Vybíjení baterie
Moderátor: Moderators General
Vybíjení baterie
Ahojte,
mám na Laguně problém s vybíjením baterie. Začalo to někdy v létě, když jsem měnil misku tlumiče a auto týden stálo a nejelo. Jezdím každý den cca 2x15 km. Přišel jsem po týdnu k autu a ani jsem ho neodemkl centrálem. Zdálo se mi to divné, nicméně jsem vytáhl baterku, nabil ji a jezdil dále.
Zhruba měsíc zpátky jelo auto jen jednou za týden a už mrzlo a zase nestartovalo. Opakovalo se to samé - baterku jsem dobil a zase jezdil. Naposledy se mi to stalo tento týden, kdy jsem s nabitou nastartoval, ujel 15 km a za 8h nenastartoval. Baterka je stará přesně jeden rok (Bosh).
Když byla baterka vybitá a auto se nastartovalo na kabely, jel jsem s ním asi 30km a nepozoroval jsem žádné problémy s napětím. Spotřebiče fungovaly, všechno ok.
Mám v plánu proměřit baterku, alternátor a odběr proudu při vypnutém motoru a uvidíme. Nicméně, jakékoliv tipy co ověřit jsou vítány!
mám na Laguně problém s vybíjením baterie. Začalo to někdy v létě, když jsem měnil misku tlumiče a auto týden stálo a nejelo. Jezdím každý den cca 2x15 km. Přišel jsem po týdnu k autu a ani jsem ho neodemkl centrálem. Zdálo se mi to divné, nicméně jsem vytáhl baterku, nabil ji a jezdil dále.
Zhruba měsíc zpátky jelo auto jen jednou za týden a už mrzlo a zase nestartovalo. Opakovalo se to samé - baterku jsem dobil a zase jezdil. Naposledy se mi to stalo tento týden, kdy jsem s nabitou nastartoval, ujel 15 km a za 8h nenastartoval. Baterka je stará přesně jeden rok (Bosh).
Když byla baterka vybitá a auto se nastartovalo na kabely, jel jsem s ním asi 30km a nepozoroval jsem žádné problémy s napětím. Spotřebiče fungovaly, všechno ok.
Mám v plánu proměřit baterku, alternátor a odběr proudu při vypnutém motoru a uvidíme. Nicméně, jakékoliv tipy co ověřit jsou vítány!
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3294
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení baterie
Pokid se ti vybije uplne domrtva, tak mas par moznosti:
-nastartovat a zmerit dobijeni. Musi byt mezi 13,7-14,9V
-vsecko povypinat a zmerit odber pri vypnuti
-pujcit si jinou baterku, popripade tu tvou dat do jineho auta a uvidis
-zmer tu baterku i pri startu, nemelo by to klesnout pod tusim 10,5-11V
Ja v lete mel par let starou baterku. Syn napojil subwač, diody pod sedadla a vselijake picovinky a jel v sobotu na vylet do nedele. V nedeli prijel, ze baterka byla vybita uplne do nuly. Nabil jsem ji, ale jiz nedrzela proud. Proste jak ji vybil, tak se dotkly asi ty desky a i kdyz ukazovala nabita cca 12,4V, tak pri startu to kleslo pod deset a jen auto uuuo uuuuuuo uuuuu...
Baterku jsmem i nabil doplna a pres noc odpojil od kontaktu z auta. Rano se to opakovalo uplne stejne, ble ble šlus.
Baterku jsem vymenil za jinou starsi od znameho a jezdim vpoho stale.
Tqkze i kdyz mas baterku novou, vse promer a uvidis a dej vedet, jestli ti neco zere proud v aute ne o odesla ta baterka.
-nastartovat a zmerit dobijeni. Musi byt mezi 13,7-14,9V
-vsecko povypinat a zmerit odber pri vypnuti
-pujcit si jinou baterku, popripade tu tvou dat do jineho auta a uvidis
-zmer tu baterku i pri startu, nemelo by to klesnout pod tusim 10,5-11V
Ja v lete mel par let starou baterku. Syn napojil subwač, diody pod sedadla a vselijake picovinky a jel v sobotu na vylet do nedele. V nedeli prijel, ze baterka byla vybita uplne do nuly. Nabil jsem ji, ale jiz nedrzela proud. Proste jak ji vybil, tak se dotkly asi ty desky a i kdyz ukazovala nabita cca 12,4V, tak pri startu to kleslo pod deset a jen auto uuuo uuuuuuo uuuuu...
Baterku jsmem i nabil doplna a pres noc odpojil od kontaktu z auta. Rano se to opakovalo uplne stejne, ble ble šlus.
Baterku jsem vymenil za jinou starsi od znameho a jezdim vpoho stale.
Tqkze i kdyz mas baterku novou, vse promer a uvidis a dej vedet, jestli ti neco zere proud v aute ne o odesla ta baterka.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Vybíjení baterie
Tak včera jsem tedy baterku nabil, dovezl ji 12 km do práce, dal do auta a auto nastartovalo jak zamlada. Přijel jsem domů a odpojil jsem jeden kontakt na baterce.
Dnes ráno zkouším startovat a ani opět baterka vybitá. Bude tedy asi po ní. Otázkou je, jestli byla vadná nebo ji zničilo něco jiného.
Dnes ráno zkouším startovat a ani opět baterka vybitá. Bude tedy asi po ní. Otázkou je, jestli byla vadná nebo ji zničilo něco jiného.
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3294
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení baterie
Pokud ti to prebiji, tzn 14,9V a vice, tak se prebijela, tim prehrivala a proste jednoho dne se tam spojily uvnitr desky. Baterku reklamuj a tvrd, ze ti to odeslo jednoho dne treba predevcirem zniceho nic a nabiti nepomaha.
Vubec jim nic nerikej o tom, ze ti to udelalo v lete nebo ze ti to dela sem tam.
Pak promer dobijeni jak na tom je
Vubec jim nic nerikej o tom, ze ti to udelalo v lete nebo ze ti to dela sem tam.
Pak promer dobijeni jak na tom je
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Vybíjení baterie
Vyzkouším to a dám vědět. Baterka se měnila přesně před rokem.
Minulý pátek mi mechanik měnil manžetu a ložisko na poloose u převodovky, protože z něho už prosakoval dost olej. Když jsem od něho odjížděl, už jsem nenatočil. Startli jsme to tedy přes jeho baterku. Krásně se to sere před vánocema.
Stejně jako vloni, kdy odešlo palivové čerpadlo
Minulý pátek mi mechanik měnil manžetu a ložisko na poloose u převodovky, protože z něho už prosakoval dost olej. Když jsem od něho odjížděl, už jsem nenatočil. Startli jsme to tedy přes jeho baterku. Krásně se to sere před vánocema.
Stejně jako vloni, kdy odešlo palivové čerpadlo
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3294
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení baterie
Njn, teploty klesaji dolu, vsecko je vice namahane.
Ja mam zkusenost takovou, ze kdyz se jezdi kazdy den, treba i pro blbe rohliky do obchoda, tak je vse OK. Ale nedej boze, ze auto necham par dnu stat. Vsecko se pak musi rozhybavat. Treba i blba rucka, ja ji zatahuju furt a stale pri kazdem zastaveni u vsech aut, co jsem mel. Nikdy mi neprasklo lanko nebo nezamrzla. Me okoli nezatahuje a u STK nebo v mrazech maj problemy. A to je se vsim takhle.
Ja mam zkusenost takovou, ze kdyz se jezdi kazdy den, treba i pro blbe rohliky do obchoda, tak je vse OK. Ale nedej boze, ze auto necham par dnu stat. Vsecko se pak musi rozhybavat. Treba i blba rucka, ja ji zatahuju furt a stale pri kazdem zastaveni u vsech aut, co jsem mel. Nikdy mi neprasklo lanko nebo nezamrzla. Me okoli nezatahuje a u STK nebo v mrazech maj problemy. A to je se vsim takhle.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Vybíjení baterie
Já ručku taky nezatahuju a nikdy s ní problémy nebyly. To už je ale OFF TOPIC
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
Re: Vybíjení baterie
Vyměnil jsem baterku za jinou funkční a s touto baterkou jsem to tedy proměřil, výsledky jsou následující:
14,8V - napětí na baterce při volnoběhu a vypnutých spotřebičích (napětí konstantní i při vyšších otáčkách)
14,4-14,5V - napětí na baterce při volnoběhu a při zapnutých spotřebičích (světla, rádio, vyhřívání oken, ventilátor) při vyšších otáčkách tam skákalo 14,5V
Baterka, která se jevila jako špatná a při které jsem nenastartoval, má napětí 13,1V
Funkční baterka má napětí 12,8V
Snažil jsem se změřil i odběr při klidovém stavu, ale asi se mi to nepodařilo, protože měřák pořád ukazoval 0,00A. Asi jsem to měřil špatně, vyzkouším ještě zítra za světla.
Vypadá to, že alternátor určitě nedobíjí málo. Škoda že jsem nenaměřil aspon 0,01A při tom vypnutém motoru, bych byl si jistý, že to nevycucává baterku. Co myslíte?
14,8V - napětí na baterce při volnoběhu a vypnutých spotřebičích (napětí konstantní i při vyšších otáčkách)
14,4-14,5V - napětí na baterce při volnoběhu a při zapnutých spotřebičích (světla, rádio, vyhřívání oken, ventilátor) při vyšších otáčkách tam skákalo 14,5V
Baterka, která se jevila jako špatná a při které jsem nenastartoval, má napětí 13,1V
Funkční baterka má napětí 12,8V
Snažil jsem se změřil i odběr při klidovém stavu, ale asi se mi to nepodařilo, protože měřák pořád ukazoval 0,00A. Asi jsem to měřil špatně, vyzkouším ještě zítra za světla.
Vypadá to, že alternátor určitě nedobíjí málo. Škoda že jsem nenaměřil aspon 0,01A při tom vypnutém motoru, bych byl si jistý, že to nevycucává baterku. Co myslíte?
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3294
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení baterie
Dobijeni mas dobre, v tom to nebude.
Ted rano uvidis, jestli je ta jina baterka vybita nebo bude dobra a nakopnes vpohode. Pokud nenastartujes a baterka bude kaput, neco ti to tam zere. Pokud nakopnes motor, jdi vyreklamovat tu baterku, pokud mas stale paragon.
Odber by se mel merit tak, ze odpojis plus pol na baterce a merak das mezi +pol a ten odpojeny kabl. Nejaky odber to bude mit urcite, ale netusim kolik si bere normalni odber auta bez zapleho klicku.
Ja pri vytahlem klicku mam stale proud na osvetleni interieru, osvetleni kufru, stelovani zrcatek, radiu a immobilizeru. O dalsich vecech pod proudem nevim, nikdy jsem nepatral
Podle me ti jen odesla ta baterka tim, jak se ti to totalne vybilo poprve. Kazdopadne uz je divne to, ze na ni nameris pres 13V, to zadna ani nova nema, vzdy jsou pod 13.
Znamy ma na oktavce nejaky neorigo alarm, co mu posila na klicek info jak te tovy tak i zvukovy. Proste nekdo mu kopne do auta a mu v sedmem patre zacne pipat klicek a napise mu to pohyb nebo co. No k veci, kdyz nejezdi, tak ma za par dnu baterku vycucanou.
Mas tam i ty neco takoveho? Nebo mas taky jako ja origo lagunu bez nejakych serepeticek
Jen me napada- pridelej merak na baterku a startuj a sleduj pokles voltu. Pak tam dej tu blbou a mereni opakuj. Vsadim boty od tchyne, ze u te blbe klesne napeti pod deset voltu. U te dobre baterky to klesne mozna pod jedenact
Ted rano uvidis, jestli je ta jina baterka vybita nebo bude dobra a nakopnes vpohode. Pokud nenastartujes a baterka bude kaput, neco ti to tam zere. Pokud nakopnes motor, jdi vyreklamovat tu baterku, pokud mas stale paragon.
Odber by se mel merit tak, ze odpojis plus pol na baterce a merak das mezi +pol a ten odpojeny kabl. Nejaky odber to bude mit urcite, ale netusim kolik si bere normalni odber auta bez zapleho klicku.
Ja pri vytahlem klicku mam stale proud na osvetleni interieru, osvetleni kufru, stelovani zrcatek, radiu a immobilizeru. O dalsich vecech pod proudem nevim, nikdy jsem nepatral
Podle me ti jen odesla ta baterka tim, jak se ti to totalne vybilo poprve. Kazdopadne uz je divne to, ze na ni nameris pres 13V, to zadna ani nova nema, vzdy jsou pod 13.
Znamy ma na oktavce nejaky neorigo alarm, co mu posila na klicek info jak te tovy tak i zvukovy. Proste nekdo mu kopne do auta a mu v sedmem patre zacne pipat klicek a napise mu to pohyb nebo co. No k veci, kdyz nejezdi, tak ma za par dnu baterku vycucanou.
Mas tam i ty neco takoveho? Nebo mas taky jako ja origo lagunu bez nejakych serepeticek
Jen me napada- pridelej merak na baterku a startuj a sleduj pokles voltu. Pak tam dej tu blbou a mereni opakuj. Vsadim boty od tchyne, ze u te blbe klesne napeti pod deset voltu. U te dobre baterky to klesne mozna pod jedenact
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Vybíjení baterie
Nemám tam žádnou vychytávku, která by mohla žrát proud. Díval jsem se a když má baterie nad 13 voltů, je přebitá.
Stávající (dobrá) baterka už tam je od včerejšího odpoledne, takže je to OK. To by musel být velký klidový odběr, aby to za den vyžralo. Ta špatná se tak ale chovala.
Klidový odběr jsem měřil tak, že jsem odpojil minus a napojil mezi baterku a kabel ampermetr. Zkusím to ještě zítra.
Otázkou zůstává, co vybilo baterku poprvé, když se týden nejelo - kabinová žárovka zhasne po pár sekundách a rádio bez zapalování ani nejde zapnout. Je to zlváštní
Stávající (dobrá) baterka už tam je od včerejšího odpoledne, takže je to OK. To by musel být velký klidový odběr, aby to za den vyžralo. Ta špatná se tak ale chovala.
Klidový odběr jsem měřil tak, že jsem odpojil minus a napojil mezi baterku a kabel ampermetr. Zkusím to ještě zítra.
Otázkou zůstává, co vybilo baterku poprvé, když se týden nejelo - kabinová žárovka zhasne po pár sekundách a rádio bez zapalování ani nejde zapnout. Je to zlváštní
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3294
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení baterie
Ja radio zapnu kdykoliv. Proste kdyz hraje a vyndam klicek, tak zhasne. Kdyz zapnu klicek, tak se zapne. Ale kdyz ho pred vyndanim klicku vypnu, tqk se pak uz samo nezapne. Stropni svetlo ano, zhasne za cca 5sekund anebo kdyz zamknu dalkacem. Ale treba ti muze blbnout kufrovy svetylko, treba sem tam nezhasne nekdy po zabuchnuti kufru a sviti furt. Nad tim jsem kdysi premyslel, ze to proste nejde poz at zvenci, jestli zhasne nebo ne. Tak jsem zavrel dcerku do kufra a asi snad 50x jsem ruznou silou zaviral, pricvakaval a zabuchaval kufr a dcerka mi hlasila vzdy, ze zhaslo.
Jj, to by melo byt jedno, jestli jsi to meril mezi plusem nebo minusem, u obou by odber mel jit zjistit.
Nasel jsem i tento podrobne popsany navod jak to delat.
http://www.mjauto.cz/html/vybijeni.html
Jj, to by melo byt jedno, jestli jsi to meril mezi plusem nebo minusem, u obou by odber mel jit zjistit.
Nasel jsem i tento podrobne popsany navod jak to delat.
http://www.mjauto.cz/html/vybijeni.html
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3294
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení baterie
Tak co? Máš vyřešeno?
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Vybíjení baterie
Přehodil jsem do auta baterku, která byla "navíc" a vše funguje zatím bez problémů. Odběr při klidovém stavu jsem ještě neměřil. Vypadá to možná na vadnou Bosh baterku po roce. Dám vědět jak to dopadlo.
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vybíjení baterie
Jestli je to po roce, tak ji máš ještě v záruce. Mě odešla 3 měsíce po skončení záruky zn. Caryon, jó nechal jsem se ukecat a pak to takhle dopadá. příznaky stejné jak jsi psal, když jsem jezdil denně, tak v pohodě i když se mi nezdály otáčky spouštěče, ale jak jsem nechal auto přes svátky 17.11., tak jsem v pondělí už nenastartoval, jen cvakání a blikání palubky a udělalo mi to ještě dvakrát (štěstí že mám rezervní auta a poctivé startovací kabely z 16CYA). Koupil jsem na doporučení mechanika kloudnou Vartu a ještě mi povídá obtěžkej si schválně oba akumulátory, oba 74Ah a ta Caryon cca o 1/3 lehčí, což znamená, že je to ojebaný na síle olověných elektrod. Jo a na novou baterku starter točí jak divej, cvrk a motor běží.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Vybíjení baterie
Baterku jsem tedy předal na reklamaci tam, kde jsem to kupoval. Uvidíme. Tvářili se, že baterky Bosh nejsou vadné nikdy a že za to může buď auto nebo já. Tak uvidíme. Nemám v plánu se nechat odbýt.
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
Re: Vybíjení baterie
Tak se tedy v eshopu pochlapili:
zamítnutí reklamace výrobcem: dle daných testu byla prokázána sulfatace baterie.
Zkontrolujte dobíjecí soustavu Vašeho vozu. Pokud je v palubní síti nižší, než standardní napetí, baterie
byla podbíjena. Dlouhodobé podbíjení baterie také vede k jejímu znicení. Kompletní výsledky merení k
dispozici.
Dobíjení alternátorem jsem měřil a vypadalo v pořádku.
zamítnutí reklamace výrobcem: dle daných testu byla prokázána sulfatace baterie.
Zkontrolujte dobíjecí soustavu Vašeho vozu. Pokud je v palubní síti nižší, než standardní napetí, baterie
byla podbíjena. Dlouhodobé podbíjení baterie také vede k jejímu znicení. Kompletní výsledky merení k
dispozici.
Dobíjení alternátorem jsem měřil a vypadalo v pořádku.
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3294
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení baterie
Hmmm v e-shopu se to dalo i cekat. Je mi to lito no, stvalo by me to ale festovne.
Doporucuju znovu promerit dobijeni, jak zastudena, tak i za tepla. V pripade ze bude vse dobre bych si nechal vyjet doklad od auto elektrikare, ze je vse dobre. A pak se hadal s eshopem, ze dodaly jiz spatnou baterku. Ale to je na tobe, jestli mas chut se hadat.
Doporucuju znovu promerit dobijeni, jak zastudena, tak i za tepla. V pripade ze bude vse dobre bych si nechal vyjet doklad od auto elektrikare, ze je vse dobre. A pak se hadal s eshopem, ze dodaly jiz spatnou baterku. Ale to je na tobe, jestli mas chut se hadat.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Vybíjení baterie
Jo no, jakože mám ted v autě nějakou starší baterku, kterou jsem ani nedobíjel a dnes v -18 nastartoval v pohodě. Mám ji asi 2 měsíce a žádný problém. Uvidíme no. Přístup eshopu byl ale od začátku jasný - neuznat reklamaci za každou cenu. Nechám si to změřit a uvidíme.
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Re: Vybíjení baterie
Ahoj, napiš ještě jaký to byl e-shop...
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Re: Vybíjení baterie
Jen tak mimochodem. Při reklamaci baterie prodejce nic neřekl o neuznání reklamace. Nyní mi pošle reklamační protokol, kde je 4 dny po předání uvedeno, že reklamaci zamítá a že je na žádost zákazníka baterie zaslána k výrobci na analýzu.
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
Re: Vybíjení baterie
Dnes jsem zkoušel ještě měřit dobíjení i měřákem do zapalovače v autě jen tak pro informaci.
- při volnoběhu a bez světel 14,4V
- při jízdě se zapnutým topením a světly 14,0 - 14,1V
To si myslím, že je v pořádku.
- při volnoběhu a bez světel 14,4V
- při jízdě se zapnutým topením a světly 14,0 - 14,1V
To si myslím, že je v pořádku.
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3294
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení baterie
Jj, to je vpoho.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Vybíjení baterie
Včera přišel email od dodavatele, že výrobce baterie provedl desulfataci článků, a že baterie je v provozuschopném stavu a zasílají mi ji zpět.
Dám si ji do auta a za čtvrt roku mě zase někde nechá.
Dám si ji do auta a za čtvrt roku mě zase někde nechá.
Laguna I, 1,8RT 66kw, B56TK
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3294
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení baterie
Tak ja osobne bych ji taky zpet do auta namontoval, ale asi bych v kufru vozil tu dobrou, co tam mas ted. A sem tam ji dobil a udrzoval nabitou, kdyby nahodou nekdy neco. Ono tech 15kg asi na spotrebe nepoznas.
Anebo ji hodit na bazos a jeste prodat jako zanovni.
Offtopic-
Kamossi v Lidlu koupil ten bazmek, tu startovaci powerbanku, co pichnete do autozapalovace a ona se furt dobiji a v pripade nenastartovani ji napojite na baterku a nastartujete si. Kupoval to nejak kolem vanoc, jak byla ta akce tusim kolem 2tis. Je fakt, ze tedkom jak byly ty mrazy -20, tak pry s tim nastartoval celkem dve auta. Ale jedno chytlo hned napoprve a vpoho. Druhe pry tocil dele, asi ctyrikrat startoval, nez chytlo a ta masinka mu pak ukazala polovicni nabiti. Noooo nevim, ale ja mu rekl, ze je mamlas, ze si radeji mel koupit fungl novou baterku a poradne startovaci kable.
Jako napad to je dobre, ale abych koupil neco za dva litry a mel to jen na nejakych osm otoceni klicku se me zda dost pofiderni. A taky moc neverim te baterii uvnitr, myslim, ze dele jak dva tri roky nevydrzi, ze ta startovaci kapacita bude dost klesat.
Anebo ji hodit na bazos a jeste prodat jako zanovni.
Offtopic-
Kamossi v Lidlu koupil ten bazmek, tu startovaci powerbanku, co pichnete do autozapalovace a ona se furt dobiji a v pripade nenastartovani ji napojite na baterku a nastartujete si. Kupoval to nejak kolem vanoc, jak byla ta akce tusim kolem 2tis. Je fakt, ze tedkom jak byly ty mrazy -20, tak pry s tim nastartoval celkem dve auta. Ale jedno chytlo hned napoprve a vpoho. Druhe pry tocil dele, asi ctyrikrat startoval, nez chytlo a ta masinka mu pak ukazala polovicni nabiti. Noooo nevim, ale ja mu rekl, ze je mamlas, ze si radeji mel koupit fungl novou baterku a poradne startovaci kable.
Jako napad to je dobre, ale abych koupil neco za dva litry a mel to jen na nejakych osm otoceni klicku se me zda dost pofiderni. A taky moc neverim te baterii uvnitr, myslim, ze dele jak dva tri roky nevydrzi, ze ta startovaci kapacita bude dost klesat.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů