Řemenice
Moderátor: Moderators General
Řemenice
Zdravím, předevčírem jsme dodělali rozvody na L1, 1.6 16v, k4m 720 a měnili jsme zároveň i řemenici a klínové rozvody.(u řemenice byl nový šroub použit) První start proběhl v pořádku, motor běžel nádherně. Byl nastartovaný asi 20 minut, mezitím se odvzdušnila voda atd.. Druhý den jsme to jeli projet na zkoušku (jeli jsme v klidu kolem 2500ot) a asi po 3km se najednou ozývalo od motoru takové lehké šoupání. Popojeli jsme pár metrů s tím a rozsvítila se kontrolka VODY a už jsme zastavili a chcípl motor. Tak jsme se šli podívat pod kapotu a uviděli jsme, že byl sklouzlý klínový řemen. Když jsme se podívali proč sklouznul, uviděli jsme, že se povolila řemenice klikové hřídele. Došlo nám, že jsme málo dotáhli šroub řemenice. Byl utáhnut pouze golou na ruční sílu, což je jasné, že je málo. Vyndali jsme klínový řemen, aby tam nepřekážel a zkoušeli nastartovat, ale už nenastartovalo. Motor se normálně točí. Už jsme to pak nechali a odtáhli domů. Teď je ale otázkou.. Jaktože motor nestartuje? A proč se rozsvítila kontrolka VODY (voda tam byla a nikde ani z vodní pumpy neutíkala)? A ještě na kolik Nm třeba utáhnout ten šroub řemenice (příště bychom ještě projistotu zalepili závit)? Snad vše pochopíte jak to píšu, budu moc rád za rady. Díky
Re: Řemenice
Voda svitila, protoze se to prehralo - nejela pumpa. Zalezi, jak dlouho to bylo prehrate a jak moc.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Řemenice
Motor měl normální teplotu a pak se to muselo povolit. Bylo to nastartované tak 10-15 sekund co se to povolilo a nejspíš teda nechladilo.
Re: Řemenice
Spíš se bojíme aby nebyl nějak potkanej motor.. ikdyž snad by to mělo být v pohodě když se točil..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů