Zdravím pánové,
jsem se značkou Renault nováček, koupil jsem megane 2, rv. 2005, 1,4 benzín (72kw). Mám ho zhruba měsíc, jezdil sice líně ale aspoň jezdil. V pátek jsem chtěl vyrazit a nenastartoval jsem (ještě ve čtvrtek úplně v pohodě, startoval na poprvé). Takže odtah na garáže a zjišťovat. Diagnostika nic nehlásí, motor točí bez problému, baterka v pohodě,... já nejsem žádnej automechanik a tak se mi na to mrknul známý, ten došel k tomu že nejde proud do čerpadla. Čerpadlo je v pohodě, když se připojí kabelem přímo na baterku tak funguje, ale když to má jít přes klíček (startuje kartou) tak čerpadlo nezapne. Takže asi špatný kabel nebo v háji imobilizér? Ještě mě napadá informace že občas po nastartování běžel na volnoběh jen na 500 ot/min, ale většinou na standardních 1000, ale to asi nebude v tomhle problému podstatný.
Pokud máte někdo radu budu moc vděčný, nechce se mi s tím do origo servisu kde vymění bůh ví co a problém stejně neopraví.
nestartuje, špatné kabely?
Moderátor: Moderators General
Re: nestartuje, špatné kabely?
Skontrolovat komplet poistkovu skrinku nad lavym prednym kolesom. Tak je pricina 95% problemov s elektrikou.... hladat stopy oxidacie.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: nestartuje, špatné kabely?
Včera jsem dle tve rady prosel pojistkovou skrin pod kapotou ale nic... nekde jsem cetl prispevek ze to cerpadlo ma svoje rele ktere by melo byt nekde v miste pojistek pod kapotou, nic takoveho jsem ale nenasel.
Re: nestartuje, špatné kabely?
Je vo vnutri tej ciernej krabicky.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: nestartuje, špatné kabely?
Tak auto startuje, trvalo to dýl kvůli nějakým důvodům. Vyměnila se celá pojistková svorkovnice u baterky. Cena 4500 i s praci.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů