Rozdlný odpor šajtrpáky při řazení

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
JurosNebe
Junior member
Příspěvky: 135
Registrován: úte zář 04, 2012 16:33

Rozdlný odpor šajtrpáky při řazení

Příspěvek od JurosNebe » stř lis 07, 2018 12:03

Ahojte,

měl bych takový dotaz týkající se řazení na Laguně I F3P. Poměrně hůře se mi na řadí 1. a 2. stupeň a hlavně podřazení z 3. na 2. stupeň se musí vést docela přesně jinak je to těžší rychlost zařadit. Dočetl jsem se, že většinou byl problém s tužším řazením způsoben malým množstvím oleje v převodovce.

Tento problém mám už delší dobu a jsem na něho zvyklý, takže pro mě řadit není problém, protože přesně vím jak vést řazení 2ky. Zajímalo by mě, jestli se někdo nepotkal s něčím podobným. Co je zvláštní, tak když mám zařazený neutrál, tak posunout řadicí páku doleva je o dost jednodušší, než ji posunout doprava - prostě při posunutí doprava cítím daleko větší odpor než doleva?

S tím olejem v převodovce to je asi tak, že byla prasklá manžeta na poloose před nějakou dobou a po její výměně se olej do převodovky dolil. Otázkou je, kolik ho tam nyní je, protože jsem to nedolíval já.

Ten jiný odpor páky doleva a doprava mi říká, že by to nemuselo být olejem.
Díky za tipy.
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti