Ve válci benzín kondenzuje, to jsem věděl. U studeného motoru je bohatá směs, stěny válce jsou studené, všechen benzín neprohoří. Je to přece i cítit z výfuku. Nespálený benzín se ze stěn částečně dostane pod kroužky pod píst. Otázka je jen, jaké množství je normální. Zda to u mě nastalo jen takto nebo mám třeba prasklý kroužek nebo rýhu apod.Mario Horak píše:Osobne tomu vysvetleniu neverím. Nie je predsa možné, aby palivo kondenzovalo priamo vo válci. Keď kondenzuje kdekoľvek vo výfukovom kanáli, tak už nemá možnosť sa dostať do oleja. (Má ten motor turbo?? tam by to možné bolo)
Jinak motor turbo nemá, je to motor uvedený na trh někdy v roce 1998, má 16V a slušný výkon 72kW bez proměnného časování ventilů a plochou charakteristiku kroutícího momentu. V různých autech má pak odlišné řídící jednotky, myslím i škrtící klapky atd.