STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Moderátor: Moderators General
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Výměna za 10W-40. Motor tichý a klidný. Starty ale pořad nic moc. Nejhorší je to když je to úplně studené, nebo 10minut po odstavení. Zkusím přetěsnit sání a klapku.
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Tak dnes po 2 dnech stání proběhl start. Relativně dlouhý a motor chytil na 550ot a třásl se. Sám se nesrovnal. Když sem prošlápl plyn, tak se otáčky zvedli na 750ot a motor se uklidnil. Druhý start naprosto precizní.
Před startem sem si opsal údaje z čidel a pak je porovnal s údaji na zahřátém motoru.
Studený motor
Teplota vzduchu 24,2°C (venku bylo 26)
Voda 22°C
Atm. tlak 947 mBar
Tlak v sání 949 mBar
Lambdy obě 459mV
Ohřátý motor
Po cca 3 minutách běhu sem odečetl
Voda 55°C
Vzduch 24,8°C
Atm. tlak 943 mBar
Tlak v sání 385mBar
První lambda regulovala mezi 80-750mV
Druhá stále na 459mV
Vstřik cca 3600us
Volnoběh 720ot
Vypočtený průtok vzduchu 10Kg/h
Svíčky jsou zánovní Denso K20PR-U
Cívky Beru, všechny mají odpor primáru 1Ohm, sekundár všechny 6,7kOhm
Takže, co teď?
Před startem sem si opsal údaje z čidel a pak je porovnal s údaji na zahřátém motoru.
Studený motor
Teplota vzduchu 24,2°C (venku bylo 26)
Voda 22°C
Atm. tlak 947 mBar
Tlak v sání 949 mBar
Lambdy obě 459mV
Ohřátý motor
Po cca 3 minutách běhu sem odečetl
Voda 55°C
Vzduch 24,8°C
Atm. tlak 943 mBar
Tlak v sání 385mBar
První lambda regulovala mezi 80-750mV
Druhá stále na 459mV
Vstřik cca 3600us
Volnoběh 720ot
Vypočtený průtok vzduchu 10Kg/h
Svíčky jsou zánovní Denso K20PR-U
Cívky Beru, všechny mají odpor primáru 1Ohm, sekundár všechny 6,7kOhm
Takže, co teď?
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Klapka vyčištěná a přetěsněna. Sání také a start pořad nic moc https://m.youtube.com/watch?feature=you ... BO6u1t0wMA
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Este by som skusil resetnut adaptacie.
Tlaky valcov a paliva ok?
Ja riesim zly start uz 5 rokov...
Tlaky valcov a paliva ok?
Ja riesim zly start uz 5 rokov...
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Resetovat adaptace? Jak to myslíš a jak se to dělá
Palivo jsme měřili, dávalo to 4 bary. Tlak na válcích jsme neměřili. To bude podle mě ale ok. To by teplý nestartoval. Ale on okamžitě po chcipnutí naskočí jakoby nic
Palivo jsme měřili, dávalo to 4 bary. Tlak na válcích jsme neměřili. To bude podle mě ale ok. To by teplý nestartoval. Ale on okamžitě po chcipnutí naskočí jakoby nic
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Ja mam v clipe polozku cleam self learn - vymazat naucene hodnoty.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Aha, to je zajímavá myšlenka. Clip mám si v mobilní verzi, ale třeba to bude fungovat. Zkusím to a budu jezdit. Dnes jsem namontoval originální svíčky Champion. Jak dlouho bude trvat než se to zase naučí? Nastartuje to vůbec?
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Nastartuje, pojede to uplne normalne. Trva to par desitek kilometru.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Teď sem se tak podíval. Mám to Česky, tak si nejsem jít. V sekci UCH jsem našel příkaz CF084 Vymazání konfigurace řídící jednotky. To bude ono?
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Nie.
Je to v RJ motora.
Je to v RJ motora.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Tak nevím. Nic jiného sem bohužel nenašel. Ta mobilní verze taky nemusí být úplná.
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
A ako si meral tlak paliva?
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Odpojilo se vedení paliva z čerpadla a připojil se přímo budík. Zapnulo se zapalování. Vylezlo to na 4 bary.
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Tak si tam daj iba odbočku alebo nejaké T a meraj to pri štarte so spojenými vstrekovačmi
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Ok, zkusím to. Jaký by tam měl být tlak? Cca 3,5 bar? Po vypnutí motoru by tam měl asi zůstat a nepadat že?
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Tak jsem změřil tlak. Čerpadlo dá 3,5 bar. Po vypnutí motoru ale tlak v systému nezůstane a ihned velmi rychle padá dolů.
https://m.youtube.com/watch?feature=you ... 4-gvK_5dKs
https://m.youtube.com/watch?feature=you ... 4-gvK_5dKs
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
To nevidím jako chybu, pokud to bez problémů okamžitě znovu natlakuje.
Megane II 1.4/16V Chevrolet Trax LT Diesel Automat
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Natlačí, ale je tam vzduch a trvá to déle. Pak to má občas si problém s volnoběhem. Mít u nafty vzduch ve vedení, tak to ani nenastartuju...
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Problém vyřešen. Problém byl v palivovém čerpadle. Tlak sice udělalo správný (3,5bar), ale po vypnutí motoru ho neudrželo a velmi rychle spadl na nulu. Po výměně za jiné zůstává tlak i po vypnutí motoru a starty jsou perfektní.
V čerpadle ke vadný buď regulátor, nebo ventilek na spodní straně.
V čerpadle ke vadný buď regulátor, nebo ventilek na spodní straně.
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Megane zapíná čerpadlo až když se začne startovat ? Není tam ten předstartovní impuls na cca 5 sekund ? Pokud to tak je , tak je to jasný. U druhého auta to tak mám taky, a benzín padal rychle Z5 a startování bylo dlouhé. Dodělal jsem tlačítko na manuální spuštění čerpadla, takže příjdu do auta natlakuju vedení a start je na drc
Megane II 1.4/16V Chevrolet Trax LT Diesel Automat
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Mě se zapíná vteřinu před startem. Proto je start tak dlouhý. Tlačí před sebou vzduch a pak až benzín. Proto to občas běželo i blbě než se to prošláplo a odvzdušnilo
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte říj 01, 2019 19:07
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Dobrý den pánové, pročetl jsem celý topic a bohužel nenalezl odpověď na to, čím tyto chyby byly způsobeny?Zefek píše: ↑pát úno 25, 2011 12:49Hledal jsem v servisním manuálu, protože krom toho, že to haprovalo s tím plynem, palubák oznamoval check injection - elmag byl zapojený. Podle všeho to znamená následující:
1) Problém s potenciometry škrtící klapky
2) Problém s potenciometry plynového pedálu
3) Problém jednotky vstřikování
4) Problém snímače tlaku v sání
5) Problém napájení snímačů
6) Problém napájení jednotky vstřikování
1 a 2 můžu vyloučit, auto by se chovalo jinak. Při ztrátě jedné z drah by to nedovolilo plné otevření škrtící klapky a taky by to nejelo rychleji jak 90km/h. Při ztrátě obou drah od plynového pedálu by to drželo volnoběh 2500 otáček. To samé při ztrátě obou drah škrtící klapky, ale jednotka by řídila otáčky odpojováním a připojováním vstřikovačů.
4 - nevím, píše se, že by se škrtící klapka otevírala podle plynového pedálu - kopírování pohybu plynového pedálu.
3 - taktéže nevím, může být problém v jednotce
5, 6 - kabeláž jsem měřil, i když je fakt, že jsem měřil jen konektory jednotky vstřikování a neřešil jsem napájení snímačů (jsou napájené z jednotky na blatníku). Takže i tady by mohla být chyba.
Měnil jsem klapku-nic, MAP sensor - byl vadný, auto nestartovalo, odpojil, auto jede v nouzi, budu měnit pedál, protože diag říká že vadný pedál a po změření multimetrem se nemění odpor drah, zjistil jsem že MAP sensor má mít na kontaktech +/data o tlaku/- a místo toho jsem naměřil +/+/+, takže budu měnit ECU. Můžu požádat o radu? Nedohledal jsem řešení.
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte říj 01, 2019 19:07
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Mám renault Grand Scenic, 2.0 benzin 99kw, rok 2005,
Re:
LacoH píše: ↑úte črc 20, 2010 05:39Ahoj, tak závada s občasným nenastartováním a přepálením pojistky 25A (Start-Stop) odstraněna. Byl to napálený kontakt spínače startéru.
Láďa
Prosimte tim spinacem myslis samotne tlacitko start-stop, nebo civku na starteru? Nebo uplne neco jineho? Obrazek mi nejde zobrazit.
Dekuju
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
<t>Ahoj, dám výjimečně stejnou otázku (naléhavé) do tohoto vlákna. Zase po několika letech startuje (tak 1 z 10ti startů) napodruhé někdy i potřetí. Klip ukázal vadný snímač polohy vačky DF112 Obvod snímače referenčního válce. <br/>
V minulosti jsem již tento problém řešil výměnou snímače vačkového hřídele - to je ten pod krytem vačkového ozubeného kola vedle rozvodového řemenu.</t>
Po asi 5 letechstejná závada, postupoval jsem stejně --> tedy DF112, pak vyměnil snímač vačky. Zdálo se, že OK, po měsíci znovu.
Teď otázky:
a) Nemohl by to být ten druhý snímač co je na setrvačníku ? Nehlásí se v klipu tato jeho chyba stejným DF 112 ?
b) Když zůstaneme u snímače na vačce. Ten se dodává s jakýmsi zbytečným těsnícím kroužkem - nechal jsem jej tam ale snímač nedoléhá úplně rovně, ten kroužek i přes utažení šroubku nedovolí úplně rovné zasunutí snímače do masky. Myslíte znovu provést montáž bez kroužku aby byl v masce rovně ?
c) Máte někdo tuto zkušenost ??
V minulosti jsem již tento problém řešil výměnou snímače vačkového hřídele - to je ten pod krytem vačkového ozubeného kola vedle rozvodového řemenu.</t>
Po asi 5 letechstejná závada, postupoval jsem stejně --> tedy DF112, pak vyměnil snímač vačky. Zdálo se, že OK, po měsíci znovu.
Teď otázky:
a) Nemohl by to být ten druhý snímač co je na setrvačníku ? Nehlásí se v klipu tato jeho chyba stejným DF 112 ?
b) Když zůstaneme u snímače na vačce. Ten se dodává s jakýmsi zbytečným těsnícím kroužkem - nechal jsem jej tam ale snímač nedoléhá úplně rovně, ten kroužek i přes utažení šroubku nedovolí úplně rovné zasunutí snímače do masky. Myslíte znovu provést montáž bez kroužku aby byl v masce rovně ?
c) Máte někdo tuto zkušenost ??
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů