Motory 1.5 dCi

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
wrc66
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pon bře 22, 2010 21:59
Bydliště: Rožňava

Příspěvek od wrc66 » sob lis 20, 2010 22:45

Čaute, našiel som niečo pekne obrazne spracované o motoroch 1.5 dCi.



http://www.renault.com/RCW_Binaries/mod ... moteur.swf
Renault Megane II hatchback 1.5dCI Ice, 78 kw, tm. sivá metalíza, r.v. 2006, 5.0l/100km

Uživatelský avatar
izi
Advanced member
Příspěvky: 431
Registrován: ned srp 05, 2007 23:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od izi » pon lis 22, 2010 09:21

ten flash je dobry, aspon clovek vie kde co je...
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané

Spolu takové 683 konové stádo :D

Marianos
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: úte pro 08, 2009 16:19
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od Marianos » úte lis 23, 2010 12:59

wrc66 píše:Čaute, našiel som niečo pekne obrazne spracované o motoroch 1.5 dCi.



http://www.renault.com/RCW_Binaries/mod ... moteur.swf
Je to super, pěkné zpracování !!!
Renault Austral iconic Tce 160

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Motory 1.5 dCi

Příspěvek od Paulix96 » pon bře 19, 2018 14:30

Trochu oživím starší téma a zeptám se. Jaký je rozdíl mezi 78kW a 81kW variantou? Zejména mi jde o konstrukční změny.

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2029
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Motory 1.5 dCi

Příspěvek od marek230177 » pát bře 23, 2018 08:59

Já to nemám podložené vědecky, ale osobně se domnívám, že hardware motoru bude naprosto stejný. Nepatrný rozdíl ve výkonu (který je zanedbatelný a v praxi za volantem nepoznatelný) je dle mého soudu jen kvůli emisní normě. Prostě to dostalo koksák, tak aby to nějak rozumně jelo, malinko něco pozměnili v řízení motoru. Hardwarově není důvod ke změnám, tedy aspoň ze svého pohledu myslím.

Jak totiž znám postoje automobilek, chtějí co nejlevněji postavit a co nejdráže prodat. To je ostatně smyslem byznysu. Tak proč by si měly komplikovat situaci nějakými změnami. Co funguje, nechám běhat a nebudu si zadělávat na případné problémy.

Nicméně pokud je můj názor lichý, rád se nechám poučit.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Motory 1.5 dCi

Příspěvek od Rado77 » pát bře 23, 2018 12:49

Tiez si myslim ze je tam len SW rozdiel....lebo navrhovat, testovat a vyrabat iny agregat len kvoli tym par nepostrehnutelnym konikom....no neviem :-)
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2029
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Motory 1.5 dCi

Příspěvek od marek230177 » pát bře 23, 2018 14:46

Přesně tak..... Trend je opačný - do co největšího počtu modelů (i několika značek) nacpat osvědčený motor, aby se mohl vyrábět co nejdéle a v co největším množství. Tak se vydělá nejvíc, ne? :-)
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Uživatelský avatar
hynek.r19
Advanced member
Příspěvky: 363
Registrován: úte říj 30, 2007 13:37
Bydliště: Brno

Re: Motory 1.5 dCi

Příspěvek od hynek.r19 » stř kvě 23, 2018 09:21

Hodím to sem. Koupil jsem si 1.5 dCi 60kW a zajímají mě 2 věci.

č.1 - na co je ten blbinec, předpokládám že nějaká komora na vyrovnávání tlaku a hlavně lapač oleje :D
č.2 - je to jediné čidlo v sání co jsem našel, co vše supluje (tlak v sacím potrubí a teplotu nasávaného vzduchu) + ještě něco?

Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů