Po výměně paken horký buben

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Po výměně paken horký buben

Příspěvek od Václav Sedlář » pát bře 16, 2018 21:47

Ahoj, při kontrole v servisu mi zjistili že mi vzadu tečou brzdy a jsou v háji pakny + se odchlipují - ok, za 5 let jsem na zadní brzdy nesáhl, tak jsem to nechal vyměnit - ve čtvrtek se zjistilo že přišly špatné díly - jiný rozměr, dnes tam dali to správný, ale asi špatně - doma jsem zjistil že smrdí levý zadní kolo a disk je teplý a buben horký + oproti původnímu stavu jde trochu víc ztuha páka ruční brzdy...

Myslíte že se to srovná, nebo to budu muset znovu vézt do servisu? Hlavně s tím potřebuju zítra 80 km jet a v pondělí dalších 40km do servisu

Doufám že se kolo nekousne nebo nezačne hořet :roll:
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Po výměně paken horký buben

Příspěvek od EfineSS » pát bře 16, 2018 22:24

Určitě moc nejezdit a zpět do servisu.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Po výměně paken horký buben

Příspěvek od Dawes » pát bře 16, 2018 22:25

Pokud se peče buben pak visí samoštel paken nebo za ně tahá blbě nastavená ručka.
Když kolo zvedneš a budeš otáčet, buď to nepůjde vůbec nebo ucítíš odpor.
Zkus to a uvidíš. Pokud se kolo bude volně otáčet a jen lehce ťukat, poddá se to. Pokud bude odpor větší tak, že kolo nepůjde roztočil na aspoň jednu otáčku, je to na servis. Buď je moc předepnuté vymezení vůle paken, nebo je zadrhnuté lanko ručky. Tipuju to první.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Re: Po výměně paken horký buben

Příspěvek od Václav Sedlář » sob bře 17, 2018 20:59

ahoj, tak dnes ráno jsem jel 40 km a v cíli byly bubny mírně teplé (venku bylo -3°C) ale ručka šla oproti včerejšku lépe zatáhnout

Večer jsem se vracel zpět 40 km a v cíli bubny už úplně studené - tak nevím co to včera blblo...
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Po výměně paken horký buben

Příspěvek od Dawes » sob bře 17, 2018 21:20

Tak si asi jen potřebovaly sednout samoštely nebo nějaké hrany obložení.
Občas na to mrkni a jinak jezdi bez obav.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů