Motory 1.5 dCi

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

wrok
Advanced member
Příspěvky: 370
Registrován: stř úno 22, 2006 20:10
Bydliště: RS / ZV / BA

Příspěvek od wrok » stř lis 03, 2010 20:09

ja mam najvecsi problem teraz tomu motoru verit, byt kludny ze po oprave sa to opet nepokasle... ked niekam idem nikdy nemam ten pocit ze sadnem do auta a bezpecne sa tam aj dostanem... ze mi to opet niekde nezarachoce... hold toho pocitu sa uz asi nezbavim...
Megane II HB r.v. 2005 1,4 60kW (102 tis. km) - uz sluzi inemu...
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW

suchojik
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: pát dub 03, 2009 13:55

Příspěvek od suchojik » stř lis 03, 2010 20:29

vem to takto, auto jsi koupil za X penez, pri prodeji budes muset jit dolu, cena za opravy taky neni mala.

Tedy pokud chces vyhodit penize oknem, prodej. Nebo zavri oci zatni zuby a zkus to auto spotrebovat, kdyz jsi si ho opravil.

Pokud koupis jine ojete auto ceka te to same kolecko a kazdy model ma sve mouchy. toto auto v mem pripade bylo asi posledni bazarove. Proste pujdu dacie a hotovo. Rocne dam cca 45 tkm a za 4 roky to bude mit kastli jeste v zaruce a motor taky. Pujde k zene na douzivani. tyhle opravy stoji cas penize a nervy. Akorat z toho mam zkazeny den a nekdo pro me musi prijet - naposledy do decina z pardubic.
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice

wrok
Advanced member
Příspěvky: 370
Registrován: stř úno 22, 2006 20:10
Bydliště: RS / ZV / BA

Příspěvek od wrok » stř lis 03, 2010 20:33

jop, presne ako pises - som si vedomy ze najviac by som prerobil keby som ho teraz ako opravene pustil...
ocakavam od neho ze si investiciu navyse odpracuje... na dovolenku do zahrnaicia sa vsak uz na nom neodvazim... aj ked mi tvrdili chalani co ho opravovali ze uz na pohlad boli nove salky z ineho materialu.... tak snad to vydrzi....
Megane II HB r.v. 2005 1,4 60kW (102 tis. km) - uz sluzi inemu...
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » stř lis 03, 2010 21:19

suchojík: I Ty zlý kritiku!!! Takto se o Renaultech nemluví...pardon,nepíše. :D :D :D

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » čtv lis 04, 2010 11:17

Kuno píše:suchojík: I Ty zlý kritiku!!! Takto se o Renaultech nemluví...pardon,nepíše. :D :D :D
dostane banan !!!! :lol:
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

suchojik
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: pát dub 03, 2009 13:55

Příspěvek od suchojik » čtv lis 04, 2010 12:55

banana beru ale s cokoladou a se slehackou

znam jednu R19 s 1.9 ropakem, kastre je po smrti, ale na elektriku a motor jsme nehrabli. kdyz za ni zaprahnu vozik s piskem nebo drevem, tak mam strach ze rotrhnu kasli a o motor se nebojim ....

bohuzel to asi byl jeden z mala povedenych kusu
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » čtv lis 04, 2010 13:41

:od20: .....so slahackou nemali :oops:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

trabi
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: ned led 03, 2010 11:17
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trabi » čtv lis 04, 2010 13:46

suchojik píše:vem to takto, auto jsi koupil za X penez, pri prodeji budes muset jit dolu, cena za opravy taky neni mala.

Tedy pokud chces vyhodit penize oknem, prodej. Nebo zavri oci zatni zuby a zkus to auto spotrebovat, kdyz jsi si ho opravil.


jj suhlasím s tebou a mam rovnake pocity a uspešne ich potlacam a snažím sa verit mojmu meganíku ked som do neho toľko investoval.ale mam lepsí pocit ked viem ze tam bolo vsetko vymenené ako keby som dal druhy motor :) !
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » čtv lis 04, 2010 13:52

To urcite. Takto vies ze tam mas vlastne novy motor, a nove salky z ok materialu, takze to musi natocit dalsich 200 tisic :wink: To by som aj ja prijal - po 5 rokoch auta urobit GO motora a mam do smrti auta pokoj od mechanickych casti motora...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

trabi
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: ned led 03, 2010 11:17
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trabi » čtv lis 04, 2010 14:01

a mam na to 2 roky zaruku ! :wink:
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002

wrok
Advanced member
Příspěvky: 370
Registrován: stř úno 22, 2006 20:10
Bydliště: RS / ZV / BA

Příspěvek od wrok » čtv lis 04, 2010 14:35

tak ja mam sice "novy" motor ale klukovka je len prebrusena tak snad to tentokrat ona nepokasle...
Megane II HB r.v. 2005 1,4 60kW (102 tis. km) - uz sluzi inemu...
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » čtv lis 04, 2010 17:06

souhlas se suchojíkem.
Z vl.zkušenosti si dovoluji tvrdit,že staré R 1.9 d nebo td stoprocentně snesou srovnání co se týká výdrže a spolehlivosti s obdobnými diesel motory Peugeot nebo VW.

Dříve se totiž tak neojebávaly materialy.

jen doufám,že jsem tím srovnáním nikoho nenasral. :D

Uživatelský avatar
Mirek9
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: pon čer 14, 2010 12:34

Příspěvek od Mirek9 » pát lis 05, 2010 02:37

Kluci, nestraste mi, ze 1.5dci vydrzi jen 200 tisic km! Mam najeto 202.000km a znamenalo by to, ze o vikendu na chatu uz nedojedu :lol: Na Safranu jsem mel najeto 450 tisic a slapal jak hodinky. Ale je pravda, ze to byl obycejny 2.1 turbo diesel. Na Nevade s naftovou 2.1 jsem najel 270 tisic a taky motoricky bez problemu
Renault MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw, r.v. 11/2007

Uživatelský avatar
izi
Advanced member
Příspěvky: 431
Registrován: ned srp 05, 2007 23:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od izi » pát lis 05, 2010 12:26

Tie 1.5 co sa kazia boli vsetky po facelifte 78kw? Alebo viete nieco aj o 74kw alebo slabsich verziach 60kw respektive 63 kw... a co v inych autach kangoo, clio, modus,thalia tam su sice len slabsie verzie 48,60kw.

Co sa tyka ventilov vsetky 1.5 a 1.9 su 8 ventilove. 16 ventilove su len vsetky nove 2.0 od 96-131kw (aj 2.3l v mastroch) a V6 benzin aj diesel su 24 ventilove.
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané

Spolu takové 683 konové stádo :D

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » sob lis 06, 2010 08:35

Presunute:

Stanik napisal: Já mám na tachometru +/- 97tis km a žádný problém s autem zatím nebyl...takže všechny se nekazí

Diesel napisal: Gratulujem, ale ja som nemal absolútne žiadny problém až do cca 166 tis, potom prišla lavína. Teraz je už vyše roka kľud. Prajem ti, aby ti bez poruchy slúžil večne, ale ako sa vraví - nevrav hop kým nepreskočíš
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

samtrix
Advanced member
Příspěvky: 395
Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od samtrix » pon lis 08, 2010 23:51

Mirek9 píše:Kluci, nestraste mi, ze 1.5dci vydrzi jen 200 tisic km! Mam najeto 202.000km a znamenalo by to, ze o vikendu na chatu uz nedojedu :lol: Na Safranu jsem mel najeto 450 tisic a slapal jak hodinky. Ale je pravda, ze to byl obycejny 2.1 turbo diesel. Na Nevade s naftovou 2.1 jsem najel 270 tisic a taky motoricky bez problemu
Nechci tě strašit, ale já mám už koupený věci na výměnu těch šál a to mám najeto "jen" 85 tisíc. Fakt se to těď nějak hromadí a slýchám to ze všech stran:( Jen mi nějak nevyšel čas to u TPolaka něchat přehodit :( Bejt tebou udělám to taky, minimálně bych nechal zkontrolovat jestli ta klikovka už nebyla načnutá a nikdo jí jen nezbrousil a nedal nový šály jen aby to přežilo zkušební jízdu. Cena i s prací je lehce nad 3 tisíce když měníš vše - těsnění pod vanu (700kč), šály(500kč - kvalitní DE KolbenSchmidt), šrouby ojnic (originál Renault 8x120kč). Samozřejmě se dají vyměnit jen ty šály + dvě tři hoďky práce.
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/

Uživatelský avatar
Mirek9
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: pon čer 14, 2010 12:34

Příspěvek od Mirek9 » úte lis 09, 2010 01:23

samtrix píše: Nechci tě strašit.....
Nestras me! :D Ale jinak ta cena za tu preventivni vymenu neni vubec hrozna
Renault MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw, r.v. 11/2007

suchojik
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: pát dub 03, 2009 13:55

Příspěvek od suchojik » úte lis 09, 2010 08:45

chlapy prestante blbnout, reste veci az se ROZESYPOU , infarkt, stres a smrt z vyplaseni !!!

moje zasada, dej tomu co je pravidlem (olej, naftu, umyt okna, vysypat popelnik :D ) a opravy resit az nastanou. Nebudu rano vstavat a poslouchat kde jake klepnuti :twisted:
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice

samtrix
Advanced member
Příspěvky: 395
Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od samtrix » úte lis 09, 2010 08:57

suchojik píše:chlapy prestante blbnout, reste veci az se ROZESYPOU , infarkt, stres a smrt z vyplaseni !!!
Taky názor, ale proč to nechat zajít tak daleko když se opravdu ví, že Renault tam dává nekvalitní šály a časem se vydřou? Nehcat to být a pak cálovat 50tis za GO motoru se mi opravdu nechce. Není ani tak problém v oleji jako v kvalitě ložisek a váhou kliky (její vyvažovací části jsou prý moc těžké na tak malý motor - to jsem se dočetl zde) Tento problém se týká jak 1.5 (najeto kolem 100) tak i starší 1.9 (najeto přes 150).. Potvrdili mi to i v Renaultu že se kvalitnější šály začali do 1.5 dávat až koncem roku 2008, ale jejich preventivní výměnu k jejich tabulkové ceně 12000 mi nedoporučili a taky říkali počkat až se to vysype. Jenže já k tomu mám jinej přístup a dát 3000 a mít klid mi přijde jako rozumný.
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/

Uživatelský avatar
Mirek9
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: pon čer 14, 2010 12:34

Příspěvek od Mirek9 » úte lis 09, 2010 10:13

suchojik píše:chlapy prestante blbnout, reste veci az se ROZESYPOU , infarkt, stres a smrt z vyplaseni !!!
moje zasada, dej tomu co je pravidlem (olej, naftu, umyt okna, vysypat popelnik :D ) a opravy resit az nastanou. Nebudu rano vstavat a poslouchat kde jake klepnuti :twisted:
:D :D na tom neco bude :t18: Ale ty okna jsou strasna prace! Zmenil bych poradi na naftu, olej, popelnik........ pak dlooouho nic........ a okna :wink:
Renault MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw, r.v. 11/2007

trabi
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: ned led 03, 2010 11:17
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trabi » úte lis 09, 2010 11:06

ja som sa bavil s panom co robil už cca 15renaultou s takouto nejakou zavadou a "rarita" bola na Lagune 2,2dCi ktora klakla pol roka po zaruke a mala cca 75tis km !!!!
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002

martinecondrej
Advanced member
Příspěvky: 407
Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
Bydliště: Tuchlovice

Příspěvek od martinecondrej » úte lis 09, 2010 15:30

samtrix píše:
Mirek9 píše:Kluci, nestraste mi, ze 1.5dci vydrzi jen 200 tisic km! Mam najeto 202.000km a znamenalo by to, ze o vikendu na chatu uz nedojedu :lol: Na Safranu jsem mel najeto 450 tisic a slapal jak hodinky. Ale je pravda, ze to byl obycejny 2.1 turbo diesel. Na Nevade s naftovou 2.1 jsem najel 270 tisic a taky motoricky bez problemu
Nechci tě strašit, ale já mám už koupený věci na výměnu těch šál a to mám najeto "jen" 85 tisíc. Fakt se to těď nějak hromadí a slýchám to ze všech stran:( Jen mi nějak nevyšel čas to u TPolaka něchat přehodit :( Bejt tebou udělám to taky, minimálně bych nechal zkontrolovat jestli ta klikovka už nebyla načnutá a nikdo jí jen nezbrousil a nedal nový šály jen aby to přežilo zkušební jízdu. Cena i s prací je lehce nad 3 tisíce když měníš vše - těsnění pod vanu (700kč), šály(500kč - kvalitní DE KolbenSchmidt), šrouby ojnic (originál Renault 8x120kč). Samozřejmě se dají vyměnit jen ty šály + dvě tři hoďky práce.
mohu se zeptat, kde jste kupoval? Já se ptal v renaultu na Kladně a jednak jsou prý min dvě sady rozdílných velikostí (prý vyndat a přeměřit) a za sadu jestli si dobře pamatuju, tak cca 4000,- jenom ty šály a ještě tam jsou prý (jestli to říkám dobře) venkovní a vnitřní.

samtrix
Advanced member
Příspěvky: 395
Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od samtrix » úte lis 09, 2010 17:23

martinecondrej píše:
samtrix píše:
Mirek9 píše:Kluci, nestraste mi, ze 1.5dci vydrzi jen 200 tisic km! Mam najeto 202.000km a znamenalo by to, ze o vikendu na chatu uz nedojedu :lol: Na Safranu jsem mel najeto 450 tisic a slapal jak hodinky. Ale je pravda, ze to byl obycejny 2.1 turbo diesel. Na Nevade s naftovou 2.1 jsem najel 270 tisic a taky motoricky bez problemu
Nechci tě strašit, ale já mám už koupený věci na výměnu těch šál a to mám najeto "jen" 85 tisíc. Fakt se to těď nějak hromadí a slýchám to ze všech stran:( Jen mi nějak nevyšel čas to u TPolaka něchat přehodit :( Bejt tebou udělám to taky, minimálně bych nechal zkontrolovat jestli ta klikovka už nebyla načnutá a nikdo jí jen nezbrousil a nedal nový šály jen aby to přežilo zkušební jízdu. Cena i s prací je lehce nad 3 tisíce když měníš vše - těsnění pod vanu (700kč), šály(500kč - kvalitní DE KolbenSchmidt), šrouby ojnic (originál Renault 8x120kč). Samozřejmě se dají vyměnit jen ty šály + dvě tři hoďky práce.
mohu se zeptat, kde jste kupoval? Já se ptal v renaultu na Kladně a jednak jsou prý min dvě sady rozdílných velikostí (prý vyndat a přeměřit) a za sadu jestli si dobře pamatuju, tak cca 4000,- jenom ty šály a ještě tam jsou prý (jestli to říkám dobře) venkovní a vnitřní.
Jojo v Renaultu chtějí za originální 2900 bez daně. To že je několik velikostí není pravda, taky mě tím strašili že to musí zjistit až po rozebrání. Více velikostí je, ale to je jen kvůli výbrusu kliky - když máš kliku po výbrusu tak se dávají tlustší. Jinak typ motoru K9K (i Nissan, Suzuki) bez výbrusu má jen jednu velikost. Mám na balení napsáno "PL 77 837 600 STD, SUITABLE FOR K9K, 60768-KS"
EDIT: Jo a šály mám od místního člena fóra TPolaka ze servisu (Horoměřice), tímto mu děkuji. Sice jsem se zakoukal do šál od značky King Bearings (mají pěkné stránky a reklamu), ale po několika telefonátech jsem zjistil že německé KolbenSchmidt jsou kvalitnější :) Tam ti je i vymění, já jsem bohužel teď bez času :-/

Moje tvrzení si můžeš ověřit třeba na tomto odkazu
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » úte lis 09, 2010 20:54

......venkovní,vnitřní šálky.....no to jsou teda odborníci :shock:

martinecondrej
Advanced member
Příspěvky: 407
Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
Bydliště: Tuchlovice

Příspěvek od martinecondrej » stř lis 10, 2010 08:59

Kuno píše:......venkovní,vnitřní šálky.....no to jsou teda odborníci :shock:
spíš jsem to blbě řekl, ale určitě mě přesvědčovali, že se tam dávají dvě sady. Každá za cca 4000,- + práce, takže odhad byl 12000,- Ukazoval mi to na obrázcích, myslím že jedna sada byla na ojnicích a ta druhá bylo uložení klikovky

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů