pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Moderátor: Moderators General
- odinsvobik
- Starting member
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř říj 07, 2015 12:59
- Bydliště: Čáslav
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Ovaznej nevim, ale myslim ze kdyz se o megose staras tak je spolehlivy. Za me tedy rozhodně vic než fabka co jsem drandil predtim. A hlavne mam 2m a u skodovek se moc nevejdu, zlatej megane Jinak jak píšeš, úplně totozny projevy. Takze az budu moudřejší tak se určitě ozvu
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Jaj to 2004-rka rocnik? Kokso - mat 18-rocne auto, tak zvolam chlapcov so 4K kamerami, zapalime to, nahrame na YouTube, potom este dojde bager s velkou lyzicou a zapichne ju do celneho skla
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Renault Megane II 1.6 16V 2007
Renault Scenic II 1.6 16V 2008
Renault Scenic II 1.6 16V 2008
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Rado, ty mas nejaky majsky kaledar, alebo prehyrena noc...
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Jak? Sak 2004 rocnik, teraz je 2018 = aha Tak 14 OK no... Pocty mi nejdu...ale aspon som pekny !!!
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- odinsvobik
- Starting member
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř říj 07, 2015 12:59
- Bydliště: Čáslav
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Tak převodovka a spojka rozdelana. Spojka v pořádku, prevodovka v perdeli dvě ložiska, takže objednané nové.
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Pěkně a víš zhruba na kolik to ve výsledku vyjde? I s prací?
Renault Megane II 1.6 16V 2007
Renault Scenic II 1.6 16V 2008
Renault Scenic II 1.6 16V 2008
- odinsvobik
- Starting member
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř říj 07, 2015 12:59
- Bydliště: Čáslav
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Ahoj, presnou castku nevím ještě, ale mel bych se vejít do 7000, snad dnes ci zitra dorazi a slozi se to. Kazdopadne dam vědět presnou cenu.
- odinsvobik
- Starting member
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř říj 07, 2015 12:59
- Bydliště: Čáslav
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Tak dnes uz me mechanik ,,potěšil,, s presnou cenou. Na loziska se cekalo tyden než je Renault poslal. No a oprava i s práci 12000kč. To vědět tak sem neoriginal sadu lozisek sehnal za 4000.
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
No mazec. U me huceni je tak nejak porad stejne a radit zatim jde takze pokracuju v jizde az se to vysype tak koupim prevodovku z nejaky bourky a vymenim si to pred garazi a bude klid zas na par tisic km
Renault Megane II 1.6 16V 2007
Renault Scenic II 1.6 16V 2008
Renault Scenic II 1.6 16V 2008
- odinsvobik
- Starting member
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř říj 07, 2015 12:59
- Bydliště: Čáslav
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Upřímně, me stve jen to že nedal vedet cenu ložisek, kdyby zved telefon a rekl tolik a tolik, chceš nebo dáme alternativní. Jelikoz neorigo sada i s guferama atd se da sehnat za 4000. Ale tak co, uz to tam je
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Díky za info, pěkná raketka, bohužel takto dneska funguje hodně servismanů. No, hlavně, aby bylo po problému.
Jinak u mě naštěstí s příchodem větších teplot zvuk prakticky vymizel, v problematických otáčkách ho dokážu slyšet velice slabě při soustředění pouze já a pouze občas. Také se mi ho povedlo zaslechnout velice slabě i na neutrál při vymáčklé spojce, kdo ví, co to tedy u mě je, pokud nepřibude nějaká komplikace, nebudu už dále řešit a přes další zimy to přežiju.
Jinak u mě naštěstí s příchodem větších teplot zvuk prakticky vymizel, v problematických otáčkách ho dokážu slyšet velice slabě při soustředění pouze já a pouze občas. Také se mi ho povedlo zaslechnout velice slabě i na neutrál při vymáčklé spojce, kdo ví, co to tedy u mě je, pokud nepřibude nějaká komplikace, nebudu už dále řešit a přes další zimy to přežiju.
Megane II Sedan, 1.4 16v, rv. 7/2007
Past: Megane I Grandtour, 1.6 16v, rv. 2000, "Modrá ústrice"
Past: Megane I Grandtour, 1.6 16v, rv. 2000, "Modrá ústrice"
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Na saxe som tak menil loziska na dva krat. Prvy krat som vymenil za loziska z predajne lozisk. Vydrzali asi 1000 km. Druhy krat som dal original a drzia asi az doteraz.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
- odinsvobik
- Starting member
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř říj 07, 2015 12:59
- Bydliště: Čáslav
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Tak to je docela fail No tak na jednu stranu sem rad ze tam dal rovnou origo.
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Už si presne napamätám, ale origo ložiská boli dosť drahé, z predajne za pár šupov. Ale na druhý krát som prevodovku rozobral veľmi rýchlo.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Zdar, tiež sa trápim s hlukom výfuku. Začalo to prasknutým vlnovcom, auto prdelo ako stará škodovka a v kabíne bol cítiť smrad spalín. Zohnal som nový vlnovec s prírubou, starý vlnovec som krvopotne vymontoval, rozrezal výfukovú rúru v mieste medzi katalyzátorom a stredným tlmičom výfuku. Vybral som to von z auta, prasknutý vlnovec odrezal preč. Namontoval som nový vlnovec s prírubou na výfukové zvody a vsunul výfukové potrubie. Prichytil som si to pár zvarmi priamo na aute tak, aby bol vlnovec ku zvyšku potrubia v správnej polohe, aby nedochádzalo ku pnutiu. Následne som spoj obvaril dookola, spomínaný rez medzi katalyzátorom a stredným tlmičom som spojil výfukovou spojkou a utesnil cementom pre výfuky. Keďže staré gumené zavesenia výfuku boli značne popraskané a viseli len tak - tak, vymenil som aj obe zavesenia. Výfuk je tesný aj po vyše pol roku.
Teraz k problému: Auto je tiché rovnako ako pred poruchou vlnovca, avšak v rozmedzí 3000 - 3200 otáčok (bez ohľadu na zaradený prevodový stupeň) auto nepríjemne duní tak, že na zadných sedadlách sa nedá sedieť. Hluk sa ozýva hlavne zo zadnej časti auta. Už tesne nad aj pod uvedenou hranicou je auto krásne tiché. Teraz neviem či dunenie spôsobuje fakt že bolo varené potrubie, alebo sú na vine neoriginálne gumené závesy poľskej výroby. Veľa som o dunení výfuku našiel napríklad na Opel fórach, kde pre Astru H výrobca modifikoval práve zavesenie zadného dielu výfuku. Rovnako aj v tomto prípade v presne vymedzenom rozsahu otáčok auto hrozne duní. Má s podobným problémom niekto skúsenosti? Ďakujem za rady, tipy. P.S.: Pôvodné zavesenia som vyhodil skôr než som si hluk uvedomil, takže nemám možnosť ich pre účely testovania namontovať naspäť.
Teraz k problému: Auto je tiché rovnako ako pred poruchou vlnovca, avšak v rozmedzí 3000 - 3200 otáčok (bez ohľadu na zaradený prevodový stupeň) auto nepríjemne duní tak, že na zadných sedadlách sa nedá sedieť. Hluk sa ozýva hlavne zo zadnej časti auta. Už tesne nad aj pod uvedenou hranicou je auto krásne tiché. Teraz neviem či dunenie spôsobuje fakt že bolo varené potrubie, alebo sú na vine neoriginálne gumené závesy poľskej výroby. Veľa som o dunení výfuku našiel napríklad na Opel fórach, kde pre Astru H výrobca modifikoval práve zavesenie zadného dielu výfuku. Rovnako aj v tomto prípade v presne vymedzenom rozsahu otáčok auto hrozne duní. Má s podobným problémom niekto skúsenosti? Ďakujem za rady, tipy. P.S.: Pôvodné zavesenia som vyhodil skôr než som si hluk uvedomil, takže nemám možnosť ich pre účely testovania namontovať naspäť.
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.
Ahoj kolegové,
chtěl bych jen popsat mou zkušenost se zvuky jako popisuje ZEFEK a ostatní.
Nejprve jsem vyměnil oba horní silentbloky na pravé straně motoru, spodní byl ok, ten u převodovky volnější, ale po porovnání na jiném autě bych řekl že je to možná vlastnost. Předtím výměna oleje v převodovce za předepsaný výrobcem-tam problém nebyl, avšak jeho výměna nebyla od věci, protože bych už lehce nazlatly. Nakonec už jsem nevěděl tak jsem zkoušel vůle na poloosách a ejhle. Střední ložisko pravé poloosy mělo subjektivně radiální vůli a při páčení (rukou) se mi podařilo i dokonce nějaké cvakání jakoby kovů na kov. S myšlenkou že je vůle právě v tom ložisku jsem zajel do mého oblíbeného servisu kde se právě poloosami zabývají(AMG glogar), poloosu vyndali a lozisko se zdalo v pořádku a poloosa taky, tak jsem si vzpomněl na obrázek z dialogysu na kterém je kreslený za ložiskem směrem k převodovce o-krouzek, který tam samozřejmě nebyl. Axiální vůle tedy byla v držáku ložiska pro ložisko cca 1mm.. Ložisko jsem nechal raději preventivně vyměnit a doplnil se o-krouzek. Nyní je již klid. Tuk, tuk, tuk.. Takže doporučuji ověřit přítomnost toho o-kroužku a rovnou vyměnit i to ložisko.
Řešeno na Espace IV 1.9dci, PK6.
chtěl bych jen popsat mou zkušenost se zvuky jako popisuje ZEFEK a ostatní.
Nejprve jsem vyměnil oba horní silentbloky na pravé straně motoru, spodní byl ok, ten u převodovky volnější, ale po porovnání na jiném autě bych řekl že je to možná vlastnost. Předtím výměna oleje v převodovce za předepsaný výrobcem-tam problém nebyl, avšak jeho výměna nebyla od věci, protože bych už lehce nazlatly. Nakonec už jsem nevěděl tak jsem zkoušel vůle na poloosách a ejhle. Střední ložisko pravé poloosy mělo subjektivně radiální vůli a při páčení (rukou) se mi podařilo i dokonce nějaké cvakání jakoby kovů na kov. S myšlenkou že je vůle právě v tom ložisku jsem zajel do mého oblíbeného servisu kde se právě poloosami zabývají(AMG glogar), poloosu vyndali a lozisko se zdalo v pořádku a poloosa taky, tak jsem si vzpomněl na obrázek z dialogysu na kterém je kreslený za ložiskem směrem k převodovce o-krouzek, který tam samozřejmě nebyl. Axiální vůle tedy byla v držáku ložiska pro ložisko cca 1mm.. Ložisko jsem nechal raději preventivně vyměnit a doplnil se o-krouzek. Nyní je již klid. Tuk, tuk, tuk.. Takže doporučuji ověřit přítomnost toho o-kroužku a rovnou vyměnit i to ložisko.
Řešeno na Espace IV 1.9dci, PK6.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů