Nejede ventilator - Laguna 96

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

ROMAN
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: pon led 05, 2004 07:46
Kontaktovat uživatele:

Nejede ventilator - Laguna 96

Příspěvek od ROMAN » čtv led 22, 2004 07:18

Zdravim vsechny,
mam dotaz...od vcerejska mi nejde ventilator a na digit. klime, resp. na jejim displeji se mi rozsvitilo SERVICE. Nevite nekdo v cem muze byt problem? Zeby se ten motor z niceho nic spalil? Pojistky jsem kontroloval, ale vse je ok. Mame tady v Ostrave -6°C a jezdit kazdy den bez ventilatoru, to je celkem neprijemne. :cry: Diky moc za odpoved.

sisa
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pon led 12, 2004 23:47

Příspěvek od sisa » pát led 23, 2004 03:11

podivej se primo na ventilator je na nem konektor s malim svazkem dratu je mozny ze budou chtit vycistit kontakty

marekfucik
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: čtv lis 23, 2006 00:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marekfucik » sob lis 25, 2006 03:17

u ventilatoru je jakesi relatko , a u nej byva dioda . u Vectry i laguny mi odesla, po jeji vymene to beha dal, u vectry stacil jen kus dratu.

olimpo
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: stř lis 29, 2006 10:53

Příspěvek od olimpo » stř lis 29, 2006 13:09

motor určitě spálenej není, ale v tahu budou uhlíky, zkus udělat rady předcházející a potom mrkni na ty uhlíky

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martinsem » stř lis 29, 2006 14:21

olimpo píše:motor určitě spálenej není, ale v tahu budou uhlíky, zkus udělat rady předcházející a potom mrkni na ty uhlíky
Tak uhlíkama to určitě nebude, protože tam nejsou, buď vypadly pojistky pod přístrojovkou nebo jsou v háji kontakty. Pokud tedy neodešlo řízení motoru, je přímo v něm. Potom jsou dvě řešení: koupit nový nebo zkusit opravit,ale s opravou těchto motorků jsou špatné zkušenosti!
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

marekfucik
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: čtv lis 23, 2006 00:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marekfucik » sob pro 02, 2006 02:55

musis skouset postupne, jako sem to delal ja nejdriv napeti 12 V primo na moturek , poku to jde tak na tu jeho elktorniku , a postupne se dostat treba az k prepinacum, tim zjistis kde je chyba

radim007
Starting member
Příspěvky: 51
Registrován: pát zář 02, 2005 10:40

Re: Nejede ventilator - Laguna 96

Příspěvek od radim007 » čtv pro 14, 2006 14:28

ROMAN píše:Zdravim vsechny,
mam dotaz...od vcerejska mi nejde ventilator a na digit. klime, resp. na jejim displeji se mi rozsvitilo SERVICE. Nevite nekdo v cem muze byt problem? Zeby se ten motor z niceho nic spalil? Pojistky jsem kontroloval, ale vse je ok. Mame tady v Ostrave -6°C a jezdit kazdy den bez ventilatoru, to je celkem neprijemne. :cry: Diky moc za odpoved.
Čauec, nechci machrovat ,ale jsem z Ostravy a řešil jsem to taky :) uhlíky tam 100 % nejsou, to můžou napsat akorát pitomci :roll: já vyzkoušel tehdy xxx servisů, nakonec mi to opravili u Doležala u Baumaxu na Fifejdách , kde jsou sice děsný servis a renomé naprd, ale dělá tam nej. technik v republice na elektriku, myslím že se jmenuje Balcárek ?? nevím.. připojil mi to na nějakou novou žílu v elektrice či co a jsem v klidu.. Jinak bych cáloval za nový těžký love .. xxxxxxxxxx těmhle diagnostikám :P

ViloM
Junior member
Příspěvky: 239
Registrován: sob lis 04, 2006 20:49

Příspěvek od ViloM » čtv pro 14, 2006 21:02

Zdravim,
podla toho co som precital tak pokial nebol citit dym mal by byt ventilator OK. Mam to iste, z nicoho nic prestal ist, trocha ma to vzalo pretoze lagunu mam iba dva tyzdne, ale stacilo zavyklat konektorom na ventilatore a zasa ide. :roll:
R21 2.1 TD
Laguna 1.6 16v, 98 digi klima

Uživatelský avatar
Ivico
Advanced member
Příspěvky: 317
Registrován: úte lis 21, 2006 07:18
Bydliště: Úvalno 145

Příspěvek od Ivico » stř led 10, 2007 09:10

ViloM píše:Zdravim,
podla toho co som precital tak pokial nebol citit dym mal by byt ventilator OK. Mam to iste, z nicoho nic prestal ist, trocha ma to vzalo pretoze lagunu mam iba dva tyzdne, ale stacilo zavyklat konektorom na ventilatore a zasa ide. :roll:
žádný dým se nekoná, když shoří vinutí dříve než elektronika řízení otáček, stejně to nemusí být vůbec cítit. Mě se stalo, když jsem letos chtěl přitopit, najednou na klímě SERVICE. Nebyl čas na servis k přeskoušení těsnosti a množství náplně, a nebyla taková zima, jezdil jsem s tím pár dní. Sem tam ze setrvačnosti zapnul topení a světe div se! Jednou šlo, jindy ne. Stačilo vypnout zapalování a pří následném startu už zase šel. Takže "na kolena", očistit kontakty a jede to vesele dál. Možná jsem ten šťastnější, třeba kamarádovi jsme kabeláž přiletovali přímo na motorek a fachá to druhou zimu. Taky jsme přemýšleli, zda a jak by se možná dal využít motorek ze zdroje v PC. Je také elektronický, je na 12V a má možnost plynule měnit otáčky.Chceme se po zimě na to podívat.
Ivico
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » stř led 10, 2007 11:01

Experti se spálenejma motorkama si z 90% za to můžou sami, páč je jim zadraho si nechat vyměnit pylový filtr.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

marekfucik
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: čtv lis 23, 2006 00:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marekfucik » sob led 27, 2007 04:00

u vice aut uz sem vydel 1 vec, u toho prepinace na nastavovani otacek, byva 1 privodni kabel, ty vetraky si na rozbeh nejakej ten proud vemou a dochazi tam k vyhrejvani konektoru nebo kontaku, staci to priletovat, nebo vymenit konektor

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned led 28, 2007 02:12

marekfucik píše:u vice aut uz sem vydel 1 vec, u toho prepinace na nastavovani otacek, byva 1 privodni kabel, ty vetraky si na rozbeh nejakej ten proud vemou a dochazi tam k vyhrejvani konektoru nebo kontaku, staci to priletovat, nebo vymenit konektor
Jo, tohle se týká manuální klimy a přepínače, ale tady se bavíme o elektronicky řízených ventilátorech u automatické klimy. Těm se vypaluje konektor, nebo se spálí vinutí, nebo dojde k průrazu spínacích tranzistorů frekvenčního měniče ventilátoru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Ivico
Advanced member
Příspěvky: 317
Registrován: úte lis 21, 2006 07:18
Bydliště: Úvalno 145

Příspěvek od Ivico » stř bře 14, 2007 13:19

ViloM píše:Zdravim,
podla toho co som precital tak pokial nebol citit dym mal by byt ventilator OK. Mam to iste, z nicoho nic prestal ist, trocha ma to vzalo pretoze lagunu mam iba dva tyzdne, ale stacilo zavyklat konektorom na ventilatore a zasa ide. :roll:
tak, tak, moje slova, najednou přestal jít klíma motorek, do prčic, říkám před vánocemi, zase prachy, než jsem stačil kolem toho šaškovat, začal jít-nejít, podle toho, jak jsem asi drncal po cestě, takže motorek opatrně ven, očistil kontakty a jede jak pila, kámoš se s tím nepáral a naletoval kabely napřímo, je třeba začít od nejjednoduššího ke konečnému koupení nového, myslím, že na Lagunách I byly jen dva typy, a to Valeo a Behr, u každého je jiné uchycení, Valeo na 4 šroubky a Behr by měl jít vytočit proti směru hodinových ručiček. A dým není z čeho, když odejde součástka elektroniky, dým se drtivě nekoná, poznáš jen měřením.
Ivan
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon

allek
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: čtv bře 01, 2007 22:56

Příspěvek od allek » pát bře 23, 2007 09:40

Ja by som sa pripojil do téma s takým problémom. Kúpil som si Lagunu 1, 2.0 RXE r.v 1996. Pri chode ventilátora, keď si nastavým ofuk bočných okien a ventilátor dám na max., tak zdá sa my, že ten ofuk je slabý pričom sa my zarosujú okná. Mám digitálnu klímu. Predtým som mal OPEL Kadett, ale keď som prepol prepínač ventilátora na 3 stupeň, tak my išlo skoro hlavu odfuknúť.
Chcel by som sa opýtať, či je to pri tomto type auta normálne, alebo ja mám nejakú poruchu.
Za odpoveďe vopred ďakujem !!

truny
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: čtv úno 15, 2007 22:47

Příspěvek od truny » pát bře 23, 2007 19:09

allek píše:Ja by som sa pripojil do téma s takým problémom. Kúpil som si Lagunu 1, 2.0 RXE r.v 1996. Pri chode ventilátora, keď si nastavým ofuk bočných okien a ventilátor dám na max., tak zdá sa my, že ten ofuk je slabý pričom sa my zarosujú okná. Mám digitálnu klímu. Predtým som mal OPEL Kadett, ale keď som prepol prepínač ventilátora na 3 stupeň, tak my išlo skoro hlavu odfuknúť.
Chcel by som sa opýtať, či je to pri tomto type auta normálne, alebo ja mám nejakú poruchu.
Za odpoveďe vopred ďakujem !!
to bude asi filtr. myslim ze je pod plastem u steracu.

Uživatelský avatar
Ivico
Advanced member
Příspěvky: 317
Registrován: úte lis 21, 2006 07:18
Bydliště: Úvalno 145

Příspěvek od Ivico » úte dub 03, 2007 07:08

to bude asi filtr. myslim ze je pod plastem u steracu.[/quote]

tak to bych zkusil jasně jako první věc, pokud jsem pochopil, nestěžuješ si na radiátor a zřejmě topí dobře. Tak množství hnaného vzduchu ovlivňuje hlavně zanesený pylový filtr, najdeš ho zvenku, pod stěračem na straně spolujezdce je mřížka, odšroubuješ pojistné sroubky, odděláš mřížku, pod ní opatrně sundáš vrchní kryt filtru, vyměníš filtr (uvidíš ten sajrajt, stačí po 1/2 roce) a vrátíš všechno zpět. To je ta lepší varianta. Horší je problém s motorkem. Podstatné je to, zda tak fouká stále, nebo jsi zažil i lepší "fuck". Pokud to tak fouká od počátku, co máš Lagynu, může být vadný motorek nebo elektronika, v nejlepším případě jen není kontakt a stačí očistit. Pokud ke zmenšení množství dodávaného vzduchu došlo skokově a je to motorkem, na digiklímě by mělo naskočit SERVICE, jelikož to její diagnostika zaregistruje. Pokud máš všechno v pořádku a stále nejsi spokojen i přes maximální nastavení běhu motorku ručně na digiklímě, potom zkus jinak nastavit tlačítky trasu vzduchu, nebo pro lepší ofuk bočních oken přiškrtit vzduch na vývodu pod kapličkou. Již jsem zažil, že si takto stěžoval kamoš, přitom měl na digiklímě nastaveno 20stupňůC, topila mu jak ďas po pár stech metrech, jezdil s klímou na AUTO a motorek běžel na spodních dvou indikačních čárkách na displeji. Stačilo AUTO popohnat ručně nastavením otáček ventilátorku a bylo to v pohodě. Pak mě již napadá jen ucpaný přívod vzduchu.
Ivan
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon

Uživatelský avatar
Ivico
Advanced member
Příspěvky: 317
Registrován: úte lis 21, 2006 07:18
Bydliště: Úvalno 145

Příspěvek od Ivico » pon kvě 28, 2007 11:42

tož chlopi, všichni remcají na motorek digiklímy, přítom výměna pylového filtru je banální a nenákladná operace na 10minut, prostříknout kontakty na motorku není o moc složitější, stačí jeden torx bit, pod palubkou ze strany spolujezdce odšroubuješ dva šroubky s podložkou držící kryt kabeláže (možná by stačil i jeden šroubek první od dveří), ohneš látkový kryt k podlaze pro přístup ke konektoru motorku, stiskneš vrchní aretaci konektoru, vyndáš ven, prostříkneš ho i ten na motorku, několikrát ho "zasuneš-vysuneš" :oops: , prostříkneš a opět trochu povrkláš. Nasadíš konektor, narovnáš látkový kryt a zašrubuješ 1 nebo 2 šroubky s podložkou. Práce tak na 15-20minut i s jedním sigárkem. Pokud to provádíš alespoň 3x-4x ročně, máš malou naději, že oxidací dojde k přechodovému odporu, tím k jiskření při slušných proudech a nakonec k poruše ovládání motorku. Jednou ročně, nejlépe před zimou, povolíš 3-4 šroubky a vytáhneš ven celý ventilátor, zkountroluješ, zda jde lehce a nepřidírá se, případně mázneš a vráítíš zpátky. Pokud nedojde k jiné závadě na klimatizaci, můžeš být za vodou na dlouhou dobu. Pokud to děláš poprvé tak práce na hodinu, pokud opakovaně tak na 1/2 hodiny. Jen ty ledviny masírované prahem spolujezdcem tě trochu poškádlí. Zásada č.1: pokud lehneš pod palubku, tak za parného dne NEUSNOUT!!!
Ivan
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon

Matak
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: čtv bře 15, 2007 10:49

Schéma

Příspěvek od Matak » stř čer 06, 2007 14:52

Ahoj koukni se na www.renault.alfaradius.net je tam kompletní elektro instalace.
Renault Laguna 2.0 8V
Benzín cca 10l/100km
Sekvenční LPG 11l/100km

Chose
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: čtv bře 17, 2005 07:57
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chose » stř črc 04, 2007 08:57

Ivico píše:tož chlopi, všichni remcají na motorek digiklímy, přítom výměna pylového filtru je banální a nenákladná operace na 10minut, prostříknout kontakty na motorku není o moc složitější, stačí jeden torx bit, pod palubkou ze strany spolujezdce odšroubuješ dva šroubky s podložkou držící kryt kabeláže (možná by stačil i jeden šroubek první od dveří), ohneš látkový kryt k podlaze pro přístup ke konektoru motorku, stiskneš vrchní aretaci konektoru, vyndáš ven, prostříkneš ho i ten na motorku, několikrát ho "zasuneš-vysuneš" :oops: , prostříkneš a opět trochu povrkláš. Nasadíš konektor, narovnáš látkový kryt a zašrubuješ 1 nebo 2 šroubky s podložkou. Práce tak na 15-20minut i s jedním sigárkem. Pokud to provádíš alespoň 3x-4x ročně, máš malou naději, že oxidací dojde k přechodovému odporu, tím k jiskření při slušných proudech a nakonec k poruše ovládání motorku. Jednou ročně, nejlépe před zimou, povolíš 3-4 šroubky a vytáhneš ven celý ventilátor, zkountroluješ, zda jde lehce a nepřidírá se, případně mázneš a vráítíš zpátky. Pokud nedojde k jiné závadě na klimatizaci, můžeš být za vodou na dlouhou dobu. Pokud to děláš poprvé tak práce na hodinu, pokud opakovaně tak na 1/2 hodiny. Jen ty ledviny masírované prahem spolujezdcem tě trochu poškádlí. Zásada č.1: pokud lehneš pod palubku, tak za parného dne NEUSNOUT!!!
Ivan
taky mi zacina takhle zlobit topeni. motor toci, netoci, servisak mi ted pri oprave motoru (prasklej ventil, kdo by to rekl) rekl ze mi asi motor umre kvuli tomu ze sem uz dlouho nemenil pylovej filtr. dla mi novej, ted uz to budu menit pravidelne slibuju. ja nevedel ze to musim menit, moje stary auto klimacku nemelo a filtr taky ne.
proc to pisu. dik za rady jak a kde najit moturek vetraku, hnedle dneska se do toho pustim. kdyz obcas toci netoci, nebude to snad tak strasny ze by mel umrit ne? dal sem tedka 10000 za opravu motoru a nechce se mi davat dalsi kacky za topeni.
Thalia 1.2, r.v.2011
Grand Espace 2005, motor 1.9dCi, 85kW, prosklena strecha, navigace CNI1
Zatím spokojenost (relativni).

karci
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: stř bře 21, 2007 17:42
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od karci » stř črc 04, 2007 16:20

Podivej se na kontakty skus je vyčistit, myslim že to nebude tak važne.jestli by byl motorek spaleny tak by nešel vubec. filtr rači vyměnit 2 krat do roka jestli je hodně špinavy. jinak stači jednou ročně.

Chose
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: čtv bře 17, 2005 07:57
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chose » stř črc 04, 2007 16:49

karci píše:Podivej se na kontakty skus je vyčistit, myslim že to nebude tak važne.jestli by byl motorek spaleny tak by nešel vubec. filtr rači vyměnit 2 krat do roka jestli je hodně špinavy. jinak stači jednou ročně.
udelam to asi jeste dneska, budu se modlit aby to pomohlo. zatim maka, ale vcera nesel no.
Thalia 1.2, r.v.2011
Grand Espace 2005, motor 1.9dCi, 85kW, prosklena strecha, navigace CNI1
Zatím spokojenost (relativni).

Uživatelský avatar
Ivico
Advanced member
Příspěvky: 317
Registrován: úte lis 21, 2006 07:18
Bydliště: Úvalno 145

Příspěvek od Ivico » pon črc 09, 2007 12:59

Chose píše:
karci píše:Podivej se na kontakty skus je vyčistit, myslim že to nebude tak važne.jestli by byl motorek spaleny tak by nešel vubec. filtr rači vyměnit 2 krat do roka jestli je hodně špinavy. jinak stači jednou ročně.
udelam to asi jeste dneska, budu se modlit aby to pomohlo. zatim maka, ale vcera nesel no.
Chose, před pár měsíci mi to dělalo přesně to samý, jednou šel, potom týden nic, najednou zase šel. Jak jsem výše popsal, stačí ti od pravé strany dvěří oddělat dva horní šrouby a ohnout dečku kabeláže. Když jsem vytáhl motorek (4x šroub), byly kontakty na něm i na zásuvce dost opálené. Tož jsem si zbrousil jeden "plonkovní" malinký šroubováček na úplně tenko, na šířku aby vlezl do jednotlivého kontaktu, upravil si proužky smirk papíru (500) na šířku asi 2-3mm a délku 2-3cm, vložil je do kontaktu, podložil jej tím šroubováčkem, okraj smirku k němu přitiskl prstem, aby se pohybovaly současně, a jezdil jím nahoru a dolů. :D Pokud se ti líbí ženský, víš o čem mluvím. Je třeba to udělat z obou stran, protože kontakt na motorku je oboustranný (středový), ať je tam co nejlepší kontakt, ať to zase brzy neodejde. Vyplatilo se mi vždy před dalším smirkem a čistěním prostříknout kontakty Kontaktolem, je to jemnější broušení a nenadělají se takové rýhy ko kontaktů. Snaž se sehnat co nejjemnější smirek z téhož důvodu. Před zpětnou montáží jsem rozdělal motorek (ikdyž se zdál jít lehce), drží to pouze takové "samosvorné" podložky jako segerovky, 4x šroub na vrtuli..... a máš ho venku! :oops: Pokud se ti nebude zdát, zkus asi nejlépe injekční stříkačkou a jehlou dopravit doprostřed na ložisko pár kapek oleje, já použil převoďák. Nic se nemá přehánět, tak jen trochu!!! Dej to dohromady a hoď to pod palubku. Vyzkoušej to ještě než to všechno hodíš na šroubky. Tož, práce v pohodce 1/2 až max 1 hodinu. A už mi to fachá asi 4 měsíce bez chyby a při klímě jsem si na dovolence jen chrochtal. Přeji ti také brzké chro, chro, chro!!!
Ivan
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon

ammorbidente
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: sob říj 20, 2007 11:19

Příspěvek od ammorbidente » ned říj 21, 2007 09:54

Ahojky lidicky...

Koupil jsem si lagunu I,95 a nefungoval mi vetrak topeni a tak jsem ho vyndal(no nejdriv jsem rozdelal pulku auta a stravil nad tim vic jak 4hodky abych vubec zjistil kde je :oops: ) No a zjistil jsem ze je spaleny na uhel. Nevite nahodou nekdo kolik by stal novy nebo z vrakace a kde by se to dalo sehnat? A nebo cetl jsem tady nejaky pokus z ventilatorem z PC,podarilo se?
Dekuji

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ToJa » ned říj 21, 2007 10:04

ammorbidente píše:Ahojky lidicky...

Koupil jsem si lagunu I,95 a nefungoval mi vetrak topeni a tak jsem ho vyndal(no nejdriv jsem rozdelal pulku auta a stravil nad tim vic jak 4hodky abych vubec zjistil kde je :oops: ) No a zjistil jsem ze je spaleny na uhel. Nevite nahodou nekdo kolik by stal novy nebo z vrakace a kde by se to dalo sehnat? A nebo cetl jsem tady nejaky pokus z ventilatorem z PC,podarilo se?
Dekuji
No u obycejneho ventilatoru topeni to neni takova palba jak u climatronic,na vraku ti reknou tak litr mozna 1500.Novy nevim kolik stoji ale koukni na elit nebo autokelly a tak :)
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

karci
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: stř bře 21, 2007 17:42
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od karci » ned říj 21, 2007 17:29

ammorbidente píše:Ahojky lidicky...

Koupil jsem si lagunu I,95 a nefungoval mi vetrak topeni a tak jsem ho vyndal(no nejdriv jsem rozdelal pulku auta a stravil nad tim vic jak 4hodky abych vubec zjistil kde je :oops: ) No a zjistil jsem ze je spaleny na uhel. Nevite nahodou nekdo kolik by stal novy nebo z vrakace a kde by se to dalo sehnat? A nebo cetl jsem tady nejaky pokus z ventilatorem z PC,podarilo se?
Dekuji
jestli maš climatronic tak jestl koupiš za 4000 tisice starši tak to je dobra cena,novy +- 7000 tisic ,na manual starši okolo 1500 . jestli projdeš temata pozorně je tu o tom psano hodně .Daval jsem tam asi v srpnu odkay na inzerat ale nevim pod jakym tematem to bylo musiš pohledat je tam i fotka.

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů