Motory 1.5 dCi
Moderátor: Moderators General
ten flash je dobry, aspon clovek vie kde co je...
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Je to super, pěkné zpracování !!!wrc66 píše:Čaute, našiel som niečo pekne obrazne spracované o motoroch 1.5 dCi.
http://www.renault.com/RCW_Binaries/mod ... moteur.swf
Renault Austral iconic Tce 160
Re: Motory 1.5 dCi
Trochu oživím starší téma a zeptám se. Jaký je rozdíl mezi 78kW a 81kW variantou? Zejména mi jde o konstrukční změny.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Motory 1.5 dCi
Já to nemám podložené vědecky, ale osobně se domnívám, že hardware motoru bude naprosto stejný. Nepatrný rozdíl ve výkonu (který je zanedbatelný a v praxi za volantem nepoznatelný) je dle mého soudu jen kvůli emisní normě. Prostě to dostalo koksák, tak aby to nějak rozumně jelo, malinko něco pozměnili v řízení motoru. Hardwarově není důvod ke změnám, tedy aspoň ze svého pohledu myslím.
Jak totiž znám postoje automobilek, chtějí co nejlevněji postavit a co nejdráže prodat. To je ostatně smyslem byznysu. Tak proč by si měly komplikovat situaci nějakými změnami. Co funguje, nechám běhat a nebudu si zadělávat na případné problémy.
Nicméně pokud je můj názor lichý, rád se nechám poučit.
Jak totiž znám postoje automobilek, chtějí co nejlevněji postavit a co nejdráže prodat. To je ostatně smyslem byznysu. Tak proč by si měly komplikovat situaci nějakými změnami. Co funguje, nechám běhat a nebudu si zadělávat na případné problémy.
Nicméně pokud je můj názor lichý, rád se nechám poučit.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Motory 1.5 dCi
Tiez si myslim ze je tam len SW rozdiel....lebo navrhovat, testovat a vyrabat iny agregat len kvoli tym par nepostrehnutelnym konikom....no neviem
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Motory 1.5 dCi
Přesně tak..... Trend je opačný - do co největšího počtu modelů (i několika značek) nacpat osvědčený motor, aby se mohl vyrábět co nejdéle a v co největším množství. Tak se vydělá nejvíc, ne?
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Motory 1.5 dCi
Hodím to sem. Koupil jsem si 1.5 dCi 60kW a zajímají mě 2 věci.
č.1 - na co je ten blbinec, předpokládám že nějaká komora na vyrovnávání tlaku a hlavně lapač oleje
č.2 - je to jediné čidlo v sání co jsem našel, co vše supluje (tlak v sacím potrubí a teplotu nasávaného vzduchu) + ještě něco?
č.1 - na co je ten blbinec, předpokládám že nějaká komora na vyrovnávání tlaku a hlavně lapač oleje
č.2 - je to jediné čidlo v sání co jsem našel, co vše supluje (tlak v sacím potrubí a teplotu nasávaného vzduchu) + ještě něco?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů