Po přidání plynu se dusí
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39
Po přidání plynu se dusí
Zdravím všechny, obracím se na vás, protože sám si už nevím rady.. Muj Megane 1.6 16v 84kw má následující problém. Auto když je studené, nastartuje krásně, ale jakmile přidám plyn auto se začne dusit, otáčky padají 500 ot ale auto nikdy nezdechne, vždycky se to vyškrábe nahorů..potom už to neudělá. Dělá to pouze při studeném motoru. Zkoušel sem měnit, čidlo teploty motoru, svíčky, cívky všechny 4... Nesetkal se někdo s podobným problémem ? Kontrolka žádná nesvití, diag taky nic.. Když otáčky jsou dole motor se celý klepe, třese, zvuk jako by to běhalo na 3válce. Myslel sem si že sem natankoval špatný benzín ale už sem vyjel dvě nádrže a pokaždé sem tankoval jinde. Děkuji všem za rady a tipy.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Po přidání plynu se dusí
Podobný problém, akorát mi to u studeného startu během přeřazování zhasne. Osobně, po všech možných peripetiích, zkoumáních, výměn, vsázím na problém s dodávkou vzduchu, tj. nejspíše škrtící klapka.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Po přidání plynu se dusí
Tiez ma napadol ten vzduch, kedze sviecky/cievky nove a ziaden error...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
-
- Advanced member
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39
Re: Po přidání plynu se dusí
No tak asi budem shánět tu klapku :/ ještě sem dnes vyměnil snímač klikové hřídele.. tak uvidím ráno co to udělá.. měl sem doma náhradní tak za pokus to stojí..
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Po přidání plynu se dusí
Já z toho usuzuju podle jedné hodnoty na diagnostice, která je na volnoběh mimo, výrazně mimo. Ta hodnota je nějaké vyjádření požadavku jednotky na množství vzduchu, nebo něco takového. Hodnota má být do 35 a já mám tak 70.
A co se týká takového cukání (myslím si, že to spolu souvisí) v tahu. Není to cukání, spíš je to ubrání, přidání, ubrání, přidání, ... Podle signálu lambda sondy je tam v ten moment bohatá směs a kdo ví proč, tomu prostě chybí vzduch. Respektive to omezení výkonu je způsobeno právě vyšší hodnotou napětí lambda sondy, kdy na to řj reaguje snížením dávky paliva (je vidět z grafu). To má za následek snížení bohatosti směsi, což způsobí pokles napětí lambda sondy a to zase způsobí zvýšení dávky paliva.
To by snad byl i normální průběh regulace bohatosti směsi, ale za předpokladu, že by signál lambda sondy poskakoval od 120mV do 850mV. Během toho cukání se signál lambda sondy pohybuje pouze v rozsahu do 450mV do 780mV. Tedy normální průběh regulace bohatosti je ten, že při snížení dávky paliva je ve výfukových plynech kyslík! Pokud ve výfukových plynech kyslík není, pak řj pokračuje ve snižování dávky paliva, dokud hodnota lambda sondy nepoklesne pod 450mV. Pak nastává opačný jev - dochází ke zvyšování dávky paliva, dokud není hodnota nad 450mV.
Osobně, tenhle problém bude společný pro moje chcípání po studeném startu během jízdy (po vyřazení), dušením po startu a nejspíš i pro díru v plynu u studeného motoru. Vím, že se tady uvažovalo o tom, že jde o chudou směs. Začínám ale zastávat názor, že jde o směs naopak bohatou a motor se jednoduše po startu přechlastá. Otázkou je proč a zda na to může mít vliv právě škrtící klapka.
A co se týká takového cukání (myslím si, že to spolu souvisí) v tahu. Není to cukání, spíš je to ubrání, přidání, ubrání, přidání, ... Podle signálu lambda sondy je tam v ten moment bohatá směs a kdo ví proč, tomu prostě chybí vzduch. Respektive to omezení výkonu je způsobeno právě vyšší hodnotou napětí lambda sondy, kdy na to řj reaguje snížením dávky paliva (je vidět z grafu). To má za následek snížení bohatosti směsi, což způsobí pokles napětí lambda sondy a to zase způsobí zvýšení dávky paliva.
To by snad byl i normální průběh regulace bohatosti směsi, ale za předpokladu, že by signál lambda sondy poskakoval od 120mV do 850mV. Během toho cukání se signál lambda sondy pohybuje pouze v rozsahu do 450mV do 780mV. Tedy normální průběh regulace bohatosti je ten, že při snížení dávky paliva je ve výfukových plynech kyslík! Pokud ve výfukových plynech kyslík není, pak řj pokračuje ve snižování dávky paliva, dokud hodnota lambda sondy nepoklesne pod 450mV. Pak nastává opačný jev - dochází ke zvyšování dávky paliva, dokud není hodnota nad 450mV.
Osobně, tenhle problém bude společný pro moje chcípání po studeném startu během jízdy (po vyřazení), dušením po startu a nejspíš i pro díru v plynu u studeného motoru. Vím, že se tady uvažovalo o tom, že jde o chudou směs. Začínám ale zastávat názor, že jde o směs naopak bohatou a motor se jednoduše po startu přechlastá. Otázkou je proč a zda na to může mít vliv právě škrtící klapka.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39
Re: Po přidání plynu se dusí
Přesně jak pises, to jemné přidání a ubrání pocituju tak ale je to znát jen při jízdě do kopce při ustálené rychlosti , jinak to necitim , Zefku a zkoušel jsi teda klapku vyměnit nebo ještě ne ? Mě asi nic jiného nezbyde.. Dnes ráno mi to neudělalo... Tak uvidíme jak to bude dal jestli třeba zabralo to čidlo na klíče nebo ne..no budu moudřejší po 15h až zase pojedu domů z práce .
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Po přidání plynu se dusí
Já jsem klapku ještě neměnil. Dal jsem si včera na otočku Ostrava - Olomouc. Do jednoho kopce zase ubrání, přídání ... Pohýbal jsem s plynem, ale bylo to takové dost tupé, moc to nejelo. Aktuální spotřeba byla kolem 11,6l/100km. Tak jsem několikrát plyn úplně pustil a znova přidal, rychle za sebou a najednou z ničeho nic, kopanec jak prase, spotřeba skočila o litr nahoru a jelo to normálně. Jenže množství paliva je závislé na množství vzduchu. Stalo se mi jednou, že mi došel benzín a když to přestalo táhnout a přidal jsem, spotřeba šla nahoru. To znamená, že pokud má motor dostatek vzduchu, dá i potřebné množství paliva. Jenže tady u toho ubírání a přidávání je to prostě tupé a z toho palubáku a chování je zřejmé, že to prostě víc paliva nedá. Takže to opravdu vypadá na problém kolem dodávky vzduchu do motoru.
Co se týká dodávky vzduchu do motoru, tak to může ovlivnit pouze škrtící klapka, případně snímač tlaku v sání a snímač teploty nasávaného vzduchu. Snímač tlaku mám nový. Mohl by haprovat snímač teploty nasávaného vzduchu, to nevím a minimálně by to chtělo zkusit ho nějak ověřit. Sání jsem prošel od nasávacího otvoru až ke klapce, jestli není třeba někde nějaký bordel, nebo není ucpané. Tam je to ok.
U klapky mě napadl typ problému, ale nevím, jak ho ověřit, respektive jak zjistit, že je vada v klapce. Víme, že klapka má dva snímače polohy. Dva snímače musí shodně ukazovat polohu klapky, jinak řj vyhlásí závadu, klapku dá do režimu uvolněno (klapka pak není nijak řízena) a zvýší otáčky volnoběhu, omezí výkon ... Ale určitě tam bude nějaká tolerance. Minimální výrobní tolerance odporů bývá kolem 5%, takže i poloha klapky pro každou dráhu bude mít +-5% toleranci. To znamená, že poloha jedné dráhy se může měnit o +-5% vzhledem ke druhé, aniž by to vyhlásilo závadu.
Osobně se domnívám, že jedna dráha bude určovat polohu a druhá bude kontrolní. V případě poruchy kontrolní se nic neděje, v případě poruchy dráhy polohy se poloha určí z kontrolní.
V případě mechanické poruchy na klapce by pak mohlo dojít ke kmitání klapky v povolené toleranci. Tím by samozřejmě došlo i ke kmitání hodnoty polohy a řj by se snažila klapku dostat do požadované polohy. Vzhledem k mechanické závadě by to ale bylo vždy buď moc a nebo málo, hlavně ne nikdy přesně.
Dalo by se to jednoduše zjistit ze záznamu diagnostiky během jízdy. Ale to by nesmělo jít o Renault. Několikrát jsem to zkoušel, ale pokud se hodnoty na záznamu aktualizují cca jednou za tři vteřiny, tak se z toho záznamu pak zpětně nedá zjistit nic.
Co se týká dodávky vzduchu do motoru, tak to může ovlivnit pouze škrtící klapka, případně snímač tlaku v sání a snímač teploty nasávaného vzduchu. Snímač tlaku mám nový. Mohl by haprovat snímač teploty nasávaného vzduchu, to nevím a minimálně by to chtělo zkusit ho nějak ověřit. Sání jsem prošel od nasávacího otvoru až ke klapce, jestli není třeba někde nějaký bordel, nebo není ucpané. Tam je to ok.
U klapky mě napadl typ problému, ale nevím, jak ho ověřit, respektive jak zjistit, že je vada v klapce. Víme, že klapka má dva snímače polohy. Dva snímače musí shodně ukazovat polohu klapky, jinak řj vyhlásí závadu, klapku dá do režimu uvolněno (klapka pak není nijak řízena) a zvýší otáčky volnoběhu, omezí výkon ... Ale určitě tam bude nějaká tolerance. Minimální výrobní tolerance odporů bývá kolem 5%, takže i poloha klapky pro každou dráhu bude mít +-5% toleranci. To znamená, že poloha jedné dráhy se může měnit o +-5% vzhledem ke druhé, aniž by to vyhlásilo závadu.
Osobně se domnívám, že jedna dráha bude určovat polohu a druhá bude kontrolní. V případě poruchy kontrolní se nic neděje, v případě poruchy dráhy polohy se poloha určí z kontrolní.
V případě mechanické poruchy na klapce by pak mohlo dojít ke kmitání klapky v povolené toleranci. Tím by samozřejmě došlo i ke kmitání hodnoty polohy a řj by se snažila klapku dostat do požadované polohy. Vzhledem k mechanické závadě by to ale bylo vždy buď moc a nebo málo, hlavně ne nikdy přesně.
Dalo by se to jednoduše zjistit ze záznamu diagnostiky během jízdy. Ale to by nesmělo jít o Renault. Několikrát jsem to zkoušel, ale pokud se hodnoty na záznamu aktualizují cca jednou za tři vteřiny, tak se z toho záznamu pak zpětně nedá zjistit nic.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Po přidání plynu se dusí
A neda sa take ze sa odpoji privodna hadica od klapky na volnobehu, a teraz komplic v aute motor vytoci do 4000 rpm, a druhy (Ty) budes sledovat, ci sa klapka nataca spravne v celej drahe? Proste overit, ci sa nejako mechanicky nezasekava, ked sa pedal plynu stlaca kontinualne k podlahe
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Po přidání plynu se dusí
Hm a máte to taky tak, že když šlápnete úplně až na podlahu vší silou, tak to zabere, ale když se potom ubere, tak to přidá ještě víc? A pak uberu do půlky, tak se nic výrazného neděje, ale po přidání do třičtvrtě to taky nic moc nedělá. Prostě mám pocit, jako by funkční byla jen polovina pedálu a pak až plný plyn. Přitom rozdíl mezi půlplynem a plným plynem není až za tak výrazný rozdíl.
Sledoval jsem tlak v sání a připadá mi neustále příliš vysoký. Ale vzduch to nepřisává, při brždění motorem se dostávám na tlak 150kpa, což je minimum, které dokáže snímač zobrazit. Kdyby to někde přisávalo, tak to ukazuje hodnotu vyšší. Mimo to, sání mám komplet přetěsněné.
Sledoval jsem tlak v sání a připadá mi neustále příliš vysoký. Ale vzduch to nepřisává, při brždění motorem se dostávám na tlak 150kpa, což je minimum, které dokáže snímač zobrazit. Kdyby to někde přisávalo, tak to ukazuje hodnotu vyšší. Mimo to, sání mám komplet přetěsněné.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39
Re: Po přidání plynu se dusí
Zdravím všechny, po dlouhé době se hlásím, problém sem odstranil výměnou SNÍMAČE KLIKOVÉ HŘÍDELE...testoval sem to týden a problém se od té doby neopakoval. Tak se mrkněte i vy na senzory.
Re: Po přidání plynu se dusí
Tak to je cudne, lebo ked odide cidlo kluky, tak RJ ani nevie kedy palit iskru, tak je cudne ze to vobec startovalo...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Po přidání plynu se dusí
To teda jo, to je divné. Jinak dneska do kopce přidávám plyn a na palubáku aktuální spotřeba klesala. Až při plném plynu se začalo něco dít
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39
Re: Po přidání plynu se dusí
Zdravim všechny. Tak se opet vracim s problémem duseni motoru za studena pri prvním seslapnuti plynu od nastartovani. Po vymene snimace na klice byl asi čtvrt roku klid ted se to z niceho nic vrátilo zpátky. Vymenil sem svíčky a i vsechny 4 civky dokonce i skrtici klapku za úplně funglnovou! a problem přetrvává:( po nastartování je hodne citit nespaleny benzin. Osobne mi to připomíná problem na 1.4 16v kdy motor delal podobné.. Myslite ze by to mohla delat lambda i presto ze palubak mlčí a spotreba zhruba stejna? Nize video.
https://youtu.be/QYyKou38pW4
https://youtu.be/QYyKou38pW4
-
- Advanced member
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39
Re: Po přidání plynu se dusí
VYŘEŠENO!!!! Problém vyřešen výměnou lambdasondy před katalyzátorem!!! A světe div se, vyřešila se tím i ta POVĚSTNÁ DÍRA PŘI AKCELERACI STUDENÉHO MOTORU!!!! od výměny sem najel před tisíc km, motor ani jednou za studena neškubnul, do kopce táhne hnedka krásně i studený... prostě paráda... takže to není vlastnost motoru ale asi výrobní vada LAMDASONDY. Dal sem uplně novou od Bosch a dvě mouchy jednou ranou zabité
Re: Po přidání plynu se dusí
Uz som pisal v inom prispevku a ja pevne dufam, ze toto bude skutocne riesenie celeho problemu. Ako keby ta predna lambda proste casom zacala mierne blbnut a nedavala uz presne hodnoty. Lebo nove auta to nerobili pokial za seba mozem povedat, ale zhorsovalo sa to casom. Clovek automaticky tipoval na system cievok, ale ich vymena zjavne nepomahala, takze asi naozaj ta lambda to bude. Super poznatok Martin ! Diki ze si sa on podelil. Co stoji nova? Tipujem tak 50 eur/1400 czk?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
-
- Advanced member
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39
Re: Po přidání plynu se dusí
Klucí problém se zase vrátil vyměnil sem : svíčky, cívky, nová klapka, snímač na klikové hřídeli, snímač teploty nasávaného vzduchu, lambda přední, snímač tlaku v sacím potrubí je tam tak dva roky, a snímač vačkové hřídele tak rok, přesuvník najeto 36tkm ale žádný rachotící zvuk nevydává... tak už nevím na co se mrknout, problém se neopakuje každý studený start.. ale jen někdy, motor po startu naběhne krásně do otáček a drží, jakmile přidám jdou otáčky na 500 tam tak 2vteřiny bublá a vše se srovná do normálu a auto jde jak má.. Když bych motor nastartoval, počkal tak 15vteřin, už by se nedusil, dělá topuze tak do 10s. po startu.. Mám vlastní diagnostiku a je to bez chyb.. sice nemám klip ale mám tu univerzální od Delphi.. tak pokud by někdo věděl co bych mohl sledovat prosím poraďte, už mě to deprimuje.. Děkuji.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Po přidání plynu se dusí
To je těžko, na vadný ventil přesuvníku jsem přišel až po měřením osciloskopem. Diagnostika je dobrá věc, ale když ti ukazuje, že řj nechala motor zhasnout schválně, tak se z toho taky moc říct nedá.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39
Re: Po přidání plynu se dusí
Ten ventil vadny klidne muze byt.. uz tenkrat sem s tim laboroval proc mi vzdycky psala diag chybu na vackove hrideli.. a byl dostkrat venku.. konektor k nemu uz je taky nic moc. Jediné co sem dneska vyzkoumal ze snimac teploty vody ukazuje o 5 stupňů vice nez ma voda .. kdyz ho odpojim diag hned hodi chybu obvodu snimace kapaliny nastavi to teplotu vody na -39 a zapne ventilátor... Dale kratkodobe prizpusobeni davky paliva podle lambdasondy na volnobeh byla 100% a u druhe to skakalo mezi 25 az 35% pri tom duseni. se mi snizuje tlak v sacim potrubí coz bych rekl ze je normální.. To auto jinak jede skvěle.. az na tenhle neduh.
Re: Po přidání plynu se dusí
Tak odpoj vecer el-mag ventil a rano startni, ci to bude tiez za studena poskakovat alebo nie
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
-
- Advanced member
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39
Re: Po přidání plynu se dusí
Určitě to vyzkouším, dneska sem nalítal 40 km najednou se mi rozsvítila kontrolka, tak sem to připíchl k diagnostice, a byla tam chyba : Lambda sonda dále od motoru- Zkrat na kostru přerušovaný.
Tak netuším jestli to má nějakou spojitost.
Tak netuším jestli to má nějakou spojitost.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39
Re: Po přidání plynu se dusí
Mě se asi zbláznila elektrika... nevíte na co bych se měl kouknout?? zde přikládám printscreen z diagnostiky..
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/Chyba ... eznzvu.jpg
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/Chyba ... eznzvu.jpg
-
- Advanced member
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39
Re: Po přidání plynu se dusí
obě dvě lambda sondy po dobu jízdy jsou bez napětí ... po zastavení motoru, napětí na lambdasondě za katem pomalu stoupa k nějakým 429mV a tam se zastaví.. neví někdo jak jsou ukostřeny lambda sondy ?? je mi divný že by odešli obě, navíc přední je dělaná asi před 10 000km.. děkuji všem za rady a nápady.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Po přidání plynu se dusí
Signální dráty jsou ukostřené v řj. Zkrat na kostru říká, že jeden ze signálních drátů se dotýká karoserie.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39
Re: Po přidání plynu se dusí
Nejspíše vyřešeno.. byla oxidace v konektorech v tý krabičce s elektronikou co je v motorovém prostoru na podběhu. Od konektoru lambda sond veden zelený drát který je společný pro obě, a vede právě do tý krabičky,vytáhl sem konektor co je zacvaknutý do krabičky, a pod ním slušná porce oxidace spojující 2 piny.. všechno sem vyčistil, poskládal a chyba se zatím neukázala.. Netuším co je zelený drát, ale je společný pro obě lambdy.. že by právě ten signální drát?? Ono by to asi i souhlasilo, že to zkratovalo. Po složení a vyčistění mám hned napětí na obouch lambdách..
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Po přidání plynu se dusí
Napájení pro vyhřívání sondy.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů