Motory 1.5 dCi
Moderátor: Moderators General
ja mam najvecsi problem teraz tomu motoru verit, byt kludny ze po oprave sa to opet nepokasle... ked niekam idem nikdy nemam ten pocit ze sadnem do auta a bezpecne sa tam aj dostanem... ze mi to opet niekde nezarachoce... hold toho pocitu sa uz asi nezbavim...
Megane II HB r.v. 2005 1,4 60kW (102 tis. km) - uz sluzi inemu...
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW
vem to takto, auto jsi koupil za X penez, pri prodeji budes muset jit dolu, cena za opravy taky neni mala.
Tedy pokud chces vyhodit penize oknem, prodej. Nebo zavri oci zatni zuby a zkus to auto spotrebovat, kdyz jsi si ho opravil.
Pokud koupis jine ojete auto ceka te to same kolecko a kazdy model ma sve mouchy. toto auto v mem pripade bylo asi posledni bazarove. Proste pujdu dacie a hotovo. Rocne dam cca 45 tkm a za 4 roky to bude mit kastli jeste v zaruce a motor taky. Pujde k zene na douzivani. tyhle opravy stoji cas penize a nervy. Akorat z toho mam zkazeny den a nekdo pro me musi prijet - naposledy do decina z pardubic.
Tedy pokud chces vyhodit penize oknem, prodej. Nebo zavri oci zatni zuby a zkus to auto spotrebovat, kdyz jsi si ho opravil.
Pokud koupis jine ojete auto ceka te to same kolecko a kazdy model ma sve mouchy. toto auto v mem pripade bylo asi posledni bazarove. Proste pujdu dacie a hotovo. Rocne dam cca 45 tkm a za 4 roky to bude mit kastli jeste v zaruce a motor taky. Pujde k zene na douzivani. tyhle opravy stoji cas penize a nervy. Akorat z toho mam zkazeny den a nekdo pro me musi prijet - naposledy do decina z pardubic.
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice
jop, presne ako pises - som si vedomy ze najviac by som prerobil keby som ho teraz ako opravene pustil...
ocakavam od neho ze si investiciu navyse odpracuje... na dovolenku do zahrnaicia sa vsak uz na nom neodvazim... aj ked mi tvrdili chalani co ho opravovali ze uz na pohlad boli nove salky z ineho materialu.... tak snad to vydrzi....
ocakavam od neho ze si investiciu navyse odpracuje... na dovolenku do zahrnaicia sa vsak uz na nom neodvazim... aj ked mi tvrdili chalani co ho opravovali ze uz na pohlad boli nove salky z ineho materialu.... tak snad to vydrzi....
Megane II HB r.v. 2005 1,4 60kW (102 tis. km) - uz sluzi inemu...
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW
banana beru ale s cokoladou a se slehackou
znam jednu R19 s 1.9 ropakem, kastre je po smrti, ale na elektriku a motor jsme nehrabli. kdyz za ni zaprahnu vozik s piskem nebo drevem, tak mam strach ze rotrhnu kasli a o motor se nebojim ....
bohuzel to asi byl jeden z mala povedenych kusu
znam jednu R19 s 1.9 ropakem, kastre je po smrti, ale na elektriku a motor jsme nehrabli. kdyz za ni zaprahnu vozik s piskem nebo drevem, tak mam strach ze rotrhnu kasli a o motor se nebojim ....
bohuzel to asi byl jeden z mala povedenych kusu
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice
-
- Advanced member
- Příspěvky: 307
- Registrován: ned led 03, 2010 11:17
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
suchojik píše:vem to takto, auto jsi koupil za X penez, pri prodeji budes muset jit dolu, cena za opravy taky neni mala.
Tedy pokud chces vyhodit penize oknem, prodej. Nebo zavri oci zatni zuby a zkus to auto spotrebovat, kdyz jsi si ho opravil.
jj suhlasím s tebou a mam rovnake pocity a uspešne ich potlacam a snažím sa verit mojmu meganíku ked som do neho toľko investoval.ale mam lepsí pocit ked viem ze tam bolo vsetko vymenené ako keby som dal druhy motor !
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
-
- Advanced member
- Příspěvky: 307
- Registrován: ned led 03, 2010 11:17
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
a mam na to 2 roky zaruku !
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
tak ja mam sice "novy" motor ale klukovka je len prebrusena tak snad to tentokrat ona nepokasle...
Megane II HB r.v. 2005 1,4 60kW (102 tis. km) - uz sluzi inemu...
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW
Kluci, nestraste mi, ze 1.5dci vydrzi jen 200 tisic km! Mam najeto 202.000km a znamenalo by to, ze o vikendu na chatu uz nedojedu Na Safranu jsem mel najeto 450 tisic a slapal jak hodinky. Ale je pravda, ze to byl obycejny 2.1 turbo diesel. Na Nevade s naftovou 2.1 jsem najel 270 tisic a taky motoricky bez problemu
Renault MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw, r.v. 11/2007
Tie 1.5 co sa kazia boli vsetky po facelifte 78kw? Alebo viete nieco aj o 74kw alebo slabsich verziach 60kw respektive 63 kw... a co v inych autach kangoo, clio, modus,thalia tam su sice len slabsie verzie 48,60kw.
Co sa tyka ventilov vsetky 1.5 a 1.9 su 8 ventilove. 16 ventilove su len vsetky nove 2.0 od 96-131kw (aj 2.3l v mastroch) a V6 benzin aj diesel su 24 ventilove.
Co sa tyka ventilov vsetky 1.5 a 1.9 su 8 ventilove. 16 ventilove su len vsetky nove 2.0 od 96-131kw (aj 2.3l v mastroch) a V6 benzin aj diesel su 24 ventilove.
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Presunute:
Stanik napisal: Já mám na tachometru +/- 97tis km a žádný problém s autem zatím nebyl...takže všechny se nekazí
Diesel napisal: Gratulujem, ale ja som nemal absolútne žiadny problém až do cca 166 tis, potom prišla lavína. Teraz je už vyše roka kľud. Prajem ti, aby ti bez poruchy slúžil večne, ale ako sa vraví - nevrav hop kým nepreskočíš
Stanik napisal: Já mám na tachometru +/- 97tis km a žádný problém s autem zatím nebyl...takže všechny se nekazí
Diesel napisal: Gratulujem, ale ja som nemal absolútne žiadny problém až do cca 166 tis, potom prišla lavína. Teraz je už vyše roka kľud. Prajem ti, aby ti bez poruchy slúžil večne, ale ako sa vraví - nevrav hop kým nepreskočíš
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
-
- Advanced member
- Příspěvky: 395
- Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nechci tě strašit, ale já mám už koupený věci na výměnu těch šál a to mám najeto "jen" 85 tisíc. Fakt se to těď nějak hromadí a slýchám to ze všech stran:( Jen mi nějak nevyšel čas to u TPolaka něchat přehodit Bejt tebou udělám to taky, minimálně bych nechal zkontrolovat jestli ta klikovka už nebyla načnutá a nikdo jí jen nezbrousil a nedal nový šály jen aby to přežilo zkušební jízdu. Cena i s prací je lehce nad 3 tisíce když měníš vše - těsnění pod vanu (700kč), šály(500kč - kvalitní DE KolbenSchmidt), šrouby ojnic (originál Renault 8x120kč). Samozřejmě se dají vyměnit jen ty šály + dvě tři hoďky práce.Mirek9 píše:Kluci, nestraste mi, ze 1.5dci vydrzi jen 200 tisic km! Mam najeto 202.000km a znamenalo by to, ze o vikendu na chatu uz nedojedu Na Safranu jsem mel najeto 450 tisic a slapal jak hodinky. Ale je pravda, ze to byl obycejny 2.1 turbo diesel. Na Nevade s naftovou 2.1 jsem najel 270 tisic a taky motoricky bez problemu
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
chlapy prestante blbnout, reste veci az se ROZESYPOU , infarkt, stres a smrt z vyplaseni !!!
moje zasada, dej tomu co je pravidlem (olej, naftu, umyt okna, vysypat popelnik ) a opravy resit az nastanou. Nebudu rano vstavat a poslouchat kde jake klepnuti
moje zasada, dej tomu co je pravidlem (olej, naftu, umyt okna, vysypat popelnik ) a opravy resit az nastanou. Nebudu rano vstavat a poslouchat kde jake klepnuti
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice
-
- Advanced member
- Příspěvky: 395
- Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Taky názor, ale proč to nechat zajít tak daleko když se opravdu ví, že Renault tam dává nekvalitní šály a časem se vydřou? Nehcat to být a pak cálovat 50tis za GO motoru se mi opravdu nechce. Není ani tak problém v oleji jako v kvalitě ložisek a váhou kliky (její vyvažovací části jsou prý moc těžké na tak malý motor - to jsem se dočetl zde) Tento problém se týká jak 1.5 (najeto kolem 100) tak i starší 1.9 (najeto přes 150).. Potvrdili mi to i v Renaultu že se kvalitnější šály začali do 1.5 dávat až koncem roku 2008, ale jejich preventivní výměnu k jejich tabulkové ceně 12000 mi nedoporučili a taky říkali počkat až se to vysype. Jenže já k tomu mám jinej přístup a dát 3000 a mít klid mi přijde jako rozumný.suchojik píše:chlapy prestante blbnout, reste veci az se ROZESYPOU , infarkt, stres a smrt z vyplaseni !!!
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
na tom neco bude Ale ty okna jsou strasna prace! Zmenil bych poradi na naftu, olej, popelnik........ pak dlooouho nic........ a oknasuchojik píše:chlapy prestante blbnout, reste veci az se ROZESYPOU , infarkt, stres a smrt z vyplaseni !!!
moje zasada, dej tomu co je pravidlem (olej, naftu, umyt okna, vysypat popelnik ) a opravy resit az nastanou. Nebudu rano vstavat a poslouchat kde jake klepnuti
Renault MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw, r.v. 11/2007
-
- Advanced member
- Příspěvky: 307
- Registrován: ned led 03, 2010 11:17
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
ja som sa bavil s panom co robil už cca 15renaultou s takouto nejakou zavadou a "rarita" bola na Lagune 2,2dCi ktora klakla pol roka po zaruke a mala cca 75tis km !!!!
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
mohu se zeptat, kde jste kupoval? Já se ptal v renaultu na Kladně a jednak jsou prý min dvě sady rozdílných velikostí (prý vyndat a přeměřit) a za sadu jestli si dobře pamatuju, tak cca 4000,- jenom ty šály a ještě tam jsou prý (jestli to říkám dobře) venkovní a vnitřní.samtrix píše:Nechci tě strašit, ale já mám už koupený věci na výměnu těch šál a to mám najeto "jen" 85 tisíc. Fakt se to těď nějak hromadí a slýchám to ze všech stran:( Jen mi nějak nevyšel čas to u TPolaka něchat přehodit Bejt tebou udělám to taky, minimálně bych nechal zkontrolovat jestli ta klikovka už nebyla načnutá a nikdo jí jen nezbrousil a nedal nový šály jen aby to přežilo zkušební jízdu. Cena i s prací je lehce nad 3 tisíce když měníš vše - těsnění pod vanu (700kč), šály(500kč - kvalitní DE KolbenSchmidt), šrouby ojnic (originál Renault 8x120kč). Samozřejmě se dají vyměnit jen ty šály + dvě tři hoďky práce.Mirek9 píše:Kluci, nestraste mi, ze 1.5dci vydrzi jen 200 tisic km! Mam najeto 202.000km a znamenalo by to, ze o vikendu na chatu uz nedojedu Na Safranu jsem mel najeto 450 tisic a slapal jak hodinky. Ale je pravda, ze to byl obycejny 2.1 turbo diesel. Na Nevade s naftovou 2.1 jsem najel 270 tisic a taky motoricky bez problemu
-
- Advanced member
- Příspěvky: 395
- Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jojo v Renaultu chtějí za originální 2900 bez daně. To že je několik velikostí není pravda, taky mě tím strašili že to musí zjistit až po rozebrání. Více velikostí je, ale to je jen kvůli výbrusu kliky - když máš kliku po výbrusu tak se dávají tlustší. Jinak typ motoru K9K (i Nissan, Suzuki) bez výbrusu má jen jednu velikost. Mám na balení napsáno "PL 77 837 600 STD, SUITABLE FOR K9K, 60768-KS"martinecondrej píše:mohu se zeptat, kde jste kupoval? Já se ptal v renaultu na Kladně a jednak jsou prý min dvě sady rozdílných velikostí (prý vyndat a přeměřit) a za sadu jestli si dobře pamatuju, tak cca 4000,- jenom ty šály a ještě tam jsou prý (jestli to říkám dobře) venkovní a vnitřní.samtrix píše:Nechci tě strašit, ale já mám už koupený věci na výměnu těch šál a to mám najeto "jen" 85 tisíc. Fakt se to těď nějak hromadí a slýchám to ze všech stran:( Jen mi nějak nevyšel čas to u TPolaka něchat přehodit Bejt tebou udělám to taky, minimálně bych nechal zkontrolovat jestli ta klikovka už nebyla načnutá a nikdo jí jen nezbrousil a nedal nový šály jen aby to přežilo zkušební jízdu. Cena i s prací je lehce nad 3 tisíce když měníš vše - těsnění pod vanu (700kč), šály(500kč - kvalitní DE KolbenSchmidt), šrouby ojnic (originál Renault 8x120kč). Samozřejmě se dají vyměnit jen ty šály + dvě tři hoďky práce.Mirek9 píše:Kluci, nestraste mi, ze 1.5dci vydrzi jen 200 tisic km! Mam najeto 202.000km a znamenalo by to, ze o vikendu na chatu uz nedojedu Na Safranu jsem mel najeto 450 tisic a slapal jak hodinky. Ale je pravda, ze to byl obycejny 2.1 turbo diesel. Na Nevade s naftovou 2.1 jsem najel 270 tisic a taky motoricky bez problemu
EDIT: Jo a šály mám od místního člena fóra TPolaka ze servisu (Horoměřice), tímto mu děkuji. Sice jsem se zakoukal do šál od značky King Bearings (mají pěkné stránky a reklamu), ale po několika telefonátech jsem zjistil že německé KolbenSchmidt jsou kvalitnější Tam ti je i vymění, já jsem bohužel teď bez času :-/
Moje tvrzení si můžeš ověřit třeba na tomto odkazu
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
spíš jsem to blbě řekl, ale určitě mě přesvědčovali, že se tam dávají dvě sady. Každá za cca 4000,- + práce, takže odhad byl 12000,- Ukazoval mi to na obrázcích, myslím že jedna sada byla na ojnicích a ta druhá bylo uložení klikovkyKuno píše:......venkovní,vnitřní šálky.....no to jsou teda odborníci
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 24 hostů