Problém s motorom 1.6 16V
Moderátor: Moderators General
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Presuvník mal byť menený... Ale keď som dával dole úchyt na motore lebo som kontroloval silentblok tak som videl to koleso s fľakmi hrdze. Z čoho usudzujem (okrem iného aj z ťahaníc s mechanikom, nevrátenie všetkých "menených" dielov alebo vrátenie úplne odlišných snímačov), že ma jednoducho odrbal. Som neskutočne nasraný, ale hlavne na seba, že som uveril rečiam "mám známeho, robí mechanika, vyzná sa, mne robil auto tiež a jazdí ako hodinky"...
Ak budem dávať niečo meniť, tak budem pri tom osobne stáť, alebo si to spravím sám.
Späť k téme:
Od výmeny rozvodov je nabehaných cca 8500km. Motor pri dlhších trasách mierne vytáčam (športová jazda).
"Trasenie" motora musím teda umelo vyvolať ak to chcem vyskúšať. Naštartovať a ťuknúť do plynu. Začne to bublať na 500ot.
Ukostrenie motora vyčistím, prípadne vymením celý kábel k (-) baterke. Nejaký 10-16mm2 sa nájde, aj s okom.
Mám aj sprej Kontakt, ale neviem či je vhodné to striekať do kontaktu na cievke (na sekundári, kde sa to nastrkuje na sviečku).
Ak budem dávať niečo meniť, tak budem pri tom osobne stáť, alebo si to spravím sám.
Späť k téme:
Od výmeny rozvodov je nabehaných cca 8500km. Motor pri dlhších trasách mierne vytáčam (športová jazda).
"Trasenie" motora musím teda umelo vyvolať ak to chcem vyskúšať. Naštartovať a ťuknúť do plynu. Začne to bublať na 500ot.
Ukostrenie motora vyčistím, prípadne vymením celý kábel k (-) baterke. Nejaký 10-16mm2 sa nájde, aj s okom.
Mám aj sprej Kontakt, ale neviem či je vhodné to striekať do kontaktu na cievke (na sekundári, kde sa to nastrkuje na sviečku).
Renault Mégane II, 2005, 1.6 16V 82kW Benzin, LM0
Re: Problém s motorom 1.6 16V
kazda sviecka ma vlastnu cievku a tie sa radi pokazia. Otazka znie ktora z nich blbne.
Mozno diagnostika by nieco ukazala
Mozno diagnostika by nieco ukazala
Renault Megane II Sedan 1.9 DCI 88kw/120 koni r.v. 2003
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Problém s motorom 1.6 16V
U mě studený motor, hlavně v zimě, start v pohodě, ale pak, při jízdě si to z ničeho nic zhaslo, nechtělo to nastartovat ... Problém byl ve ventilu přesuvníku. Diagnostika nic neukázala, nebylo se čeho chytit. Trvalo mi, než jsem na to přišel i pak jsem si pro jistotu půjčil ventil z jiného auta. V několika servisech mi tvrdili, že tahle součástka určitě neodchází a že to není tím. Po výměně se to už nikdy nestalo, naopak, začalo haprovat auto stejným způsobem, ze kterého jsem měl půjčený ventil a dali jsme tam ten můj.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Mitan 2,0dCi
- Starting member
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon črc 04, 2016 20:03
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Ahoj,tak stejný problém s tímto motorem(1.6 16V 83kW)auto má nové rozvody a přesuvník(před cca 30000km)po studeném startu běží na volnoběh 5-10s a pak chcípne,po přidání plynu v asi 1200ot motor cuká jako by jel na tři válce.Jinak jede auto v pohodě,jde krásně za plynem.Cívky změřeny a vyzkoušeny vyměnným způsobem-problém trvá.Svíčky jsou nové,po vytažení krásně šedobílé žádná mokrá.Klapka je vyčištěna a mechanicky vypadá v pořádku.Diagnostika nic nepíše(scanmaster)Po zahřátí (10km)problémy zmizí.Tak už fakt nevím co to způsobuje.Asi zajedu do autorizovaného servisu na profi diagnostiku a třeba s tímto problémem mají nějakou zkušenost
Megane II Grandtour 2.0dCi 110kW
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Tiež mám sviečky nové. Nekontroloval som ich ale, akú majú farbu. V 1200ot na neutrále tiež pozorujem zvýšené trasenie, ako keby sa dostal motor do rezonancie, ale je pravda že nemám menené zavesy-silentbloky motora a sú už celkom zničené.
Rovnako scanmaster u mňa neukazuje nič.
Nemusím prejsť ani 10km, stačí že mi stúpne teplota nad 70°C. Problém je len po štarte, prvé kilometre, ak zdochne, ťažko štartuje + voľnobeh na 500ot.
Ak sa dozvieš nejaké info, daj vedieť.
Vďaka
@Zefek - skúšal si vtedy aj pripájať 12V na ventil aby sa hýbal ? Mne počas jazdy v diagnostike ukazuje natočenie vačkového hriadeľa. Začína to niekedy od 1100-1200ot natáčať. Predpokladám teda že systém funguje. Inak by to vypísalo známe chyby "obvod presuvníka" a "chyba vačkoveho snímača", ako mi to vypisovalo pred výmenou snímača.
Rovnako scanmaster u mňa neukazuje nič.
Nemusím prejsť ani 10km, stačí že mi stúpne teplota nad 70°C. Problém je len po štarte, prvé kilometre, ak zdochne, ťažko štartuje + voľnobeh na 500ot.
Ak sa dozvieš nejaké info, daj vedieť.
Vďaka
@Zefek - skúšal si vtedy aj pripájať 12V na ventil aby sa hýbal ? Mne počas jazdy v diagnostike ukazuje natočenie vačkového hriadeľa. Začína to niekedy od 1100-1200ot natáčať. Predpokladám teda že systém funguje. Inak by to vypísalo známe chyby "obvod presuvníka" a "chyba vačkoveho snímača", ako mi to vypisovalo pred výmenou snímača.
Renault Mégane II, 2005, 1.6 16V 82kW Benzin, LM0
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv kvě 19, 2011 14:51
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Pripajam sa aj ku tejto teme, druhe auto (polovicky) je Megane 1.6 16V 83kw. Mam tie iste problemy ako vy, mierne trasenie na volnobehu pri studenom motore a obcas vyskoci hlaska Check Injection a kedze je tam aj ESP, tak aj ESP/ABS fault. Ale ABS funguje ako ma.
Auto je po vymene rozvodov, VVT, spojky, vsetkych cievok a sviecok, generalka naprav. Zacalo to asi po 1500km po vymene uvedenych veci. Ako prve poradili cistit palivovej sustavy a lepsi benzin. Kym sa vybehal stary benzin a zacalo tiect sustavov ten cistic, stale chyba na 3 valce a aby to auto ako tak slo, muselo sa vytacat. Nalial som asi 15 litrov OMW 100konoveho ci co to maju a aditivum z Autokelly, nejake Nemecke, a zrazu auto ozilo, hlaska po opatovnom nastartovani zmizla, ale traslavy pohyb a chod motora neustal, Ide na 4 valce, ale to malinkate trasenie ostalo.
Pri vyberani a miesani zapalovacich cievok som vybral aj sviecky a jedna je od oleja, sice nepatrne, ale je. Cize asi tesnenie pod hlavou. Napadlo ma, ze dal palivovu sustavu na stolicu a dat prekontrolovat. Podla mna to bude zasrate a spolu s tym aj ventily.
Diagnostiku nemam, ale ked auto bolo na STK (aj s traslavym motorom, ale bez hlasky), znamy na STK zuril, ze stale sa ukazuje hlaska so vstrekovanim. Nakoniec sa mu ju podarilo vymazat a presli sme.
Uvidime co bude dalej, vcera cestou do prace som asi pri 100 km/h vyradil na neutral a na chvilku autom zatriaslo a islo potom normalne, ale hlaska Check injection ostala az do opatovneho nastartovania...
Auto je po vymene rozvodov, VVT, spojky, vsetkych cievok a sviecok, generalka naprav. Zacalo to asi po 1500km po vymene uvedenych veci. Ako prve poradili cistit palivovej sustavy a lepsi benzin. Kym sa vybehal stary benzin a zacalo tiect sustavov ten cistic, stale chyba na 3 valce a aby to auto ako tak slo, muselo sa vytacat. Nalial som asi 15 litrov OMW 100konoveho ci co to maju a aditivum z Autokelly, nejake Nemecke, a zrazu auto ozilo, hlaska po opatovnom nastartovani zmizla, ale traslavy pohyb a chod motora neustal, Ide na 4 valce, ale to malinkate trasenie ostalo.
Pri vyberani a miesani zapalovacich cievok som vybral aj sviecky a jedna je od oleja, sice nepatrne, ale je. Cize asi tesnenie pod hlavou. Napadlo ma, ze dal palivovu sustavu na stolicu a dat prekontrolovat. Podla mna to bude zasrate a spolu s tym aj ventily.
Diagnostiku nemam, ale ked auto bolo na STK (aj s traslavym motorom, ale bez hlasky), znamy na STK zuril, ze stale sa ukazuje hlaska so vstrekovanim. Nakoniec sa mu ju podarilo vymazat a presli sme.
Uvidime co bude dalej, vcera cestou do prace som asi pri 100 km/h vyradil na neutral a na chvilku autom zatriaslo a islo potom normalne, ale hlaska Check injection ostala az do opatovneho nastartovania...
Laguna II GrandTour 1.9 dCi, seda metla
Megane II Grandtour 1.6 16V, cierna metla
Megane II Grandtour 1.6 16V, cierna metla
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Problém s motorom 1.6 16V
No a co ukazuje diagnostika? Check injection je fajn, ale to ukazuje snad i vadný snímač tlaku klimatizace.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Problém s motorom 1.6 16V
TO Softy: Sic trochu jiný motor (1,4ka, tj. bez ku*vítka v podobě předsuvníku), ale taky řeším "skákající kozu" - popis mého problému viz poslední post zde - http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=100
Dle tvého popisu mi alespoň ta jedna část se skákáním přijde dost podobná, pokud ti to tedy cuká v záběru, ne při zařazeném kvaltu. Cuká za nižších teplot (pod 20 st.) a zpravidla čím větší vlhko, tím hůř. Teď budu zkoušet dodatečnou kostru na motor, pak asi lambdy, no, a pak spoječka nejspíš...Kruci ty megányy, že jsem se nepoučil u prvního
Dle tvého popisu mi alespoň ta jedna část se skákáním přijde dost podobná, pokud ti to tedy cuká v záběru, ne při zařazeném kvaltu. Cuká za nižších teplot (pod 20 st.) a zpravidla čím větší vlhko, tím hůř. Teď budu zkoušet dodatečnou kostru na motor, pak asi lambdy, no, a pak spoječka nejspíš...Kruci ty megányy, že jsem se nepoučil u prvního
Megane II Sedan, 1.4 16v, rv. 7/2007
Past: Megane I Grandtour, 1.6 16v, rv. 2000, "Modrá ústrice"
Past: Megane I Grandtour, 1.6 16v, rv. 2000, "Modrá ústrice"
Re: Problém s motorom 1.6 16V
A tak su na tom aj horsi:) take TSI kde su radi ked sa vobec dozije motor 100000km :):)Nesli píše:TO Softy: Sic trochu jiný motor (1,4ka, tj. bez ku*vítka v podobě předsuvníku), ale taky řeším "skákající kozu" - popis mého problému viz poslední post zde - http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=100
Dle tvého popisu mi alespoň ta jedna část se skákáním přijde dost podobná, pokud ti to tedy cuká v záběru, ne při zařazeném kvaltu. Cuká za nižších teplot (pod 20 st.) a zpravidla čím větší vlhko, tím hůř. Teď budu zkoušet dodatečnou kostru na motor, pak asi lambdy, no, a pak spoječka nejspíš...Kruci ty megányy, že jsem se nepoučil u prvního
Renault Megane II Sedan 1.9 DCI 88kw/120 koni r.v. 2003
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv kvě 19, 2011 14:51
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Ozyvam sa opat s radou tym, ktory maju problem s trasenim aj zahriateho motora a zhasinania po nastartovani a pod.
U nas bol problem vo vstrekovaci. Bol zly a potom sa uz jednoducho zasekol. Po vymene auto ide ako drak, drzi krasne volnobeh aj ked je studeny a je citit, ze vykon je spat. A preto bola aj ta sviecka od oleja resp. bohatej zmesi co tam ten vstrekovac daval.
Hadam to niekomu pomoze.
U nas bol problem vo vstrekovaci. Bol zly a potom sa uz jednoducho zasekol. Po vymene auto ide ako drak, drzi krasne volnobeh aj ked je studeny a je citit, ze vykon je spat. A preto bola aj ta sviecka od oleja resp. bohatej zmesi co tam ten vstrekovac daval.
Hadam to niekomu pomoze.
Laguna II GrandTour 1.9 dCi, seda metla
Megane II Grandtour 1.6 16V, cierna metla
Megane II Grandtour 1.6 16V, cierna metla
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Moze sa stat, aj ked na benzinoch obecne nebyva problem so vstrekovacmi v podstate do smrti auta
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Pridávam otázku do "svojho chlievika" kedže tu všeobecná téma na predné nápravy asi nie je. Prípadne to prosím presuňte.
Buchot od predných kolies-nápravy pri prechádzaní nerovností (nie hlbokých, plytkých - rozmletý asfalt) spôsobuje čo? Je to zvuk na štýl trieskania tyčiek o seba, proste niečo vylágrované, mám pocit ako keby boli kolesá uvoľnené.
Na čo sa zamerať alebo podľa čoho presne určiť príčinu závady, aby som nemenil teraz všetky prvky nápravy?
Ďakujem za odpovede alebo usmernenie
Buchot od predných kolies-nápravy pri prechádzaní nerovností (nie hlbokých, plytkých - rozmletý asfalt) spôsobuje čo? Je to zvuk na štýl trieskania tyčiek o seba, proste niečo vylágrované, mám pocit ako keby boli kolesá uvoľnené.
Na čo sa zamerať alebo podľa čoho presne určiť príčinu závady, aby som nemenil teraz všetky prvky nápravy?
Ďakujem za odpovede alebo usmernenie
Renault Mégane II, 2005, 1.6 16V 82kW Benzin, LM0
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Najskor vymlatene tycky stabika
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Problém s motorom 1.6 16V
alebo gumy stabilizatora.Rado77 píše:Najskor vymlatene tycky stabika
Na to sa chystam uz dlhsie lebo uz vsetko ostatne mam vymene ale nemam este poriadny navod akurat viem ze treba aj napravu dat dole alebo povolit to neviem.
Renault Megane II Sedan 1.9 DCI 88kw/120 koni r.v. 2003
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Takže obzrieť vzpery stabilizátora a gumenné upevňovacie "ložiská" stabilizátora.
Má niekto skúsenosti s dielmi od Ridex? Niektoré ceny dielov sú až smiešne nízke. Na internete som sa nedohľadal dokopy žiadnemu infu.
@perfe11 : ak nájdeš hociaký manuál/obrázky, prosím hoď to aj sem. Určite sa zíde. Vďaka
Ja som našiel video, avšak odpájať i riadenie mi príde už veľa... vidím že to frantíci vymysleli, komplet zakrytý stabilizátor. Takže ani len netuším či sa dá nejako dostať k tým maticiam držiaku a vymeniť to bez rozmontovania všetkého.
Má niekto skúsenosti s dielmi od Ridex? Niektoré ceny dielov sú až smiešne nízke. Na internete som sa nedohľadal dokopy žiadnemu infu.
@perfe11 : ak nájdeš hociaký manuál/obrázky, prosím hoď to aj sem. Určite sa zíde. Vďaka
Ja som našiel video, avšak odpájať i riadenie mi príde už veľa... vidím že to frantíci vymysleli, komplet zakrytý stabilizátor. Takže ani len netuším či sa dá nejako dostať k tým maticiam držiaku a vymeniť to bez rozmontovania všetkého.
Renault Mégane II, 2005, 1.6 16V 82kW Benzin, LM0
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Ahojte, autom mi občas pri štarte silno zatrasie, motor akoby chcel vyskočiť von z auta v momente keď štartér prestáva točiť a motor práve naskakuje. Je to zlomok sekundy, ťažko to opísať, ale pocitovo je to ako keby v niektorom valci vybuchlo väčšie množstvo benzínu než by malo. Je pritom jedno či je motor teplý alebo studený. Po štarte otáčky nekolísajú, motor neskapína, ide normálne. Na fórach som sa o tejto vade hojne dočítal u 1,9 TDI, kde spomínali ako príčinu všetko možné od dvojhmoty cez silentbloky, tesnenia vstrekovačov až po baterku... Stretol sa niekto s takým niečím pri 1,6 benzín?
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Silentblok. Mrkni na to, po těch letech to bude už unavený.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
-
- Starting member
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon říj 25, 2010 13:42
- Bydliště: Moravské Lieskové, SR
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Ahojte, zistili ste niekto čo vlastne robí to skákanie pri rozjazde? Vymenil som komplet rozvody aj s vačkovým kolesom, snímače vzduchu a teploty kvapaliny, a zapaľovacie cievky a sviečky, ale stále skáčem jak v autoškole, skoro každý tretí štart.... díky za každú dobrú radu.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Může to klidně dělat uložení pohonné jednotky.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Ahoj patlem sa so starým Megane 2 ktorého by som sa nerad zbavil ale stále sa neviem zbavit trasenia motoru. Vycistil som vstrekovače, dal novy palivovy filter, nove sviecky, kupil som nove zapaľovacie cievky pre odskúšanie, autom stale cuka akoby šlo na 3 valce. Motor ma pritom podľa počutia celkom pravidelný chod, skusanim odpajania jednotlivých cievok som neprišiel na to ze by niektorá cievka zle dávala iskru. Pred časom diagnostika ukazovala chybu na 3. Valci, odkedy som vymenil sviecky a dal novu cievku som na diagnostike nebol. Nahral som krátke video skúste pozrieť. Motor je na volnobeznych otáčkach (cca 800/min) , vo vyšších otáčkach (nad 1000/min) problem neregistrujem. Deje sa to pri studenom aj teplom motore.
https://youtu.be/nsnh1c_ecrI
https://youtu.be/nsnh1c_ecrI
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Vymen vrchny silentblok na motore. Ten tvoj je uplne na maderu.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Nevím.... Mně na scenicu odešly už dva.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Hej? Za moju skusenost co som mal cca 5 ci 6 benzin aut (ale ziadne nebolo starsie ako 10 rokov s najazdom 100.000) boli vstreky vzdy ok. Na Punte som spozoroval metodou srobovak-ucho akurat trochu iny zvuk jedneho vstrekovaca, ale funguje dobre. Na starsich autach alebo vecsich najazdoch moze byt, zasvinene z bordelu v palive, odidu ekektricky, moze byt. Videl som samo-domo proceduru precistenia cez striekacku a 12V zdroj, ale nemusi to vzdy pomoct
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Mně odešly dva, třetí a druhý válec. Asi dva roky po sobě. Oba odešly elektricky, přerušená cívka. Mám motor K4M812, kterých nebylo moc, takže prakticky není možné sehnat starší vstřikovač z vrakoviště. A i nový byl velký problém sehnat. Dokonce v jednom případě byl jediný v republice. Cena asi 1500 Kč.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Problém s motorom 1.6 16V
Pred časom som tu na radu @lakonooo vymenil silentblok horného uloženia motoru, pri rozvodoch. Bola to trochu pakaren, moc mi to nešlo ale napokon sa podarilo. Trasenie je o 90 percent zredukovane. Zarazilo ma ale, ze novy silentblok nie je o moc tuhsi ako ten starý. Motorom viem hýbať vpred a vzad skoro rovnako ako predtým.
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů