teplota topeni
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát dub 06, 2012 15:06
- Bydliště: Albrechtice
teplota topeni
mam dotaz mam digi klimu pokud je teplota na disp.na 15 stup.jede studeny vzduch pokud dam ale 16 az maximum topi porad stejne a to na max nejaka rada co mi odeslo dekuji
-
- Starting member
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát dub 06, 2012 15:06
- Bydliště: Albrechtice
Re: teplota topeni
nikdo nevi?
Re: teplota topeni
Na digi klíme to funguje inak ako na manuále. Digi sa snaží čo najskôr dosiahnuť zadanú teplotu. Ak namerá snímač požadovanú teplotu nastaví inú teplotu z fukarov. Snímač vnútornej teploty je pod spätným zrkadlom, má tam aj ventilátorček, ktorý sa sa musí vrtieť keď zapneš zapalovanie.
Ideálne kuknúť na diagnostike hodnoty, je to tam vcelku dobre rozpísané.
Ideálne kuknúť na diagnostike hodnoty, je to tam vcelku dobre rozpísané.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
-
- Starting member
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát dub 06, 2012 15:06
- Bydliště: Albrechtice
Re: teplota topeni
dekuji kouknu a dam vedet
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2018
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: teplota topeni
U automaticky řízeného topení je teplota vycházející z topení do kabiny závislá (krom jiného) na vlastní teplotě v kabině. Jak tu ostatně bylo vzpomenuto.
Jinými slovy - pokud budu mít na topení nastaveno 24°C a v kabině bude v ten okamžik 28°C, bude mi z topení foukat studený vzduch. A naopak - budu mít topení nastaveno stejně, ovšem v kabině bude 12°C, bude mi foukat velmi teplý vzduch. Přitom v obou případech je topení nastaveno na stejnou teplotu.
Je to vlastně super - nastavím si teplotu, která mi v autě vyhovuje a systém mi ji za každou cenu udržuje. Nemusím tedy každou chvilku kroutit knoflíkem na změnu teploty topení, je to prostě automat.
Na druhou stranu je tu logicky potenciálně vyšší poruchovost toho automatického systému. Samé servo, plastové zoubečky, snímače atd. U manuálního topení je obvykle jeden bowden s lankem, což moc neodchází .
Jinými slovy - pokud budu mít na topení nastaveno 24°C a v kabině bude v ten okamžik 28°C, bude mi z topení foukat studený vzduch. A naopak - budu mít topení nastaveno stejně, ovšem v kabině bude 12°C, bude mi foukat velmi teplý vzduch. Přitom v obou případech je topení nastaveno na stejnou teplotu.
Je to vlastně super - nastavím si teplotu, která mi v autě vyhovuje a systém mi ji za každou cenu udržuje. Nemusím tedy každou chvilku kroutit knoflíkem na změnu teploty topení, je to prostě automat.
Na druhou stranu je tu logicky potenciálně vyšší poruchovost toho automatického systému. Samé servo, plastové zoubečky, snímače atd. U manuálního topení je obvykle jeden bowden s lankem, což moc neodchází .
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: teplota topeni
Jaký byl výsledek? Mám přesně stejný problém. Venku 26°C a pokud dam digiklimu na 16°C tak topí.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů