Návod na rozebrání dveří
Moderátor: Moderators General
Re: Návod na rozebrání dveří
měnit celý svazek je pakárna a strašně drahé... já osobně to vždy řešil naletováním zlomeného drátu - ve zlomeném bodě jsem to střihl úplně (pokud nebylo) a naletoval tam pár cm drátu.... a zasunul tak, aby se ohybalo pouze v novém... případně jsou fajn tyto spojky, pokud se tam vejdou http://www.gme.cz/kabelova-spojka-samor ... a-p656-270 mají je prakticky ve všech prodejnách s elektro a s náhradními díly na auto....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- Tarabascz
- Člen RCČR
- Příspěvky: 177
- Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod na rozebrání dveří
Ok supr
snad se mi stím povede něco udělat...
snad se mi stím povede něco udělat...
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
- Tarabascz
- Člen RCČR
- Příspěvky: 177
- Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod na rozebrání dveří
Tak dnes jsem se rozhodl rozebrat ten zamek tak ten je v poradku - vedou do neho 4 draty 2 jsou pro moturek a 2 pro mikrospinac ktery dava info nekam zda jsou dvere otevrene nebo nikoliv...
Promeril jsem ho merakem a spina jak ma nasledne jsem rozebral i tu gumovou pruchodlku v leve horne casti dveri ale zadny z tech dratu zlomen neni
Nevite prosim kam cely ten svazek vede ?
Co ta krabka vedle baterky jak jsou dalsi pojistky a relatka nemuze byt neco porouchaneho zde ? Vede jsem hromada kabelu
Bohuzel si nemohu vzpomenout jak dlouho ty dvere zlobi - ale jednou jsem postrikal motor nejakym sracem na cisteni a pak oplachoval proudem vody z hadice nechal pul dne vyschnout ale vecer kdyz jsem auto nastartoval po chvili se rozsvitili vsechny kontrolky, spustili se sterace a hlavne neslo auto chcipnout dokonce ani po odpojeni baterky porad vse bylo v provozu takze jsem ho musel chcipnout pres rychlost.
Druhy den jsem badal cim by to mohlo byt a prave vtomto tistaku kde jsou pojistky a relatka byla hromada vody to jsem tenkrat jen tak vyfoukal a vse fungovalo sterace slo vypnout zapnout, auto startovat i chcipat a dalsi veci jsem neresil tak je dost mozny ze jestli jsem vedou ipulzi i od dveri neco jeste zde zlobi treba nejake relatko jedine co jeste obcas pozoruju tak info na palubnim PC NEJSOU KOPLETNI treba prumerna spotreba neni komletna chyby pismenko atd. staci prelistovat a je to OK nebo v levem hornim rohu displeja se objevuji nezmyslne znaky - tohle taky nevim co zpusobuje....
Omlouvam se za diakritiku jedu pres phone
Promeril jsem ho merakem a spina jak ma nasledne jsem rozebral i tu gumovou pruchodlku v leve horne casti dveri ale zadny z tech dratu zlomen neni
Nevite prosim kam cely ten svazek vede ?
Co ta krabka vedle baterky jak jsou dalsi pojistky a relatka nemuze byt neco porouchaneho zde ? Vede jsem hromada kabelu
Bohuzel si nemohu vzpomenout jak dlouho ty dvere zlobi - ale jednou jsem postrikal motor nejakym sracem na cisteni a pak oplachoval proudem vody z hadice nechal pul dne vyschnout ale vecer kdyz jsem auto nastartoval po chvili se rozsvitili vsechny kontrolky, spustili se sterace a hlavne neslo auto chcipnout dokonce ani po odpojeni baterky porad vse bylo v provozu takze jsem ho musel chcipnout pres rychlost.
Druhy den jsem badal cim by to mohlo byt a prave vtomto tistaku kde jsou pojistky a relatka byla hromada vody to jsem tenkrat jen tak vyfoukal a vse fungovalo sterace slo vypnout zapnout, auto startovat i chcipat a dalsi veci jsem neresil tak je dost mozny ze jestli jsem vedou ipulzi i od dveri neco jeste zde zlobi treba nejake relatko jedine co jeste obcas pozoruju tak info na palubnim PC NEJSOU KOPLETNI treba prumerna spotreba neni komletna chyby pismenko atd. staci prelistovat a je to OK nebo v levem hornim rohu displeja se objevuji nezmyslne znaky - tohle taky nevim co zpusobuje....
Omlouvam se za diakritiku jedu pres phone
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Návod na rozebrání dveří
Ten kabel vede do jednotky pod volantem, ne k motoru. Jeden kabel je kostra, druhý vede k té jednotce. Takže to proměř tak, že máš na tom jednom kostru, případně propojením těch drátů auto vidí otevřené dveře. Případně přivedením na ten drát k jednotce kostru.
To zlomené místo v kabelu nemusí být vůbec vidět.
To zlomené místo v kabelu nemusí být vůbec vidět.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Tarabascz
- Člen RCČR
- Příspěvky: 177
- Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod na rozebrání dveří
a co se týče těch nezmyslených znaku na palubním displeji ?
Skusim to vyfotit ...
Skusim to vyfotit ...
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
- Tarabascz
- Člen RCČR
- Příspěvky: 177
- Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod na rozebrání dveří
tak zadní dvere semnou pěkně vypekly
přijdu z letiště k autu na parkovišti na zádech pouze bagl jufr jsem normálně otevřel hodil tam bagl přejdu s autem před parkoviště, kde na mně čekala žena se zavazadly + děti a kočárek a kufr ne a ne otevřít
tak vyndat detskou sedačku, sklopit sedačku v aute a vše prát dovnitř přes boční dveře
dnes jsem to rozebral a zámek je OK když připojím k 12 voltům napřímo krásně cvaká otvírá tak jsem vzal měřák a zjistil že dozadu mi nepřichází žádné napětí
Nevíte náhodou odkuď je jsem tahaná štáva ?
Jak je vedle baterky tá hromada relátek není tam i pro dveře něco ?
Ono jsem si mohl domyslet, že něco se zde děje - nejdřiv to přestalo indikovat otevřené dveře, ale aspoň otvíraly - teď už ani to
přijdu z letiště k autu na parkovišti na zádech pouze bagl jufr jsem normálně otevřel hodil tam bagl přejdu s autem před parkoviště, kde na mně čekala žena se zavazadly + děti a kočárek a kufr ne a ne otevřít
tak vyndat detskou sedačku, sklopit sedačku v aute a vše prát dovnitř přes boční dveře
dnes jsem to rozebral a zámek je OK když připojím k 12 voltům napřímo krásně cvaká otvírá tak jsem vzal měřák a zjistil že dozadu mi nepřichází žádné napětí
Nevíte náhodou odkuď je jsem tahaná štáva ?
Jak je vedle baterky tá hromada relátek není tam i pro dveře něco ?
Ono jsem si mohl domyslet, že něco se zde děje - nejdřiv to přestalo indikovat otevřené dveře, ale aspoň otvíraly - teď už ani to
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Návod na rozebrání dveří
Kabely v husím krku dveří. Dveře se dají otevřít zevnitř, na zámku je takový zobáček, stačí ho šroubovákem posunout.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Tarabascz
- Člen RCČR
- Příspěvky: 177
- Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod na rozebrání dveří
jj to jsem zjistil - jenom se k tomu dostat, když tam mám naložené věci
ten husí krk jsem rozdělal - napíchl měřák na kabely zámku tesně za místem jak vycházejí z karosérie a také nic
ten husí krk jsem rozdělal - napíchl měřák na kabely zámku tesně za místem jak vycházejí z karosérie a také nic
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Návod na rozebrání dveří
Jinak dveře jdou od jednotky pod volantem. Do zámku by mělo jít po odemčení stále napájení, ukostřuje se to tlačítkem.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Tarabascz
- Člen RCČR
- Příspěvky: 177
- Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod na rozebrání dveří
takže dostat se jsem a proměřit rovnou zde ?
I - SEZNAM PRVKŮ II - UMÍSTĚNÍ PRVKŮ
1 - Centrální řídicí jednotka (levostranné řízení)
2 - Centrální řídicí jednotka (pravostranné řízení)
(1) Centrální řídicí jednotka (levostranné
řízení)
(2) Centrální řídicí jednotka (pravostranné
řízení)
(3) Karta Renault
(4) Anténa pro odemykání dveří (boční otevíratelné
části)
(5) Anténa pro odemykání dveří (ne boční
otevíratelná část B, C, G a S)
(6) Anténa pro odemykání dveří (ne boční
otevíratelná část K)
(7) Anténa pro odemykání dveří (ne boční
otevíratelná část E)
(8) Anténa pro odemykání dveří (ne boční
otevíratelná část L)
(9) Snímač přítomnosti
(10) Spínač zamykání na rukojeti
(11) Spínač pro zamykání zadních
výklopných dveří (B, C, G, K, S)
(12) Spínač pro zamykání dveří zavazadlového
prostoru (E, L)
(13) Spínač otevření výklopných zadních
dveří
(14) Spínač pro odemykání zadního okna (K)
(15) Vnější ovládání otevření dveří zavazadlového
prostoru (L)
(16) Motor pro zamykání příklopu palivové
nádrže (B, C, G, S)
(17) Motor pro zamykání příklopu palivové
nádrže (K, E, L)
I - SEZNAM PRVKŮ II - UMÍSTĚNÍ PRVKŮ
1 - Centrální řídicí jednotka (levostranné řízení)
2 - Centrální řídicí jednotka (pravostranné řízení)
(1) Centrální řídicí jednotka (levostranné
řízení)
(2) Centrální řídicí jednotka (pravostranné
řízení)
(3) Karta Renault
(4) Anténa pro odemykání dveří (boční otevíratelné
části)
(5) Anténa pro odemykání dveří (ne boční
otevíratelná část B, C, G a S)
(6) Anténa pro odemykání dveří (ne boční
otevíratelná část K)
(7) Anténa pro odemykání dveří (ne boční
otevíratelná část E)
(8) Anténa pro odemykání dveří (ne boční
otevíratelná část L)
(9) Snímač přítomnosti
(10) Spínač zamykání na rukojeti
(11) Spínač pro zamykání zadních
výklopných dveří (B, C, G, K, S)
(12) Spínač pro zamykání dveří zavazadlového
prostoru (E, L)
(13) Spínač otevření výklopných zadních
dveří
(14) Spínač pro odemykání zadního okna (K)
(15) Vnější ovládání otevření dveří zavazadlového
prostoru (L)
(16) Motor pro zamykání příklopu palivové
nádrže (B, C, G, S)
(17) Motor pro zamykání příklopu palivové
nádrže (K, E, L)
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
- Tarabascz
- Člen RCČR
- Příspěvky: 177
- Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod na rozebrání dveří
chlapi děkuju za rady...
opravdu to bylo btom husím krku - přitom jsem na to koukal několikrát
dnes jsem rozdělal celý spodek pod volantem vyndal jednotku UCH rozebral - koukal zda nedajdu nějaký studěnáček nebo něco podobného kolem konektorů ale nic, tak když už to bylo venku alespoň jsem prostříkl kontaktolem patice s piny, vizuelně prošel dratky co jsem se knim dostal a vše dal dohromady - bohužel bezvýsledně zadek pořád stávkoval !!!
tak mi to nedalo opět jsem vydloubl husí krk z castle a lehounce jsem zatahl za ty šedivý drátky (již z dřivějška jsem věděl, že jsou k zámku) a hned první mi zůstal v ruce, opatrně jsem zatahal za další a taky stejně (a bylo jasné 1-je otvíraní 2-impulzový z mikrospínače pro UCH zda jsou dveře zavřené nebo nikoliv)
tak teď už mi nezbývalo než husí krk naříznout najít proti kusy a správně je spojit
odhalite to lehce stačí obyč měřák - ztěch dvou co šlo z dveří pochopitelně jeden byl z mikrospínače takže jeden vous měráku na kostru a druhej přikládat k drátkum při otevřených dveří Vám musí pípat nebo jestli měříte ohmetrem musím takřka 0-vý odpor
tento drát jsem si dal na stranu
teď dva draty co vychazejí z castle auta v jednom pri odemčenem aute a zmačknutí spínače pro odemčení dveří naměříte napětí a máte to.
ten v kterém jste nic nenaměřili je pro mikrospínač (spojíte stím co jste si dal na stranu) a ten v kterém jste naměřili štávu spojíte stím druhým ze dveří který naopak na kostru nepípal
Jenom taková zajímavost oba draty byly přetrhnuty na uplně stejném místě (délkově) - koupil jsem samozatavovací bužírku s cínem - opravdu genialní věc na podobné opravy
opravdu to bylo btom husím krku - přitom jsem na to koukal několikrát
dnes jsem rozdělal celý spodek pod volantem vyndal jednotku UCH rozebral - koukal zda nedajdu nějaký studěnáček nebo něco podobného kolem konektorů ale nic, tak když už to bylo venku alespoň jsem prostříkl kontaktolem patice s piny, vizuelně prošel dratky co jsem se knim dostal a vše dal dohromady - bohužel bezvýsledně zadek pořád stávkoval !!!
tak mi to nedalo opět jsem vydloubl husí krk z castle a lehounce jsem zatahl za ty šedivý drátky (již z dřivějška jsem věděl, že jsou k zámku) a hned první mi zůstal v ruce, opatrně jsem zatahal za další a taky stejně (a bylo jasné 1-je otvíraní 2-impulzový z mikrospínače pro UCH zda jsou dveře zavřené nebo nikoliv)
tak teď už mi nezbývalo než husí krk naříznout najít proti kusy a správně je spojit
odhalite to lehce stačí obyč měřák - ztěch dvou co šlo z dveří pochopitelně jeden byl z mikrospínače takže jeden vous měráku na kostru a druhej přikládat k drátkum při otevřených dveří Vám musí pípat nebo jestli měříte ohmetrem musím takřka 0-vý odpor
tento drát jsem si dal na stranu
teď dva draty co vychazejí z castle auta v jednom pri odemčenem aute a zmačknutí spínače pro odemčení dveří naměříte napětí a máte to.
ten v kterém jste nic nenaměřili je pro mikrospínač (spojíte stím co jste si dal na stranu) a ten v kterém jste naměřili štávu spojíte stím druhým ze dveří který naopak na kostru nepípal
Jenom taková zajímavost oba draty byly přetrhnuty na uplně stejném místě (délkově) - koupil jsem samozatavovací bužírku s cínem - opravdu genialní věc na podobné opravy
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
Re: Návod na rozebrání dveří
Ahoj všem, nemáte někdo seznam dílů, které jsou použity v pravých předních dveřích? Po rozmontování jsem zjistil, že my tam chybí několik šroubů a neznám jejich jména. V podstatě jde o šrouby, které drží stahovačku. Totéž platí pro přechodku, která z 6 ovládacích kabelů okénka udělá dva pro motorek. Opravdu bych pomoc od zkušených potřeboval jako sůl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 29 hostů