Tipy k Meganu II?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Kuno » pon kvě 26, 2014 14:42

Myslím,že daptacema to určitě nebude. Smad ještě špatná funkce předsuvníku kdy upravuje nevhodně dobu překrytí ventilů a nespálená směs by šla do výfuku.... Víš co a který okamžik práce motoru mám na mysli?

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Zefek » pon kvě 26, 2014 15:02

Ale proč by pak ty adaptace byly vytočené nadoraz? Nevím o kterém okamžiku práce motoru mluvíš.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Kuno » pon kvě 26, 2014 20:43

Zefek píše:Ale proč by pak ty adaptace byly vytočené nadoraz? Nevím o kterém okamžiku práce motoru mluvíš.
No to já nevím proč ale předpokládám,že máš na mysli adaptace beroucí v potaz opotřebení motoru,stav senzorů a v neposlední řadě i styl jízdy.

Je to doba,kdy jsou sací i výfukové ventily otevřeny zároven. U pevného časování je to obvykle jen malý okamžik při horní úvrati. VVT tuto dobu ovlivnuje-obecně prodlužuje. Pokud negunguje správně,dostává se mechanika motoru do situace,kdy ti pal.směs jde do výfuku aniž by byla spálena-zapálena a naopak výf.zplodiny se mohou vracet do sání. Neděje se tak samozřejmě nijak "masově" ale k tomu aby to zmátlo řj motoru zkreslenými údaji ze LS nebo snímačů v sání to úplně stačí.

Pokud Tě problematika zajímá více,můžeme pokračovat.Zavzpomínám na doby.když jsem byl "školitelem".

P.S. Zítra se jdu pro změnu nechat školit já....protože : Učit se,učit se,učit se. V.I.Lenin. :D

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Zefek » stř čer 11, 2014 19:31

Tak svary převařeny, vyměněn přesuvník. Změna je to dost rapidní oproti předchozímu stavu. Každopádně, adaptabilní hodnoty jsou neustále mimo. Těch hodnot je tam několik a dívám se jen na ty, které mají podíl na korekci bohatosti. Prostě se to tváří, jako by byla dlouhodobě směs chudá, takže celá palivová mapa je posunutá na doraz do bohatějších hodnot. Měl jsem zaslepený přívod palivových pár z nádrže, protože to může způsobit ochuzení směsi. Je to tak zhruba stejné.

Ale něčeho si všímám. Když mám zhruba kolem 2 tisíc otáček a motor jen lechtám (jedu z mírného kopce) a najednou potřebuju přidat víc plynu (sjel jsem dolů a zase potřebuju kopec vyjet), začne motor cukat. Ne nějak výrazně, člověk by si toho sotva všiml, ale je to slyšet na pískotu převodovky, že záběr není konstantní. A navíc to trvá jen velmi krátkou dobu, max. 5 vteřin. Taky se to projeví na korekci klepání, jednotka na to reaguje okamžitě změnou předstihu. Takže je vadného něco buď na míchání směsi, nebo na samotném zapalování. Cívky jsem hned měřil, ale odpory jsou v normě, nicméně, zkusil je vyměnit, je to stejné. Tlak paliva jsem měřil, 3.5atmo a nekolísá. Nenapadá mě, na co se podívat.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Zefek » čtv čer 19, 2014 14:00

Tak jsem do auta naložil 250kg zátěž a jel. 2 tisíc otáček na rovince na pětku, přidal jsem plyn, cukalo to, nebo to řj omezuje, protože mění předstih na základě hodnoty ze snímače klepání. Detekce vynechávání spalování neukazuje nic, prostě to nevynechává. Ale dělá to i na čtyřku ve vyšších otáčkách, hlavně pokud se jede do kopce. Bez zátěže to dělá taky, ale není to tolik poznat. Kolikrát se mi se zátěží do kopce i v otáčkách kolem 2500 stalo, že jsem přidal víc plynu a nestalo se vůbec nic. Něco musí být blbě, ale nenapadá mě co.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Kuno » čtv čer 19, 2014 21:07

Zefek: Psals,že máš problem s korekcemi směsi-alespon tuším. Zkus je vynulovat a sleduj jak nabíhají na volnoběh po zahřátí auta a kam až se dostanou. Pak totéž při zátěži za jízdy.
Pokud jsou ty korekce furt mimo tolerance,(a řízení směsi a těsnost výfukového traktu je o.k)tak se dle mého názoru obvykle dostává falešný vzduch do sání někde mezi klapkou a hlavou,případně se tak děje v některých případech špatnou funkcí systemu odsávání benz.par,příp.odvětrávání klik.skříně.


P.S:Anebo si nastav benz.mapu přímo dle korekcí ze sondy a další parametry řízení motoru ale to už je obtížnější úkol a chce to poněkud "lepší" vybavení.
Já se s tím na svém autě "hraju" už druhý den. :D
Každopádně Ti přeji at svůj problem konečně vyřešíš.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Zefek » čtv čer 19, 2014 21:29

Odsávání palivových par jsem měl odpojené, je to beze změny. Měřil jsem tlak paliva i pod zátěží, tak je konstantní 3,5 bar. Průtok je větší než 2 litry za minutu. Palivový systém není příčinou.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Kuno » čtv čer 19, 2014 22:59

No tak proč máš potom korekce mimo tolerance?
Tak to pak fakt nechápu. Máš diagnostiku,takže pokud máš zároven povědomí jak system funguje není prostě možné za takovou dobu auto neopravit.

Jakým způsobem jsi měřil mnořstvíprůtoku paliva?

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Zefek » pát čer 20, 2014 08:25

Normálně, do pet flašky. Připojil jsem čerpadlo k baterce a stopoval jsem. Udělal jsem to několikrát, abych vyloučil chybu měření. Taky jsem udělal to, že jsem v jednom případě měl přívod z čerpadla přímo do pet flašky a ve druhém jsem měl přívod připojený do vstřikovací lišty a petku jsem měl připojenou přes odbočku. Výsledky jsou stejné. Já taky nevím, proč se ty korekce rozjíždí. Pokud ty korekce lezou do oblasti bohaté směsi a zároveň dochází k detonačnímu hoření (na základě korekce podle snímače klepání), vychází z toho chudá směs. Možnosti jsou jen dvě:

1) Hodně vzduchu ve válci. Odpojeno odsávání palivových par, beze změny. Kontrola těsnosti sání, v pořádku. Přetěsněný výfuk, beze změny. Výměna přesuvníku vačkového hřídele, beze změny.
2) Málo paliva. Proměřený tlak paliva i průtok. Hodnoty jsou perfektní.

Z toho už potom vychází jen málo úkonů, které lze provést:
a) Změřit komprese. Ale motor startuje, pocitově jede jako ďas, dokud se nezatíží, na volnoběh perfektní chod, necuká, nevibruje a hlavně, je abnormálně tichý. Pokud by to měl dělat vadný ventil, nejspíš by to taky dělalo pořád.
b) Vstřikovače, které pouští málo paliva, tohle by chtělo ověřit.
c) Cívky, které způsobují defektní zapalování. Nicméně odpor cívek je ok, jenže to nemusí znamenat, že cívky fungují jak mají.

Nic jiného mě už dál nenapadá.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Rado77 » pát čer 20, 2014 12:09

A preco nezacnes od tej jednoduchej a hlavne castej veci, a to prave od tych cievok? Ja co som si cievky meral ukazovali ok hodnoty, aj ked vynechavali. Obdobne sa mi spravalo kedysi Daewoo, a bolo to obcasne preskakovanie iskry cez VN kabel na blok motora
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Zefek » pát čer 20, 2014 12:16

Protože cívky nejsou staré ani rok. Mám dvě náhradní, vyměnil jsem je, ale je to stejné, tak jsem to zkusil přehodit za zbývající dvě, ale stejné. Nicméně, cívky budu zkoušet, mám možnost na zkoušku tam dát originálky z renaultu. Pokud by to byly cívky, tak přemýšlím, jak je vyreklamovat, protože diagnostika mlčí a přijít tam, že cívka je vadná, protože jsem přehodil sadu a je to ok, není jaksi důkazem. Je fakt, že vadná cívky se může projevovat jakkoliv.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Martin Pergl
Advanced member
Příspěvky: 268
Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Martin Pergl » pát čer 20, 2014 12:20

No ja ti nevim ale zkusil bych si pujcit cívky z auta ktere to neděla, popripade kouknout na svíčky a zkontroloval bych i to cidlo detonacniho spalování co kdyz zlobi prave go a hazi to špatný předstih ??

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Zefek » pát čer 20, 2014 12:23

Svíčky mám originál renault. Nahrazeno eyquem dle originálu, je to stejné. Detonační čidlo může být špatné, ale nepředpokládám to, protože pokud by byl blbě nastavený předstih, klepalo by to a bylo by to slyšet. Největší problém je, že to dělá skutečně je v zátěži. Pokud jedu v autě sám, téměř nemám šanci to poznat. Ale pokud vezu v autě pět lidí, tak to poznám i na rovině.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Martin Pergl
Advanced member
Příspěvky: 268
Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Martin Pergl » pát čer 20, 2014 12:51

Ted jsem tuhle debatu přečetl celou a musim říct ze je to fakt nejak začarované...co ty lambdy zkoušel jsi jine ? Kdyz autu nalozis plnej kotel a jedes sam tak jede dobře a kdyz to uděláš s 5 lidma tak cuka ? Nevim jestli to muze byt tim ale co vstrikovace ? Jestli pod zátěži nelejou málo do válců apd. Ja sem po 92tkm je nechal čistit a testovat, a hodnoty byli na kazdem vstřiku jine,po vyčištění ok a lip to jelo. Stoji to asi 900 a nemusis je ani vyndavat z lišty, ja sem je tam odnesl komplet.

Bagrr
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: ned dub 16, 2017 07:49
Bydliště: Praha

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Bagrr » pon srp 06, 2018 18:40

Oživím starší téma.
Meg II 1.6 16v najeto cca 120t, za studena vibrace motoru poměrně dost znatelné, za tepla jsou tam též, po výměně svíček nepatrné zlepšení, cívky proměřený a jsou v toleranci. Přesuvník se neozývá. Co mě však zarazilo, je chování lambd při jízdě. 1 lítá od cca 0.18V po cca 0.84 i při ustáleným plynu a 2 si při ustáleným plynu ustálí hodnotu třeba na 0.5V... Při přidání u jedničky max hodnota vzroste a pak to zase lítá a dvojka vzroste a drží hodnotu... Jednička prostě lítá jak zběsilá puberťačka na tripu a dvojka na to jde pomalu jako důchodce jako v práci...
:haji: :ups:
Megane II 1.6 16V 83kW
5D HB 2005
Modrá metla, 18" Fondmetal, -35mm TA technix pjužiny..
JVC headunit, Infinity 16,5cm ve dveřích, 2x Dexon 8" krmeny Carpowerem 😁

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2021
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od marek230177 » pon srp 06, 2018 22:01

To je snad v pořádku, ne? Asi nevíš, jak to má správně fungovat.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Bagrr
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: ned dub 16, 2017 07:49
Bydliště: Praha

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Bagrr » stř srp 08, 2018 11:55

Vibrace motoru i po zahřátí mi moc normální nepřijdou, lambda co má ukazovat (potažmo jak se má chovat) opravdu nevím... Jde mi o nekulturní volnoběh i u po delší jízdě, kdy otáčky lítaj 720-850ot/min... V souvislosti s volnoběhem mě ještě přijde divný chování motoru za jízdy, kdy při ustáleným plynu je cítit, jak chvilkově přestává táhnout a pak zase zabere... Prostě nevím, jestli tohle chování je u 1.6 16v normální, nebo ne... Při srovnání s tímtéž motorem jen o pár let mladším ve Fluenci, mi přijde můj motor prostě absolutně nekultivovanej a užranej (o litr vyšší spotřeba)... Nájezd +- stejnej u obou aut...
:haji: :ups:
Megane II 1.6 16V 83kW
5D HB 2005
Modrá metla, 18" Fondmetal, -35mm TA technix pjužiny..
JVC headunit, Infinity 16,5cm ve dveřích, 2x Dexon 8" krmeny Carpowerem 😁

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2021
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od marek230177 » stř srp 08, 2018 17:11

To určitě správně není. Ale lambdy fungují správně. V tomto případě bych zkusil vyměnit svíčky, případně změřit kompresní tlaky válců.

Nevím, co říká diagnostika. Senzor podtlaku v sání, senzory teplot a podobně. Taky by mě zajímalo, co znamená cívky proměřeny, jsou v toleranci. Co si pod tím mám představit? Cívka je buď dobrá nebo vadná, mezistav neexistuje. Dobré cívky nemohou způsobovat nepravidelnosti chodu motoru, vadné cívky zjistí a nahlásí diagnostika.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Bagrr
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: ned dub 16, 2017 07:49
Bydliště: Praha

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Bagrr » stř srp 08, 2018 18:10

Svíčky jsou tam NKG cca týden staré.
Teploty: Chladiva 93, nasávaného vzduchu 38
MAP ukazuje vetšinou okolo 38kPa
Zapalování od -5st po cca +35st
Cívky maj odpory takovy, jaký by měly mít...
Kompresní tlaky jsem neměřil, ale to doufám, že snad není, bo při nájezdu cca 115t mi přijde strašně brzo na nějaký takový problém, tuplem, když je celou dobu motor ježděnej na 5W40 a interval zkrácen na 15t km...
Diagnostika žádný chyby nehlásí, ale auto se prostě chová strašně nekulturně...
:haji: :ups:
Megane II 1.6 16V 83kW
5D HB 2005
Modrá metla, 18" Fondmetal, -35mm TA technix pjužiny..
JVC headunit, Infinity 16,5cm ve dveřích, 2x Dexon 8" krmeny Carpowerem 😁

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2021
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od marek230177 » pát srp 10, 2018 17:30

Nové svíčky mohou být vadné, několikerá osobní zkušenost.

Problém s kompresním tlakem nemá vůbec nic společného s ujetými kilometry, ani výměnami oleje. Ventil se může podpálit kdykoli a nečekaně, i písní kroužek umí prasknout bez varování.

Taky by takové chování motoru mohl způsobovat špatně načasovaný rozvod motoru - přeskočený řemen. Proto se zeptám, kdy a kdo naposledy viděl rozvody, v jakém jsou stavu a jak nastavené? Kdy byl měněn řemen?
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

tomasx
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: pon dub 19, 2010 10:10
Bydliště: Kroměříž

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od tomasx » sob srp 11, 2018 13:34

Zeptám se, co by mohlo způsobovat dunivý zvuk motoru po přidaní více plynu cca do 3 tis. ot. Pak už to není tolik slyšitelné. Dělá to po výměně rozvodů a nastavovače vačky. A ještě by mě zajímalo, zda se dá nějak bez demontáže poznat, jestli zadní pásy jsou pyro nebo ne.
Renault Megane 1.6 2007 LPG

Bagrr
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: ned dub 16, 2017 07:49
Bydliště: Praha

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Bagrr » sob srp 11, 2018 23:02

marek230177 píše:
pát srp 10, 2018 17:30
Nové svíčky mohou být vadné, několikerá osobní zkušenost.

Problém s kompresním tlakem nemá vůbec nic společného s ujetými kilometry, ani výměnami oleje. Ventil se může podpálit kdykoli a nečekaně, i písní kroužek umí prasknout bez varování.

Taky by takové chování motoru mohl způsobovat špatně načasovaný rozvod motoru - přeskočený řemen. Proto se zeptám, kdy a kdo naposledy viděl rozvody, v jakém jsou stavu a jak nastavené? Kdy byl měněn řemen?
Rozvody údajně dělány při 70tkm. Mě tak napadá, je možný, aby to dělal přesuvník? Sice se neozývá, ale, že by třeba nereagoval tak jak by měl? Ke kompresním tlakům mě však nic nenavádí, ani při otevření víčka oleje není vidět, že by to tlakovalo dolu. A ani výkon to nějak nemá slabej, jede to slušně... Jen mě prostě drásá vyšší spotřeba, nerovnoměrný zátah při ustáleným plynu do kopce a nekulturní volnoběh. Zkusil jsem ještě jiný svíčky a žádná změna.
:haji: :ups:
Megane II 1.6 16V 83kW
5D HB 2005
Modrá metla, 18" Fondmetal, -35mm TA technix pjužiny..
JVC headunit, Infinity 16,5cm ve dveřích, 2x Dexon 8" krmeny Carpowerem 😁

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od milan.maly » úte srp 14, 2018 11:51

Nevyrovnany volnobeh moze tiez sposobovat spinava skrtiaca klapka. Cez vikend som riesil problem s volnobehom na Fluence s rovnakym motorom (1,6 16V), skontroloval cievky a sviecky a pomohlo az vycistenie skrtiacej klapky. A to mal najazdenych len cca 30 tis. km aj ked.vacainu po meste. Minimalne za skusku to stoji.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2021
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od marek230177 » stř srp 15, 2018 11:02

Určitě. Je to za chvilku hotové a nic to nestojí.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Bagrr
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: ned dub 16, 2017 07:49
Bydliště: Praha

Re: Tipy k Meganu II?

Příspěvek od Bagrr » stř srp 15, 2018 17:13

Klapka mě nenapadla, zkusim ji vyčistit ;)
:haji: :ups:
Megane II 1.6 16V 83kW
5D HB 2005
Modrá metla, 18" Fondmetal, -35mm TA technix pjužiny..
JVC headunit, Infinity 16,5cm ve dveřích, 2x Dexon 8" krmeny Carpowerem 😁

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů