Návod na rozebrání dveří
Moderátor: Moderators General
Návod na rozebrání dveří
Předem zdravím všechny nadšence !
Včera jsem to absolvoval, musím to sem dát, třeba pak někdo nebude tolik nadávat jako já ))
Tedy: Budete potřebovat sadu hvězdicových klíčů, 1/4" ráčnu + ořech 10mm, tenký šroubovák , širší šroubovák a spoustu trpělivosti. Nejdříve spustíme okna cca 5 cm a odpojíme autobaterii.
Přední dveře:
Vyloupneme krytku madla jemným potažením za spodní hranu a poté kolébáním do stran uvolníme všechny příchytky, odpojíme vypínač stahování okna, povolíme zapuštěné šrouby v dolní a horní části madla (torx), opatrně tenkým šroubovákem uvolníme krytku šroubu vnirřní kliky dveří a tento rovněž povolíme. V dolní části dveří (pod tapicerií) povolíme 2x šrouby M6 pro přichycení vodících lišt okna a tapicerie. Prostým tahem směrem kolmo na sklo demontujeme vnitřní krytku zrcátka. Otevřeme schránku ve dveřích (ten kastlík) a nožík podsuneme pod ty v čudle po stranách - ochotně vyskočí. Schránku uvolníme, zavřeme(!!!) a vysuneme ji ven. A nyní - kombinovaným tahem za madlo a otvor po schránce v dolní části výplně povolí jedna z příchytek této výplně. Podsuneme pod ni prsty a opatrně uvolníme ostatní příchytky. Textilní výplň se odklopí směrem vzhůru. Tuto zajistíme zdviženou izolovaným drátem o spuštěné okno. Uprostřed jsou ještě 1-2 malé šrouby(torx), které musíme povolit.
Tapicerie je nasunuta shora. Tudíž pomalu poklepáváním v dolní části posouváme plastový korpus vzhůru, až seskočí z plastových zámků a sesuneme jej z vodítek, která jej přichycují k vodícím lištám okna. Dále záleží, jestli toto postačuje či ne, v případě, že je potřeba demontovat celou tapicerii, opatrně širším šroubovákem uvolníme kryt reproduktoru, povolíme šrouby motorku el. stahování oken, odpojíme konektory+ bowden kliky odcvaknutím její zadní části, demontujeme elektroinstalaci a.t.d. - dále je to už zřejmé z pohledu... prostě montáž obráceným postupem. Pozor na malé distanční trubičky v dolní části tapicerie u šroubů M6 - fixace vodících lišt. Při montáži je potřeba proříznout konce drážek v příchytkách, do kterých zapadají vodítka vedoucí z vodících lišt, nasadit tapicirunk na tato vodítka a pak jej přizvednout a nasadit do zámků... počítejte s tím, že určitě padne spousta ku..v ))
Zadní dveře:
Je to obdobné. Vyloupneme krytku v misce kliky a v madle(taky miska), odšroubujeme, odpojíme vypínač a dále opatrně škubat za tu textilní část kolmo na dveře a ona spadne. Nahoře pak pozor na roletku!!! Dole je jeden šroub M6 s distanční trubičkou(pod tapicerií). Odpojíme kliku nebo ji vyloupneme a přestčíme přes tapicerii, povolíme 2x vruty zajišťující plastový korpus a poklepem jej vysouváme vzhůru až seskočí. Dále dle potřeby. Zpětná montáž opět proříznutí konců drážek(při troše šikovnosti není nutné), nasazení na vodítka, přizvednutí a pak dále viz demont. opačným postupem...
Doporučení: všechny styčné plochy a těsnění lehce přetřít vazelínou. Nic pak nevrže a nevíte že máte dveře...
Mně se podařilo toto udělat bez problémů a nic jsem nezničil. Kdyby vám zbyly ty distančky, nemusíte to rozebírat. Vrtne se to prům. 10,5 a vsadit přes tapicerii.
Přeji hodně zdaru !!!
PS: ještě jedna věc - po připojení baterie a při snaze otevřít nebo zavřít okna tyto popojedou vždy jen kousek. Je s tím třeba postupně dojet nahoru a vypínač potáhnout na první stupeň(né na dojezd). Ve dveřích cvakne relátko, nastaví se proudová ochrana a je to. Totéž u všeh 4.
Pak už to jezdí normálně.
Včera jsem to absolvoval, musím to sem dát, třeba pak někdo nebude tolik nadávat jako já ))
Tedy: Budete potřebovat sadu hvězdicových klíčů, 1/4" ráčnu + ořech 10mm, tenký šroubovák , širší šroubovák a spoustu trpělivosti. Nejdříve spustíme okna cca 5 cm a odpojíme autobaterii.
Přední dveře:
Vyloupneme krytku madla jemným potažením za spodní hranu a poté kolébáním do stran uvolníme všechny příchytky, odpojíme vypínač stahování okna, povolíme zapuštěné šrouby v dolní a horní části madla (torx), opatrně tenkým šroubovákem uvolníme krytku šroubu vnirřní kliky dveří a tento rovněž povolíme. V dolní části dveří (pod tapicerií) povolíme 2x šrouby M6 pro přichycení vodících lišt okna a tapicerie. Prostým tahem směrem kolmo na sklo demontujeme vnitřní krytku zrcátka. Otevřeme schránku ve dveřích (ten kastlík) a nožík podsuneme pod ty v čudle po stranách - ochotně vyskočí. Schránku uvolníme, zavřeme(!!!) a vysuneme ji ven. A nyní - kombinovaným tahem za madlo a otvor po schránce v dolní části výplně povolí jedna z příchytek této výplně. Podsuneme pod ni prsty a opatrně uvolníme ostatní příchytky. Textilní výplň se odklopí směrem vzhůru. Tuto zajistíme zdviženou izolovaným drátem o spuštěné okno. Uprostřed jsou ještě 1-2 malé šrouby(torx), které musíme povolit.
Tapicerie je nasunuta shora. Tudíž pomalu poklepáváním v dolní části posouváme plastový korpus vzhůru, až seskočí z plastových zámků a sesuneme jej z vodítek, která jej přichycují k vodícím lištám okna. Dále záleží, jestli toto postačuje či ne, v případě, že je potřeba demontovat celou tapicerii, opatrně širším šroubovákem uvolníme kryt reproduktoru, povolíme šrouby motorku el. stahování oken, odpojíme konektory+ bowden kliky odcvaknutím její zadní části, demontujeme elektroinstalaci a.t.d. - dále je to už zřejmé z pohledu... prostě montáž obráceným postupem. Pozor na malé distanční trubičky v dolní části tapicerie u šroubů M6 - fixace vodících lišt. Při montáži je potřeba proříznout konce drážek v příchytkách, do kterých zapadají vodítka vedoucí z vodících lišt, nasadit tapicirunk na tato vodítka a pak jej přizvednout a nasadit do zámků... počítejte s tím, že určitě padne spousta ku..v ))
Zadní dveře:
Je to obdobné. Vyloupneme krytku v misce kliky a v madle(taky miska), odšroubujeme, odpojíme vypínač a dále opatrně škubat za tu textilní část kolmo na dveře a ona spadne. Nahoře pak pozor na roletku!!! Dole je jeden šroub M6 s distanční trubičkou(pod tapicerií). Odpojíme kliku nebo ji vyloupneme a přestčíme přes tapicerii, povolíme 2x vruty zajišťující plastový korpus a poklepem jej vysouváme vzhůru až seskočí. Dále dle potřeby. Zpětná montáž opět proříznutí konců drážek(při troše šikovnosti není nutné), nasazení na vodítka, přizvednutí a pak dále viz demont. opačným postupem...
Doporučení: všechny styčné plochy a těsnění lehce přetřít vazelínou. Nic pak nevrže a nevíte že máte dveře...
Mně se podařilo toto udělat bez problémů a nic jsem nezničil. Kdyby vám zbyly ty distančky, nemusíte to rozebírat. Vrtne se to prům. 10,5 a vsadit přes tapicerii.
Přeji hodně zdaru !!!
PS: ještě jedna věc - po připojení baterie a při snaze otevřít nebo zavřít okna tyto popojedou vždy jen kousek. Je s tím třeba postupně dojet nahoru a vypínač potáhnout na první stupeň(né na dojezd). Ve dveřích cvakne relátko, nastaví se proudová ochrana a je to. Totéž u všeh 4.
Pak už to jezdí normálně.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pon črc 10, 2006 14:01
stahování okna
Ahoj WCko,
předem děkuji za návod na demontáž obložení dveří. Dnes jsem ho plně využil a je bezvadně napsaný, až na ty distanční trubičky, nebyl s tím žádný problém, to horší to je, když jsem to svěšoval a zase dával na ty držáky od vodících lišt stahování okna, ale taky jsem si poradil, prostě šikovný český ručičky to zvládnou jen jsem trochu nadával a musela mi pomoci manželka.
A teď proč vlastně píši tento názor, před týdnem jsem totiž zjistil, že při zavírání okna se ze dveří ozýval hrozný zvuk jako když škrábete po skle, ale nikde žádná rýha, nejdříve jsem myslel, že je to nějaký kamínek, ale nic jsem nenašel tak jsem dnes rozebral dveře a bohužel jsem našel rozlomený plastový úchyt bohdenu na mechanizmu stahování okna a ten tam byl vzpříčený a vydával ten zvuk.
Ale je štěstí že to je na bohdenu který je přichycen ještě uprostřed takovou svorkou takže vše funguje, ale nemusí věčně.
A proto se ptám, dá se sehnat ten plastový držák samotný nebo se musí koupit celý mechanizmus stahování.
Předem děkuji za rady.
předem děkuji za návod na demontáž obložení dveří. Dnes jsem ho plně využil a je bezvadně napsaný, až na ty distanční trubičky, nebyl s tím žádný problém, to horší to je, když jsem to svěšoval a zase dával na ty držáky od vodících lišt stahování okna, ale taky jsem si poradil, prostě šikovný český ručičky to zvládnou jen jsem trochu nadával a musela mi pomoci manželka.
A teď proč vlastně píši tento názor, před týdnem jsem totiž zjistil, že při zavírání okna se ze dveří ozýval hrozný zvuk jako když škrábete po skle, ale nikde žádná rýha, nejdříve jsem myslel, že je to nějaký kamínek, ale nic jsem nenašel tak jsem dnes rozebral dveře a bohužel jsem našel rozlomený plastový úchyt bohdenu na mechanizmu stahování okna a ten tam byl vzpříčený a vydával ten zvuk.
Ale je štěstí že to je na bohdenu který je přichycen ještě uprostřed takovou svorkou takže vše funguje, ale nemusí věčně.
A proto se ptám, dá se sehnat ten plastový držák samotný nebo se musí koupit celý mechanizmus stahování.
Předem děkuji za rady.
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
No musíš kúpiť komplet,mne sa okno zaseklo a renaulte chceli 15 litrov.
Našťastie sa okno zázrakom rozbehlo tak som objednávku zrušil.
Ale viem že u nás ,,garážový" mechanici to opravujú len nechcú povedať ako.
Ale chcel by som vidieť nejaké foto z toho otec by vedel vyrobiť diely z kovu,tak keby sa niečo pokazilo mohlo by to pomôcť.
foto, foto má niekto ako to vyzerá?
dik
Našťastie sa okno zázrakom rozbehlo tak som objednávku zrušil.
Ale viem že u nás ,,garážový" mechanici to opravujú len nechcú povedať ako.
Ale chcel by som vidieť nejaké foto z toho otec by vedel vyrobiť diely z kovu,tak keby sa niečo pokazilo mohlo by to pomôcť.
foto, foto má niekto ako to vyzerá?
dik
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pon črc 10, 2006 14:01
stahovačka
Bohužel žádné foto jsem nedělal, napadlo mě to až pozdě a neměl jsem foťák a foto telefonem stojí za prd.
Určitě nehodlám kupovat celou novou stahovačku, už jsem koukal co stojí a nechá se sehnat za 2500,-. Myslím že se podívám na nějaký vrakáč kde budou bouchnutý dveře a třeba demontuji jen tan úchyt a podle něj se nechá něco vyrobit z kovu.
Zatím to, ale nebudu nějak řešit, protože vše funguje bez problémů, až pojedu okolo vrakáče tak tam kouknu, nebo někam napíšu E-mailem.
Určitě nehodlám kupovat celou novou stahovačku, už jsem koukal co stojí a nechá se sehnat za 2500,-. Myslím že se podívám na nějaký vrakáč kde budou bouchnutý dveře a třeba demontuji jen tan úchyt a podle něj se nechá něco vyrobit z kovu.
Zatím to, ale nebudu nějak řešit, protože vše funguje bez problémů, až pojedu okolo vrakáče tak tam kouknu, nebo někam napíšu E-mailem.
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Foto návod na rozebrání zadních dveří
Včera jsem cvičně rozkuchal zadní dveře (dle návodu wecky), kvůli montáži zadních repro. Vzal jsem si k ruce foťák, tak to máte zvěčněno Většina obrázků nepotřebuje ani komentář. Jde o pravé zadní dveře (to jen kvůli orientaci vlevo-vpravo u obrázků, u levých dveří vše pochopitelně obráceně )
Kliku je lepší vyloupnout v levé strany, na pravo vede lanko od zámku.
Misku s ovládáním oken vytáhnout ven za pravou stranu.
Vypínač je obalený takovou samolepící pěnovkou.
Konektor má na boku takové páčky, stačí je obě současně zmáčknout a jde lehce ven.
Nastupuje hrubá síla Začal jsem v levém horním rohu.
Plastový kryt drží na 3 místech. Po vyšroubování všech tří šroubů je nutné zespodu zatlačit na plastový kryt a on vyskočí.
Uprostřed dveří jsou však dvě pracky, které jej drží přesně v opačném směru, takže jak vyskočí spodek a vrch dveří, zůstane viset za tyto úchyty. Pak je nutné plastový kryt zase zatlačit v opačném směrem dolů a táhnout k sobě. Blbě se to popisuje, ale jde to celkem lehce. Horši je pak kryt vrátit zpět, musí se první zasadit ty dva prostřední úchyty, pak spodek a nakonec vrch.
Odpojování konektoru - úkol pro chobotnici pokud u toho ještě fotíte a svítíte si baterkou. Levým šroubovákem nadzvednout a pravým vyhotit ven, konektor pak vyskočí ven sám.
A takto nějak vypadá.
Cíl mého putování - místo na repro v zadních dveřích, jsou k němu přivedny i dráty (zelený a hnědý drát), takže předpokládám stačí jen zapojit a bude hrát .
Když byste chtěli úplně shodit ten plastový kryt, je nutné odpojit konektor od zadních motorků oken a vymotat ven všechny dráty z tohoto krytu, což jsem nepotřeboval, ale není to problém.
Distanční váleček spodního šroubu co drží plastový kryt - hledal jsem jej pod autem, protože mi při sundávání plastovéhu krytu vypadl a vůbec jsem si toho nevšiml Na mojem krytu šel nasadit zpět klidně až úplně na konec, protože prošel bez problémů tím krytem i bez vrtání.
Detail, kde jsou všude uchýty tapecirunku. Bacha na ty prostřední dva kulaté, až jej budete vrace zpět, ať se trefí do těch děr.
Postup složení dvěří je opačný, jak při rozebírání, to je doufám jasné
Celá akce trvala cca hodinu, bez focení to jde zvládnout v klidu za půl hodiny rozebrat i složit
Kliku je lepší vyloupnout v levé strany, na pravo vede lanko od zámku.
Misku s ovládáním oken vytáhnout ven za pravou stranu.
Vypínač je obalený takovou samolepící pěnovkou.
Konektor má na boku takové páčky, stačí je obě současně zmáčknout a jde lehce ven.
Nastupuje hrubá síla Začal jsem v levém horním rohu.
Plastový kryt drží na 3 místech. Po vyšroubování všech tří šroubů je nutné zespodu zatlačit na plastový kryt a on vyskočí.
Uprostřed dveří jsou však dvě pracky, které jej drží přesně v opačném směru, takže jak vyskočí spodek a vrch dveří, zůstane viset za tyto úchyty. Pak je nutné plastový kryt zase zatlačit v opačném směrem dolů a táhnout k sobě. Blbě se to popisuje, ale jde to celkem lehce. Horši je pak kryt vrátit zpět, musí se první zasadit ty dva prostřední úchyty, pak spodek a nakonec vrch.
Odpojování konektoru - úkol pro chobotnici pokud u toho ještě fotíte a svítíte si baterkou. Levým šroubovákem nadzvednout a pravým vyhotit ven, konektor pak vyskočí ven sám.
A takto nějak vypadá.
Cíl mého putování - místo na repro v zadních dveřích, jsou k němu přivedny i dráty (zelený a hnědý drát), takže předpokládám stačí jen zapojit a bude hrát .
Když byste chtěli úplně shodit ten plastový kryt, je nutné odpojit konektor od zadních motorků oken a vymotat ven všechny dráty z tohoto krytu, což jsem nepotřeboval, ale není to problém.
Distanční váleček spodního šroubu co drží plastový kryt - hledal jsem jej pod autem, protože mi při sundávání plastovéhu krytu vypadl a vůbec jsem si toho nevšiml Na mojem krytu šel nasadit zpět klidně až úplně na konec, protože prošel bez problémů tím krytem i bez vrtání.
Detail, kde jsou všude uchýty tapecirunku. Bacha na ty prostřední dva kulaté, až jej budete vrace zpět, ať se trefí do těch děr.
Postup složení dvěří je opačný, jak při rozebírání, to je doufám jasné
Celá akce trvala cca hodinu, bez focení to jde zvládnout v klidu za půl hodiny rozebrat i složit
Naposledy upravil(a) mip dne stř kvě 06, 2009 12:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Foto návod na rozebrání zadních dveří
Je to super kluci, koukám, že se dostanu k ovládání roletky, jedna mi úplně nestahuje, myslel jsem, že to bude zalitý v platu, není, super, zkusím opravit. Díkys hoši, jent tak dál
Renault Megáne II GT, 1,6 16V, Expresion + něco navíc r.v. 2004
Renault Fluence Privilege, 1.6 16V 81kW/110 k 2010
Renault Fluence Privilege, 1.6 16V 81kW/110 k 2010
Staci vypacit tu mrizku.
Paci se od vnitrni strany dveri (u pantu). Tam zacnes vycvakavat az skoncis na druhem konci mrizky kde je takovy "bazmek", ktery je zasunut pod tu calounenou cast, takze pri vyndavani nakonec musis tu mrizku v prechodu plast/calouneni vyhnout k sobe.
Pozor, vycvakavaci cudlik je i v tom trojuhelnikovitym konci.
Jo, tyhle fotky se mozna taky hodi:
Paci se od vnitrni strany dveri (u pantu). Tam zacnes vycvakavat az skoncis na druhem konci mrizky kde je takovy "bazmek", ktery je zasunut pod tu calounenou cast, takze pri vyndavani nakonec musis tu mrizku v prechodu plast/calouneni vyhnout k sobe.
Pozor, vycvakavaci cudlik je i v tom trojuhelnikovitym konci.
Jo, tyhle fotky se mozna taky hodi:
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Ja by som tiez pridal ruku k dielu - robil som premazanie vodiacich list, po ktorych beha mechanizmus okna: http://picasaweb.google.com/rado.megane ... lubovkaSkl#
Pa-paaaaaa
Pa-paaaaaa
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- petulinek
- Starting member
- Příspěvky: 41
- Registrován: pát říj 31, 2008 00:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
me ted asi demontaz dveri ceka taky.Mam auto po bouracce na levy bok -opraveno v autorizovanem servicu-cca za 180tis a od te doby co v tom hrabali tak me drnci pri jizde po kostkach nebo hrbolech okno-nevrze jen kdyz je uplne ztazene.Prijde me to jak kdyz tam neco zapomeli dat ci co.Kdyz bouchnu pri zavrenem oknu zevnitr na dvere tak je slyset jak dam rachta sklo.
jo a taky od ty doby strasne cvaka ten polohovac dveri nebo jak to nazvat -takovej ten bazmek co drzi dvere otevrene v ruznych polohach-pri kazde zmene polohy v tom strasne rupne-je to vada? nebo se to ochodi? diky
jo a taky od ty doby strasne cvaka ten polohovac dveri nebo jak to nazvat -takovej ten bazmek co drzi dvere otevrene v ruznych polohach-pri kazde zmene polohy v tom strasne rupne-je to vada? nebo se to ochodi? diky
Megane II Grandtour 1.5Dci 78kw 2006
VaseTaxi - levná taxislužba Praha 8
Triond - unikátní publikační systém
Kliknete.cz - přivýdělek z domova
VaseTaxi - levná taxislužba Praha 8
Triond - unikátní publikační systém
Kliknete.cz - přivýdělek z domova
Cau Petulinek,
tak smelo do tych dveri. Mne stacilo ist potial ako je v obrazkoch. Potom by stacilo uz len vrchny tapacir (tu latkovu cast) chytit a potiahnut dohora a k sebe. Ostal by tam iba umelohmotny tapacir, a ten drzi cca na 2 sroboch este. Mne sa mojim ukonom (a zrejme mojimi zazracnymi paprcami) podarilo pri olejovani vodiacich list odstranit aj tukotanie akoby okna ked bolo akokolvek stiahnute. Ale nepukalo sklo samotne, ale mechanizmus co sklo pridrza. To sklo je este polozene na takych gumickach. Ani neviem ako ale hned som to otestoval a uz nepukoce/neklepoce to sklo. Huraaaaaa !!! Ked je uplne stiahnte a prasknem do dveri zvnutra - tak to som este neskusal, ale predpokladam ze sklo zarezonuje mierne.
K tomu pantu dveri co ti praska - chalani to tu uz riesili a nikomu sa to nijako nepodarilo zrenovovat. Aj do toho vrtali a valili tam olej a nepomohlo. Nakoniec (ak vobec) zohnali z vrakaca al. novy diel.
tak smelo do tych dveri. Mne stacilo ist potial ako je v obrazkoch. Potom by stacilo uz len vrchny tapacir (tu latkovu cast) chytit a potiahnut dohora a k sebe. Ostal by tam iba umelohmotny tapacir, a ten drzi cca na 2 sroboch este. Mne sa mojim ukonom (a zrejme mojimi zazracnymi paprcami) podarilo pri olejovani vodiacich list odstranit aj tukotanie akoby okna ked bolo akokolvek stiahnute. Ale nepukalo sklo samotne, ale mechanizmus co sklo pridrza. To sklo je este polozene na takych gumickach. Ani neviem ako ale hned som to otestoval a uz nepukoce/neklepoce to sklo. Huraaaaaa !!! Ked je uplne stiahnte a prasknem do dveri zvnutra - tak to som este neskusal, ale predpokladam ze sklo zarezonuje mierne.
K tomu pantu dveri co ti praska - chalani to tu uz riesili a nikomu sa to nijako nepodarilo zrenovovat. Aj do toho vrtali a valili tam olej a nepomohlo. Nakoniec (ak vobec) zohnali z vrakaca al. novy diel.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
to www.pepoo: su tam 13 a hlbka je jedno, je tam miesta dost:D akurat tam nedrzia uplne ako by mali, lebo su tam len dve diery na sroby, takze ak mas tazsie repro, co su asi kazde ine ako origosky:D tak budu teda spon mne trosku odstavat.......ja mam v predu hertz a v zadu alpine:D
megane 1.6 16v red a laguna GT 2.0 dci black
ahoj, jsem tu nový, Mégana mám něco přes 4 měsíce a za tu dobu ne a ne přijít na to, jak rozebrat ten blbý "brzdící kloub" dveří, hrozně v něm praská a mám pocit, že otevírám starou 120-ku. Asi v něm vyschla vazelína...
pls věděl byste někdo, jak ho otevřít? Vypadá to, že stačí zvednout ten horní plech, ale to jaksi nejde, aspoň mě se to nepodařilo, šel jsem na to i hrubou silou a lehce na okraji ten plech "roztrhl" šroubovákem, když jsem to páčil...
díkes za každou radu, děsně mě to štve a rve uši
edit: zapomněl jsem na upřesnění auta, Mégane II Grandtour, r.v.2003, 1.5dCi
pls věděl byste někdo, jak ho otevřít? Vypadá to, že stačí zvednout ten horní plech, ale to jaksi nejde, aspoň mě se to nepodařilo, šel jsem na to i hrubou silou a lehce na okraji ten plech "roztrhl" šroubovákem, když jsem to páčil...
díkes za každou radu, děsně mě to štve a rve uši
edit: zapomněl jsem na upřesnění auta, Mégane II Grandtour, r.v.2003, 1.5dCi
no ja som si zohnal ten klb z vrakaca a stary som rozobral..nie hrub ou, ale brutalnou silo..proste ako konzervu:)..je to cele tmelene takou ciernou gumovou hmotou..takze asi preto to nevies rozobrat, ked som ho rozobral vazeliny tam bolo hojojo aj na rozdvanie..ale praskalo to ako pises v S120. ono tam je nejaky tlmiacy clen co tie razy am tlmit a ten sa asi dojebabral...takz elen kupitnovy , alebo vrakac... ine nepomoze...
TALISMAN Initale PARIS, 1.6Dci, 160 HP (118Kw) (kupa Maj 2018, 30 000km) s kompletnou vybavou -farba cierna amethyst, cierno-sedo-biela NAPPA koza.
Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov
Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )
Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane
Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov
Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )
Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane
neviem isto ale mam tam alpine g 13 cs alebo tak, proste seria g dvojpasma a hra to slusne, len to budem musiet casom aj vytlmit a myslim, ze tym vytlmenim aj odstranim rozne pazvuky tych dveri:D
BTW: dnes som zistil ze ked tocim volantom akoby na pravej strane suchal o ten plast co je za nim:D:D fajne:P .....ale svojho sarkana mam aj tak rad:P
BTW: dnes som zistil ze ked tocim volantom akoby na pravej strane suchal o ten plast co je za nim:D:D fajne:P .....ale svojho sarkana mam aj tak rad:P
megane 1.6 16v red a laguna GT 2.0 dci black
- Diego
- Advanced member
- Příspěvky: 270
- Registrován: čtv kvě 14, 2009 21:30
- Bydliště: Plzeň-Sever
- Kontaktovat uživatele:
zdravim wecka zde popisuje jak rozebrat přední dveře ale spolujezdce
ja bych potřeboval řidiče konkrétně mi jde o to jak tam drží ovladání stahovaní oken zda je tam jen nacvaknutý nebo i nějak zajištěn
ja bych potřeboval řidiče konkrétně mi jde o to jak tam drží ovladání stahovaní oken zda je tam jen nacvaknutý nebo i nějak zajištěn
[img]http://img.rozzlobenimuzi.com/users/f3c ... 4ca511.gif[/img]
Renault megane II 2005 @1,9Dci 88KW
Renault megane II 2005 @1,9Dci 88KW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů