Regulacia tlaku turba K.O. - einspritz überprüfen -Vyriesene

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
agent848
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: čtv úno 11, 2010 17:52

Regulacia tlaku turba K.O. - einspritz überprüfen -Vyriesene

Příspěvek od agent848 » sob pro 17, 2011 12:50

Caute. Chcem vas poprosit o radu a potvrdenie ze mam naozaj zly regulator tlaku turba.

1. Chyba na display Einspritz uberprufen + svieti oranzovy kluc
2. Auto je slabe a jednoznacne chyba turbo efekt a jeho vykon, motor ide celkovo plynule, na volnobeh ani neviem ze je nieco zle
3. Diagnostika nasla chyba na jednotke UCH , Regulace tlaku turba
Informacie z diagnostiky : Zkrat na +12 V, Preruseny obvod nebo zkrat na kostru, inkoherence signalu
4. Udaje o tlaku sa pri pridavani plynu zvacsuju. (pozri video) http://www.youtube.com/watch?v=_WFpkT1bkGY
5. Udaje o regulacii turba ostavaju na hodnote 0.0 pri pridavani plynu
6. Vizualny test - Regulator vobec nebzuci :!:
7. Meranie napatia 12 V - OK na konektore mam 12 V
8. Meranie elektromagnetickeho ventilu - 0,8 Ohm , cize skrat :!:

Mam to isto zle ze ??? :D

Kde kupim a za kolko
:?:

Mozem na aute docasne jazdit :?: :?: Diagnostika upozornuje ze tato chyba moze sposobyt silne a rychle zanesenie odlucovaca pevnych castic :!: :?:

Dakujem

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) agent848 dne úte pro 20, 2011 10:25, celkem upraveno 2 x.
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW

ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km

Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc

Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Regulacia tlaku turba K.O.

Příspěvek od Zefek » sob pro 17, 2011 17:51

Nemůže to dělat snímač tlaku? Podle té diagnostiky se zvětšuje požadovaný tlak, ale skutečný tlak klesá. Proto je RCO na 0.0.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
agent848
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: čtv úno 11, 2010 17:52

Re: Regulacia tlaku turba K.O.

Příspěvek od agent848 » sob pro 17, 2011 20:27

Ten snimac je kde ?
Ale som si na 99,9 % isty ze to je tym ako som to nasiel pod nazvom AGR ventil alebo menic tlaku, ci elektropneumaticky regulator tlaku. Pred tym ked isiel velmi a intenzivne bzucal ako nejaky vybrator. Teraz uplne nic a tiez ten nizky odpor sa mi vobec nezda pritom napatie do neho ide. Teraz ho len cim skor zohnat, lebo netusim ako moc sa moze zaniest ten filter pevnych castic.
http://www.auto-elektronika.sk/autoelek ... T&captcha=
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW

ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km

Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc

Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Regulacia tlaku turba K.O.

Příspěvek od Zefek » sob pro 17, 2011 21:11

Já tam na té diagnostice vidím skutečný tlak 700mbar, požadovaný se zvedá až na 1200mbar. Skutečný by měl být cca kolem 1000mbar, takže ho máš dost nízký a může to znamenat i únik tlaku někde mezi turbem a sáním. Proto se taky jednotka snaží dorovnat tlak otevřením wastegate, což je ostatně vidět, že je jen 5% - plně otevřeno. Prověř nejdřív, jestli to někde nesyčí, nebo neuniká. Pak bych se zaměřil na ten snímač tlaku, který je na trubce sání před vstupem do motoru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
agent848
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: čtv úno 11, 2010 17:52

Re: Regulacia tlaku turba K.O.

Příspěvek od agent848 » sob pro 17, 2011 21:50

A ten snimac moze ovplivnit ten ventil tak ze je vypnuty ? Lebo ako hovorim vzdy vidaval velmi intenzivny bzuciaci a vybrujuci ton.
Co som kedysi aj riesil tu na fore ked sa mi to bzucanie prenasalo az do kabiny.
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 0&start=25

A tiez 0.8 ohmu je podla mna isty skrat do ktoreho ide 12V a samozrejme to RJ vyhodnoti ako skrat. Ked som nechal odpojeny konektor tak chyba bola stale ta ista.
Zefek nemas moznost odmerat alebo zistit aky odpor by mal mat ?
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW

ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km

Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc

Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Regulacia tlaku turba K.O.

Příspěvek od Zefek » sob pro 17, 2011 22:43

Ty jo, ty taky tu závadu popisuješ :( Co je tam za příznak, když tu závadu načteš? Je tam DF004 Obvod snímače tlaku přeplňování a teď mě zajímá ten příznak, kterým ten řádek závady pokračuje. (CO.0, CO.1, 1.DEF).
Jestli je tam 1.DEF tak vyměň ten váleček na regulaci turba. Jestli je tam cokoliv jiného, tak je vadný snímač, nebo kabeláž. A pravděpodobně je v háji ten váleček na regulaci turba, má mít odpor 15,4 ohm. Váleček origo v rencku 2300,- s daní.
Jinak měření na odpojeném konektoru ti nic neřekne, tam bude vždycky 12V. Musí se to měřit zapojené, pak to dává zajímavější výsledky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: Regulacia tlaku turba K.O.

Příspěvek od Kuno » sob pro 17, 2011 22:58

nechci vám tu do toho kecat ale pokud bude snímač tlaku nefunkční,regulace tlaku je mimo provoz a auto nemá výkon.
Snímač i ventil regulace mám a poskytl-pujčil bych obojí klidně na vyzkoušení...ale ze Slovenska je to do Zlína bohužel asi "z ruky"

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Regulacia tlaku turba K.O.

Příspěvek od Zefek » sob pro 17, 2011 23:14

Problém je, že pokud je tam porucha na regulaci, tak se to přepne do náhradního režimu a na diag ukazuje stálý tlak 750mbar, tolik manuál. Ale 0,8 ohmů je malý odpor, má tam být 15,4 ohm, když tak to, Kuno, můžeš změřit, ať máme jistotu, já to tahám z manuálů. Ale zase je zajímavé, že to nehodí závadu DF054. Chtělo by to kompletní výpis chyb z jednotky vstřikování. Tyhle chyby na sebe můžou totiž navazovat, protože snímač tlaku je zpětná vazba pro ovládání toho ventilu.
Diagnostika, diagnostika, ale údaje, podle kterých mám hledat informace - základní údaje o tom, jaké je označení (DFXXX) závady a jaký je její příznak (CO, CO.0, CO.1, CC, X.DEF), to už jako by nebylo :(
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
agent848
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: čtv úno 11, 2010 17:52

Re: Regulacia tlaku turba K.O. - einspritz überprüfen

Příspěvek od agent848 » ned pro 18, 2011 17:44

Mam dnesne nove zistenia !

1 - Rano ked som siel do prace sa chyba uz neobjavila vsetko islo ako ma.
2 - Poobede z prace tiez islo. No po vytoceni cca do 3500 otacok to naskocilo a je to tam znova. Bol to test a ukazalo sa ze problem tam stale je.
3 - Znovu som meral. Odmeral tecuci prud a bol taky ako by mal byt pri cca 15,4 ohm a teda 0,7 A. A zistenie je ze mam XXXXXXX multimeter :evil: Kamaratov ukazal hodnotu 15,4 ohm cize regulator je OK. Aj rano ked to slo som ho skusal a pekne bzucal.
4 - odpojil som hadicky z regulatora a urobil na jednej z nich ustami podtlak a videl som ako pekne pohybuje tou regulaciou lopatiek turba. Neviem isto Wastegate sa to vola ?
5 - Netusim kde je schovany ten snimac tlaku tak som nemal moznost ho pozriet ale mam blbe tusenie ze bude pekne zahrabany a nedostupny.
6 - Este som skusal ten regulator externe vyskusat ale nevydel som rozdiel ked som fukal do jedneho alebo do druheho otvoru a pustal don 12 V tak vzdy prepustal do druheho smeru a rozdiel som tam nevidel aj ked vnutri cvaknul. Alebo to je tak citlive alebo som slabo fukal :)

7 - Co znamena ked mi na diagnostike najde chybi a blikaju na oranzovo ? Ta chyba regulacie tam nabehla asi vtedy ked som startoval s odpojenym regulatorom.
http://youtu.be/TEOoGyVylFc
http://youtu.be/c1mPPVv5eUM
Zefek prosim ta kde by som stiahol ten technicky manual ?
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW

ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km

Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc

Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Regulacia tlaku turba K.O. - einspritz überprüfen

Příspěvek od Zefek » ned pro 18, 2011 18:09

4 - odpojil som hadicky z regulatora a urobil na jednej z nich ustami podtlak a videl som ako pekne pohybuje tou regulaciou lopatiek turba. Neviem isto Wastegate sa to vola ?
Ano, takto to má správně fungovat.
5 - Netusim kde je schovany ten snimac tlaku tak som nemal moznost ho pozriet ale mam blbe tusenie ze bude pekne zahrabany a nedostupny.
Když sundáš plastový kryt, co je na motoru, tak snímač je na trubce, která vede od intercooleru do motoru. Je to takový malý kvádřík s jedním šroubkem a čtyřmi (asi jo, čtyřmi) dráty.
6 - Este som skusal ten regulator externe vyskusat ale nevydel som rozdiel ked som fukal do jedneho alebo do druheho otvoru a pustal don 12 V tak vzdy prepustal do druheho smeru a rozdiel som tam nevidel aj ked vnutri cvaknul. Alebo to je tak citlive alebo som slabo fukal :)

Jo, jen to přepouští z jedné trubky do druhé, ale přepoští to podtlak.
7 - Co znamena ked mi na diagnostike najde chybi a blikaju na oranzovo ? Ta chyba regulacie tam nabehla asi vtedy ked som startoval s odpojenym regulatorom.
Když blikají oranžově, znamená to, že v aktuálním časovém momentu tam daná chyba není. To ale neznamená, že při splnění určitých podmínek se nemůže chyba opět vyskytnout. Znamená to tedy, že chyba tam byla někdy v minulosti. Červené kolečko znamená, že je chyba aktuální.

Manuály jsou součástí dialogysu.

Jinak jsem taky řešil chybu DF004 1.DEF, ale tam to vypadalo na zasekávající se regulátor natáčení lopatek. Auto normálně jelo, jen pokud se za jízdy pustil plyn, zůstal tlak na 1600 mbarů, přičemž požadovaný byl 1000mbarů. Při zastavování pak náhle regulace spadla ze 70% na 5% a rychle povyskočila zpátky na 40%.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
agent848
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: čtv úno 11, 2010 17:52

Re: Regulacia tlaku turba K.O. - einspritz überprüfen

Příspěvek od agent848 » ned pro 18, 2011 18:37

Idem ho hned kuknut. Zefek : Da sa zmerat ? Ma mat nejake hodnoty ?
Uz som ho nasiel vybral precistil prefukol a nic stale to nejde.
Tak som sa trepal 20 km za kamaratom co ma megan no bohuzial ma iny motor a senzor je tiez iny.
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW

ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km

Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc

Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg

Uživatelský avatar
agent848
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: čtv úno 11, 2010 17:52

Re: Regulacia tlaku turba K.O. - einspritz überprüfen

Příspěvek od agent848 » pon pro 19, 2011 11:27

Pride mi to ze ked je auto studene tak ide. Vypnem motor a nastartujem a uz nejde. Troska schladne a zase ide.
Ale uz som dal objednat ten snimac tlaku. Zajtra ho budem mat tak hned vymenim a dam vediet ci pomohlo.

Opravujem ! Niekedy ked nastartujem ide a ide do vtedy kym na niekolko sekund nepadnu otacky na volnobezne, vtedy to nabehne.
V podstate nezalezi ani tak na teplote ako na otackach. Pokial nastartujem bez chyby a idem v otackach tak chyba sa neprejavuje vacsinou az
ked idem parkovat.
Som zvedavy co povie ten novy snimac.
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW

ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km

Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc

Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg

Uživatelský avatar
agent848
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: čtv úno 11, 2010 17:52

Regulacia tlaku turba K.O. - einspritz überprüfen - Vyriesen

Příspěvek od agent848 » úte pro 20, 2011 10:22

Dnesne zistenie po vymene snimaca tlaku turba je ze to zatial ide a porucha sa neobjavuje :D
Cena original dielu Bosch (nemecko) cca 130 eur, v mojom pripade nahrada EPS (taliansko) cena 67 euro, bez papiera ma stal nakoniec 57 euro 8)
+ usetrene peniaze za servis a diagnostiku :D
Velke dakujem pre : Zefek a tiez diki Kunovi. Dobre rady idu od vas :wink:

Diagnostika v tomto pripade ukazovala spravne. Chyba DF004 Obvod snimaca tlaku preplnovania 1.DEF (inkoherence signalu)

tu je obrazok povodneho snimaca:
Obrázek
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW

ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km

Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc

Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: Regulacia tlaku turba K.O. - einspritz überprüfen -Vyrie

Příspěvek od Kuno » úte pro 20, 2011 10:39

Není zač. :) Zefek velmi dobře zvládá vše co se týký závad v elektrice.
Já jsem spíše takový už "praktik." :D
Hlavně,že Ti to jede a nestálo to desetitisíce.

Sanchezcruz17
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned čer 19, 2016 08:57

Re: Regulacia tlaku turba K.O. - einspritz überprüfen -Vyrie

Příspěvek od Sanchezcruz17 » ned čer 19, 2016 09:09

Zdravim Vas, pred pul rokem sem si koupil megane sport 2.0 benzin r.v. 2005.. Slapal mi jak hodinky a z niceho nic ni zacal padat do nouzaku, rosviti se service a Enspritz Uberprufen po chvili se ukaze esp a asr defekt.. Po vypnuti a nastartovani servis zhasne a muzu jet dal ale po 100 km se mi to stane znovu.. Na diagnostice se objevila zavada spatneho spalovani na 3. Valci a destruktivni zazehnuti.. Ale i spatne mereni dat na cidle turba a u toho zkrat na kostru.. Vubec nevim co s tim dal, nevite nekdo co s tim? V podrobne diagnostice chyba na vstrikach psana neni.. Zkousel sem i prehodit civky z jinych valcu mezi sebou ale porad se ukazuje valec c. 3.. Predem dekuju za nazory

jenik789
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát led 14, 2011 09:32

Re: Regulacia tlaku turba K.O. - einspritz überprüfen -Vyrie

Příspěvek od jenik789 » čtv led 19, 2017 09:34

Take se mi stalo neco podobneho, jen se to nedari vyresit na Scenic II (96KW):
* chyba vstrikovani na displeji - kdyz jsem pustil plyn, auto najednou nemelo vykon. Abych se rozumne dostal domu, chcipnul jsem ho a nastartoval a po dalnici to slo, pak jsem pri sjezdu pustil plyn a chyba skocila opet
* vzdy po vypnuti a zapnuti zapalovani se chyba z displeje auta na cas ztrati
* takze jsem napojil auto na CLIP a videl DF004 - 1.DEF - zmeril jsem odpory v cidlu tlaku turba - 5ohmu, rikal jsem si super, vim cim to je
* koupil jsem nove cidlo - uz melo hodnoty 15ohmu, takze to vypadalo dobre
* po vymene cidla, ale chyba v CLIPu byla stejna - cervena DF004 - 1.DEF. vyzkousel jsem cidlo odpojit, stav v CLIPu se zmenil, takze to na cidlo reaguje
* zmeril jsem kabely do cidla - jde tam spravne minus, 5V a 0,5V, takze kabely by to byt nemelo
* nechal jsem na 5min odpojenou baterii - nepomohlo, chyba stale cervena a nejde smazat at mam stare nebo nove cidlo


Chyba do Clipu skoci i pri nenastartovanem motoru, staci jen pripojit na CLIP se zapnutymi klicky.
poradite prosim nekdo? Diky

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: Regulacia tlaku turba K.O. - einspritz überprüfen -Vyriesene

Příspěvek od Sroty » ned úno 18, 2018 18:37

Nemůže to souviset s vadným snímačem plynu? Viděl jsem, že ještě v kombinaci se zasviněným EGR ventilem to dokáže vyházet všemožné nesouvisející chyby. Rozeber, vyčisti a zkus.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů