Ahoj.
Mam megana r. 2005 motor 1.5dci. Po vsunuti karty do čtečky zmacknu startovací knoflík, motor se 3x otočí, pak přestane, nechytí a na displeji se napise "imobiliser failed". Zezačátku stačilo kartu vytáhnout, zamcit, odemcit a fungovalo to. Ted uz to spis nefunguje, ikdyz jsou občas ny kdy to slape bezproblemu. Zkousel jsem to na obe karty, někdy to jde na jednu, někdy na druhou, někdy na obe, někdy na žádnou.
Stalo se vám někomu neco podobného? Poraďte, diky
problem s imobilizerem
Moderátor: Moderators General
Re: problem s imobilizerem
Takze kartami to nie je, kedze sa to u oboch deje rovnako. Najskor voda dakde, alebo skorodovany PIN dakde u RJ
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: problem s imobilizerem
Ahoj,
zkusim se tu prizivit: mam Megane II, jeden z prvnich a 2 placate startovaci karty.
S jednou ted nejde nastartovat (odemykani funguje), baterii jsem zkusil vymeni - zadna zmena.
Co s tim? - nemaji zdejsi odbornici tip na nekoho, kdo zkusi klic opravit pripadne udela novy?
Stredni cechy a okoli.
Dik za rady!
zkusim se tu prizivit: mam Megane II, jeden z prvnich a 2 placate startovaci karty.
S jednou ted nejde nastartovat (odemykani funguje), baterii jsem zkusil vymeni - zadna zmena.
Co s tim? - nemaji zdejsi odbornici tip na nekoho, kdo zkusi klic opravit pripadne udela novy?
Stredni cechy a okoli.
Dik za rady!
Re: problem s imobilizerem
Ak sa ti ju podarí otvoriť môžeš ju skúsiť opraviť. Zvykne sa odtrhnúť cievka vo vnútri. Ak ju nerozchodíš tak iba novú.
Re: problem s imobilizerem
Nová indukční cívka v kartě stojí asi 2 dolary na aliexpress nebo ji dodá člověk z Holoubkova u Rokycan za tuším 130 Kč bez poštovného. Dej si do hledání keymaster, vyjedou kontakty. Má i nové futrály na karty, protože starý futrál se při rozebírání často poškodí.
K pájení cívky je potřeba hrotová páječka, na obyčejnou smyčkovou tam není místo. Důrazně doporučuju použít pájecí "vodičku" a všechny tři spoje pak zakápnout epoxidovým lepidlem.
Video zde: https://www.youtube.com/watch?v=wiqSWHb1MVg
K pájení cívky je potřeba hrotová páječka, na obyčejnou smyčkovou tam není místo. Důrazně doporučuju použít pájecí "vodičku" a všechny tři spoje pak zakápnout epoxidovým lepidlem.
Video zde: https://www.youtube.com/watch?v=wiqSWHb1MVg
Megane II kombi 1,6 16V 2003
"Messieurs, salut la voiture horrible!"
"Messieurs, salut la voiture horrible!"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů