Ahoj, jestli se tu ještě vyskytuješ na foru, můžeš mi potvrdit, že problém byl v palivovém čerpadle? Mně se to chová úplně stejně, ale protože se ozývají i ventily, kvůli špatnému přesuvníku vačky, tak jsem předpokládala, že kolísání otáček bude taky od přesuvníku. Nicméně tvůj popis problému je naprosto shodný s mým. Kolísání otáček, rozběh motoru na 500ot, občas chcípnutí, když se podaří rychle přidat po startu plyn, tak se motor uklidní a dá už jede bez problémů.wimpi píše: ↑úte črc 14, 2020 19:10Tak dnes po 2 dnech stání proběhl start. Relativně dlouhý a motor chytil na 550ot a třásl se. Sám se nesrovnal. Když sem prošlápl plyn, tak se otáčky zvedli na 750ot a motor se uklidnil. Druhý start naprosto precizní.
Před startem sem si opsal údaje z čidel a pak je porovnal s údaji na zahřátém motoru.
Studený motor
Teplota vzduchu 24,2°C (venku bylo 26)
Voda 22°C
Atm. tlak 947 mBar
Tlak v sání 949 mBar
Lambdy obě 459mV
Ohřátý motor
Po cca 3 minutách běhu sem odečetl
Voda 55°C
Vzduch 24,8°C
Atm. tlak 943 mBar
Tlak v sání 385mBar
První lambda regulovala mezi 80-750mV
Druhá stále na 459mV
Vstřik cca 3600us
Volnoběh 720ot
Vypočtený průtok vzduchu 10Kg/h
Svíčky jsou zánovní Denso K20PR-U
Cívky Beru, všechny mají odpor primáru 1Ohm, sekundár všechny 6,7kOhm
Takže, co teď?
STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Moderátor: Moderators General
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Potvrzuji, že dlouhé starty a chcípání bylo způsobeno vadným čerpadlem. Zřejmě bylo někde prasklé, nedokázalo udržet tlak paliva.
Výměna za nové Magneti Marelli a i teď vše v pořádku. Po vypnutí motoru tlak v systému zůstává a neklesá
Odkaz na moje měření zde https://m.youtube.com/shorts/d4-gvK_5dKs
Výměna za nové Magneti Marelli a i teď vše v pořádku. Po vypnutí motoru tlak v systému zůstává a neklesá
Odkaz na moje měření zde https://m.youtube.com/shorts/d4-gvK_5dKs
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů