1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Moderátor: Moderators General
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
No tak to kroužkama nebude. Ještě bych prověřil EGR ventil. Nebo zbývá to turbo.
Někde to bejt musí !!
Někde to bejt musí !!
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Tiez som bol prijemne prekvapeny ze bola kompresia tak vysoka. EGR sa bude riesit nakolko musim zistit ci je chybna kabelaz alebo EGR ventil samotny, na diagnostike je chyba rozpojenia / skratu na kostru na EGR.
Renault Megane II 2004 GrandTour 1.9dCi 88kW
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Ještě jedna fantasmagorie: zkusil bych odkrytovat víko hlavy a sledovat, jestli to nefouká někde kolem vadného ventilového sedla - co tam jsou ta gufera, jestli by nebyla chyba někde tam. Teoreticky možné podle mě je, že se spaliny dostávají do těchto míst i takovou cestou. Jasně, udělá to asi trochu bordel, všechno obložit hadrama, ale pár sekund ....
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Výfukové plyny, jako každé plyny obecně, odcházejí cestou nejmenšího odporu. Takže pokud je průchozí výfukové potrubí, což určitě je, protože jinak by to nemělo výkon, musejí plyny odcházet výfukem a není důvod, aby se tlačily jinudy. Tohle bych zavrhl.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Pokud je pravda co píše, tak bych to viděl na průsak oleje z turbíny. Jinak když vyndám měrku na olej tak tou ďourou to vyloženě fučí, tyhle motory pracují s vysokými tlaky a nízkými otáčkami, tak to kolem kroužků profukuje. Také značka oleje má dost velký vliv, donedávna jsem do motoru dával jen olej Castrol Edge Turbo Diesel FST 5W40 a do 10 000km jsem možná litr dolejval. Pak mi kamarád vyměnil olej a dal mi tam nevědomky Valvoline SynPower 5W40 a mě bylo divný, že mám motor nějak zvláštně tichý, úplně vyměněný. Tak to ve mě zlomilo přesvědčení, že Castrol je něco extra, houby s voctem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Mne to len vyfukuje presne tam, kde pises. Auto nedymi ani z odlucovaca nefrka olej.
Renault Megane II 2004 GrandTour 1.9dCi 88kW
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Ohledně toho zmíněného oleje:
Při první výměně po koupi jsem dal Shell. Do další výměny mi ho motor skoro litr sežral a byl hlučnější. Od té doby dávám ELF SXR a neztrácí se prakticky vůbec, motor je mnohem tišší a celkově to působí líp. Olej je věda.
Při první výměně po koupi jsem dal Shell. Do další výměny mi ho motor skoro litr sežral a byl hlučnější. Od té doby dávám ELF SXR a neztrácí se prakticky vůbec, motor je mnohem tišší a celkově to působí líp. Olej je věda.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Toto mozem len potvrdit, ako som na Vasu radu vymenil Castrol Magnatec za ELF SXR 900 tak je motor ovela tichsi a zatial z neho neubudlo vobec (aspon podla mierky oleja nie).
Renault Megane II 2004 GrandTour 1.9dCi 88kW
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Co myslite chlapci, aky olej dava autorizak? Myslite ze realne davaju predpisovy Elf 5W-40? To ako nechcem rypat, len sa pytam
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Autorizák v Brnisku před 7-mi lety dával Kastról. Možná s fabriky jde oil od Legolase, ale kdo ví?
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Potom od nich pekne ze lepia na zadne sklo nalepku ELF (svina ani nejde lahko odtrhnut), a naleju tam hocico...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Teoreticky by na značce oleje, tedy jeho výrobci, nemělo záležet. Jediné důležité kriterium je specifikace, tedy v našem případě RN0700, RN0710, případně RN0720. Ale faktem je, že v některých případech záleží i na značce.
Mám Renault, věřím ELFu. Kdybych měl Fiata, věřil bych Selénii.
Mám Renault, věřím ELFu. Kdybych měl Fiata, věřil bych Selénii.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: 1.9dCi 88kW - olej z pod viečka oleja
Cao kluci. Tak jak to dopadlo ? Me to taky z toho vicka kdyz je vysroubuju takhle fouka. Kompresi jsem nemeril. Turbinu mam rok starou. Ojnicni šály jsem menil preventivne v 200 tisicich ted mam nalitano 230 olej menim po 10 tacech. Motor 1.9dci 88kw.
Vyresil to nekdo ? V cem je teda zakopanej pes ?
Vyresil to nekdo ? V cem je teda zakopanej pes ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů