Ahoj, při kontrole v servisu mi zjistili že mi vzadu tečou brzdy a jsou v háji pakny + se odchlipují - ok, za 5 let jsem na zadní brzdy nesáhl, tak jsem to nechal vyměnit - ve čtvrtek se zjistilo že přišly špatné díly - jiný rozměr, dnes tam dali to správný, ale asi špatně - doma jsem zjistil že smrdí levý zadní kolo a disk je teplý a buben horký + oproti původnímu stavu jde trochu víc ztuha páka ruční brzdy...
Myslíte že se to srovná, nebo to budu muset znovu vézt do servisu? Hlavně s tím potřebuju zítra 80 km jet a v pondělí dalších 40km do servisu
Doufám že se kolo nekousne nebo nezačne hořet
Po výměně paken horký buben
Moderátor: Moderators General
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Po výměně paken horký buben
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Re: Po výměně paken horký buben
Určitě moc nejezdit a zpět do servisu.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Po výměně paken horký buben
Pokud se peče buben pak visí samoštel paken nebo za ně tahá blbě nastavená ručka.
Když kolo zvedneš a budeš otáčet, buď to nepůjde vůbec nebo ucítíš odpor.
Zkus to a uvidíš. Pokud se kolo bude volně otáčet a jen lehce ťukat, poddá se to. Pokud bude odpor větší tak, že kolo nepůjde roztočil na aspoň jednu otáčku, je to na servis. Buď je moc předepnuté vymezení vůle paken, nebo je zadrhnuté lanko ručky. Tipuju to první.
Když kolo zvedneš a budeš otáčet, buď to nepůjde vůbec nebo ucítíš odpor.
Zkus to a uvidíš. Pokud se kolo bude volně otáčet a jen lehce ťukat, poddá se to. Pokud bude odpor větší tak, že kolo nepůjde roztočil na aspoň jednu otáčku, je to na servis. Buď je moc předepnuté vymezení vůle paken, nebo je zadrhnuté lanko ručky. Tipuju to první.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Re: Po výměně paken horký buben
ahoj, tak dnes ráno jsem jel 40 km a v cíli byly bubny mírně teplé (venku bylo -3°C) ale ručka šla oproti včerejšku lépe zatáhnout
Večer jsem se vracel zpět 40 km a v cíli bubny už úplně studené - tak nevím co to včera blblo...
Večer jsem se vracel zpět 40 km a v cíli bubny už úplně studené - tak nevím co to včera blblo...
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Re: Po výměně paken horký buben
Tak si asi jen potřebovaly sednout samoštely nebo nějaké hrany obložení.
Občas na to mrkni a jinak jezdi bez obav.
Občas na to mrkni a jinak jezdi bez obav.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů