vyměník tepla v kab.(Radiator)
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 83
- Registrován: pon úno 25, 2008 20:18
vyměník tepla v kab.(Radiator)
Prosím vás dříve jsem tu řešil topení že netop.tak jsem tu pročetl snad všechny diskuze, topení jsem vyčistil,propláchl tlakem vyzkoušel jsem všechno ale problém se odstranil vždy jen na 14 dní a pak zase netop.tak jsem se rozhodl koupit noví radiátor do kabiny ale když jsem se koukal na stránky Kelly nebo ostatních prodejců tak tam je cena kolem 2500 - 3500 kč ale tady na fóru někdo psal že to stojí kolem 1200 kč tak bych chtěl poprosit jestli mi někdo může poslat odkaz na stránky kde to je levnější nebo objednat za příznivou cenu ...díky
-
- Starting member
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř úno 27, 2008 17:50
- Kontaktovat uživatele:
-
- Starting member
- Příspěvky: 83
- Registrován: pon úno 25, 2008 20:18
Jak jsem už psal ...to propláchnutí už mám zasebou dělal jsem to asi 9 krát ale stále topí 14dní a konec...myslíš propláchnout celou soustavu?jako všechno?...tak to nevím zrovna před zimou jsem vypustil všechnu vodu co tam byla a dal destilovanou z fridexem tak že nevím ...... podle obrázku by to mohlo být tohle
http://eshop.autobenex.cz/showimage.asp ... 812113.JPG
ale ten stojí 3200kč ten za 1200 vypadá takhle
http://eshop.autobenex.cz/showimage.asp ... RT6170.JPG
ale to asi nebude on.... měl jste někdo venku celí výměník tepla v kabině?
http://eshop.autobenex.cz/showimage.asp ... 812113.JPG
ale ten stojí 3200kč ten za 1200 vypadá takhle
http://eshop.autobenex.cz/showimage.asp ... RT6170.JPG
ale to asi nebude on.... měl jste někdo venku celí výměník tepla v kabině?
-
- Starting member
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř úno 27, 2008 17:50
- Kontaktovat uživatele:
-
- Starting member
- Příspěvky: 83
- Registrován: pon úno 25, 2008 20:18
-
- Starting member
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř úno 27, 2008 17:50
- Kontaktovat uživatele:
-
- Starting member
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř úno 27, 2008 17:50
- Kontaktovat uživatele:
tohle je cana v ostravě
http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... 3006170_34&
1488kč
a tohle je cena stejného typu v Západočeském kraji
http://www.e-cat.cz/c-1104_151324_20164 ... openi.html
3577kč
http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... 3006170_34&
1488kč
a tohle je cena stejného typu v Západočeském kraji
http://www.e-cat.cz/c-1104_151324_20164 ... openi.html
3577kč
Naposledy upravil(a) k.kellys dne ned lis 30, 2008 19:25, celkem upraveno 1 x.
-
- Starting member
- Příspěvky: 83
- Registrován: pon úno 25, 2008 20:18
-
- Starting member
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř úno 27, 2008 17:50
- Kontaktovat uživatele:
topení
Zdravím.
Já jsem teď ...vlastně stále řeším podobný problém.Mě to sice topí krásně,ale za to mi uniká voda pod palubovkou ve spoji mezi hadicema topení a radiátorem.
Dle servisu Renault je potřeba vyměnit celý trubky,protože těsnění není výměnné.Tak jsem volal do místního servisu v ČB a tam mi řekli toto:
Výměna přívodních trubek topení a radiátoru 1800Kč s DPH za materiál.
Což je myslím super cena.Nakupujou myslím v Kelly.Tak zkusit tam co by za to chtěli.Ale bude to asi za víc,protože každej servis má nižší nákupní ceny než běžnej občan.
Tak doufám,že s výměnou za 3000Kč už budu mít klid.
Super auto se spoustou investic...alespoň v mém případě.
Já jsem teď ...vlastně stále řeším podobný problém.Mě to sice topí krásně,ale za to mi uniká voda pod palubovkou ve spoji mezi hadicema topení a radiátorem.
Dle servisu Renault je potřeba vyměnit celý trubky,protože těsnění není výměnné.Tak jsem volal do místního servisu v ČB a tam mi řekli toto:
Výměna přívodních trubek topení a radiátoru 1800Kč s DPH za materiál.
Což je myslím super cena.Nakupujou myslím v Kelly.Tak zkusit tam co by za to chtěli.Ale bude to asi za víc,protože každej servis má nižší nákupní ceny než běžnej občan.
Tak doufám,že s výměnou za 3000Kč už budu mít klid.
Super auto se spoustou investic...alespoň v mém případě.
Renault Laguna 2.0 RXE Initiale
- MaD@x
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1267
- Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
hele, ja to udelal sice drastickym, ale levnym zpusobem na me drivejsi 1,8 8V...mel jsem tam jen topeni a taky mi ze zadu zacla tyct voda...vzal jsem sroubovak, vsecko poradne dotahl a pak jsem to protahl primo takovym tim praskem na vytesneni prasklin a spoju....od ty doby jsem si nemohl stezovat a jak to vidim na dalsim majiteli, taky uz s tim nema problem...a vyslo me to na 28,50kc...a jednoho branika dvanactku...
Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
Tak to je dobrý.Jenže já mám strach něco lejt do oběhu.Také mi to v autoservisu nabízely,že toto také mají,ale nevím nevím.Mám novej chladič a v tom starým byl takovej sajrajt,že bych se ani nedivil,kdyby ten radiátor byl i načnutej...i když topí krásně..jsem typ co má rád všechno v pohodě a nemusí se bát.
Když to shrnu tak měsíc po koupi Laguny mě opravy stály už dvacet papírů
Ale zase budu snad mít na hodně dlouho klídek.
Když to shrnu tak měsíc po koupi Laguny mě opravy stály už dvacet papírů
Ale zase budu snad mít na hodně dlouho klídek.
Renault Laguna 2.0 RXE Initiale
-
- Starting member
- Příspěvky: 83
- Registrován: pon úno 25, 2008 20:18
Tak jsem zjistil že ne jen že mě auto netopí ale už mi i radiátor v kabině kape na podlahu a proto to tam občas smrdělo po fridexu , tak jsem se rozhodl koupit nové topení "1300kč " jen je problém že ho nikde nemají na skladě ptal jsem se tady asi ve třech prodejnách a prostě nejsou ani na objednávku budu muset čekat asi trochu déle ale to je jedno hlavně že to bude topit je to hrozné v mrazech jezdit bez topení!
Jestli můžu poprosit ""jiři puzon"" psal jsi že výměna je tak kolem hoďky mám si na něco dát pozor ? a prosím tě v prodejně dostanu jen radiator nebo i ty trubky které vedou k motoru?budu to dělat v práci tak že v teple...
Budu muset odpojit trubky u motoru,povolit šroubky které jsou v kabině na radiatoru a to jen vytáhnu?kdyby jsi mi mohl napsat na co si dát pozor dik.
tenhle typ by to měl být
Jestli můžu poprosit ""jiři puzon"" psal jsi že výměna je tak kolem hoďky mám si na něco dát pozor ? a prosím tě v prodejně dostanu jen radiator nebo i ty trubky které vedou k motoru?budu to dělat v práci tak že v teple...
Budu muset odpojit trubky u motoru,povolit šroubky které jsou v kabině na radiatoru a to jen vytáhnu?kdyby jsi mi mohl napsat na co si dát pozor dik.
tenhle typ by to měl být
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam ted po vymene termostatu a kapaliny jiny problem trosku,zezacatku fouka studeny vzduch ale jakmile se teplota dostane na prvni malou nad prvni silnou(Tam zustava furt) teprve zacne topit,tak to bude asi radiator ze??
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
-
- Starting member
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř úno 27, 2008 17:50
- Kontaktovat uživatele:
-
- Starting member
- Příspěvky: 83
- Registrován: pon úno 25, 2008 20:18
Tak jsem se byl zeptat a prodají mě to bez hadic...ale chtěl jsem spíš vědět jestli jsi musel koupit nějaké těsnění nebo jsi použil to staré jestli tam ovšem vůbec nějaké je ? a jak šlo to topení ven jestli je to nějak složité nebo to jde pěkně.... no pokusím se udělat nějakou foto dokumentaci a pak jí sem hodím.Doufám že mi to přijde do pátku ať to můžu v sobotu udělat v práci
-
- Starting member
- Příspěvky: 83
- Registrován: pon úno 25, 2008 20:18
-
- Starting member
- Příspěvky: 83
- Registrován: pon úno 25, 2008 20:18
Tak nejdříve jsem v motoru povolil trubky které vedou do kabiny (vyteklo trochu vody)pod plyn.pedál jsem dal pár hadrů, povolit 4 šrouby,které drží jak topení tak krytku na topení a pátý šroub který je nahoře a drží trubky.
krytku vysunout,trubky které vedou do topení nadzdvihnout směrem nahoru a pomalu vysunovat topení ven a musel jsem trochu zmáčknout brzdový pedál (překážel) potom to vypadá takhle
sundal a vyčistil jsem těsnění na trubkách + koncovky, vsunul nové topení (pomalu ať ho nepoškodíte)
a nejdříve jsem nasadil trubky na topení,šlo to dost těžce přístup je hrozný a muselo se to pořádně domáčknout sikovkama ale opatrně vždy jsem to trochu domáčkl a trochu zašrouboval a postupně opakoval a ještě jedna věc kterou jsem udělal šroub který byl originál na přichycení trubek k topení jsem vyměnil za imbusoví šroub protože tam byl křížoví šroub a nedalo se to pořádně dotáhnout (topení kapalo)
no a když bylo topení přichyceno k trubkám tak jsem nasadil krytku,šlo to hrozně!musel jsem trochu plastu ulomit jinak bych to dělal do teď ale možná vám se to povede No a když bylo vše utažené nasadil jsem trubky v motoru,dolil vodu (destilku) nastartoval a nechal to ohřát než se spustil větrák (trochu to v kabině kapalo jak se to ohřálo tak se to právě krásně utáhne imbusákem "ale s citem!" a bylo po kapání)
No to je všechno ....staré topení bylo o dost těší jak je plné vodního kamene, v práci ho vykuchám a hodím vám sem fotku.
Topení topí parádně (fakt špička) konečně nemusím jezdit v bundě a čep.jako blázen
Jestli vás bude ještě něco zajímat (ohledně výměně topení) tak napište když budu vědět odpovím.
krytku vysunout,trubky které vedou do topení nadzdvihnout směrem nahoru a pomalu vysunovat topení ven a musel jsem trochu zmáčknout brzdový pedál (překážel) potom to vypadá takhle
sundal a vyčistil jsem těsnění na trubkách + koncovky, vsunul nové topení (pomalu ať ho nepoškodíte)
a nejdříve jsem nasadil trubky na topení,šlo to dost těžce přístup je hrozný a muselo se to pořádně domáčknout sikovkama ale opatrně vždy jsem to trochu domáčkl a trochu zašrouboval a postupně opakoval a ještě jedna věc kterou jsem udělal šroub který byl originál na přichycení trubek k topení jsem vyměnil za imbusoví šroub protože tam byl křížoví šroub a nedalo se to pořádně dotáhnout (topení kapalo)
no a když bylo topení přichyceno k trubkám tak jsem nasadil krytku,šlo to hrozně!musel jsem trochu plastu ulomit jinak bych to dělal do teď ale možná vám se to povede No a když bylo vše utažené nasadil jsem trubky v motoru,dolil vodu (destilku) nastartoval a nechal to ohřát než se spustil větrák (trochu to v kabině kapalo jak se to ohřálo tak se to právě krásně utáhne imbusákem "ale s citem!" a bylo po kapání)
No to je všechno ....staré topení bylo o dost těší jak je plné vodního kamene, v práci ho vykuchám a hodím vám sem fotku.
Topení topí parádně (fakt špička) konečně nemusím jezdit v bundě a čep.jako blázen
Jestli vás bude ještě něco zajímat (ohledně výměně topení) tak napište když budu vědět odpovím.
Od Daniela moc hezky popsané,
dělal jsem tu výměnu už 3x vždycky se mi ten radiátorek nějak prodřel v těch hliníkových kolínkách.
Ale jen jedno doplnění. Než budete kupovat nový radiátor je potřeba vědět jestli máte topení od Valeo nebo Bendix. Mají trochu jiný rozměry a ty přívodní trubky mají trochu jiný tvar.
dělal jsem tu výměnu už 3x vždycky se mi ten radiátorek nějak prodřel v těch hliníkových kolínkách.
Ale jen jedno doplnění. Než budete kupovat nový radiátor je potřeba vědět jestli máte topení od Valeo nebo Bendix. Mají trochu jiný rozměry a ty přívodní trubky mají trochu jiný tvar.
Laguna 2L 8V + LPG
r.v. 1995 83kW
r.v. 1995 83kW
Jen malinko poopravím, rozdíl je mezi Valeo a Behr. 90% Lagun má Valeo, já vyhrál Behr:-) Frantíci tam holt montujou, co jim přijde pod ruku nebo čeho je na skladě moc.FBi píše:Od Daniela moc hezky popsané,
dělal jsem tu výměnu už 3x vždycky se mi ten radiátorek nějak prodřel v těch hliníkových kolínkách.
Ale jen jedno doplnění. Než budete kupovat nový radiátor je potřeba vědět jestli máte topení od Valeo nebo Bendix. Mají trochu jiný rozměry a ty přívodní trubky mají trochu jiný tvar.
Laguna´95 1.8i, ex.Espace II´96 2.1TD
cau me to po vymene kapaliny nechtelo topit a hralo se to-nekde se svine drzel vzduch, ale sedlo si to a je to dobry-jinak s novym termostatem je teplota presne uprostred...ToJa píše:Ja mam ted po vymene termostatu a kapaliny jiny problem trosku,zezacatku fouka studeny vzduch ale jakmile se teplota dostane na prvni malou nad prvni silnou(Tam zustava furt) teprve zacne topit,tak to bude asi radiator ze??
LagunaI 3.0 24V
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/160300.html] [img]http://images.spritmonitor.de/160300.png[/img][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/160300.html] [img]http://images.spritmonitor.de/160300.png[/img][/URL]
-
- Starting member
- Příspěvky: 83
- Registrován: pon úno 25, 2008 20:18
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů