 Dci a řeším kromě jiného, problém se startováním. Problém vidím v tomto, ráno to v těhle dnech chytne celkem bez problémů s odpojeným žhavením, ale jakmile ho zapojím, buď nastartuje tak na po 4 x nebo vůbec. Jinak jede auto v poho. Za tepla to chytá tak na po 2 x někdy hned. Už sem tady dost četl a napadá mne tedy ten startér. Vyndali jsme ho, vyčistili a dali zpět, ale nepoznám, jestli byl ko nebo ne. Odpojil jsem přez pojistky vše, co by mohlo brát proud, a nechal jen vše nutné pro start. Dnes ráno jsem odpojil baterku od nabíječky(byla v druhé laguně dti a bez problémů) a odpojil žhavení a naskočila v pohodě. Pak zapojil žhavení a chytlo to až asi na 5 otočení za "škytání motoru". Nemá někdo radu, kromě toho startéru, co ještě zkusit. Nechce se mi zase montovat startér a pak zjistit, že je to jinde.

Díky za rady

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Špatné studené starty Laguna 1,9dti VYŘEŠENO

Příspěvek od Šamša » sob zář 07, 2013 12:54

Co proměřit žhavičky?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

bosman
Junior member
Příspěvky: 182
Registrován: stř zář 24, 2008 20:35

Re: Špatné studené starty Laguna 1,9dti VYŘEŠENO

Příspěvek od bosman » ned zář 08, 2013 11:26

Proměřit ? Myslíš abych přesně věděl, jak dávají, vím že žhaví, ale nevím kolik si berou. Už jsem to nenastartoval ani za studena

sydes
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: čtv lis 24, 2016 17:21

Re: Špatné studené starty Laguna 1,9dti VYŘEŠENO

Příspěvek od sydes » úte říj 24, 2017 07:18

Zdravím a ,jak jste to vyřešily

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů