Tipy k Meganu II?
Moderátor: Moderators General
Re: Tipy k Meganu II?
Citace z manualu MMC:
.....hodnota pojistky obvodu je navržena z výroby tak aby nedošlo k jejímu samovolnému vypálení ani při rázech vznikajících při zapínání všech jištěných spotřebičů.
Proto je zakázáno nahrazování vypálených pojistek pojistkami jiných,zejména vyšších hodnot.
.....hodnota pojistky obvodu je navržena z výroby tak aby nedošlo k jejímu samovolnému vypálení ani při rázech vznikajících při zapínání všech jištěných spotřebičů.
Proto je zakázáno nahrazování vypálených pojistek pojistkami jiných,zejména vyšších hodnot.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Tipy k Meganu II?
To ale neznamená, že se tím všichni řídí. Pojistka má ale ještě další parametry, než je jmenovitý proud. A z praxe, taková pojistka 20A může vydržet proud i 25A, po určitou dobu. Pak se přepálí. Jiná pojistka 20A může vydržet proud 19,9A a přepálí se. To, že je na pojistce nějaká hodnota, neříká téměř nic.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Tipy k Meganu II?
Kdo to jsou ti "všichni?" Seriozní a zodpovědný konstrukter navrhne el. system v kontextu toho citátu výše,je to logickéa správné.
Pokud nesouhlasíš,tak mi prosím vysvětli, k čemu tam ty pojistky jsou a proč mají různé hodnoty. Snad proto aby se při rázech vypalovaly?
Pokud se tak děje,je snad něco na tom autě špatně,ne?
Pokud nesouhlasíš,tak mi prosím vysvětli, k čemu tam ty pojistky jsou a proč mají různé hodnoty. Snad proto aby se při rázech vypalovaly?
Pokud se tak děje,je snad něco na tom autě špatně,ne?
Re: Tipy k Meganu II?
Tak jsem se na to ted odpoledne podival a musim podekovat vsem
sterac zas funguje.. opravdu stacilo zahejbat s tim kabelem v krcku u kufru, takze spatnej kontakt tam nekde ...
díky moc doufam ze zas dlouho s nicim prudit nebudu
sterac zas funguje.. opravdu stacilo zahejbat s tim kabelem v krcku u kufru, takze spatnej kontakt tam nekde ...
díky moc doufam ze zas dlouho s nicim prudit nebudu
Re: Tipy k Meganu II?
Ak si tým zahýbal a funguje, tak to aj tak prestane zase fungovať, treba to rozobrať a nájsť ten zlomený kábel a opraviť ho...
Re: Tipy k Meganu II?
Naprostý souhlas.peto 1 píše:Ak si tým zahýbal a funguje, tak to aj tak prestane zase fungovať, treba to rozobrať a nájsť ten zlomený kábel a opraviť ho...
Třepání kabelama nic neřeší,pouze oddálí projev závady,která se může stát díky této "opravě" fatálnější.
Re: Tipy k Meganu II?
Dobra dobra, a mohl bych poprosit o nejaky tipy?
Koukal jsem totiz ze ten kabel je v tesneni a nechtel jsem ho nijak narusovat.. tak bych se chtel zeptat kde pak pripadne koupit novy nebo jestli to jde nejak sundat abych to nemusel rozrezavat nebo tak?
Koukal jsem totiz ze ten kabel je v tesneni a nechtel jsem ho nijak narusovat.. tak bych se chtel zeptat kde pak pripadne koupit novy nebo jestli to jde nejak sundat abych to nemusel rozrezavat nebo tak?
Re: Tipy k Meganu II?
Pokud to chceš udělat pořádně a nahradit nekvalitní kabeláž v inkriminovaném místě,musíš to celé rozdělat a kabely nahradit kvalitními.
Origo svazky jsou u Renault v "astronomických cenách"
Je to poměrně pracné ale eliminuješ tím budoucí problemy s jiným shnilým nebo přelomeným kabelem.
Pokud si to sám netroufáš,práci zadej servisu.
Pokud Ti ale stačí "třepat"-viz rady výše.
Origo svazky jsou u Renault v "astronomických cenách"
Je to poměrně pracné ale eliminuješ tím budoucí problemy s jiným shnilým nebo přelomeným kabelem.
Pokud si to sám netroufáš,práci zadej servisu.
Pokud Ti ale stačí "třepat"-viz rady výše.
Re: Tipy k Meganu II?
Jasně díky... až to hodim na technickou ted v kvetnu tak je o to rovnou poprosim at se na to podivaj...
ale jeste jednou díky vsem
ale jeste jednou díky vsem
-
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: pát dub 22, 2011 11:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy k Meganu II?
taky mi to delalo a byl jen zarezly motorek, stacilo rozhybat promazat a zase jdesuchac500 píše:Ahoj,
tak po pár týdnech další dotaz... výfuk jsem nechal svařit
A dneska mi cestou z prace prestal fungovat zadni sterac (prselo, normalne jsem stiral.. obcas pravidelne, obcas jak jsem potreboval..) v pulce cesty jsem si vsiml ze i kdyz dam packu zadniho sterace na stirani tak nestira.. nevi prosím nekdo kde by mohl být problém?
předpokládám že se bude jednat o motůrek.. neví nekdo přibližnou cenu? (Edit tak cenu jsem nasel... cca 1200,- z vrakace pokud jsem hledal dobre) nema nekdo teda aspon pls zkusenosti s necim podobnym?
díky
Megane II hatchback 1,9 dCi 88kw
Re: Tipy k Meganu II?
Shaker diky
----------------
Bohuzel to dneska cely degradoval problem, kdy prijdu do auta ... Nastartuju a megane mi udela to co jsem tu jiz nekolikrat cetl, po nastartovani hned zhasne (postupne klesaj otacky az to chcipne), chvili jsem to drzel pod plynem a pak se to rozjelo nicmene to od ty doby poradne netahne.... Predpokladam ze to teda bude spatna zapalovaci civka?
----------------
Bohuzel to dneska cely degradoval problem, kdy prijdu do auta ... Nastartuju a megane mi udela to co jsem tu jiz nekolikrat cetl, po nastartovani hned zhasne (postupne klesaj otacky az to chcipne), chvili jsem to drzel pod plynem a pak se to rozjelo nicmene to od ty doby poradne netahne.... Predpokladam ze to teda bude spatna zapalovaci civka?
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Tipy k Meganu II?
Záleží jak se to chová. Pokud jedou všechny čtyři válce, tak to cívka není. U poruchy cívky taky většinou bliká kontrolka emisního systému. Pokud otáčky klesají postupně, mohlo by to indikovat vadnou lambdu. Souviselo by s tím i to, že to málo táhne. Diagnostika by ukázala daleko více, ale musí se provést kvalitně!
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Tipy k Meganu II?
Diky vecer to hodim na diagnostiku.. Tak uvidim kolik muze stat takova vec? (tim myslim lambdu ne diagnostiku )
Re: Tipy k Meganu II?
jak ovlivnuje lambda chod studeného motoru v čase,kdy nedosáhla provozní teploty za splnění dalších podmínek?
S tím ale zřejmě souvisí ta "kvalitní" diagnostika.
S tím ale zřejmě souvisí ta "kvalitní" diagnostika.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Tipy k Meganu II?
Na lambda regulaci se přechází zhruba do 10 sekund. Doba je závislá na teplotě chladící kapaliny. V teplotách okolo nuly je přechod na řízení lambda sondou realizovaný maximálně do jedné minuty.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Tipy k Meganu II?
Hmm...co já vím,tak určující je teplota samotné sondy protože do té doby nemůže z principu začít pracovat.Zefek píše:Na lambda regulaci se přechází zhruba do 10 sekund. Doba je závislá na teplotě chladící kapaliny. V teplotách okolo nuly je přechod na řízení lambda sondou realizovaný maximálně do jedné minuty.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Tipy k Meganu II?
Ale tak je vyhřívaná, ne? Její náběh je velmi rychlý. A trochu tady pohledej fórum, řešilo se to hlavně na scénicu. Mimo to, na hodnotách v diag to je vidět. A taky je tam hezky vidět, jak to z otevřené smyčky po startu skočí do uzavřené - regulace dle lambda. Na nějaké kilometry nečekej. Než stihnu zavřít v zimě garáž, tak je to v uzavřené smyčce. V létě je přechod do uzavřené smyčky daleko rychlejší. Problematičtější je zadní lambda, tam se nemůže zapnout vyhřívání hned.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Tipy k Meganu II?
ad to chcípání: uvažovali jste možnost,že auto "přepne" na řízení sondou dříve než je lambda nahřátá? Zkus si ji vyndat a zapnout,to vyhřívání není zádná "bomba" a nahřátí na 400-500C...nevím nevím za 10 vteřin...Zefek píše:Ale tak je vyhřívaná, ne? Její náběh je velmi rychlý. A trochu tady pohledej fórum, řešilo se to hlavně na scénicu. Mimo to, na hodnotách v diag to je vidět. A taky je tam hezky vidět, jak to z otevřené smyčky po startu skočí do uzavřené - regulace dle lambda. Na nějaké kilometry nečekej. Než stihnu zavřít v zimě garáž, tak je to v uzavřené smyčce. V létě je přechod do uzavřené smyčky daleko rychlejší. Problematičtější je zadní lambda, tam se nemůže zapnout vyhřívání hned.
Druhá sonda snad řeší stav katu tak nevím proč se řeší.
......zadní lambda, tam se nemůže zapnout vyhřívání hned....toto bude zas nějaké specifikum,"vlastnost"..atdu jiných aut to tak není.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Tipy k Meganu II?
Kuno, já ti to tady nebudu popsiovat. Když si to nedokážeš zjistit sám, tak se o tom s tebou nebudu vůbec bavit. Zadní lambda tam určitě není jen na hlídání katu. Její porucha dost výrazně zvyšuje spotřebu. Stejně tak spotřebu zvyšuje díra ve výfuku, která neovlivňuje přední lambdu, ale zadní. Je to tak taky kvůli emisním normám, takže je potřeba provádět korekce i podle zadní lambdy. Informací se o tom dá najít ... stačí jen hledat a není jich vůbec málo.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Tipy k Meganu II?
Zefek píše:Kuno, já ti to tady nebudu popsiovat. Když si to nedokážeš zjistit sám, tak se o tom s tebou nebudu vůbec bavit. Zadní lambda tam určitě není jen na hlídání katu. Její porucha dost výrazně zvyšuje spotřebu. Stejně tak spotřebu zvyšuje díra ve výfuku, která neovlivňuje přední lambdu, ale zadní. Je to tak taky kvůli emisním normám, takže je potřeba provádět korekce i podle zadní lambdy. Informací se o tom dá najít ... stačí jen hledat a není jich vůbec málo.
Já nehledám a nezjištuji si zhusta tyto a podobné silně zavádějící info pomocí stýčka googlu. nebo na jiných "odborných" forech. Získal jsem je dílem absolvováním x školení a seminářů dílem vlastní dvacetiletou praxí.
Nemusíš mi nic popisovat ale zastáváš-li nějaký názor na věc a snažíš se (a to je dobře) lidem kolem radit,musíš bý schopen tento názor odpovídajícím způsobem obhájit. To je zásada normální diskuse.
Takže když trochu rozeberu Tvoj poslední dpověd:
Zadní lambda opravdu "jen" hlídá připravenost a funkci katu. Proč to tvrdím? Protože při úpravých výfuků a odstranění katu zákazníkům ustavuji emulator zadní sondy. Není to můj výmysl,je to běžná praxe při takovýchto úpravách.
Netěsnosti ve výfuku v krátké vzdálenosti za první sondou mohou její činnost vyjímečně také ovlivnit,může totiž docházet k nežádocím turbulencím výf.plynů.
Hlavně se ale změní tzv.protitlak a tvorba rázových vln důležitých k příznivému vyplachování válců a to v okamžiku překrytí ventilů. To je hlavním důvodm zvýšení spotřeby a ztrátě kroutícího momentu v nízkých otáčkách.
Ůpravy výfuků a věcí kolem jsou "mou doménou",kterou mám myslím celkem zvládnutou,vyzkoušenou a ověřenou praxí na autech vlastních i na autech mých spokojených zákazníků.
Jsi myslím schopný v mikroelektronice,tak co kdybys "stvořil"a udělal emulator na věčně poruchový system přesuvníku? Mechanické části byste si zafixovali a emulator by "oblbl" řj.
Sice byste ztratili pár "koníků" ale neřachtali byste,nesvítili kontrolkama a v neposlední řadě byste ušetřili nemalé peníze za výměny tohoto "zázraku" techniky.
Doplnuji,že je třeba hledat způsoby,jak by to šlo,nikoliv důvody proč to nepůjde. Vyžaduje to samozřejmě důkladné pochopení funkce celého systemu za splnění všech podmínek,což podle debat zde zřejmě splnuješ.
Souhlasíš?
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Tipy k Meganu II?
Můžu ti dodat záznam z diagnostiky. Za jakou dobu to přejde do systému řízeného spalování podle první lambdy. Schválně, ... Na záznamu to bude krásně vidět. Můžu to udělat jak u teď stojícího auta, tak i při horkém motoru. To ovlivnění spotřeby zadní lambdou mám ověřeno praxí. Porucha na signálu zadní lambda sondy, dávala nesmysly, ale v rozsahu, který byl očekáván. Po výměně zadní lambdy klesla spotřeba téměř o dva litry.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Tipy k Meganu II?
Ak hovoris o diesli, tak tam lambada pracuje do 20 sekund. Neviem ako u benzinov, ale to vyhrievanie potrva podla mna dlhsie. Ulohou zadnej lambdy je iba zistovanie stavu katalyzatora a udaje z nej nijako neovplyvnuju RJ a miesanie zmesi. Meria len zbytkovy kyslik a porovnava ho s udajom z lambdy pred katalyzatorom. Ak ma katalyzator dieru, alebo je upchaty, zadna lambda to nameria a RJ vyhodi kontrolku motora, pripadne aj spadne do nudzoveho rezimu
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Tipy k Meganu II?
Pokud je katalyzátor ucpaný, tak ti foukne těsnění mezi svody a katem. Mám to vyzkoušeno. Zadní lambda skutečně ovlivňuje chování směsi a mám to potvrzeno jak měřením z diagnostiky, tak i z praxe. To první má díru před zadní sondou. Jednotka taky reguluje směs tak, aby byl určitý podíl kyslíku ve výfuku za katem. Na hodnotách je to dost dobře poznat. A nejen na hodnotách lambdy. Měl jsem možnost měřit výfukové plyny, kdy zadní lambda dávala 200mV. Po zajetí adaptabilních hodnot, které se mimo to velmi přiblížili svým maximálním hranicím z výfuku lezlo HC na hranici hodnot v emisní knížce a byla taky zvýšená produkce CO. Což jednoznačně značí na přebytek paliva. Po výměně lambdy a novém měření emisí byly hodnoty o dost nižší.
Kuno, poud jsi byl na školeních, tak bys mi napsal jednu věc, která je velmi, ale velmi významná pro přední lambda sondu. Ze sledování hodnot to není vidět, ale když si ji dáš na osciloskop, nebo necháš hodnoty zaznemenat, je ta zásadní věc dost dobře zřetelná. Mimo to, já nečerpám jen z googlu, ale taky ze zdrojů, ke kterým ty nemáš přístup.
Jinak dva obrázky ze startu motoru. Auto stálo na parkovišti od rána, teplota chladící kapaliny 25°C. Pak je start horkého motoru.
Kolik je to od startu? Zhruba 10 vteřin, kdy jednotka přechází do režimu řízení směsi přední lambdou?
Kuno, poud jsi byl na školeních, tak bys mi napsal jednu věc, která je velmi, ale velmi významná pro přední lambda sondu. Ze sledování hodnot to není vidět, ale když si ji dáš na osciloskop, nebo necháš hodnoty zaznemenat, je ta zásadní věc dost dobře zřetelná. Mimo to, já nečerpám jen z googlu, ale taky ze zdrojů, ke kterým ty nemáš přístup.
Jinak dva obrázky ze startu motoru. Auto stálo na parkovišti od rána, teplota chladící kapaliny 25°C. Pak je start horkého motoru.
Kolik je to od startu? Zhruba 10 vteřin, kdy jednotka přechází do režimu řízení směsi přední lambdou?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Tipy k Meganu II?
Zefek? Toto boli obrazky benzin motora 1,6 ?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Tipy k Meganu II?
Ano, z mojeho auta.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů